Buikgriep! Aanstormende racekak! Jij ligt nog voor 18:00 te schotsen ( schijten/kotsen tegelijk... jeweetwel boven de pot op de knietjes en ondertussen de boel achter je onderbaggeren! )quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:13 schreef Copycat het volgende:
Ik begin een beetje een kriebel in mijn buik te krijgen.
Is het buikgriep ... of zijn het zenuwen?
Oh, dat heb ik een keer gehad, dat was erg! Niet van de buikgriep, maar van het blowenquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:15 schreef versabommie het volgende:
Jij ligt nog voor 18:00 te schotsen ( schijten/kotsen tegelijk... jeweetwel boven de pot op de knietjes en ondertussen de boel achter je onderbaggeren! )
Ben je wel ontwormd?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:13 schreef Copycat het volgende:
Ik begin een beetje een kriebel in mijn buik te krijgen.
Is het buikgriep ... of zijn het zenuwen?
wat een KutCollega! Sneue Snikkel! Belachelijke Beftekkel! Zwakzinnig Zalfje!quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:16 schreef Copycat het volgende:
Een collega die weet van mijn etentje vroeg net of ik al zenuwachtig was.
Ik: "Ja joh, ik heb enorm klotsende oksels!"
Hij: "Oe, dat allitereert wel mooi!"
Ik: "Dat allitereert voor geen meter, knurft. Een klotsende kut, dát allitereert!"
Hij:![]()
Ik:
En wat is voor wallen onder de ogen ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Sensilube, een alliteratiemiddel.
Sperti!quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:28 schreef versabommie het volgende:
En wat is voor wallen onder de ogen ?
ja klopt, maar heb ik ff zo niet in huis.. theezakjes en verder?quote:
Wil jij glijen op de wallen onder je ogen?? Ik zou gewoon een hoerenkast beginnen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
En wat is voor wallen onder de ogen ?
ik duim voor je!quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:30 schreef Copycat het volgende:
Komkommerschijfjes. Geloof ik.
Ik ben er weg van ...
Tot later. Of zo:of zo:
of zo:
.
Slaap?!quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja klopt, maar heb ik ff zo niet in huis.. theezakjes en verder?
Ben je nu haar borsten aan het omschrijven?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja klopt, maar heb ik ff zo niet in huis.. theezakjes en verder?
jij moet echt eens over de knie, bijdehandjequote:
Succes Cc. Ik duim ook voor je om 18.30 uur. Laat ze een alliteratiepoepieruiken.quote:
Eens kijken wat die gaat proberen recht te lullen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:44 schreef versabommie het volgende:
en dat enge wijf van Hamer!
Voor Cc neem ik aan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:02 schreef yvonne het volgende:
*duimt*
Kan je Koen niet regelen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:18 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Seki ja, heb hem net gesproken. Lachen man
of zo.........quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:30 schreef Copycat het volgende:
Komkommerschijfjes. Geloof ik.
Ik ben er weg van ...
Tot later. Of zo:of zo:
of zo:
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |