psies... maar dat is ook een vraag die je vaker bij de beslissingen van afgelopen jaren kan stellenquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar waarom? Met verloskundigen en dergelijke kun je toch prima thuis bevallen?
Ik ben ook 'thuis' geboren.
Nouja de risico's bij eventuele complicaties en het gebrek aan aparatuur geleuf ik als ik het een beetje samenvat ... Kijk ik wilde persé dat de kinderen in het ziekenhuis geboren zouden worden, mede omdat bij mijn eerste geborene mijn ex bijna halverwege dood bleef.. de twee kinderen erna dus ook in het ziekenhuis maar dat is vrij begrijpelijk...quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:58 schreef Copycat het volgende:
Maar wat is nu de argumentatie?
Ja, ik kan google-en, maar daar heb ik geen zin in.
quote:Waardevolste aanwinst voor FOK!:
Peter6000 (2)
"Aanwinst"? Je zit al eeuwen op FOK!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:10 schreef Peter6000 het volgende:
Goedemorgen, de dag begint goed met een officiële prijs.
[..]
Alle stemmers bedankt!
Ik deel mijn overwinning als aanwinst oa met Yvonne.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:19 schreef Gert het volgende:
[..]
"Aanwinst"? Je zit al eeuwen op FOK!![]()
Opmerking tussen het poetsen door.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
nope klopt, maar het is ook net pas aangevraagd dus ben benieuwd... Kamer is behoorlijk voorgelogen en daarvoor heel nederland
Je bent gewoon haske jaloers op Peter en mij.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:19 schreef Gert het volgende:
"Aanwinst"? Je zit al eeuwen op FOK!![]()
Maar toch mooi, dat mensen met een klein handjevol stemmen een Award in de wacht slepen.
Gewoon een jaar lang als ava!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je bent gewoon haske jaloers op Peter en mij.
Ik ga zo eens een mooi plaatsje zoeken voor die bokaal.
Krijg ik geen mooie bokaal?quote:
Goed verhaalquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Opmerking tussen het poetsen door.
Het ergste is altijd de keuken met schoonmaken. Kutwerk!! Misschien moet ik ook maar een huishoudster vrouw gaan zoeken.
Voor maar liefst vier (!!!) users de meest interessante user zijn om te volgen. Daar heb ik jaren in geïnvesteerd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:23 schreef dieenebart het volgende:
Hoezo, wat heb jij er voor gedaan dan? Pfff...
Het hoogst van de EU? Hmm... en we hebben het dan niet over promillages maar over procenten verschil?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:02 schreef versabommie het volgende:
ohwja hier was de aanleiding geleuf ik...
Aanleiding is het zogeheten Peristat-onderzoek naar babysterfte door de Europese Unie, dat vorige week uitkwam. Hieruit bleek dat Nederland de hoogste babysterfte rond de geboorte heeft.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voor maar liefst vier (!!!) users de meest interessante user zijn om te volgen. Daar heb ik jaren in geïnvesteerd.
Zo kloptie!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:37 schreef dieenebart het volgende:
Ik vind het zo knap van dezesmilies, dat ze nooit moe worden.
Dansen, hoeren lieve blije meisjes!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
()
Bedankt!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:32 schreef liesje1979 het volgende:
Bedank mij, bedank mij!
![]()
Goedemiddag Fok!
en dat dezequote:Op woensdag 14 januari 2009 15:37 schreef dieenebart het volgende:
Ik vind het zo knap van dezesmilies, dat ze nooit moe worden.
Dansen, hoeren!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
()
Hear hear.. voor die vrouw en middelkoop...quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Opmerking tussen het poetsen door.
En de kamer voorliegen is een politieke doodzonde dus wegwezen Middelkoop.
Of liever al die christenen.![]()
Peukpauze![]()
Het ergste is altijd de keuken met schoonmaken. Kutwerk!! Misschien moet ik ook maar een huishoudster vrouw gaan zoeken.
En wat dacht je van die ene met annorexia --->quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:44 schreef Copycat het volgende:
En hierhet bloed niet uitspuit.
En dezeen
geen kaakpijn krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |