abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65017350
Naar aanleiding van het topic waar een paar ongewassen, stinkende, vieze, alto's en hippies beweerde dat 2x per week douchen genoeg was heb ik de volgende klacht geformuleerd:

Klacht: mensen die 's ochtends niet douchen en de hele dag zo'n muffe, dampende bedgeur om zich heen hebben hangen Dit komt vaak voor in combinatie met een putlucht als adem, omdat deze stinkeloerissen waarschijnlijk ook denken dat tanden poetsen slecht is omdat het je weerstand aantast _!!!

Bonus: mensen die denken dat rokers niet stinken _! Dan ben je écht wereldvreemd.

En dan nog een laatste: GreenPeace aanhangers die het milieu als excuus gebruiken om maar zo min mogelijk te douchen
Cool story, Hansel.
pi_65017361
Je stinkt...
pi_65017366
1x per week douchen is genoeg
Free people own guns! Slaves do not!
pi_65017368
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 05:34 schreef Vampier het volgende:
1x per week douchen is genoeg
Goed voor de weerstand...

En onbewust houden de vrouwtjes van zweetlucht..
pi_65017370
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 05:36 schreef JoeThePlumber het volgende:

[..]

Goed voor de weerstand...
Neuj dat is 1x per jaar
Free people own guns! Slaves do not!
pi_65017378
Douchen = overrated.

1x per dag van een flat springen is veel frisser
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_65017382
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 05:54 schreef Twerk het volgende:
Douchen = overrated.

1x per dag van een flat springen is veel frisser
Jij ook al..

Dacht dat ik de enige was..
pi_65017386
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 05:59 schreef JoeThePlumber het volgende:

[..]

Jij ook al..

Dacht dat ik de enige was..
Effectlever en relaxer.. 7:00 next one.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_65017388
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 06:01 schreef Twerk het volgende:

[..]

Effectlever en relaxer.. 7:00 next one.
Vond de eerste verdieping wel wat fijner..
pi_65017394
Ochtendbagger in mijn fantastisch topic .
Cool story, Hansel.
pi_65017405
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 06:04 schreef JoeThePlumber het volgende:

[..]

Vond de eerste verdieping wel wat fijner..
Probeer de 3e ook eens,,,
  woensdag 14 januari 2009 @ 06:32:29 #12
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_65017430
TS is een homo die zelf elke dag drie keer de shampoo van zijn zusje gebruikt.
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
pi_65017434
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 06:32 schreef Superfast het volgende:
Nee hoor, maar leuk geprobeerd.
Cool story, Hansel.
pi_65017443
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 06:32 schreef Superfast het volgende:
Ik ben lui van aard, En toevallig douched mijn zusje vaak voor mij. Ik gebruik dan ook vrijwel altijd haar shampoo.. Soms als ik vrolijk ben maak ik ook een paar hippe danspasjes onder de douche... Danspasjes die ik heb afgekeken op een hip minimal-feestje...

Ben ik ook homo?

Ik kijk uit naar uw reactie, Mvg,

T.
  woensdag 14 januari 2009 @ 06:44:36 #15
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_65017459
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 06:38 schreef Twerk het volgende:

[..]

Ik ben lui van aard, En toevallig douched mijn zusje vaak voor mij. Ik gebruik dan ook vrijwel altijd haar shampoo.. Soms als ik vrolijk ben maak ik ook een paar hippe danspasjes onder de douche... Danspasjes die ik heb afgekeken op een hip minimal-feestje...

Ben ik ook homo?

Ik kijk uit naar uw reactie, Mvg,

T.
Ach...

Je kunt beter de shampoo van je zusje gebruiken dan je zusje gebruiken met shampoo
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
pi_65017482
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 06:44 schreef Superfast het volgende:

[..]

Ach...

Je kunt beter de shampoo van je zusje gebruiken dan je zusje gebruiken met shampoo
Ik weet dat mensen die enigskind zijn soms door de jaren heen vreemde fantasieen ontwikkelen, maar ben je dankbaar voor de begripvolle reactie. Mvg, T.
  woensdag 14 januari 2009 @ 06:51:10 #17
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_65017484
Ik douche alleen als ik 's nachts mn bed onder heb gescheten en het aangekoekt zit. Tanden poetsen is helemaal voor mietjes.
/-=]
|o-0
~~~`
pi_65017524
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 06:51 schreef DeWaasheid het volgende:
Ik douche alleen als ik 's nachts mn bed onder heb gescheten en het aangekoekt zit. Tanden poetsen is helemaal voor mietjes.
Tanden poetsen betekent alleen maar meer geld voor tandartsen...
  woensdag 14 januari 2009 @ 07:06:48 #19
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_65017530
Ik douch altijd 'savonds.
's ochtends scheelt dat een hoop tijd. Even voor de duidelijkheid: Ik meur niet naar m'n bed. Dat heeft niet met je douch routine te maken maar met je bed volgens mij.
Zo van die mensen die 8 weken tussen de zelfde lakens liggen enzo.

En daarnaast heb je altijd nog deo en/of aftershave o.i.d. dus meuren is niet nodig.
pi_65017552
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 07:06 schreef RaymondK het volgende:
Ik douch altijd 'savonds.
's ochtends scheelt dat een hoop tijd. Even voor de duidelijkheid: Ik meur niet naar m'n bed. Dat heeft niet met je douch routine te maken maar met je bed volgens mij.
Zo van die mensen die 8 weken tussen de zelfde lakens liggen enzo.

En daarnaast heb je altijd nog deo en/of aftershave o.i.d. dus meuren is niet nodig.
Wow man. Respect man . Heb je ooit alleens overwogen te promoveren op dit onderwerp?
pi_65017562
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 07:13 schreef Twerk het volgende:

[..]

Wow man. Respect man . Heb je ooit alleens overwogen te promoveren op dit onderwerp?
Wat is er mis met deodouchen?..
pi_65017642
Je had dit toch als reactie in dat topic kunnen plaatsen? Hoef je m.i. geen apart topic voor te openen.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')