Gaat ze weer film kijken met iemand?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:00 schreef Noek het volgende:
Voor Cc.
Daar moet voor geduimd worden om 18.30. Noteer dat!
Mogelijke carriere movequote:Op woensdag 14 januari 2009 18:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gaat ze weer film kijken met iemand?
Wordt je daar rustig van?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb iig een geurtheelichtje met Magnoliageur aangestoken.
Ik heb dat weleens vaker gehoord.quote:
Ze liggen in mijn kast, en als ik de kastdeur opendoe komt me een steeds sterker wordende Magnoliawalm tegemoet.quote:
Het woord walm maakt mij onrustig.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze liggen in mijn kast, en als ik de kastdeur opendoe komt me een steeds sterker wordende Magnoliawalm tegemoet.
Vandaar dat ik ze nu ga opbranden.
Rustig, nee.
in gesprek met???quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is 18:30 dus Cc is nu in gesprek.... [ afbeelding ]
Dis dan moet het ook niet per se zo blijven als het was lijkt me, als het aan het thuis bevallen ligt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:54 schreef Juud79 het volgende:
Goedemiddag Fok!
Thuisbevallen moet blijven zoals het is, maar ik kan me wel voorstellen dat er een kamerdebat over komt naar aanleiding van het hoge sterftecijfer rondom de geboorte. Dat geeft te denken dat er toch wel het nodige verkeerd gaat. Al weet ik niet in hoeveel van de gevallen dat door thuisbevallen komt.
quote:
Oh nee, natuurlijk niet. Eer ik eens bel, ben ik al een maand verder. Heb net een nieuwe Tom Tom gekocht die in Tijnje was overleden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:40 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
![]()
vanwege dat je zelf een draadfloze dinges geïnstalleerd hebt?
Daar heb je ruim drie jaar overgedaan zie ik.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, ik was ff mijn nieuwe avatar aan het uploaden.
Ooow... o ja... uhhhh toffe film en lekker knuffele Cc!quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh nee, natuurlijk niet. Eer ik eens bel, ben ik al een maand verder. Heb net een nieuwe Tom Tom gekocht die in Tijnje was overleden.
Voor Cc, gekkie. Zo van," GoCc
Go
"
Ja.
Nah! Ons Cc-tje gaat voor misschien een nieuwe baan. Zo'n eentje die wel leuk is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ooow... o ja... uhhhh toffe film en lekker knuffele Cc!![]()
![]()
![]()
Waar leg Tijnje dan? Of ben je al weer aan de booz? [ afbeelding ]
Wasda? De opvolger van swaffelen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:55 schreef versabommie het volgende:
net 1 vandaag gezien maar twitteren gullie al ? nou nou nou ? Vraag is overigens niet voor Coos, die komt meestal een jaar of wat later
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |