Geen idee.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:00 schreef Rumille het volgende:
[..]
Leg dan maar uit hoe jij die brightness krijgt
Vet! Echt tofquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:46 schreef Wisheh het volgende:
Morgen me offerte binnen om me server te co-locaten...hoop dat redelijk bedrag is, staat me server in een datacentrum..geen lag en kan ik zelf ook weer downloaden tijdens de avond
ik vraag wel van iedereen een euro entree op de server dan hahaquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:58 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een lag net
Met insta win ik van raptorix maar ikw eet zeer zeker dat hij mijn aars whooped met een 1 vs 1 deck16 NW
Tof dat je dit doet Wisheh!
Ja vind het wel eens tijd worden daarvoor. Maar dan moet je prijs ook goed zijn hoor anders moet ik wat anders vinden. Maar als het door gaat dan ga ik ook op zoek naar clans die ook een private clan server willen voor weinig per maand. Voor hun veel goedkoper dan normaal en voor mij nog beetje kosten dekkend...iedereen blijquote:
Ja das geen probleem.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:39 schreef swarmahoer het volgende:
kunnen we dan wel de levels gewoon van de server downloaden?
sorryquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die inde OP misschien? Hij staat er niet voor niets.
Ja dat gaat wel hard dan ja!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:30 schreef Incolumis het volgende:
ja de enhanced shockrifle beviel me wel op het laatst
Dat kan je gewoon instellen bij options>preferences en dan dat balkje verschuiven.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:00 schreef Rumille het volgende:
[..]
Leg dan maar uit hoe jij die brightness krijgt
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja dat gaat wel hard dan ja!
DeHovenier verneukte mijn godlike!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 07:10 schreef Paul het volgende:
[..]
LIEFIE WAT BEN JE LAAT NAAR BED GEGAAAN
Was toen net thuisquote:Op vrijdag 16 januari 2009 07:10 schreef Paul het volgende:
[..]
LIEFIE WAT BEN JE LAAT NAAR BED GEGAAAN
Je maakte me hard in, maar ik sta nog altijd wel op plaats 13 in de ranglijst.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:13 schreef Rumille het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dan maak je bijvoorbeeld jakkop met 50-13 in en dan denk je dat je alles bent en dan kom jij online en word je (terecht en niks op aan te merken verder) weggevaagd door iemand genaamd sjimz. Daar gaat dan je net gebooste ego.
?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:23 schreef jakkop het volgende:
Wat is nou de nieuwe server dan?
Oh wacht, iets met kokken en lepels. Ik las iets over een betaalde server door wisheh, en ik zag dat de server in de OP offline is.quote:
klokken en klepelsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:44 schreef jakkop het volgende:
[..]
Oh wacht, iets met kokken en lepels. Ik las iets over een betaalde server door wisheh, en ik zag dat de server in de OP offline is.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:14 schreef Maisnon het volgende:
Zal ik trouwens een CTF map maken ipv een DM map? volgens mij is daar meer behoefte aan
Doe maar Face IIIquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:34 schreef Maisnon het volgende:
Maar eh, Face is dus nogal populair, in beide varianten. zitten jullie op een nieuwe te wachten, een zelfde soort layout? of mag het wat anders.
Open met 2 duidelijke basissen, of wat dichter op elkaar.
Je kan gewoon face openen in unrealed.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:47 schreef Maisnon het volgende:
Maar dat hele ruimtegebeuren om de face levels heen weet ik nog niet goed hoe ik dat na moet maken, dus ik hou het binnen, maar wel open
niet zeiken ik heb 1536 mb geheugenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:53 schreef Wisheh het volgende:
Weer online...Pc stond vanmorgen in een keer uitNa 2 uur checken blijkt me geheugen kapot te zijn
Zit nu met 2gb ipv 8, damn wat langzaam
Ja de maps zullen langzamer laden en er kunnen minder players is. Maar 2gb is voldoende voor 10 players en had de server al voor max 10 players ingesteld in het begin.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:54 schreef swarmahoer het volgende:
heeft dat ook nadelen voor de server ?
Je moet alles wat je nodig hebt van http://ut.felosity.nl/ downloadenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:04 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb nu wel dat de server geen map map wil verzenden.
Klinkt perfectquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:11 schreef Maisnon het volgende:
Map wordt tofnet als in Face, 2 hoge basissen tegenover elkaar met ruimte in het midden waar je van boven goed zicht op hebt en kan snipen,maar daar beneden is het een soort netwerk van open tunnels en kisten waardoor je een soort labyrinth hebt waar je doorheen moet vluchten met de vlag
Klinkt heel vetquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:11 schreef Maisnon het volgende:
Map wordt tofnet als in Face, 2 hoge basissen tegenover elkaar met ruimte in het midden waar je van boven goed zicht op hebt en kan snipen,maar daar beneden is het een soort netwerk van open tunnels en kisten waardoor je een soort labyrinth hebt waar je doorheen moet vluchten met de vlag
Spelen?quote:
jaaaaaaaa hooorquote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:09 schreef Maisnon het volgende:
Paulwordt leuke maps! wil je em zien?
Deze moet je hebben paul!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:19 schreef Maisnon het volgende:
Fok CTF testmap DM versie hier kan je em downloaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |