De Haaretz meldde dat Hamas deze tactiek ook hanteerde. Misschien dat ik het nog wel vind.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:39 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja want clandestiene operaties uitvoeren en het uniform van de vijand dragen is echt nog nooit voorgekomen in de geschiedenis. Het zou wat anders zijn als het in laten we zeggen nagenoeg elk conflict voorkomt... wat het ook doet!
En definitie van een spion is iemand die het uniform van de tegenpartij aantrekt. Iets waar tijdens de meeste conflicten de doodstraf op stond.
Nee hoor, je mag me citeren pas als ik het heb gezegd, niet enkel ervan uitgaanquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:40 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik leg jou helemaal geen woorden in de mond, deze stellingname breng je zelf aan in je reacties hoor.
Ik heb ook het idee dat er meer Israelische soldaten zijn omgekomen dan die 14 die je in de media hoort.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:41 schreef Meki het volgende:
Video waarin een Israelische militair in Gaza wordt neergeschoten.
Geen headshot. Lijkt er door de manier waarop hij valt niet op dat hij dood is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:41 schreef Meki het volgende:
Video waarin een Israelische militair in Gaza wordt neergeschoten.
Je hebt het in principe ook gezegd, je maakt als het ware de som 1+1 en ik geef de uitkomst ervan. Als je het niet zo had bedoeld had je het of beter moeten formuleren of beter moeten nadenken voordat je een reactie plaatste.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:41 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag me citeren pas als ik het heb gezegd, niet enkel ervan uitgaan
Me inlezen en me dan verwijzen naar een wiki artikeltje? Dat moet een geintje zijn. Lees anders nog eens rustig door wat ik geschreven heb dan zie je dat ik al aanmerkelijk beter geinformeerd ben en op basis van die feiten het artikel ontkracht.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:11 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar de meeste Palestijnse gezinnen zijn van de steun van het UNRWA afhankelijk op het gebied van gezondheidszorg, scholing, uitkeringen en microkredieten. Het is met name dat het UNRWA daarover de verantwoordelijkheid overneemt van de Palestijnen.
Beweren dat dit anders is is feitelijk onjuist.
Anders lees je je toch even in: http://en.wikipedia.org/wiki/UNRWA
Ik vind het nogal typisch dat die video's verschijnen, wat moet je er mee?, wat zegt het? en wat voor nieuwswaarde heeft het?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:43 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat er meer Israelische soldaten zijn omgekomen dan die 14 die je in de media hoort.
Er verschijnen regelmatig van dit soort video's.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:44 schreef Terecht het volgende:
[..]
Je hebt het in principe ook gezegd, je maakt als het ware de som 1+1 en ik geef de uitkomst ervan. Als je het niet zo had bedoeld had je het of beter moeten formuleren of beter moeten nadenken voordat je een reactie plaatste.
ik geloof dat de standaard kogelwerende vesten van het IDF er een is van kevlar versterkt met polyetheen. In elk geval zijn deze vesten standaard voor soldaten.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:43 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat er meer Israelische soldaten zijn omgekomen dan die 14 die je in de media hoort.
Er verschijnen regelmatig van dit soort video's.
De meeste (zoniet alle) video's van Hamas kant en van het IDF zijn propaganda.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:47 schreef Mdk het volgende:
[..]
Ik vind het nogal typisch dat die video's verschijnen, wat moet je er mee?, wat zegt het? en wat voor nieuwswaarde heeft het?
Niks anders dan propaganda deze video's. Hoe weet je trouwens dat deze recent is en niet al veel ouder?
Ik voel me kiplekker, present! Jij niet zeker, of wel?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Meld je maar weer als je je weer lekker voelt.
Wat voor voorwaarden stelt Frankrijk eigenlijk aan Israel? Is dat bekend? Als die niet van een zelfde orde zijn zal geen partij zich willen inschikken lijkt me.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:52 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
18:48 France willing to talk to Hamas if it renounces violence, recognizes Israel (AP)
Ga jij jezelf nu vergelijken met professor aan de de universiteit van Bremen en hoofd van Raphael-Lemkin Instituut, Gunnar Heinsohn, of vergelijk je jezelf aan de hand van mijn reactie?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:46 schreef voyeur het volgende:
[..]
Me inlezen en me dan verwijzen naar een wiki artikeltje? Dat moet een geintje zijn. Lees anders nog eens rustig door wat ik geschreven heb dan zie je dat ik al aanmerkelijk beter geinformeerd ben en op basis van die feiten het artikel ontkracht.
Meki, niet om het een of het ander hoor.. maar je vervuild het topic nogal met het verspreiden van propaganda.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:54 schreef Meki het volgende:
Zionistische Juden in Gaza Schiessen auf Kinder - Zionist Jews in Gaza Shooting Childrens (Israel,Palestine,Palästina,Hamas)
Al Jazeera English item van vandaag
Mischien is het voor jou propogandaquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:57 schreef Mdk het volgende:
[..]
Meki, niet om het een of het ander hoor.. maar je vervuild het topic nogal met het verspreiden van propaganda.
Voor elke video die jij neerzet is ook een video te vinden die weer een andere kant laat zien en beweerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |