abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65039326
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:16 schreef damsco het volgende:

[..]

Helaas mijn beste, die tijd is voorbij. Mogen de helden maar velen hamas leden elimineren
Straatsoldaat, waarom ga je ze niet helpen.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  woensdag 14 januari 2009 @ 18:18:09 #202
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_65039338
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:13 schreef Gizmo12 het volgende:

[..]

Gadverdamme zeg, ze mogen die zogenaamde helden van jou per direct afvoeren naar de gaskamers wat mij betreft.

Pardon, wat een gore eikel ben jij zeg.
  woensdag 14 januari 2009 @ 18:18:58 #203
8875 Mdk
Smart-ass
pi_65039365
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:16 schreef Meki het volgende:

[..]

In Gaza zijn er 1000 doden niet in Israel. dus heeft geen enkele zin om de andere kant te kijken.
Wil je het nou niet snappen of snap je het echt niet? De propaganda machine werkt aan 2 kanten en jij belicht er maar 1. Hebben ze jou ervoor ingehuurd, of doe je het non-profit?
Latest releases: http://www.dekooker.nl
pi_65039392
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:07 schreef voyeur het volgende:

[..]

Waarom zou ik mijn eigen kennis niet tegenover die van een obscure professor zetten? Jij kent mijn achtergrond niet, maar ik die van Heinsohn wel. Laten we zeggen dat zijn ideeen omstreden zijn (en dat is een eufemisme). Anyway mijn kritiek is toegespitst op de aangehaalde geldstroom van UNRWA die van geen belang is voor de geboortecijfers. Zijn obsessie met het jonge mannen syndroom wil ik niet eens bespreken omdat het te ver off-topic is (maar reken maar dat het academisch gezien een flut theorie is).
Dat mag van mij, maar ik stelde de vraag om te weten te komen hoe ik jouw reactie precies moest plaatsen en duiden.
Natuurlijk mag jij daarnaast kritiek uiten op het stuk, maar dat is geen synoniem voor een weerlegging. En ik heb begrepen dat er wel degelijk steun is voor zijn theorie onder andere academici en schrijvers, dus 'flut theorie' is weer zo'n ongenuanceerde uitspraak waar ik niet veel mee kan.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_65039407
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:18 schreef Mdk het volgende:

[..]

Wil je het nou niet snappen of snap je het echt niet?
Jij wilt het blijkbaar niet snappen. De oorlog is Gaza
in Gaza gebeuren vreselijke dingen, en er komen steeds meet details naar buiten.
  woensdag 14 januari 2009 @ 18:20:13 #206
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_65039420
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:18 schreef Meki het volgende:

[..]

Straatsoldaat, waarom ga je ze niet helpen.
Ik zou geen eens weten hoe ik een kogel afvuur mijn beste. Mijn plek is hier, om de Hamas propaganda te bestrijden.
pi_65039427
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:09 schreef Meki het volgende:
Vandaag 26 jaar geleden....
[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Bloedbaden_in_Sabra_en_Shatila
http://nl.wikipedia.org/wiki/Speciaal:Zoeken?search=Damour

Nederlandse wiki mist de plank zoals gewoonlijk weer eens.

http://en.wikipedia.org/wiki/Damour_massacre

Volgende week 32 jaar geleden, onder de slachtoffers van de Palestijnse strijders de volledige familie van de leider van de militie die Sabra en Shatila op hun geweten hebben.
  woensdag 14 januari 2009 @ 18:21:20 #208
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_65039467
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:18 schreef Mdk het volgende:

[..]

Wil je het nou niet snappen of snap je het echt niet? De propaganda machine werkt aan 2 kanten en jij belicht er maar 1. Hebben ze jou ervoor ingehuurd, of doe je het non-profit?
Het aantal doden maakt niks uit, het gaat erom dat Hamas wordt geëlimineerd. Zoals ik gisteren al zei: stel dat Hamas XX aantal doden heeft gemaakt. Zou Israël dan ook maar XX aantal hamas leden mogen elimineren. Maar natuurlijk niet, dat zou namelijk nergens op slaan. Als er 5000 hamasstrijders moeten worden geëlimineerd dan moet dat maar gebeuren!
  woensdag 14 januari 2009 @ 18:22:10 #209
8875 Mdk
Smart-ass
pi_65039507
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:21 schreef damsco het volgende:

[..]

Het aantal doden maakt niks uit, het gaat erom dat Hamas wordt geëlimineerd. Zoals ik gisteren al zei: stel dat Hamas XX aantal doden heeft gemaakt. Zou Israël dan ook maar XX aantal hamas leden mogen elimineren. Maar natuurlijk niet, dat zou namelijk nergens op slaan. Als er 5000 hamasstrijders moeten worden geëlimineerd dan moet dat maar gebeuren!
Euh?? Verkeerd ge-quote?
pi_65039511
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:20 schreef damsco het volgende:

[..]

Ik zou geen eens weten hoe ik een kogel afvuur mijn beste. Mijn plek is hier, om de Hamas propaganda te bestrijden.
Eindelijk promoot je zelf als gewelddadig en kwaad-steuned. prima maar daar praat ik niet tegen.
pi_65039528
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:21 schreef damsco het volgende:

[..]

Het aantal doden maakt niks uit, het gaat erom dat Hamas wordt geëlimineerd.
Gaat niet gebeuren.. Hamas wordt alleen maar sterker op deze manier op de lange termijn.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_65039536
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:20 schreef CeeJee het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Speciaal:Zoeken?search=Damour

Nederlandse wiki mist de plank zoals gewoonlijk weer eens.

http://en.wikipedia.org/wiki/Damour_massacre

Volgende week 32 jaar geleden, onder de slachtoffers van de Palestijnse strijders de volledige familie van de leider van de militie die Sabra en Shatila op hun geweten hebben.
verder niks bij te voegen.
  woensdag 14 januari 2009 @ 18:23:13 #213
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_65039551
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:22 schreef Mdk het volgende:

[..]

Euh?? Verkeerd ge-quote?
Inderdaad, het ging om de quote die jij had gequote weer. Excuus.
pi_65039554
Hamas agrees "in principle" to Egyptian ceasefire proposals but specific details remain unclear, Sky News has learned.
  woensdag 14 januari 2009 @ 18:23:39 #215
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_65039569
Wordt maar eens tijd dat Israel eens even Tsar Bomba gaat lenen van de russen want het mag van mij nu wel even afgelopen zijn ...
Voor mensen die niet weten wat een Tsar Bomba is.. ( de bom onder de bommen )

"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  woensdag 14 januari 2009 @ 18:24:19 #216
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_65039601
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:22 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren.. Hamas wordt alleen maar sterker op deze manier op de lange termijn.
We zullen zien. Oog om oog, tand om tand. Ik denk dat Israël aan het langste eind trekt (als het moet maar de hele gazastrook platbombaderen. Hopeloos stuk land).
  woensdag 14 januari 2009 @ 18:24:25 #217
8875 Mdk
Smart-ass
pi_65039604
Overigens Meki ben ik van mening dat je best eens bij jezelf mag gaan afvragen waar je mee bezig bent. Juist de ontzettend beinvloedbare jongeren gaan erg snel mee aan diezelfde eenzijdige berichtgeving als waar jij mee bezig bent. Als dat je doel is, prima.. maar kom daar dan ook eerlijk voor uit. Zoniet probeer dan eens wat objectiever naar de situatie te kijken en alleen relevante dingen te posten.
pi_65039615
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:23 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Hamas agrees "in principle" to Egyptian ceasefire proposals but specific details remain unclear, Sky News has learned.
AMSTERDAM - Hamas accepteert een Egyptisch plan voor een staakt-het-vuren in de Gazastrook. Dat melden diverse media.

Een Hamas-woordvoerder zou dat vanuit de Syrische hoofdstad Damascus hebben gezegd. Volgens het Spaanse persbureau EFE zou Hamas willen dat Turkije op de naleving van het bestand gaat toezien. Ook eist de organisatie dat Israëlische troepen de Gazastrook binnen 48 uur verlaten.
pi_65039645
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:24 schreef Mdk het volgende:
Overigens Meki ben ik van mening dat je best eens bij jezelf mag gaan afvragen waar je mee bezig bent. Juist de ontzettend beinvloedbare jongeren gaan erg snel mee aan diezelfde eenzijdige berichtgeving als waar jij mee bezig bent. Als dat je doel is, prima.. maar kom daar dan ook eerlijk voor uit. Zoniet probeer dan eens wat objectiever naar de situatie te kijken en alleen relevante dingen te posten.
Ik kom er ook eerlijk voor. Ik ben hier voor de bevolking van Gaza. waar duizend doden is en zijn gevallen waar nu een ramp heerst.
  woensdag 14 januari 2009 @ 18:25:25 #220
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_65039646
pi_65039658
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:22 schreef Meki het volgende:

[..]

verder niks bij te voegen.
Lachen, 600 mensen door die lieve schatige Palestijnen vermoord.
pi_65039693
Ik denk dat Hamas even wacht en daarna weer raketjes gaat afschieten.
pi_65039713
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:23 schreef RAVW het volgende:
Wordt maar eens tijd dat Israel eens even Tsar Bomba gaat lenen van de russen want het mag van mij nu wel even afgelopen zijn ...
Voor mensen die niet weten wat een Tsar Bomba is.. ( de bom onder de bommen )

Wil je dat graag,
pi_65039724
ff een vraagje: dagelijks vielen er vele raketten in Israel voordat ze terugsloegen. IOver een periode van een jaar enkele duizenden.

Nu word er door de palestijnse medestanders gezegd, dat de verhouding helemaal weg is. Maar had Israel dan moeten wachten totdat de raketten wel een goede mortalityrate kregen? onthoud, duizenden raketten. Moedwillig afgevuurd zonder geleiding, bedoeld om burgerslachtoffers te maken.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_65039748
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:26 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ik denk dat Hamas even wacht en daarna weer raketjes gaat afschieten.
Zoals iemand in een eerder topic al zei: als ik twee zetten van schaakmat sta zou ik ook remise aanbieden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')