Nee, ik kan het nergens vinden..quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:55 schreef Terecht het volgende:
[..]
Wat voor voorwaarden stelt Frankrijk eigenlijk aan Israel? Is dat bekend? Als die niet van een zelfde orde zijn zal geen partij zich willen inschikken lijkt me.
Leg mij dan eens uit wat video's van een enkele neergeschoten Israelische soldaat toevoegt aan het onderwerp? En wat voor nieuwswaarde dat heeft?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:00 schreef Meki het volgende:
[..]
Mischien is het voor jou propoganda
Maar deze video's horen bij deze onderwerp.
de video's voegen waarde toe aan deze onderwerp.
Doe even niet zo kontlikkend. Professoren zijn ook maar mensen. Niet elke professor heeft de waarheid in pacht, sterker nog niemand heeft de waarheid in pacht. Dat stukje wat die "prof" schrijft is zijn opinie geen absolute waarheid.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:56 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ga jij jezelf nu vergelijken met professor aan de de universiteit van Bremen en hoofd van Raphael-Lemkin Instituut, Gunnar Heinsohn, of vergelijk je jezelf aan de hand van mijn reactie?
Ik zou eigenlijk voor de grap jouw 'weerlegging' aan de professor moeten mailen.
kijk dit is interessantquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:47 schreef venomsnake het volgende:18:20 Bolivian president calls for genocide charges against Israeli officials over Gaza (AP) 18:18 Firefighters working to extinguish blaze at Ashdod port; no injuries reported (Haaretz) 18:15 El Al cargo plane carrying 100 tons of humanitarian aid en route to Israel (Haaretz) 18:09 Saudi king calls emergency summit of Gulf Arab states on Israel`s Gaza op (Reuters)
quote:An Israeli Apache helicopter pilot is refusing to take part in the ongoing onslaught against the civilians in the Gaza Strip.
Captain Orr, who has flown dozens of combat missions over Gaza the past few weeks, said Tuesday that he decided to abort missions to avoid killing civilians after seeing children near his intended targets.
He also expressed sorrow for civilian casualties, the people who were caught up in the bombardment by him and his colleagues, saying that the vast majority of damage and casualties in Gaza were caused by flying attack helicopters and jet fighters.
Since the start of "Operation Cast Lead", Israeli forces have killed more than 1,000 Palestinians and wounded over 4,580 others -- most of whom are women and children.
Captain Orr made the remarks in an interview with the Associated Press. He was also accompanied by a military minder in order not to disclose confidential information.
As the civilian casualties in Gaza continues to rise, UN Sesratary General Ban Ki-moon on Wednesday called for an "immediate and durable ceasefire" in the region.
"I again urge both parties to stop now, to stop the fighting now, there is no time to lose," Ban said at the start of his Middle East tour aimed at brokering a truce between Hamas and Israel.
The call for ceasefire comes as Tel Aviv continues to attack residential areas across Gaza with unconventional weapons including White phosphorus bombs.
White phosphorus, classified as a 'chemical weapon' by the US intelligence, is an incendiary material that causes horrific burns, severe injuries or even death when it encounters human skin.
het is zelf misselijk makend deze troep te plaatsten ...quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:57 schreef Mdk het volgende:
[..]
Meki, niet om het een of het ander hoor.. maar je vervuild het topic nogal met het verspreiden van propaganda.
Voor elke video die jij neerzet is ook een video te vinden die weer een andere kant laat zien en beweerd.
De video's kunnen voor anderen weer goed zijn om een beeld te krijgen over deze sitautie.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:02 schreef Mdk het volgende:
[..]
Leg mij dan eens uit wat video's van een enkele neergeschoten Israelische soldaat toevoegt aan het onderwerp? En wat voor nieuwswaarde dat heeft?
Volgens jou redenatie zou iemand die zich ertoe geroepen voelt dus ook maar het hele topic moeten volgooien met Israelische propaganda. En wat krijg je dan? Een wedstrijd wie het eerst een topic volgooit met de meeste propaganda filmpjes?
Waarom zou ik mijn eigen kennis niet tegenover die van een obscure professor zetten? Jij kent mijn achtergrond niet, maar ik die van Heinsohn wel. Laten we zeggen dat zijn ideeen omstreden zijn (en dat is een eufemisme). Anyway mijn kritiek is toegespitst op de aangehaalde geldstroom van UNRWA die van geen belang is voor de geboortecijfers. Zijn obsessie met het jonge mannen syndroom wil ik niet eens bespreken omdat het te ver off-topic is (maar reken maar dat het academisch gezien een flut theorie is).quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:56 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ga jij jezelf nu vergelijken met professor aan de de universiteit van Bremen en hoofd van Raphael-Lemkin Instituut, Gunnar Heinsohn, of vergelijk je jezelf aan de hand van mijn reactie?
Ik zou eigenlijk voor de grap jouw 'weerlegging' aan de professor moeten mailen.
Video hierboven laat het zien.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:04 schreef Gizmo12 het volgende:
Kk zag net op het nieuws op een turkse zender ook dat op een balkon 5 IDF werden gedood met een RPG granaat. Ze waren een huis aan het doorzoeken in Gaza.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bloedbaden_in_Sabra_en_Shatilaquote:Eindigde een massaslachting onder de bevolking van Sabra en Shatilla, twee palestijnse vluchtelingenkampen, die 48 uur duurde. Onder het toeziend oog van het "Israelische" leger werd bijna de complete bevolking van deze twee dorpen afgeslacht door Falangisten ( Libaneze Christenen). Alles wijst erop dat dit onder regie van de "joodse" bezetter van Palestina heeft plaatsgevonden. Tot op de dag van vandaag heeft geen enkel internationaal tribunaal de schuldigen gearresteerd en berecht.
In de vroege ochtend van 16 september gaf het Isralische leger de bloeddorstige gewapende burgerwachten (Falangisten) toestemming om de kampen binnen te gaan voorzien van wapens, bulldozers en communicatieapparatuur. Zij werden tevens voorzien van hasj en herone om hen te helpen de “moed” er in te houden. Gedurende 48 uur hebben de milities deelgenomen aan het grootscheepse slachten en verkrachten. Vrouwen en kinderen werden niet gespaard.
Het Isralische leger verlichtte het luchtruim boven de kampen door het afvuren van lichtfakkels tijdens de nachten, daarmee ook voorkomend dat bewoners uit het kamp zouden kunnen ontsnappen. Een groep vluchtelingen die tot de n van de Isralische controleposten wist te bereiken kregen opdracht van de soldaten om terug te keren naar het kamp, hoewel zij soldaten vertelden dat de mensen daarbinnen werden afgeslacht. Deze ontmoeting werd gedocumenteerd door een Scandinavische nieuwsgroep.
Sniper Hunted a Cowered Zionist Soldier in Gaza Stripe: En dat noem jij geen propaganda?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:07 schreef Meki het volgende:
[..]
De video's kunnen voor anderen weer goed zijn om een beeld te krijgen over deze sitautie.
ik plaats geen Palestijns propoganda anders zou ik tientallen video's per dag kunnen plaatsen
Ik kies de interessante en Al Jazeera items uit. dat is geen propoganda.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:09 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Is dat wat nu op die livestream is?
Hun economie is groter dan ooit, hun krijgsmacht is groter dan ooit, hun militair budget is groter dan ooit. Het enige dat ze sinds 10 jaar geleden hebben verloren is wat internationaal aanzien, maar iedereen is nog steeds graag vriendjes met ze als het hen uitkomt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:08 schreef Verluste het volgende:
[..]
Het is iig iets, maar Isral zal het niet echt schaden als de VS 100% achter Isral blijft staan. Maar goed ergens dat de VS allang niet meer zo machtig is als pakweg 10 jaar geleden.
Ow, ik was wat anders aan t kijken, livestream doet het niet meer trouwens.quote:
Het berichtje dat een 'weerlegging' van het artikel moet voorstellen is een niemendalletje en dat met tien regels (waarvan de helft eens over het artikel gaan) een artikel van ruim duizend woorden wil weerleggen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:02 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Doe even niet zo kontlikkend. Professoren zijn ook maar mensen. Niet elke professor heeft de waarheid in pacht, sterker nog niemand heeft de waarheid in pacht. Dat stukje wat die "prof" schrijft is zijn opinie geen absolute waarheid.
Dat er nog velen IDF-ers mogen volgenquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:04 schreef Gizmo12 het volgende:
Kk zag net op het nieuws op een turkse zender ook dat op een balkon 5 IDF werden gedood met een RPG granaat. Ze waren een huis aan het doorzoeken in Gaza.
Noem jij militairen die kinderen bij de nek grijpen en vrouwen aan hun haren trekken helden? Gadverdamme zeg, ze mogen die zogenaamde helden van jou per direct afvoeren naar de gaskamers wat mij betreft.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:10 schreef damsco het volgende:
Dat de daders welke de IDF helden hebben vermoord maar op gruwelijke wijzen mogen sterven.
IDF soldaten die medeplichtig zijn in Gaza, daar ben ik het absoluut met je eensquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:10 schreef damsco het volgende:
Dat de daders welke de IDF helden hebben vermoord maar op gruwelijke wijzen mogen sterven.
In Gaza zijn er 1000 doden niet in Israel. dus heeft geen enkele zin om de andere kant te kijken.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:10 schreef Mdk het volgende:
[..]
Edit: Overigens.. als jij het doet om een beeld te scheppen van de situatie zul je niet zulke eenzijdige video's moeten neerzetten maar ook de andere kant moeten belichten.
Helaas mijn beste, die tijd is voorbij. Mogen de helden maar velen hamas leden eliminerenquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:13 schreef Gizmo12 het volgende:
[..]
Noem jij militairen die kinderen bij de nek grijpen en vrouwen aan hun haren trekken helden? Gadverdamme zeg, ze mogen die zogenaamde helden van jou per direct afvoeren naar de gaskamers wat mij betreft.
http://www.youtube.com/verify_age?&next_url=/watch%3Fv%3DxJs8WWwqaX4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |