abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65037995
Ik bedoelde een grondwet die opkomt voor mensenrechten, sorry mijn fout. Ik had het iets wat genuanceerder aan de man moeten brengen.
pi_65038017
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:39 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ja want clandestiene operaties uitvoeren en het uniform van de vijand dragen is echt nog nooit voorgekomen in de geschiedenis. Het zou wat anders zijn als het in laten we zeggen nagenoeg elk conflict voorkomt... wat het ook doet!

E้n definitie van een spion is iemand die het uniform van de tegenpartij aantrekt. Iets waar tijdens de meeste conflicten de doodstraf op stond.
De Haaretz meldde dat Hamas deze tactiek ook hanteerde. Misschien dat ik het nog wel vind.

edit: http://www.haaretz.com/hasen/spages/1055161.html
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_65038041
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:40 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik leg jou helemaal geen woorden in de mond, deze stellingname breng je zelf aan in je reacties hoor.
Nee hoor, je mag me citeren pas als ik het heb gezegd, niet enkel ervan uitgaan
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_65038071

Bin Ladens oproep tegen Bin Laden
pi_65038076
quote:
Ik heb ook het idee dat er meer Israelische soldaten zijn omgekomen dan die 14 die je in de media hoort.
Er verschijnen regelmatig van dit soort video's.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_65038140
quote:
Geen headshot. Lijkt er door de manier waarop hij valt niet op dat hij dood is.
  woensdag 14 januari 2009 @ 17:44:49 #158
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_65038142
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:41 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee hoor, je mag me citeren pas als ik het heb gezegd, niet enkel ervan uitgaan
Je hebt het in principe ook gezegd, je maakt als het ware de som 1+1 en ik geef de uitkomst ervan. Als je het niet zo had bedoeld had je het of beter moeten formuleren of beter moeten nadenken voordat je een reactie plaatste.
  † In Memoriam † woensdag 14 januari 2009 @ 17:45:49 #159
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_65038173
Een plaatje om het topic wat kleur te geven

woensdag 14 januari 2009 @ 17:46:31 #160
798 voyeur
bemoeit zich
pi_65038202
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 16:11 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar de meeste Palestijnse gezinnen zijn van de steun van het UNRWA afhankelijk op het gebied van gezondheidszorg, scholing, uitkeringen en microkredieten. Het is met name dat het UNRWA daarover de verantwoordelijkheid overneemt van de Palestijnen.
Beweren dat dit anders is is feitelijk onjuist.
Anders lees je je toch even in: http://en.wikipedia.org/wiki/UNRWA
Me inlezen en me dan verwijzen naar een wiki artikeltje? Dat moet een geintje zijn. Lees anders nog eens rustig door wat ik geschreven heb dan zie je dat ik al aanmerkelijk beter geinformeerd ben en op basis van die feiten het artikel ontkracht.
Here we are now, entertain us.
  woensdag 14 januari 2009 @ 17:47:13 #161
8875 Mdk
Smart-ass
pi_65038228
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:43 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik heb ook het idee dat er meer Israelische soldaten zijn omgekomen dan die 14 die je in de media hoort.
Ik vind het nogal typisch dat die video's verschijnen, wat moet je er mee?, wat zegt het? en wat voor nieuwswaarde heeft het?

Niks anders dan propaganda deze video's. Hoe weet je trouwens dat deze recent is en niet al veel ouder?
Latest releases: http://www.dekooker.nl
pi_65038249
  • 18:20 Bolivian president calls for genocide charges against Israeli officials over Gaza (AP)
  • 18:18 Firefighters working to extinguish blaze at Ashdod port; no injuries reported (Haaretz)
  • 18:15 El Al cargo plane carrying 100 tons of humanitarian aid en route to Israel (Haaretz)
  • 18:09 Saudi king calls emergency summit of Gulf Arab states on Israel`s Gaza op (Reuters)
  • "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_65038328
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 17:44 schreef Terecht het volgende:

[..]

Je hebt het in principe ook gezegd, je maakt als het ware de som 1+1 en ik geef de uitkomst ervan. Als je het niet zo had bedoeld had je het of beter moeten formuleren of beter moeten nadenken voordat je een reactie plaatste.
    Meld je maar weer als je je weer lekker voelt.
    pi_65038333
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 17:43 schreef venomsnake het volgende:

[..]

ik geloof dat de standaard kogelwerende vesten van het IDF er een is van kevlar versterkt met polyetheen. In elk geval zijn deze vesten standaard voor soldaten.
    pi_65038343
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 17:47 schreef Mdk het volgende:

[..]

Ik vind het nogal typisch dat die video's verschijnen, wat moet je er mee?, wat zegt het? en wat voor nieuwswaarde heeft het?

Niks anders dan propaganda deze video's. Hoe weet je trouwens dat deze recent is en niet al veel ouder?
    De meeste (zoniet alle) video's van Hamas kant en van het IDF zijn propaganda.
    Neemt niet weg dat er soms wel video's bij zitten die gewoon waar gebeurd zijn.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 14 januari 2009 @ 17:52:24 #166
    153970 Terecht
    Apodictisch.
    pi_65038418
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 17:49 schreef Meki het volgende:

[..]

Meld je maar weer als je je weer lekker voelt.
    Ik voel me kiplekker, present! Jij niet zeker, of wel?
    pi_65038419
    pi_65038422
    18:48 France willing to talk to Hamas if it renounces violence, recognizes Israel (AP)
    pi_65038508
      woensdag 14 januari 2009 @ 17:55:23 #170
    153970 Terecht
    Apodictisch.
    pi_65038524
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 17:52 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
    18:48 France willing to talk to Hamas if it renounces violence, recognizes Israel (AP)
    Wat voor voorwaarden stelt Frankrijk eigenlijk aan Israel? Is dat bekend? Als die niet van een zelfde orde zijn zal geen partij zich willen inschikken lijkt me.
      † In Memoriam † woensdag 14 januari 2009 @ 17:56:42 #171
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_65038571
    Israel indicts two Iran TV journalists for reporting on Gaza ground invasion

Welke landen sluiten nog meer journalisten op?

Noord-Korea, Myanmar en Zimbabwe. Leuk rijtje om je bij te voegen Israel...
    pi_65038572
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 17:46 schreef voyeur het volgende:

[..]

Me inlezen en me dan verwijzen naar een wiki artikeltje? Dat moet een geintje zijn. Lees anders nog eens rustig door wat ik geschreven heb dan zie je dat ik al aanmerkelijk beter geinformeerd ben en op basis van die feiten het artikel ontkracht.
    Ga jij jezelf nu vergelijken met professor aan de de universiteit van Bremen en hoofd van Raphael-Lemkin Instituut, Gunnar Heinsohn, of vergelijk je jezelf aan de hand van mijn reactie?
    Ik zou eigenlijk voor de grap jouw 'weerlegging' aan de professor moeten mailen.

By the way http://en.wikipedia.org/wiki/UNRWA#References

Als jij al deze referenties heb weerlegd dan spreken we elkaar wel weer.

[ Bericht 12% gewijzigd door damian5700 op 14-01-2009 18:24:22 ]
    pi_65038580
      woensdag 14 januari 2009 @ 17:57:40 #174
    8875 Mdk
    Smart-ass
    pi_65038608
    quote:
    Meki, niet om het een of het ander hoor.. maar je vervuild het topic nogal met het verspreiden van propaganda.
    Voor elke video die jij neerzet is ook een video te vinden die weer een andere kant laat zien en beweerd.
    pi_65038689
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 17:57 schreef Mdk het volgende:

[..]

Meki, niet om het een of het ander hoor.. maar je vervuild het topic nogal met het verspreiden van propaganda.
    Voor elke video die jij neerzet is ook een video te vinden die weer een andere kant laat zien en beweerd.
    Mischien is het voor jou propoganda
    Maar deze video's horen bij deze onderwerp.
    de video's voegen waarde toe aan deze onderwerp.
    pi_65038737
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 17:55 schreef Terecht het volgende:

[..]

Wat voor voorwaarden stelt Frankrijk eigenlijk aan Israel? Is dat bekend? Als die niet van een zelfde orde zijn zal geen partij zich willen inschikken lijkt me.
    Nee, ik kan het nergens vinden..
      woensdag 14 januari 2009 @ 18:02:38 #177
    8875 Mdk
    Smart-ass
    pi_65038777
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 18:00 schreef Meki het volgende:

[..]

Mischien is het voor jou propoganda
    Maar deze video's horen bij deze onderwerp.
    de video's voegen waarde toe aan deze onderwerp.
    Leg mij dan eens uit wat video's van een enkele neergeschoten Israelische soldaat toevoegt aan het onderwerp? En wat voor nieuwswaarde dat heeft?

Volgens jou redenatie zou iemand die zich ertoe geroepen voelt dus ook maar het hele topic moeten volgooien met Israelische propaganda. En wat krijg je dan? Een wedstrijd wie het eerst een topic volgooit met de meeste propaganda filmpjes?
    pi_65038785
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 17:56 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ga jij jezelf nu vergelijken met professor aan de de universiteit van Bremen en hoofd van Raphael-Lemkin Instituut, Gunnar Heinsohn, of vergelijk je jezelf aan de hand van mijn reactie?
    Ik zou eigenlijk voor de grap jouw 'weerlegging' aan de professor moeten mailen.
    Doe even niet zo kontlikkend. Professoren zijn ook maar mensen. Niet elke professor heeft de waarheid in pacht, sterker nog niemand heeft de waarheid in pacht. Dat stukje wat die "prof" schrijft is zijn opinie geen absolute waarheid.
    pi_65038824
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 17:47 schreef venomsnake het volgende:
  • 18:20 Bolivian president calls for genocide charges against Israeli officials over Gaza (AP)
  • 18:18 Firefighters working to extinguish blaze at Ashdod port; no injuries reported (Haaretz)
  • 18:15 El Al cargo plane carrying 100 tons of humanitarian aid en route to Israel (Haaretz)
  • 18:09 Saudi king calls emergency summit of Gulf Arab states on Israel`s Gaza op (Reuters)
  • kijk dit is interessant
    Lawamena hitihala Lawamena haulala
    pi_65038840
    Kk zag net op het nieuws op een turkse zender ook dat op een balkon 5 IDF werden gedood met een RPG granaat. Ze waren een huis aan het doorzoeken in Gaza.
    pi_65038874
    Hulde voor Vrede en Rechtvaardigheid,

Israeli pilot refuses to target Palestinians
    Israelische piloot weigert Palestijnse volk aan te vallen.
    quote:
    An Israeli Apache helicopter pilot is refusing to take part in the ongoing onslaught against the civilians in the Gaza Strip.

Captain Orr, who has flown dozens of combat missions over Gaza the past few weeks, said Tuesday that he decided to abort missions to avoid killing civilians after seeing children near his intended targets.

He also expressed sorrow for civilian casualties, the people who were caught up in the bombardment by him and his colleagues, saying that the vast majority of damage and casualties in Gaza were caused by flying attack helicopters and jet fighters.

Since the start of "Operation Cast Lead", Israeli forces have killed more than 1,000 Palestinians and wounded over 4,580 others -- most of whom are women and children.

Captain Orr made the remarks in an interview with the Associated Press. He was also accompanied by a military minder in order not to disclose confidential information.

As the civilian casualties in Gaza continues to rise, UN Sesratary General Ban Ki-moon on Wednesday called for an "immediate and durable ceasefire" in the region.

"I again urge both parties to stop now, to stop the fighting now, there is no time to lose," Ban said at the start of his Middle East tour aimed at brokering a truce between Hamas and Israel.

The call for ceasefire comes as Tel Aviv continues to attack residential areas across Gaza with unconventional weapons including White phosphorus bombs.

White phosphorus, classified as a 'chemical weapon' by the US intelligence, is an incendiary material that causes horrific burns, severe injuries or even death when it encounters human skin.

http://www.aljazeera.com/(...)et_Palestinians.html
      woensdag 14 januari 2009 @ 18:06:30 #182
    21153 RAVW
    Alleen maar feiten
    pi_65038903
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 17:57 schreef Mdk het volgende:

[..]

het is zelf misselijk makend deze troep te plaatsten ...
    En inderdaad je kan het ook zien als propaganda..

maar vind persoonlijk dat dit soort foto's en dit soort filmpjes hier niet thuis horen op dit forum ... want houd er ook rekening mee dat hier jonge mensen rond lopen en dit heel anders kunnen oppakken zo als jij zou willen ... hier bij kan je ook meer en meer haat kweken door deze onzin te plaatsen hier op het forum .. maar oke dat is mijn mening.
    "Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
    Dat is geen bescherming meer.
    Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
    pi_65038927
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 18:02 schreef Mdk het volgende:

[..]

Leg mij dan eens uit wat video's van een enkele neergeschoten Israelische soldaat toevoegt aan het onderwerp? En wat voor nieuwswaarde dat heeft?

Volgens jou redenatie zou iemand die zich ertoe geroepen voelt dus ook maar het hele topic moeten volgooien met Israelische propaganda. En wat krijg je dan? Een wedstrijd wie het eerst een topic volgooit met de meeste propaganda filmpjes?
    De video's kunnen voor anderen weer goed zijn om een beeld te krijgen over deze sitautie.
    ik plaats geen Palestijns propoganda anders zou ik tientallen video's per dag kunnen plaatsen

Ik kies de interessante en Al Jazeera items uit. dat is geen propoganda.
      woensdag 14 januari 2009 @ 18:07:38 #184
    798 voyeur
    bemoeit zich
    pi_65038938
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 17:56 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Waarom zou ik mijn eigen kennis niet tegenover die van een obscure professor zetten? Jij kent mijn achtergrond niet, maar ik die van Heinsohn wel. Laten we zeggen dat zijn ideeen omstreden zijn (en dat is een eufemisme). Anyway mijn kritiek is toegespitst op de aangehaalde geldstroom van UNRWA die van geen belang is voor de geboortecijfers. Zijn obsessie met het jonge mannen syndroom wil ik niet eens bespreken omdat het te ver off-topic is (maar reken maar dat het academisch gezien een flut theorie is).
    Here we are now, entertain us.
    pi_65038967
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 18:04 schreef Gizmo12 het volgende:
    Kk zag net op het nieuws op een turkse zender ook dat op een balkon 5 IDF werden gedood met een RPG granaat. Ze waren een huis aan het doorzoeken in Gaza.
    Video hierboven laat het zien.
    pi_65038990
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 18:08 schreef Meki het volgende:

[..]

Is dat wat nu op die livestream is?
    pi_65039007
    Vandaag 26 jaar geleden....
    quote:
    Eindigde een massaslachting onder de bevolking van Sabra en Shatilla, twee palestijnse vluchtelingenkampen, die 48 uur duurde. Onder het toeziend oog van het "Israelische" leger werd bijna de complete bevolking van deze twee dorpen afgeslacht door Falangisten ( Libaneze Christenen). Alles wijst erop dat dit onder regie van de "joodse" bezetter van Palestina heeft plaatsgevonden. Tot op de dag van vandaag heeft geen enkel internationaal tribunaal de schuldigen gearresteerd en berecht.

In de vroege ochtend van 16 september gaf het Isra๋lische leger de bloeddorstige gewapende burgerwachten (Falangisten) toestemming om de kampen binnen te gaan voorzien van wapens, bulldozers en communicatieapparatuur. Zij werden tevens voorzien van hasj en hero๏ne om hen te helpen de “moed” er in te houden. Gedurende 48 uur hebben de milities deelgenomen aan het grootscheepse slachten en verkrachten. Vrouwen en kinderen werden niet gespaard.

Het Isra๋lische leger verlichtte het luchtruim boven de kampen door het afvuren van lichtfakkels tijdens de nachten, daarmee ook voorkomend dat bewoners uit het kamp zouden kunnen ontsnappen. Een groep vluchtelingen die tot de ้้n van de Isra๋lische controleposten wist te bereiken kregen opdracht van de soldaten om terug te keren naar het kamp, hoewel zij soldaten vertelden dat de mensen daarbinnen werden afgeslacht. Deze ontmoeting werd gedocumenteerd door een Scandinavische nieuwsgroep.
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Bloedbaden_in_Sabra_en_Shatila
      woensdag 14 januari 2009 @ 18:10:01 #188
    8875 Mdk
    Smart-ass
    pi_65039022
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 18:07 schreef Meki het volgende:

[..]

De video's kunnen voor anderen weer goed zijn om een beeld te krijgen over deze sitautie.
    ik plaats geen Palestijns propoganda anders zou ik tientallen video's per dag kunnen plaatsen

Ik kies de interessante en Al Jazeera items uit. dat is geen propoganda.
    Sniper Hunted a Cowered Zionist Soldier in Gaza Stripe: En dat noem jij geen propaganda?
    Leg mij dan eens uit wat de video's van een enkele soldaat die wordt neergeschoten door een stiekem verborgen sluipschutter voor beeld scheppen van deze situatie? Ik denk dat je zelf ook wel beter weet, maar je nu gewoon van de domme houdt.

Edit: Overigens.. als jij het doet om een beeld te scheppen van de situatie zul je niet zulke eenzijdige video's moeten neerzetten maar ook de andere kant moeten belichten.
    pi_65039030
      woensdag 14 januari 2009 @ 18:10:26 #190
    229935 damsco
    Internetheld sinds 2008
    pi_65039036
    Dat de daders welke de IDF helden hebben vermoord maar op gruwelijke wijzen mogen sterven.
      woensdag 14 januari 2009 @ 18:11:45 #191
    207353 Wheelgunner
    Met de Noorderzon...
    pi_65039081
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 17:08 schreef Verluste het volgende:

[..]

Het is iig iets, maar Isra๋l zal het niet echt schaden als de VS 100% achter Isra๋l blijft staan. Maar goed ergens dat de VS allang niet meer zo machtig is als pakweg 10 jaar geleden.
    Hun economie is groter dan ooit, hun krijgsmacht is groter dan ooit, hun militair budget is groter dan ooit. Het enige dat ze sinds 10 jaar geleden hebben verloren is wat internationaal aanzien, maar iedereen is nog steeds graag vriendjes met ze als het hen uitkomt.
    pi_65039085
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 18:08 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee Meki, dit was een andere, zal wel soon online komen.
    pi_65039119
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 18:02 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Doe even niet zo kontlikkend. Professoren zijn ook maar mensen. Niet elke professor heeft de waarheid in pacht, sterker nog niemand heeft de waarheid in pacht. Dat stukje wat die "prof" schrijft is zijn opinie geen absolute waarheid.
    Het berichtje dat een 'weerlegging' van het artikel moet voorstellen is een niemendalletje en dat met tien regels (waarvan de helft eens over het artikel gaan) een artikel van ruim duizend woorden wil weerleggen.
    Om dit daadwerkelijk serieus te nemen als weerlegging verwacht ik minimaal een vergelijkbaar stuk met gedegen onderbouwing.
    pi_65039133
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 18:04 schreef Gizmo12 het volgende:
    Dat er nog velen IDF-ers mogen volgen
    X
    pi_65039138
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 18:10 schreef damsco het volgende:
    Dat de daders welke de IDF helden hebben vermoord maar op gruwelijke wijzen mogen sterven.
    Noem jij militairen die kinderen bij de nek grijpen en vrouwen aan hun haren trekken helden? Gadverdamme zeg, ze mogen die zogenaamde helden van jou per direct afvoeren naar de gaskamers wat mij betreft.

http://www.youtube.com/verify_age?&next_url=/watch%3Fv%3DxJs8WWwqaX4
    pi_65039157
    The Spanish Foreign Ministry now says it has no knowledge of an Hamas decision on a ceasefire as earlier reported by the El Pais newspaper.
    een halve minuut ago from BNO Headquarters

SPANISH FOREIGN MINISTRY DENIES EARLIER REPORTS IN WHICH IT CONFIRMED HAMAS HAD ACCEPTED A CEASEFIRE. (BULLETIN)
    pi_65039206
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 18:10 schreef damsco het volgende:
    IDF soldaten die medeplichtig zijn in Gaza, daar ben ik het absoluut met je eens
    pi_65039258
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 18:10 schreef Mdk het volgende:

[..]

Edit: Overigens.. als jij het doet om een beeld te scheppen van de situatie zul je niet zulke eenzijdige video's moeten neerzetten maar ook de andere kant moeten belichten.
    In Gaza zijn er 1000 doden niet in Israel. dus heeft geen enkele zin om de andere kant te kijken.
      woensdag 14 januari 2009 @ 18:16:49 #200
    229935 damsco
    Internetheld sinds 2008
    pi_65039278
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 18:13 schreef Gizmo12 het volgende:

[..]

Noem jij militairen die kinderen bij de nek grijpen en vrouwen aan hun haren trekken helden? Gadverdamme zeg, ze mogen die zogenaamde helden van jou per direct afvoeren naar de gaskamers wat mij betreft.

http://www.youtube.com/verify_age?&next_url=/watch%3Fv%3DxJs8WWwqaX4
    Helaas mijn beste, die tijd is voorbij. Mogen de helden maar velen hamas leden elimineren
    pi_65039326
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 18:16 schreef damsco het volgende:

[..]

Helaas mijn beste, die tijd is voorbij. Mogen de helden maar velen hamas leden elimineren
    Straatsoldaat, waarom ga je ze niet helpen.
      woensdag 14 januari 2009 @ 18:18:09 #202
    135430 Sargon
    Canes latrantes non mordent
    pi_65039338
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 18:13 schreef Gizmo12 het volgende:

[..]

Gadverdamme zeg, ze mogen die zogenaamde helden van jou per direct afvoeren naar de gaskamers wat mij betreft.

Pardon, wat een gore eikel ben jij zeg.
      woensdag 14 januari 2009 @ 18:18:58 #203
    8875 Mdk
    Smart-ass
    pi_65039365
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 18:16 schreef Meki het volgende:

[..]

In Gaza zijn er 1000 doden niet in Israel. dus heeft geen enkele zin om de andere kant te kijken.
    Wil je het nou niet snappen of snap je het echt niet? De propaganda machine werkt aan 2 kanten en jij belicht er maar 1. Hebben ze jou ervoor ingehuurd, of doe je het non-profit?
    pi_65039392
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 18:07 schreef voyeur het volgende:

[..]

Waarom zou ik mijn eigen kennis niet tegenover die van een obscure professor zetten? Jij kent mijn achtergrond niet, maar ik die van Heinsohn wel. Laten we zeggen dat zijn ideeen omstreden zijn (en dat is een eufemisme). Anyway mijn kritiek is toegespitst op de aangehaalde geldstroom van UNRWA die van geen belang is voor de geboortecijfers. Zijn obsessie met het jonge mannen syndroom wil ik niet eens bespreken omdat het te ver off-topic is (maar reken maar dat het academisch gezien een flut theorie is).
    Dat mag van mij, maar ik stelde de vraag om te weten te komen hoe ik jouw reactie precies moest plaatsen en duiden.
    Natuurlijk mag jij daarnaast kritiek uiten op het stuk, maar dat is geen synoniem voor een weerlegging. En ik heb begrepen dat er wel degelijk steun is voor zijn theorie onder andere academici en schrijvers, dus 'flut theorie' is weer zo'n ongenuanceerde uitspraak waar ik niet veel mee kan.
    pi_65039407
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 18:18 schreef Mdk het volgende:

[..]

Wil je het nou niet snappen of snap je het echt niet?
    Jij wilt het blijkbaar niet snappen. De oorlog is Gaza
    in Gaza gebeuren vreselijke dingen, en er komen steeds meet details naar buiten.
      woensdag 14 januari 2009 @ 18:20:13 #206
    229935 damsco
    Internetheld sinds 2008
    pi_65039420
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 18:18 schreef Meki het volgende:

[..]

Straatsoldaat, waarom ga je ze niet helpen.
    Ik zou geen eens weten hoe ik een kogel afvuur mijn beste. Mijn plek is hier, om de Hamas propaganda te bestrijden.
    pi_65039427
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 18:09 schreef Meki het volgende:
    Vandaag 26 jaar geleden....
    [..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Bloedbaden_in_Sabra_en_Shatila
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Speciaal:Zoeken?search=Damour

Nederlandse wiki mist de plank zoals gewoonlijk weer eens.

http://en.wikipedia.org/wiki/Damour_massacre

Volgende week 32 jaar geleden, onder de slachtoffers van de Palestijnse strijders de volledige familie van de leider van de militie die Sabra en Shatila op hun geweten hebben.
      woensdag 14 januari 2009 @ 18:21:20 #208
    229935 damsco
    Internetheld sinds 2008
    pi_65039467
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 18:18 schreef Mdk het volgende:

[..]

Wil je het nou niet snappen of snap je het echt niet? De propaganda machine werkt aan 2 kanten en jij belicht er maar 1. Hebben ze jou ervoor ingehuurd, of doe je het non-profit?
    Het aantal doden maakt niks uit, het gaat erom dat Hamas wordt ge๋limineerd. Zoals ik gisteren al zei: stel dat Hamas XX aantal doden heeft gemaakt. Zou Isra๋l dan ook maar XX aantal hamas leden mogen elimineren. Maar natuurlijk niet, dat zou namelijk nergens op slaan. Als er 5000 hamasstrijders moeten worden ge๋limineerd dan moet dat maar gebeuren!
      woensdag 14 januari 2009 @ 18:22:10 #209
    8875 Mdk
    Smart-ass
    pi_65039507
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 18:21 schreef damsco het volgende:

[..]

Het aantal doden maakt niks uit, het gaat erom dat Hamas wordt ge๋limineerd. Zoals ik gisteren al zei: stel dat Hamas XX aantal doden heeft gemaakt. Zou Isra๋l dan ook maar XX aantal hamas leden mogen elimineren. Maar natuurlijk niet, dat zou namelijk nergens op slaan. Als er 5000 hamasstrijders moeten worden ge๋limineerd dan moet dat maar gebeuren!
    Euh?? Verkeerd ge-quote?
    pi_65039511
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 18:20 schreef damsco het volgende:

[..]

Ik zou geen eens weten hoe ik een kogel afvuur mijn beste. Mijn plek is hier, om de Hamas propaganda te bestrijden.
    Eindelijk promoot je zelf als gewelddadig en kwaad-steuned. prima maar daar praat ik niet tegen.
    pi_65039528
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 18:21 schreef damsco het volgende:

[..]

Het aantal doden maakt niks uit, het gaat erom dat Hamas wordt ge๋limineerd.
    Gaat niet gebeuren.. Hamas wordt alleen maar sterker op deze manier op de lange termijn.
    pi_65039536
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 18:20 schreef CeeJee het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Speciaal:Zoeken?search=Damour

Nederlandse wiki mist de plank zoals gewoonlijk weer eens.

http://en.wikipedia.org/wiki/Damour_massacre

Volgende week 32 jaar geleden, onder de slachtoffers van de Palestijnse strijders de volledige familie van de leider van de militie die Sabra en Shatila op hun geweten hebben.
    verder niks bij te voegen.
      woensdag 14 januari 2009 @ 18:23:13 #213
    229935 damsco
    Internetheld sinds 2008
    pi_65039551
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 18:22 schreef Mdk het volgende:

[..]

Euh?? Verkeerd ge-quote?
    Inderdaad, het ging om de quote die jij had gequote weer. Excuus.
    pi_65039554
    Hamas agrees "in principle" to Egyptian ceasefire proposals but specific details remain unclear, Sky News has learned.
      woensdag 14 januari 2009 @ 18:23:39 #215
    21153 RAVW
    Alleen maar feiten
    pi_65039569
    Wordt maar eens tijd dat Israel eens even Tsar Bomba gaat lenen van de russen want het mag van mij nu wel even afgelopen zijn ...
    Voor mensen die niet weten wat een Tsar Bomba is.. ( de bom onder de bommen )

"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
    Dat is geen bescherming meer.
    Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
      woensdag 14 januari 2009 @ 18:24:19 #216
    229935 damsco
    Internetheld sinds 2008
    pi_65039601
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 18:22 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren.. Hamas wordt alleen maar sterker op deze manier op de lange termijn.
    We zullen zien. Oog om oog, tand om tand. Ik denk dat Isra๋l aan het langste eind trekt (als het moet maar de hele gazastrook platbombaderen. Hopeloos stuk land).
      woensdag 14 januari 2009 @ 18:24:25 #217
    8875 Mdk
    Smart-ass
    pi_65039604
    Overigens Meki ben ik van mening dat je best eens bij jezelf mag gaan afvragen waar je mee bezig bent. Juist de ontzettend beinvloedbare jongeren gaan erg snel mee aan diezelfde eenzijdige berichtgeving als waar jij mee bezig bent. Als dat je doel is, prima.. maar kom daar dan ook eerlijk voor uit. Zoniet probeer dan eens wat objectiever naar de situatie te kijken en alleen relevante dingen te posten.
    pi_65039615
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 18:23 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
    Hamas agrees "in principle" to Egyptian ceasefire proposals but specific details remain unclear, Sky News has learned.
    AMSTERDAM - Hamas accepteert een Egyptisch plan voor een staakt-het-vuren in de Gazastrook. Dat melden diverse media.

Een Hamas-woordvoerder zou dat vanuit de Syrische hoofdstad Damascus hebben gezegd. Volgens het Spaanse persbureau EFE zou Hamas willen dat Turkije op de naleving van het bestand gaat toezien. Ook eist de organisatie dat Isra๋lische troepen de Gazastrook binnen 48 uur verlaten.
    pi_65039645
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 18:24 schreef Mdk het volgende:
    Overigens Meki ben ik van mening dat je best eens bij jezelf mag gaan afvragen waar je mee bezig bent. Juist de ontzettend beinvloedbare jongeren gaan erg snel mee aan diezelfde eenzijdige berichtgeving als waar jij mee bezig bent. Als dat je doel is, prima.. maar kom daar dan ook eerlijk voor uit. Zoniet probeer dan eens wat objectiever naar de situatie te kijken en alleen relevante dingen te posten.
    Ik kom er ook eerlijk voor. Ik ben hier voor de bevolking van Gaza. waar duizend doden is en zijn gevallen waar nu een ramp heerst.
      woensdag 14 januari 2009 @ 18:25:25 #220
    135430 Sargon
    Canes latrantes non mordent
    pi_65039646
    pi_65039658
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 18:22 schreef Meki het volgende:

[..]

verder niks bij te voegen.
    Lachen, 600 mensen door die lieve schatige Palestijnen vermoord.
    pi_65039693
    Ik denk dat Hamas even wacht en daarna weer raketjes gaat afschieten.
    pi_65039713
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 18:23 schreef RAVW het volgende:
    Wordt maar eens tijd dat Israel eens even Tsar Bomba gaat lenen van de russen want het mag van mij nu wel even afgelopen zijn ...
    Voor mensen die niet weten wat een Tsar Bomba is.. ( de bom onder de bommen )

Wil je dat graag,
    pi_65039724
    ff een vraagje: dagelijks vielen er vele raketten in Israel voordat ze terugsloegen. IOver een periode van een jaar enkele duizenden.

Nu word er door de palestijnse medestanders gezegd, dat de verhouding helemaal weg is. Maar had Israel dan moeten wachten totdat de raketten wel een goede mortalityrate kregen? onthoud, duizenden raketten. Moedwillig afgevuurd zonder geleiding, bedoeld om burgerslachtoffers te maken.
    For every fact, there is an equal and opposite opinion.
    Twitch.tv/bensel15
    pi_65039748
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 18:26 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
    Ik denk dat Hamas even wacht en daarna weer raketjes gaat afschieten.
    Zoals iemand in een eerder topic al zei: als ik twee zetten van schaakmat sta zou ik ook remise aanbieden.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')