Het is zeer beklagenswaardig ja. Aangezien ikzelf continu in die stank moet zitten, en de druk op mijn anus is ook niet prettigquote:
ik vind dat juist heerlijk om in men eigen scheetlucht te zittenquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:17 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Het is zeer beklagenswaardig ja. Aangezien ikzelf continu in die stank moet zitten, en de druk op mijn anus is ook niet prettig
Een konings gevoel geeft dat altijd in de trein.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:21 schreef nattermann het volgende:
Heerlijk is dat. Mooi als je lekker kunt ruften en niemand weet dat jij het bent
Nu je taal nog.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:24 schreef wappelflap het volgende:
Ik heb een theorie ontwikkeld samen met wat vrienden van me en die luit " als je eits ruikt ben ik het " en tot nu schijnt het altijd te kloppen.
Maar ik ontken wel noch altijd mijn scheten ben er inmiddels zo goed in geworden
Volgens mij ook, dit soort bagger hoeven we niet in KLB. Slotje.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:14 schreef Billy_Talent het volgende:
Volgens mij doe je het erom met die UI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |