Doe maar Face IIIquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:34 schreef Maisnon het volgende:
Maar eh, Face is dus nogal populair, in beide varianten. zitten jullie op een nieuwe te wachten, een zelfde soort layout? of mag het wat anders.
Open met 2 duidelijke basissen, of wat dichter op elkaar.
Je kan gewoon face openen in unrealed.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:47 schreef Maisnon het volgende:
Maar dat hele ruimtegebeuren om de face levels heen weet ik nog niet goed hoe ik dat na moet maken, dus ik hou het binnen, maar wel open
niet zeiken ik heb 1536 mb geheugenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:53 schreef Wisheh het volgende:
Weer online...Pc stond vanmorgen in een keer uitNa 2 uur checken blijkt me geheugen kapot te zijn
Zit nu met 2gb ipv 8, damn wat langzaam
Ja de maps zullen langzamer laden en er kunnen minder players is. Maar 2gb is voldoende voor 10 players en had de server al voor max 10 players ingesteld in het begin.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:54 schreef swarmahoer het volgende:
heeft dat ook nadelen voor de server ?
Je moet alles wat je nodig hebt van http://ut.felosity.nl/ downloadenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:04 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb nu wel dat de server geen map map wil verzenden.
Klinkt perfectquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:11 schreef Maisnon het volgende:
Map wordt tofnet als in Face, 2 hoge basissen tegenover elkaar met ruimte in het midden waar je van boven goed zicht op hebt en kan snipen,maar daar beneden is het een soort netwerk van open tunnels en kisten waardoor je een soort labyrinth hebt waar je doorheen moet vluchten met de vlag
Klinkt heel vetquote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:11 schreef Maisnon het volgende:
Map wordt tofnet als in Face, 2 hoge basissen tegenover elkaar met ruimte in het midden waar je van boven goed zicht op hebt en kan snipen,maar daar beneden is het een soort netwerk van open tunnels en kisten waardoor je een soort labyrinth hebt waar je doorheen moet vluchten met de vlag
Spelen?quote:
jaaaaaaaa hooorquote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:09 schreef Maisnon het volgende:
Paulwordt leuke maps! wil je em zien?
Deze moet je hebben paul!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:19 schreef Maisnon het volgende:
Fok CTF testmap DM versie hier kan je em downloaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |