Nu serieusquote:
je zou je ervoor schamen ?quote:
neuh, dat nietquote:
Ze weten je alle 4 te vinden iddquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:27 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
neuh, dat niet
maar wel voor de wraak van je fans........
Het is juist raar dat je je best doet op je werkquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:29 schreef murp het volgende:
ik probeer mij een beetje te drukken op het werk ;@
Gezakt ?quote:
ja mên, en ze hebben alle 4 ook nog een eng kleurtje ookquote:
dan gaat de tijd wat snellerquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is juist raar dat je je best doet op je werk
Toevallig vrouwen ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:30 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ja mên, en ze hebben alle 4 ook nog een eng kleurtje ook
Ik moet altijd lachen om de op hun werk Fokkersquote:
ik moest lachenquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toevallig vrouwen ?
Want die kunnen een mooie man zoals ik wel waarderen.
en dat dusquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:34 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik fap wel eens op het fobo van yvonne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Guts, No Glory
Wat is daar beschamend aan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:22 schreef tong80 het volgende:
Ik vind Dirty Diana van Michael Jackson eigenlijk een wereldnummer
Nu jullie
Ik ben een punk liefhebber.quote:
ik op SHEquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:34 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik fap wel eens op het fobo van yvonne
een stuk productieverquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om de op hun werk Fokkers
Wat waren ze zonder Fok
Werkkers!quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om de op hun werk Fokkers
Wat waren ze zonder Fok
Da's n breezah, ff voor de tussendoortjesquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:05 schreef LLemmingCool.J het volgende:
[..]
die heeft geen foto's in der fobo
liiszle wel
krentenbolquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:06 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Da's n breezah, ff voor de tussendoortjes
da's idd zwaar bukkake spulquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:09 schreef LLemmingCool.J het volgende:
[..]
krentenbol
of deze die kwam ik vanochtend oppeens tegen tijdens een lurksessie
http://fotoboek.fok.nl/user/82949
lucienne fapfapfap
Dat durf ik nog niet. Ik moet eerst wat meer skillpoints op speech en charm zetten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:07 schreef Samsonneke het volgende:
Ik heb gisteren de FOK!-wereld verlaten en ben naar buiten geweestEn hoewel iedereen zegt dat het daar "eng" is, was het eigenlijk best leuk
Ik zag ook dingen die ik normaal alleen op plaatjes zag, zoals vrouwen
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:07 schreef Samsonneke het volgende:
Ik heb gisteren de FOK!-wereld verlaten en ben naar buiten geweestEn hoewel iedereen zegt dat het daar "eng" is, was het eigenlijk best leuk
Ik zag ook dingen die ik normaal alleen op plaatjes zag, zoals vrouwen
Alle kwak verstopte je tubes.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:42 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
![]()
Ontopic: het kostte mijn laptop een minuut om de fobo van Lucienne2 te openen....
Banwaardig lijkt mijquote:
Je kunt daar niet zakken, de leraren hebben er namelijk alles voor over om van de leerlingen af te komen.quote:
Ik op Catherine Keylquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:16 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik heb gefapt op britney spears.
En mensen die er wel zakken zijn zo geestelijk gehandicapt dat ze niet eens weten dat ze op deze wereld leven.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:14 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Je kunt daar niet zakken, de leraren hebben er namelijk alles voor over om van de leerlingen af te komen.
[HOMO]#2282 We kruipen allemaal door het stof in bootcamp Hier mag u verderquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:33 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Ik vond Bill van tokio hotel knap voordat ik wist dat het geen meisje was
Respect, Dirty Diana is goed!quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:22 schreef tong80 het volgende:
Ik vind Dirty Diana van Michael Jackson eigenlijk een wereldnummer
Nu jullie
Waarschijnlijk iets van "thanks for posting". Zoek anders ff op google.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:01 schreef Dhaha het volgende:
ik weet niet wat de afkorting TVP betekent
Wil iemand et me vertelle??
Acda en de Munnik en Blof zijn wel de shizzle tho'..quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:54 schreef Thomzzzzz het volgende:
[..]
Respect, Dirty Diana is goed!niks om je voor te schamen... heb hier Bad en Thriller in de kast staan, goede albums...
Als je nou met Nederlandse kutmuziek komt..
Terug Vind Post, oftwel onzin.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:01 schreef Dhaha het volgende:
jij niet vriend, je vriendin echter welquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:16 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga morgen naar Dirty Dancing met mijn vriendin
Maar waarom zou ik me daarover moeten schamen ?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:22 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
jij niet vriend, je vriendin echter wel
Er kwam een glimlach op mijn gezichtquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:22 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dank jequote:Op woensdag 14 januari 2009 21:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Er kwam een glimlach op mijn gezicht
Probeer je me te versieren ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:46 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dank je
is het minste wat ik kon doen, zeker na die vele die jij mij bezorgd hebt
PM beantwoordquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Probeer je me te versieren ?
If so .... PM me
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:22 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
En terrechtquote:
Dat is inderdaad best triestquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:28 schreef agentstarling het volgende:
ik heb vanavond naar GTST gekeken en vond het echt leuk
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:28 schreef agentstarling het volgende:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:40 schreef PrinceLu het volgende:
Ik heb de Godfather altijd kut gevonden, net als Scarface.
We hebben een winnaarquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:28 schreef agentstarling het volgende:
Ik heb meerdere malen over FOK! gedroomd.quote:
How the fuck droom je over een site :/quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:12 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik heb meerdere malen over FOK! gedroomd..
betekent dat JIJ dood moetquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:01 schreef Dhaha het volgende:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:47 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Vertel eens iets wat we niet wisten
X2quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:20 schreef pisnicht het volgende:
[..]
En mensen die er wel zakken zijn zo geestelijk gehandicapt dat ze niet eens weten dat ze op deze wereld leven.
ik ben verliefdquote:
Pijnlijkquote:
Iets beschamend toe te geven over je neus?quote:
>20cmquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:42 schreef EBBE-EWIK het volgende:
hij is tamelijk groot
weet jij overigens wat P(1) is?
lozah, mijn neus is nog minder ergquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:45 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik heb een keer moeten kotsen nadat ik van de kermis kwam.
En het was nog niet eens de spannedste
Kwam ook meer omdat ik vrij weinig gegeten had.1 hamburgertje niet meer.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:47 schreef EBBE-EWIK het volgende:
[..]
lozah, mijn neus is nog minder erg
Ik vind de meeste berichten daar ook deprimerend ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:30 schreef charleen het volgende:
ik kom hier alleen maar kijken omdat ik heel depri werd van sommige berichten in nws.
en oh ja.... verheug me op x-factor vanaaf....ssssttttt![]()
Omdat ik mij zeer diep schaam dat ik hier post....quote:
Oh, nu schaam ik me dat ik dat niet wist! Ik had volgens mij gewoon een mooi plaatje opgezocht, ik heb deze al 8 jaar en ik heb geen idee waar ik het vandaan heb gehaald.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:25 schreef Renderclippur het volgende:
[..]
FAKE, je usericon is van Final Fantasy
hij is dan ook echt beschamend, niet dat mijn avater top is maar tochquote:
Wow. diepe shit.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:22 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
In 2006 ben ik naar een concert van Tokio Hotel geweest.
Sue me.
Ik ookquote:
Toch wel de oude en onschuldige Britney?quote:Op zondag 18 januari 2009 13:49 schreef Smijn. het volgende:
Ik luisterde zonet Britney Spears en vond het leuk
Ik ook niet en daar ben ik juist trots opquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:25 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Ik lees de Fok Frontpage nooit.
same herequote:Op maandag 19 januari 2009 11:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ook niet en daar ben ik juist trots op
Fully pvpquote:
Ik ook nietquote:Op maandag 19 januari 2009 17:04 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb nog nooit op fok-sport geklikt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |