Die toooooooooooon, brrr.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:06 schreef versabommie het volgende:
whooooooooohoooooooooooo toch nog een rel in de tweede kamert![]()
Moszko gaat Van Bommel slopen
Arme Harry. Had ie maar nooit meegelopen tijdens die demonstratie tegen Israël. Want meneer heeft nu mooi een aangifte aan zijn broek. Afkomstig van Bram Moszkowicz. Overigens is niet alleen Van Bommel de lul, ook zijn fractiegenoot Karabulut staat, wanneer het aan Moszko Moszko Moszko en Moszko ligt, binnenkort voor het hekje wegens haatzaai. Zo werd wijlen Hans Janmaat in 1999 veroordeeld wegens het medeplegen van het aanzetten tot discriminatie. Janmaat had bij een demonstratie geroepen: ’Wij schaffen de multiculturele samenleving af’. Weinig mis mee, behalve dan dat achter hem de kaalkopjes in koor ’eigen volk eerst’ en ’vol is vol’ scandeerden. En dus werd Janmaat veroordeeld tot 240 uur papier versnipperen. "Hier ligt de zaak veel scherper,"aldus Moszkowicz. "De Kamerleden scandeerden een regelrechte oproep tot geweld, namelijk een intifada die gepaard gaat met zelfmoordaanslagen tegen volstrekt onschuldige burgers." Dit kamerlid gaat zich dus straks écht nuttig maken voor de samenleving. We denken zelf aan 240 uur onkruid wieden+blikjesrapen langs de snelweg en/of 300 uur borden wassen in het bejaardentehuis. Krijgen we uiteindelijk toch nog een schonere wereld dankzij een kamerlid.
BRON
nouja gaat me toch omd e inhoud... dit kon je verwachten.. je kan niet als tweede kamerlid maar roepen wat je wilt.. of het nu om links of rechts gaat... zodra je doorhebt dat er achter je massaal "hamas hamas joden aan het gas" geroepen wor, moet je afhaken en niet ook nog eens oproepen tot een intifada..quote:
Zeik niet, ze bedoelden dat joden nu eindelijk eens een keer moeten kappen met dat keramisch koken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja gaat me toch omd e inhoud... dit kon je verwachten.. je kan niet als tweede kamerlid maar roepen wat je wilt.. of het nu om links of rechts gaat... zodra je doorhebt dat er achter je massaal "hamas hamas joden aan het gas" geroepen wor, moet je afhaken en niet ook nog eens oproepen tot een intifada..
Nee dan zouden ze roepen : "de joden van het gas", ze stimuleerden nu overduidelijk dat de joden keramiek en inductie ind e ban moeten gooien, en dat kan echt niet meer in deze tijd van global hoax warming!quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeik niet, ze bedoelden dat joden nu eindelijk eens een keer moeten kappen met dat keramisch koken.
lezen, bommie. scheelt een hoop oorlog op de wereld als iedereen zorgvuldig en secuur zou lezen!!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee dan zouden ze roepen : "de joden van het gas", ze stimuleerden nu overduidelijk dat de joden keramiek en inductie ind e ban moeten gooien, en dat kan echt niet meer in deze tijd van global hoax warming!
Omdat ik dan een belangrijk etentje heb, carrière technisch.quote:
Triootje, tochquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat ik dan een belangrijk etentje heb, carrière technisch.
Ja. Met een nicht en zijn zakenpartner. In het restaurant van een oude vriendin van me. Dus misschien maken we er wel een geil kwartetje van.quote:
Da's nooit weg, niet knoeien, niet teveel zuipen, ik duim!quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat ik dan een belangrijk etentje heb, carrière technisch.
da's natuurlijk bullshit, want hel halve middenoosten kan niet lezenquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:24 schreef dieenebart het volgende:
[..]
lezen, bommie. scheelt een hoop oorlog op de wereld als iedereen zorgvuldig en secuur zou lezen!!!
okee.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
da's natuurlijk bullshit, want hel halve middenoosten kan niet lezen
Ik zal erop letten, mamma!quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:31 schreef yvonne het volgende:
Da's nooit weg, niet knoeien, niet teveel zuipen, ik duim!
Wat versta jij trouwens onder bruidsmeisje?quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Da's nooit weg, niet knoeien, niet teveel zuipen, ik duim!
Niet!quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:03 schreef versabommie het volgende:
Wat vinden jullie? Thuis bevallen of in het ziekenhuis?
De vrouw zelf laten kiezen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:03 schreef versabommie het volgende:
Moet er iemand bevallen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:03 schreef versabommie het volgende:
voortplanten steent de grot uit!quote:
Uitstenen? Wat is dat?quote:
Voortplanten rules...quote:
heb jij nog gehoord of ze vandaag dat spoeddebat met middelkoop gaan inpassen ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
De vrouw zelf laten kiezen.
Ja ik kijk en luister ook even mee.
ja mijn idee... zijn best veel mensen die dat willen en nu willen ze dat recht ook gaan beperken of zelfs afnemen... dit kabinet is een beetje een soort van communistische staat aan het creeerenquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, het zou jammer zijn als de mogelijkheid om thuis te bevallen helemaal wegvalt.
Ik hou het bij oefenen voor een examen dat ik hopelijk nooit hoef af te leggen.quote:
is toch leuk, zo'n nest copy-kittens?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hou het bij oefenen voor een examen dat ik hopelijk nooit hoef af te leggen.
Tekort aan ziekenhuizen en verloskundigen toch? En het is alleen voor Zeeland. Daar wonen de mensen te ver van het ziekenhuis geloof ik. zodat mocht er wat mis gaan ze niet snel genoeg in het zkh zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja mijn idee... zijn best veel mensen die dat willen en nu willen ze dat recht ook gaan beperken of zelfs afnemen... dit kabinet is een beetje een soort van communistische staat aan het creeeren
Nee ik schakel net in.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
heb jij nog gehoord of ze vandaag dat spoeddebat met middelkoop gaan inpassen ?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hou het bij oefenen voor een examen dat ik hopelijk nooit hoef af te leggen.
daar ben ik het wel mee eens, maar ze willen het thuisbevallen het liefst helemaal afschaffen...quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Tekort aan ziekenhuizen en verloskundigen toch? En het is alleen voor Zeeland. Daar wonen de mensen te ver van het ziekenhuis geloof ik. zodat mocht er wat mis gaan ze niet snel genoeg in het zkh zijn.
En geloof me, dat is over een korte afstand al geen pretje.
ja, dit normen en waarden kabinet heeft een enorm recht op de waarheid geleuf ikquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:15 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Ja, die Middelkoop heeft lopen liegen. Maar dat is toch een goed christelijke traditie?
Ik vind mezelf al moeilijk genoeg om op te voeden. Ik vind kinderen erg leuk hoor, maar dan wel van een ander zodat ik ze weer kan afgeven als ik er moe van word. Het moederschap is niets voor mij. Ik kan nog geen plant in leven laten en mijn kat ging ook al heel snel dood.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:13 schreef versabommie het volgende:
is toch leuk, zo'n nest copy-kittens?
Het staat iig niet op de agenda.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:11 schreef versabommie het volgende:
heb jij nog gehoord of ze vandaag dat spoeddebat met middelkoop gaan inpassen ?
Het lijkt me dat de verloskundigen daar wel een stokje voor steken toch? Volgens mij maak je een bevalling onnodig duur en medisch daardoor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
daar ben ik het wel mee eens, maar ze willen het thuisbevallen het liefst helemaal afschaffen...
Op het toilet, want ze zoeken een opvolger.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:03 schreef versabommie het volgende:
Ik schakel net pas in maar volgens mij gaat het in dit debat over Zeeland en niet heel Nederland. (kan me vergissen hoor)quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:20 schreef Copycat het volgende:
Waarom zou thuisbevallen geheel moeten worden afgeschaft?
En mijn dochter is jarigquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:00 schreef Noek het volgende:
Het is woensdag 14 januari. Weer is grauw en grijs.
Gefeliciteerd.quote:
Misschien onvermijdelijk, maar blij: nee.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hier zal Gert blij mee zijn...
Verbeek per direct weg bij Feyenoord
nope klopt, maar het is ook net pas aangevraagd dus ben benieuwd... Kamer is behoorlijk voorgelogen en daarvoor heel nederlandquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het staat iig niet op de agenda.
Gefeliciteerd!quote:
Nouja het is een begin, het was in het verleden al duidelijk dat het kabinet dat hele thuisbevallen in heel nederland aan banden wil gaan leggen, dit is een mooi stapje in de voor hun goede richting...quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik schakel net pas in maar volgens mij gaat het in dit debat over Zeeland en niet heel Nederland. (kan me vergissen hoor)
Dit is een oud bericht maar nu dus actueel omdat er op Walcheren nu maar 1 ziekenhuis komt. Ziekenhuis Vlissingen wordt gesloten.
Edit: Ja dus.
13.00 uur
Spoeddebat over verloskunde in Zeeuwse ziekenhuizen
Maar waarom? Met verloskundigen en dergelijke kun je toch prima thuis bevallen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:50 schreef versabommie het volgende:
Nouja het is een begin, het was in het verleden al duidelijk dat het kabinet dat hele thuisbevallen in heel nederland aan banden wil gaan leggen, dit is een mooi stapje in de voor hun goede richting...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |