Oridinair is goed. Ordinairder is beter!quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:37 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Betere tietjes bestaan niet eens, en meloenen zijn alleen lekker bij 14-20 jarige meisjes, daarna wordt het ordinair en gaan ze hangen.
Hoaxquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:48 schreef tong80 het volgende:
Ik had plots een Vietnamees op MSN omdat ie op Tong had gegoogled
waarom zou iemand uberhaubt googlen op tongquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hoax![]()
Waarom zou een vietnamees op tong googelen
Is net als Jansen in Nederland.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hoax![]()
Waarom zou een vietnamees op tong googelen
Familie van Yoran van der Sloot ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:00 schreef ExTec het volgende:
Eigenlijk vind ik dit triest, maar goed
Wij west-europeaantjes zijn nog een leuke vangst voor de dames in kwestie, we lopen niet elke dag in een trainingspak, hebben niet permanent een promilage van 1000, en laten vrouwen niet standaard alle hoeken van het huis zien als ze hun mond open doen.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is net als Jansen in Nederland.
Zijn MSN name was Tong900
Wie heeft het over ET ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
Ik kan et me niet voorstellen![]()
In vietnam heet 98% van de bevolking Nguyen
ik snap em nietquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:04 schreef Florian_ het volgende:
Stuur gewoon een mailtje je wellicht een relatie wel ziet zitten en de reis wel wilt betalen. Echter, je wilt eerst meer foto's ontvangen
Moet zo'n neger uit Gambia eerst die hele tekst uit gaan pluizen met een woordenboek
quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:19 schreef de_boswachter het volgende:
Als ik haar foto zo beoordeel heeft ze een kaal kutje.
Ja. En meestal zit ik goed.quote:
Blonde chicks zijn vaker kaal dan die met donker/zwart haarquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja. En meestal zit ik goed.
Heb toen een keer zoen powerpointmail gedaan waar je bij 20 meiden moest raden of ze kaal, streepje of bos hadden. Had er 18 goed![]()
Ik ga me ook opgeven voor dat programma op RTL4 met die helderzienden.
Stuur die eens doorquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb toen een keer zoen powerpointmail gedaan waar je bij 20 meiden moest raden of ze kaal, streepje of bos hadden. Had er 18 goed![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |