Als je goed had gekeken had je gezien dat dat topic al vol zit. Mijn topic is dus gewoon een voortzetting van dat andere topic.quote:Op woensdag 14 januari 2009 07:32 schreef de_boswachter het volgende:
Je had dit toch als reactie in dat topic kunnen plaatsen? Hoef je m.i. geen apart topic voor te openen.
Een verkapt 2e deel dus. Zo bijzonder was dat topic ook niet meer, dus zou niet weten waarom er een vervolg moet komen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 07:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je goed had gekeken had je gezien dat dat topic al vol zit. Mijn topic is dus gewoon een voortzetting van dat andere topic.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:34 schreef tong80 het volgende:
Kan een lief modje de TT veranderen in lekker wijf ?
Lelijk wijf wilt brief/email contact
Omdat het onzin is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:58 schreef dagdag het volgende:
waarom nou dicht
Koning fok wint geen fok award
dan krijgt ie daar ook vast een slotje.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dadelijk meent hij dat het in ONZ wel kan
Daarom is KLB af en toe zo'n puinhoop.quote:
Jullie verwachten positieve notes omdat jullie je gedragen zoals het hoort?quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:00 schreef Breathtaking het volgende:
[KLB SC #751] Waar we flauwe grapjes maken en hautain doen
We waren heel braaf en serieus dus nu eisen we een regen van positieve notes!
KLOPT!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Jullie verwachten positieve notes omdat jullie je gedragen zoals het hoort?
Waarom ?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:16 schreef djayzz het volgende:
deze mogen dicht
Op zondagochtend niet te veel lawaai mogen maken
8Mb internet = Tot 8 Mb internet
weet niet, omdat het geen zin heeft om ze open te houden?quote:
Zeg boswachter, het interesseert me echt geen reet. Dat wilde ik even kwijt. Doei.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:19 schreef de_boswachter het volgende:
Zeg TS vind je je gedrag normaal in dit topic?
Wanneer je zin hebt mag je je vraag beantwoorden in het FB topic.
Dit mij eigenlijk ook nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:40 schreef Becherovka het volgende:
[..]
Zeg boswachter, het interesseert me echt geen reet. Dat wilde ik even kwijt. Doei.
En nu?quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:25 schreef denthemen het volgende:
Parkeerplekken voor gehandicapten die altijd leeg staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |