Jij ook al..quote:Op woensdag 14 januari 2009 05:54 schreef Twerk het volgende:
Douchen = overrated.
1x per dag van een flat springen is veel frisser
Effectlever en relaxer.. 7:00 next one.quote:Op woensdag 14 januari 2009 05:59 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Jij ook al..
Dacht dat ik de enige was..
Vond de eerste verdieping wel wat fijner..quote:Op woensdag 14 januari 2009 06:01 schreef Twerk het volgende:
[..]
Effectlever en relaxer.. 7:00 next one.
Probeer de 3e ook eens,,,quote:Op woensdag 14 januari 2009 06:04 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Vond de eerste verdieping wel wat fijner..
Nee hoor, maar leuk geprobeerd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 06:32 schreef Superfast het volgende:
TS is een homo die zelf elke dag drie keer de shampoo van zijn zusje gebruikt.
Ik ben lui van aard, En toevallig douched mijn zusje vaak voor mij. Ik gebruik dan ook vrijwel altijd haar shampoo.. Soms als ik vrolijk ben maak ik ook een paar hippe danspasjes onder de douche... Danspasjes die ik heb afgekeken op een hip minimal-feestje...quote:Op woensdag 14 januari 2009 06:32 schreef Superfast het volgende:
TS is een homo die zelf elke dag drie keer de shampoo van zijn zusje gebruikt.
Ach...quote:Op woensdag 14 januari 2009 06:38 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ik ben lui van aard, En toevallig douched mijn zusje vaak voor mij. Ik gebruik dan ook vrijwel altijd haar shampoo.. Soms als ik vrolijk ben maak ik ook een paar hippe danspasjes onder de douche... Danspasjes die ik heb afgekeken op een hip minimal-feestje...
Ben ik ook homo?
Ik kijk uit naar uw reactie, Mvg,
T.
Ik weet dat mensen die enigskind zijn soms door de jaren heen vreemde fantasieen ontwikkelen, maar ben je dankbaar voor de begripvolle reactie. Mvg, T.quote:Op woensdag 14 januari 2009 06:44 schreef Superfast het volgende:
[..]
Ach...
Je kunt beter de shampoo van je zusje gebruiken dan je zusje gebruiken met shampoo
Tanden poetsen betekent alleen maar meer geld voor tandartsen...quote:Op woensdag 14 januari 2009 06:51 schreef DeWaasheid het volgende:
Ik douche alleen als ik 's nachts mn bed onder heb gescheten en het aangekoekt zit. Tanden poetsen is helemaal voor mietjes.
Wow man. Respect manquote:Op woensdag 14 januari 2009 07:06 schreef RaymondK het volgende:
Ik douch altijd 'savonds.
's ochtends scheelt dat een hoop tijd. Even voor de duidelijkheid: Ik meur niet naar m'n bed. Dat heeft niet met je douch routine te maken maar met je bed volgens mij.
Zo van die mensen die 8 weken tussen de zelfde lakens liggen enzo.
En daarnaast heb je altijd nog deo en/of aftershave o.i.d. dus meuren is niet nodig.
Wat is er mis met deodouchen?..quote:Op woensdag 14 januari 2009 07:13 schreef Twerk het volgende:
[..]
Wow man. Respect man. Heb je ooit alleens overwogen te promoveren op dit onderwerp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |