quote:Hallo!
Ik wil u vertellen iets over mijzelf in deze brief.
Mijn naam is Helen. Ik woon in Latvia. In Riga stad.
Dit is de hoofdstad van Latvia! Mijn hoogte is 170cm.
Ik heb geen kinderen. Ik ben vrouwelijk en inschrijving binnenkant van mijn hart.
Ik hou van een huis comfort, warmte en rust in het gezin betreft.
Ik ben geboren op 25 januari in 1981.
In 1999 heb ik klaar bent met de school. Studeren 5 jaar ik klaar bent met de universiteit.
Ik leerde Engels aan de universiteit.
Ik werk als verpleegkundige, omdat het moeilijk te vinden van de baan van mijn specialiteit.
Ik woon een. Ik schrijf vanuit int. cafe, aangezien ik niet over een telefoon thuis.
Schrijf me meer over jou.
Wat denkt u? Heb je een gezin?
Kinderen? Wat is je baan? Houdt u van natuur?
Heb je huisdieren? Kunt u uw foto's?
Ik wacht op uw brief.
quote:gaan we ook neuken?
quote:Hoi !
Ik ben echt blij dat ik heb je brief.
Zoals u weet dat ik graag stilstaan op de natuur.
Ook ik hou van huisdieren. Ik heb een kat haar naam is Murka.
Toen ik thuiskwam uit het werk dat ik mijn kat zitten op de kneesand horen mooie muziek.
Welke muziek hoor je? Ik hoor graag klassieke muziek, Reggy, soul, pop.
Maar de keuze van de muziek hangt af van het humeur.
In de zomer 's avonds ik en mijn vrienden roller in de avond de stad.
De beste plase voor rollerskaten is kade.
Ik besteden graag de tijd in de keuken ook, waar ik experimenten met nieuwe gerechten.
Ik ben dol op koken gerechten meest van allemaal.
Hoe heeft u rust deze zomer?
Bij de mens is het belangrijk voor mij volgende kenmerken:
zijn vriendelijke hart en romantische ziel, de leeftijd of nationaliteit verschil is niet belangrijk voor mij.
Ik ben geinteresseerd in wat de binnenkant van zijn hart.
Ik moet in de beste vriend en trouwe partner zal ik mijn leven wijden en liefde is.
Ik ben op zoek naar intelligente en sterke man
die in staat is bescherming en ondersteuning van zijn geliefde vrouw en een trouwe partner voor haar.
Ik ben op zoek naar een man die niet drinken en doesn'rt beetje een vrouw.
Ik wil de opbouw van sterke en liefdevolle familie.
U lijkt te zijn van een intelligent en interessant persoon uit uw brief dus alsjeblieft vertellen
Meer informatie over uzelf, uw voorkeuren en hekel aan heeft, belangen, verwachtingen, wensen.
Ik wil graag meer weten van je.
Het is echt belangrijk voor me om een idee van de persoon
Ik ga bouwen en komen overeen met de relatie.
Ik wacht op uw brief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Guts, No Glory
Komt door der bh.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:34 schreef de_boswachter het volgende:
Pronte tietjes FTW !!!!! Van die punttietjes
eerder een man met een paar neptietenquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:34 schreef de_boswachter het volgende:
Betere tietjes bestaan niet eensquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:35 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ik kan wel beter krijgen, jij niet zeker? Homo!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:34 schreef de_boswachter het volgende:
Tubgirl natuurlijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:45 schreef Kwaliteit het volgende:
hey zal ik ook vieze plaatjes sturen?suggesties?
De meest bekeken foto op hyvesquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:45 schreef Kwaliteit het volgende:
hey zal ik ook vieze plaatjes sturen?suggesties?
Oridinair is goed. Ordinairder is beter!quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:37 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Betere tietjes bestaan niet eens, en meloenen zijn alleen lekker bij 14-20 jarige meisjes, daarna wordt het ordinair en gaan ze hangen.
Hoaxquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:48 schreef tong80 het volgende:
Ik had plots een Vietnamees op MSN omdat ie op Tong had gegoogled
waarom zou iemand uberhaubt googlen op tongquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hoax![]()
Waarom zou een vietnamees op tong googelen
Is net als Jansen in Nederland.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hoax![]()
Waarom zou een vietnamees op tong googelen
Familie van Yoran van der Sloot ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:00 schreef ExTec het volgende:
Eigenlijk vind ik dit triest, maar goed
Wij west-europeaantjes zijn nog een leuke vangst voor de dames in kwestie, we lopen niet elke dag in een trainingspak, hebben niet permanent een promilage van 1000, en laten vrouwen niet standaard alle hoeken van het huis zien als ze hun mond open doen.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is net als Jansen in Nederland.
Zijn MSN name was Tong900
Wie heeft het over ET ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
Ik kan et me niet voorstellen![]()
In vietnam heet 98% van de bevolking Nguyen
ik snap em nietquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:04 schreef Florian_ het volgende:
Stuur gewoon een mailtje je wellicht een relatie wel ziet zitten en de reis wel wilt betalen. Echter, je wilt eerst meer foto's ontvangen
Moet zo'n neger uit Gambia eerst die hele tekst uit gaan pluizen met een woordenboek
quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:19 schreef de_boswachter het volgende:
Als ik haar foto zo beoordeel heeft ze een kaal kutje.
Ja. En meestal zit ik goed.quote:
Blonde chicks zijn vaker kaal dan die met donker/zwart haarquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja. En meestal zit ik goed.
Heb toen een keer zoen powerpointmail gedaan waar je bij 20 meiden moest raden of ze kaal, streepje of bos hadden. Had er 18 goed![]()
Ik ga me ook opgeven voor dat programma op RTL4 met die helderzienden.
Stuur die eens doorquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb toen een keer zoen powerpointmail gedaan waar je bij 20 meiden moest raden of ze kaal, streepje of bos hadden. Had er 18 goed![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |