Nouja de risico's bij eventuele complicaties en het gebrek aan aparatuur geleuf ik als ik het een beetje samenvat ... Kijk ik wilde persé dat de kinderen in het ziekenhuis geboren zouden worden, mede omdat bij mijn eerste geborene mijn ex bijna halverwege dood bleef.. de twee kinderen erna dus ook in het ziekenhuis maar dat is vrij begrijpelijk...quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:58 schreef Copycat het volgende:
Maar wat is nu de argumentatie?
Ja, ik kan google-en, maar daar heb ik geen zin in.
quote:Waardevolste aanwinst voor FOK!:
Peter6000 (2)
"Aanwinst"? Je zit al eeuwen op FOK!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:10 schreef Peter6000 het volgende:
Goedemorgen, de dag begint goed met een officiële prijs.
[..]
Alle stemmers bedankt!
Ik deel mijn overwinning als aanwinst oa met Yvonne.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:19 schreef Gert het volgende:
[..]
"Aanwinst"? Je zit al eeuwen op FOK!![]()
Opmerking tussen het poetsen door.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
nope klopt, maar het is ook net pas aangevraagd dus ben benieuwd... Kamer is behoorlijk voorgelogen en daarvoor heel nederland
Je bent gewoon haske jaloers op Peter en mij.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:19 schreef Gert het volgende:
"Aanwinst"? Je zit al eeuwen op FOK!![]()
Maar toch mooi, dat mensen met een klein handjevol stemmen een Award in de wacht slepen.
Gewoon een jaar lang als ava!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bent gewoon haske jaloers op Peter en mij.
Ik ga zo eens een mooi plaatsje zoeken voor die bokaal.
Krijg ik geen mooie bokaal?quote:
Goed verhaalquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Opmerking tussen het poetsen door.
Het ergste is altijd de keuken met schoonmaken. Kutwerk!! Misschien moet ik ook maar een huishoudster vrouw gaan zoeken.
Voor maar liefst vier (!!!) users de meest interessante user zijn om te volgen. Daar heb ik jaren in geïnvesteerd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:23 schreef dieenebart het volgende:
Hoezo, wat heb jij er voor gedaan dan? Pfff...
Het hoogst van de EU? Hmm... en we hebben het dan niet over promillages maar over procenten verschil?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:02 schreef versabommie het volgende:
ohwja hier was de aanleiding geleuf ik...
Aanleiding is het zogeheten Peristat-onderzoek naar babysterfte door de Europese Unie, dat vorige week uitkwam. Hieruit bleek dat Nederland de hoogste babysterfte rond de geboorte heeft.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor maar liefst vier (!!!) users de meest interessante user zijn om te volgen. Daar heb ik jaren in geïnvesteerd.
Zo kloptie!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:37 schreef dieenebart het volgende:
Ik vind het zo knap van dezesmilies, dat ze nooit moe worden.
Dansen, hoeren lieve blije meisjes!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
()
Bedankt!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:32 schreef liesje1979 het volgende:
Bedank mij, bedank mij!
![]()
Goedemiddag Fok!
en dat dezequote:Op woensdag 14 januari 2009 15:37 schreef dieenebart het volgende:
Ik vind het zo knap van dezesmilies, dat ze nooit moe worden.
Dansen, hoeren!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
()
Hear hear.. voor die vrouw en middelkoop...quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Opmerking tussen het poetsen door.
En de kamer voorliegen is een politieke doodzonde dus wegwezen Middelkoop.
Of liever al die christenen.![]()
Peukpauze![]()
Het ergste is altijd de keuken met schoonmaken. Kutwerk!! Misschien moet ik ook maar een huishoudster vrouw gaan zoeken.
En wat dacht je van die ene met annorexia --->quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:44 schreef Copycat het volgende:
En hierhet bloed niet uitspuit.
En dezeen
geen kaakpijn krijgen.
Ik hou het nog voorlopig bij dezequote:Op woensdag 14 januari 2009 15:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
En wat dacht je van die ene met annorexia --->die zal inmiddels ook nog maar 1 kilo wegen!
deze is lieffffffffff
Om over de traanbuisjes vanquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:54 schreef dieenebart het volgende:
Dezeheeft vast een goeie neus, want die ziet niet wat'ie eet
<-- en die is in een perpetual state of denial.
2quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:55 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik hou het nog voorlopig bij deze![]()
Hoeveel nachtjes nog totdat je gaat trouwen?
natte droom -->quote:
Overbijt ---->quote:
Dat de Tour ivm de zondagsrust niet door zeelandse inteelt dorpen mag, da's pas terrorisme.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geloven in een denkbeeldig iets mag nooit de politiek beheersen!
BigBus.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:14 schreef Copycat het volgende:
Wie is Him? En aan welke BB deed Him mee?
Seki?quote:
Je gaat lekker he? Oproep staat zelfs op de FPquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:18 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Seki ja, heb hem net gesproken. Lachen man
Tering, dat kind is al twee jaar zoek!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:45 schreef Coos het volgende:
http://www.nieuwsblad.be/GT/Index.aspx?genericID=297&articleID=DMF14012009_084
Dit gaat ook maar door.
Buikgriep! Aanstormende racekak! Jij ligt nog voor 18:00 te schotsen ( schijten/kotsen tegelijk... jeweetwel boven de pot op de knietjes en ondertussen de boel achter je onderbaggeren! )quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:13 schreef Copycat het volgende:
Ik begin een beetje een kriebel in mijn buik te krijgen.
Is het buikgriep ... of zijn het zenuwen?
Oh, dat heb ik een keer gehad, dat was erg! Niet van de buikgriep, maar van het blowenquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:15 schreef versabommie het volgende:
Jij ligt nog voor 18:00 te schotsen ( schijten/kotsen tegelijk... jeweetwel boven de pot op de knietjes en ondertussen de boel achter je onderbaggeren! )
Ben je wel ontwormd?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:13 schreef Copycat het volgende:
Ik begin een beetje een kriebel in mijn buik te krijgen.
Is het buikgriep ... of zijn het zenuwen?
wat een KutCollega! Sneue Snikkel! Belachelijke Beftekkel! Zwakzinnig Zalfje!quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:16 schreef Copycat het volgende:
Een collega die weet van mijn etentje vroeg net of ik al zenuwachtig was.
Ik: "Ja joh, ik heb enorm klotsende oksels!"
Hij: "Oe, dat allitereert wel mooi!"
Ik: "Dat allitereert voor geen meter, knurft. Een klotsende kut, dát allitereert!"
Hij:![]()
Ik:
En wat is voor wallen onder de ogen ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Sensilube, een alliteratiemiddel.
Sperti!quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:28 schreef versabommie het volgende:
En wat is voor wallen onder de ogen ?
ja klopt, maar heb ik ff zo niet in huis.. theezakjes en verder?quote:
Wil jij glijen op de wallen onder je ogen?? Ik zou gewoon een hoerenkast beginnen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
En wat is voor wallen onder de ogen ?
ik duim voor je!quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:30 schreef Copycat het volgende:
Komkommerschijfjes. Geloof ik.
Ik ben er weg van ...
Tot later. Of zo:of zo:
of zo:
.
Slaap?!quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja klopt, maar heb ik ff zo niet in huis.. theezakjes en verder?
Ben je nu haar borsten aan het omschrijven?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja klopt, maar heb ik ff zo niet in huis.. theezakjes en verder?
jij moet echt eens over de knie, bijdehandjequote:
Succes Cc. Ik duim ook voor je om 18.30 uur. Laat ze een alliteratiepoepieruiken.quote:
Eens kijken wat die gaat proberen recht te lullen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:44 schreef versabommie het volgende:
en dat enge wijf van Hamer!
Voor Cc neem ik aan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:02 schreef yvonne het volgende:
*duimt*
Kan je Koen niet regelen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:18 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Seki ja, heb hem net gesproken. Lachen man
of zo.........quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:30 schreef Copycat het volgende:
Komkommerschijfjes. Geloof ik.
Ik ben er weg van ...
Tot later. Of zo:of zo:
of zo:
.
Gaat ze weer film kijken met iemand?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:00 schreef Noek het volgende:
Voor Cc.
Daar moet voor geduimd worden om 18.30. Noteer dat!
Mogelijke carriere movequote:Op woensdag 14 januari 2009 18:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gaat ze weer film kijken met iemand?
Wordt je daar rustig van?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb iig een geurtheelichtje met Magnoliageur aangestoken.
Ik heb dat weleens vaker gehoord.quote:
Ze liggen in mijn kast, en als ik de kastdeur opendoe komt me een steeds sterker wordende Magnoliawalm tegemoet.quote:
Het woord walm maakt mij onrustig.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze liggen in mijn kast, en als ik de kastdeur opendoe komt me een steeds sterker wordende Magnoliawalm tegemoet.
Vandaar dat ik ze nu ga opbranden.
Rustig, nee.
in gesprek met???quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is 18:30 dus Cc is nu in gesprek.... [ afbeelding ]
Dis dan moet het ook niet per se zo blijven als het was lijkt me, als het aan het thuis bevallen ligt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:54 schreef Juud79 het volgende:
Goedemiddag Fok!
Thuisbevallen moet blijven zoals het is, maar ik kan me wel voorstellen dat er een kamerdebat over komt naar aanleiding van het hoge sterftecijfer rondom de geboorte. Dat geeft te denken dat er toch wel het nodige verkeerd gaat. Al weet ik niet in hoeveel van de gevallen dat door thuisbevallen komt.
quote:
Oh nee, natuurlijk niet. Eer ik eens bel, ben ik al een maand verder. Heb net een nieuwe Tom Tom gekocht die in Tijnje was overleden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:40 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
![]()
vanwege dat je zelf een draadfloze dinges geïnstalleerd hebt?
Daar heb je ruim drie jaar overgedaan zie ik.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, ik was ff mijn nieuwe avatar aan het uploaden.
Ooow... o ja... uhhhh toffe film en lekker knuffele Cc!quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh nee, natuurlijk niet. Eer ik eens bel, ben ik al een maand verder. Heb net een nieuwe Tom Tom gekocht die in Tijnje was overleden.
Voor Cc, gekkie. Zo van," GoCc
Go
"
Ja.
Nah! Ons Cc-tje gaat voor misschien een nieuwe baan. Zo'n eentje die wel leuk is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ooow... o ja... uhhhh toffe film en lekker knuffele Cc!![]()
![]()
![]()
Waar leg Tijnje dan? Of ben je al weer aan de booz? [ afbeelding ]
Wasda? De opvolger van swaffelen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:55 schreef versabommie het volgende:
net 1 vandaag gezien maar twitteren gullie al ? nou nou nou ? Vraag is overigens niet voor Coos, die komt meestal een jaar of wat later
Oe coördineren. Ja en dát schijnt nou nét nogal achteruit te gaan hè, met een stuk in de kraag.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:53 schreef Noek het volgende:
Nee, ik mag niet drinken. Moet nog coördineren.
Ja. OK, dat perkt het aantal mogelijkheden iéts in, maar niet gék veel. Heb je nog meer aanwijzingen?quote:
Nu ik zie dat ik zo'n grafbak als Verhagen tegen kan komen kan het rustig nog tien jaar duren.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:55 schreef versabommie het volgende:
net 1 vandaag gezien maar twitteren gullie al ? nou nou nou ? Vraag is overigens niet voor Coos, die komt meestal een jaar of wat later
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |