abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64909536
quote:
Hi,

My name is Elena I have 32 year and I live in Russian province. I work in library and after my work I can use computer when it possible.
I find your address in internet and I decide to write you this letter.

I have 7 year daughter Angelina, her father abandoned us and we live with my mother.

Due to the crisis in our country my mother losted job and our situacion became very difficult.
The price for heating our home very high and we can not afford it anymore.

The weather is very cold here already ( minus 19 degrees Celsius) and we don't know what to do.

We need portable stove which give heat from burning wood. We have many wood in our region, but we cannot buy the stove in local market because it cost
equivalent of 193 Euro and very expensive for us.

If you have any portable wood-burning-stove, I pray that you can donate it to us and organize transport of its to our address.
We live 200km from Moscow.

I wait for your answer.
Elena.
wtf is dit nou weer
ze wil een draagbaar oventje waar ze hout in kan branden? ze hebben toch allemaal dikke jassen daar dat heeft Elena toch helemaal niet nodig? desnoods steekt ze haar kind in de brand, lekker warm
ze beloven niet eens miljoenen aan geld als ik meewerk
pi_64909580
kthxbye
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pi_64909598
je kreeg ook eens mail?
pi_64909602
precies, geen miljoenen in het vooruitzicht
pi_64909620
wtf.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_64909640
Ehm, ze wil dat je het oventje stuurt? Vreemd. Je zou verwachten dat ze om geld vragen. Misschien is dit om het betrouwbaarder over te laten komen en verwachten ze dat je zegt dat je wel geld stuurt, zodat ze zelf zo'n ding kan kopen.
pi_64909689
quote:
Op zondag 11 januari 2009 11:56 schreef kthxbye het volgende:

[..]

wtf is dit nou weer
ze wil een draagbaar oventje waar ze hout in kan branden? ze hebben toch allemaal dikke jassen daar dat heeft Elena toch helemaal niet nodig? desnoods steekt ze haar kind in de brand, lekker warm
whehe, die kreeg ik een jaar geleden al, precies dezelfde. toen dat niks werd kreeg ik er een paar van lekkere wijven die wilden daten. maar die voldeden helaas geen van allen aan mijn absurde voorwaarden.
  zondag 11 januari 2009 @ 12:06:01 #8
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_64909795
ik heb even teruggemaild
quote:
Hello,

yes I have woodburning oven but it will cost very much to send it. I received an email from my Nigerian friends with another proposal, but they are offering me 25 million (25.000.000) dollars if I cooperate in a bank transaction with them. Do you have such an amount to match their deal?

Best wishes!
pi_64909856
Russische milf, abusen zeg ik.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_64909900
Vraag 'r eens naar haar adres. Even googlemappen.
  zondag 11 januari 2009 @ 12:15:28 #12
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_64909953
Cool.. Zo weten ze in ieder geval dat jouw mailadres actief is, waarna ze je kapot kunnen spammen met Russische vrouwen die jouw liefdesslaaf willen zijn.

Ach, misschien is het wel echt en biedt ze ter compensatie haar dochter wel aan je aan. Aan de andere kant, kan ze zichzelf niet warm houden met absurde hoeveelheden Vodka?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_64910068
z'n plaatje van een kachel mailen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_64910096
pi_64910103
Dat nog niemand 'm geplaatst had
  zondag 11 januari 2009 @ 12:42:27 #16
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_64910597
quote:
Op zondag 11 januari 2009 11:56 schreef kthxbye het volgende:

[..]

wtf is dit nou weer
Hmm, een paar weken terug heb ik dezelfde mail gehad en toevallig had ik nog zo'n kacheltje staan, dat heb ik dan ook gelijk opgestuurd. Volgens de Track&Trace is het nog voor de kerst afgeleverd, vreemd dat ze nu weer vraagt om een kacheltje. Die van mij was zo goed als nieuw
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_64910617
quote:
Op zondag 11 januari 2009 12:42 schreef PirE het volgende:

[..]

Hmm, een paar weken terug heb ik dezelfde mail gehad en toevallig had ik nog zo'n kacheltje staan, dat heb ik dan ook gelijk opgestuurd. Volgens de Track&Trace is het nog voor de kerst afgeleverd, vreemd dat ze nu weer vraagt om een kacheltje. Die van mij was zo goed als nieuw
pi_64910710
quote:
Op zondag 11 januari 2009 12:42 schreef PirE het volgende:

[..]

pi_64910821
Zij had mijn adres ook al gevonden. Klik.
pi_64911491
Vraagt niemand zich af waarom ze wel internet heeft maar geen verwarming?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_64911528
quote:
Hi,

My name is Elena I have 32 year
pi_64912355
quote:
Op zondag 11 januari 2009 13:14 schreef bijdehand het volgende:
ik faal
  Moderator zondag 11 januari 2009 @ 13:45:13 #23
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_64912374
quote:
Ziggo voordeelbundel waarschijnlijk.
F.K.A. SuperwormJim
pi_64912542
quote:
quote:
I work in library and after my work I can use computer when it possible.
pi_64912672
quote:
Op zondag 11 januari 2009 13:44 schreef bijdehand het volgende:

[..]

ik faal
niet alleen jij
quote:
Op zondag 11 januari 2009 13:45 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Ziggo voordeelbundel waarschijnlijk.