Ik heb ondertussen zoveel gekloot met de bestanden dat ie het doetquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:09 schreef Houniet het volgende:
toma pannenkoek!
Top gedaanquote:
Je kunt het gratis downloadenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:43 schreef Heider00sje het volgende:
Wat vet dat er mensen zijn die dit spel nog steeds spelen.
jammer genoeg heb ik het spel twee jaar geleden weggegeven
Ohja jij bent die ene die iedereen de kanker en tyfus wenst als je dood wordt gemaakt toch?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:03 schreef muay-toy het volgende:
gay dat de naliskin niet mag.
?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ohja jij bent die ene die iedereen de kanker en tyfus wenst als je dood wordt gemaakt toch?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:33 schreef Dzy het volgende:
Ik heb wel zin in een potje knallen, iemand?
En vergeet niet het bijbehorende muziekbestandje en de bijbehorende texture te downloadenquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:24 schreef Moozze het volgende:
[..]
Je moet hier downloaden:
http://ut.felosity.nl/maps/
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:24 schreef Wisheh het volgende:
Om de map met de bedroom te spelen heb je de volgende files nodig:
http://ut.felosity.nl/maps/dm-!(htr)-(dou)massivebedrooms.unr <--- deze komt in de map: MAPS
http://ut.felosity.nl/music/funkymusic8bit.umx <-- deze komt in de map: MUSIC
http://ut.felosity.nl/textures/%5bhtr%5d-massivebedrooms.utx <--- deze komt in de map: TEXTURES
Om de FOK! map te spelen heb je de volgende files nodig:
http://ut.felosity.nl/maps/DM-!Fokmapf_V2.unr <-- deze komt in de map: MAPS
Wel ff verder kijken dan je neus lang is mensen...Dit is de enigste manier zonder meer lag in de server te krijgen als een nieuwe player connect en de bestanden nog niet heeft. Ga ik weer aanzetten dat je auto download van de server dan krijg je lag en loopt daar iedereen weer over te zeiken.
Hyvesquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:46 schreef swarmahoer het volgende:
waarom heb ik geen pm van jou
pm je hyves maar
en sjimzz gaat weer knallenmooi level die fok map
Nee joh.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:17 schreef Paul het volgende:
Die 50 frags is veel te veel als je met z'n 4en bent oid
Staat een directe link in het topicquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:25 schreef feelsgoodman het volgende:
Ik kan die map niet downloaden, help.
Ik heb al in dit topic geantwoordquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:49 schreef Jojoortje het volgende:
Sjimz heeft zijn negeermodus aan staan
Omdat ik Bullet In The Head zat te kijkenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:57 schreef jakkop het volgende:
waarom is er niemand?![]()
dan ga ik maar slapen.
Volgens mij was dat porsche1.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Alsof je niet weet waar ik het over heb?
Ik was meer te spreken over phobos.quote:Op donderdag 15 januari 2009 03:10 schreef intraxz het volgende:
Dan ben je helemaal geconcentreerd bezig en dan pleur je in een keer in zon bad met groene rotzooi (deck 16 bijvoorbeeld). Niet je je map er slecht van wordt ofzo.
ALT PRINTSCREENquote:Op donderdag 15 januari 2009 02:52 schreef timmmmm het volgende:
Hoe doe je trouwens screenshots maken?
Kan je die niet uit de OP downloaden?quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:31 schreef jakkop het volgende:
Waar is de andere fok-map gebleven? die van intrax? kan nu niet joinen @fokserver.
Je bedoelt Godlikequote:Op donderdag 15 januari 2009 11:09 schreef Dzy het volgende:
Er ging iets gruwelijks mis. Unstoppable
Gisteren heel lang gezocht naar Phobos. Ik zocht 'die ene level waar je je goed kon verstoppen met Last Man Standing'.quote:Op donderdag 15 januari 2009 03:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik was meer te spreken over phobos.
Als was die lage gravity ook erg irritant.
Maar dat was natuurlijk weer noodzakelijk voor de balans.
Die boots en die big-ass gun (waarvan ik de naam niet meer weet, sorry).
Omdat dat een spelletje is waarbij de beste camper wintquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:10 schreef tralalala het volgende:
Waarom zit er in de fok server geen last man standing?
Doe eens mijn vraag beantwoordenquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat dat een spelletje is waarbij de beste camper wint
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:45 schreef swarmahoer het volgende:
moet toch maar mn muisbatterijen gaan vervangen want dat mousepad van mn laptop is echt kut
Sokka zit er ook inquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
als iemand ook een keer een potje wil afmaken doe ik wel mee ja
De vlag was echt al lang terug hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:18 schreef jakkop het volgende:
wat is swarmahoer slecht zeg![]()
Overigens heb ik dé campplek van face gevonden. Ik zat me even te vermaken toen het zo lang duurde voordat de vlag terug was.
Ik heb niet echt een tactiek hoor.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:19 schreef tralalala het volgende:
Ik dacht dat ik zijn tactiek wist en toen kilde ik hem 2 keer achter elkaar, maar dat was natuurlijk weer eenmalig
Ja maar dat bedoel ik niet. Ik kon perfect richten op de spawn-plek van het andere team, dus heb even 2 x iemand kapot geknald. En toen was onze vlag al lang terug ja.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
De vlag was echt al lang terug hoor
Een minuut of 5 denk ik.
was dat ook tijdens de periode dat ik bewoogquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:17 schreef tralalala het volgende:
kut sjimz
zal ongetwijfeld op t zelfde nivo zittenquote:
Dan kom ik er nu aanquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:29 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zal ongetwijfeld op t zelfde nivo zitten
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Razer muis en een politie muismat
[ afbeelding ]
Jij bent mij net iets té goedquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:02 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb de razer copperheaden een huge razer muismat (mantis?), maar die werkte niet echt samen...dus nu zonder muismat.
Het valt me toch op dat degene die het meest op sjimz zeikt, zich zelf nooit aan de regels houdt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:46 schreef Rumille het volgende:
Jah, als je bij de politie hebt gezeten dan snap ik het wel, jij met je geweer skills.
M'n brightness is nu wel aangepast, zie het FOK! level heerlijk. Face towers zijn wel fucked up qua looks, maar ik zie het heel wat beter.
Sjimz die het niet wil vertellen![]()
Ach joh ik heb niets met die speciale gamemuismatten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:02 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb de razer copperheaden een huge razer muismat (mantis?), maar die werkte niet echt samen...dus nu zonder muismat.
Maarja dan krijg je weer dit:
[ afbeelding ]
Bad to the bone, jwt!quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het valt me toch op dat degene die het meest op sjimz zeikt, zich zelf nooit aan de regels houdt.
Uiteraard. Maar dan maak je bijvoorbeeld jakkop met 50-13 in en dan denk je dat je alles bent en dan kom jij online en word je (terecht en niks op aan te merken verder) weggevaagd door iemand genaamd sjimz. Daar gaat dan je net gebooste ego.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar wel huilen als je verslagen wordt.
Uhm ik denk jojoortje, weet ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:11 schreef Paul het volgende:
Wie kan die fraglimit nou verlagen naar 30 ofzo
En waarom doen we nooit meer normale unreal ipv instagib
wisheh! kan het veranderen die is namelijk de serveradminquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:15 schreef Agiath het volgende:
[..]
Uhm ik denk jojoortje, weet ik eigenlijk niet.
En de mode ligt aan de mapvote, dus vote de volgende keer op normale deathmatch
ah okequote:Op donderdag 15 januari 2009 17:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
wisheh! kan het veranderen die is namelijk de serveradmin
Oke kom dan!!:!::D :quote:
Ja gek hequote:Op donderdag 15 januari 2009 17:45 schreef Rumille het volgende:
Alsnog gewonnen, ook al had sjimz minder tijd. Held
Vind je het erg als ik wacht op de final versie? Anders moeten mensen telkens opnieuw maps downloaden etc. als er een verandering komt in je map.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:37 schreef Maisnon het volgende:
Je moet mijn map er even op zetten van pagina 2 ofzo in dit topic
Is goed hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:52 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik wacht op de final versie? Anders moeten mensen telkens opnieuw maps downloaden etc. als er een verandering komt in je map.
gewone nali.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:57 schreef Elegy het volgende:
De Naliskin, is dat de Nali Warcow of ook de gewone Nali?
Had ik al gezien, maar ik moet je niet teveel gaan complimenteren. Ik hoor je te haten hequote:Op donderdag 15 januari 2009 17:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja gek he
Kijk maar eens naar het aantal FPH
Waarom de gewone Nali eigenlijk? Is daar wat mee zodat hij niet te zien is?quote:
Niet te raken in een bepaalde houding, zorgt voor meer lag o.a.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:12 schreef Elegy het volgende:
[..]
Waarom de gewone Nali eigenlijk? Is daar wat mee zodat hij niet te zien is?
Ah okee. Ach, ik speel toch altijd met de Necris female commando skinsquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet te raken in een bepaalde houding, zorgt voor meer lag o.a.
Winnen van sjimz vind ik altijd knap, hoe weinig tijd hij ook heeftquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:45 schreef Rumille het volgende:
Alsnog gewonnen, ook al had sjimz minder tijd. Held
Ach de hele tijd, werd para man.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:51 schreef EdmondDantes het volgende:
Hij lagt wel een beetje, niet echt handig bij instagib
Wij moeten ook een keer spelenquote:
Ik ga zo weer even denk ikquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ach de hele tijd, werd para man.
[..]
Wij moeten ook een keer spelen.
Euh....quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:19 schreef Rumille het volgende:
Echt, raptorix, vixen en sjimz mogen van mijn part allemaal permban krijgen. Veels te goed die lui. Ga lekker online spelen
Vraagje. Waarom kan ik via ~, preferences, display etc wel m'n brightness aanpassen in single player, maar niet in multiplayer?quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:58 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een lag net
Met insta win ik van raptorix maar ikw eet zeer zeker dat hij mijn aars whooped met een 1 vs 1 deck16 NW
Tof dat je dit doet Wisheh!
Geen idee.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:00 schreef Rumille het volgende:
[..]
Leg dan maar uit hoe jij die brightness krijgt
Vet! Echt tofquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:46 schreef Wisheh het volgende:
Morgen me offerte binnen om me server te co-locaten...hoop dat redelijk bedrag is, staat me server in een datacentrum..geen lag en kan ik zelf ook weer downloaden tijdens de avond
ik vraag wel van iedereen een euro entree op de server dan hahaquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:58 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een lag net
Met insta win ik van raptorix maar ikw eet zeer zeker dat hij mijn aars whooped met een 1 vs 1 deck16 NW
Tof dat je dit doet Wisheh!
Ja vind het wel eens tijd worden daarvoor. Maar dan moet je prijs ook goed zijn hoor anders moet ik wat anders vinden. Maar als het door gaat dan ga ik ook op zoek naar clans die ook een private clan server willen voor weinig per maand. Voor hun veel goedkoper dan normaal en voor mij nog beetje kosten dekkend...iedereen blijquote:
Ja das geen probleem.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:39 schreef swarmahoer het volgende:
kunnen we dan wel de levels gewoon van de server downloaden?
sorryquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die inde OP misschien? Hij staat er niet voor niets.
Ja dat gaat wel hard dan ja!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:30 schreef Incolumis het volgende:
ja de enhanced shockrifle beviel me wel op het laatst
Dat kan je gewoon instellen bij options>preferences en dan dat balkje verschuiven.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:00 schreef Rumille het volgende:
[..]
Leg dan maar uit hoe jij die brightness krijgt
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja dat gaat wel hard dan ja!
DeHovenier verneukte mijn godlike!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 07:10 schreef Paul het volgende:
[..]
LIEFIE WAT BEN JE LAAT NAAR BED GEGAAAN
Was toen net thuisquote:Op vrijdag 16 januari 2009 07:10 schreef Paul het volgende:
[..]
LIEFIE WAT BEN JE LAAT NAAR BED GEGAAAN
Je maakte me hard in, maar ik sta nog altijd wel op plaats 13 in de ranglijst.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:13 schreef Rumille het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dan maak je bijvoorbeeld jakkop met 50-13 in en dan denk je dat je alles bent en dan kom jij online en word je (terecht en niks op aan te merken verder) weggevaagd door iemand genaamd sjimz. Daar gaat dan je net gebooste ego.
?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:23 schreef jakkop het volgende:
Wat is nou de nieuwe server dan?
Oh wacht, iets met kokken en lepels. Ik las iets over een betaalde server door wisheh, en ik zag dat de server in de OP offline is.quote:
klokken en klepelsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:44 schreef jakkop het volgende:
[..]
Oh wacht, iets met kokken en lepels. Ik las iets over een betaalde server door wisheh, en ik zag dat de server in de OP offline is.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:14 schreef Maisnon het volgende:
Zal ik trouwens een CTF map maken ipv een DM map? volgens mij is daar meer behoefte aan
Doe maar Face IIIquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:34 schreef Maisnon het volgende:
Maar eh, Face is dus nogal populair, in beide varianten. zitten jullie op een nieuwe te wachten, een zelfde soort layout? of mag het wat anders.
Open met 2 duidelijke basissen, of wat dichter op elkaar.
Je kan gewoon face openen in unrealed.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:47 schreef Maisnon het volgende:
Maar dat hele ruimtegebeuren om de face levels heen weet ik nog niet goed hoe ik dat na moet maken, dus ik hou het binnen, maar wel open
niet zeiken ik heb 1536 mb geheugenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:53 schreef Wisheh het volgende:
Weer online...Pc stond vanmorgen in een keer uitNa 2 uur checken blijkt me geheugen kapot te zijn
Zit nu met 2gb ipv 8, damn wat langzaam
Ja de maps zullen langzamer laden en er kunnen minder players is. Maar 2gb is voldoende voor 10 players en had de server al voor max 10 players ingesteld in het begin.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:54 schreef swarmahoer het volgende:
heeft dat ook nadelen voor de server ?
Je moet alles wat je nodig hebt van http://ut.felosity.nl/ downloadenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:04 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb nu wel dat de server geen map map wil verzenden.
Klinkt perfectquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:11 schreef Maisnon het volgende:
Map wordt tofnet als in Face, 2 hoge basissen tegenover elkaar met ruimte in het midden waar je van boven goed zicht op hebt en kan snipen,maar daar beneden is het een soort netwerk van open tunnels en kisten waardoor je een soort labyrinth hebt waar je doorheen moet vluchten met de vlag
Klinkt heel vetquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:11 schreef Maisnon het volgende:
Map wordt tofnet als in Face, 2 hoge basissen tegenover elkaar met ruimte in het midden waar je van boven goed zicht op hebt en kan snipen,maar daar beneden is het een soort netwerk van open tunnels en kisten waardoor je een soort labyrinth hebt waar je doorheen moet vluchten met de vlag
Spelen?quote:
jaaaaaaaa hooorquote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:09 schreef Maisnon het volgende:
Paulwordt leuke maps! wil je em zien?
Deze moet je hebben paul!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:19 schreef Maisnon het volgende:
Fok CTF testmap DM versie hier kan je em downloaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |