Straatsoldaat, waarom ga je ze niet helpen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:16 schreef damsco het volgende:
[..]
Helaas mijn beste, die tijd is voorbij. Mogen de helden maar velen hamas leden elimineren![]()
![]()
Pardon, wat een gore eikel ben jij zeg.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:13 schreef Gizmo12 het volgende:
[..]
Gadverdamme zeg, ze mogen die zogenaamde helden van jou per direct afvoeren naar de gaskamers wat mij betreft.
Wil je het nou niet snappen of snap je het echt niet? De propaganda machine werkt aan 2 kanten en jij belicht er maar 1. Hebben ze jou ervoor ingehuurd, of doe je het non-profit?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:16 schreef Meki het volgende:
[..]
In Gaza zijn er 1000 doden niet in Israel. dus heeft geen enkele zin om de andere kant te kijken.
Dat mag van mij, maar ik stelde de vraag om te weten te komen hoe ik jouw reactie precies moest plaatsen en duiden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:07 schreef voyeur het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijn eigen kennis niet tegenover die van een obscure professor zetten? Jij kent mijn achtergrond niet, maar ik die van Heinsohn wel. Laten we zeggen dat zijn ideeen omstreden zijn (en dat is een eufemisme). Anyway mijn kritiek is toegespitst op de aangehaalde geldstroom van UNRWA die van geen belang is voor de geboortecijfers. Zijn obsessie met het jonge mannen syndroom wil ik niet eens bespreken omdat het te ver off-topic is (maar reken maar dat het academisch gezien een flut theorie is).
Jij wilt het blijkbaar niet snappen. De oorlog is Gazaquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:18 schreef Mdk het volgende:
[..]
Wil je het nou niet snappen of snap je het echt niet?
Ik zou geen eens weten hoe ik een kogel afvuur mijn beste. Mijn plek is hier, om de Hamas propaganda te bestrijden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Straatsoldaat, waarom ga je ze niet helpen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Speciaal:Zoeken?search=Damourquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:09 schreef Meki het volgende:
Vandaag 26 jaar geleden....
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bloedbaden_in_Sabra_en_Shatila
Het aantal doden maakt niks uit, het gaat erom dat Hamas wordt geëlimineerd. Zoals ik gisteren al zei: stel dat Hamas XX aantal doden heeft gemaakt. Zou Israël dan ook maar XX aantal hamas leden mogen elimineren. Maar natuurlijk niet, dat zou namelijk nergens op slaan. Als er 5000 hamasstrijders moeten worden geëlimineerd dan moet dat maar gebeuren!quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:18 schreef Mdk het volgende:
[..]
Wil je het nou niet snappen of snap je het echt niet? De propaganda machine werkt aan 2 kanten en jij belicht er maar 1. Hebben ze jou ervoor ingehuurd, of doe je het non-profit?
Euh?? Verkeerd ge-quote?quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:21 schreef damsco het volgende:
[..]
Het aantal doden maakt niks uit, het gaat erom dat Hamas wordt geëlimineerd. Zoals ik gisteren al zei: stel dat Hamas XX aantal doden heeft gemaakt. Zou Israël dan ook maar XX aantal hamas leden mogen elimineren. Maar natuurlijk niet, dat zou namelijk nergens op slaan. Als er 5000 hamasstrijders moeten worden geëlimineerd dan moet dat maar gebeuren!
Eindelijk promoot je zelf als gewelddadig en kwaad-steuned. prima maar daar praat ik niet tegen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:20 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik zou geen eens weten hoe ik een kogel afvuur mijn beste. Mijn plek is hier, om de Hamas propaganda te bestrijden.
Gaat niet gebeuren.. Hamas wordt alleen maar sterker op deze manier op de lange termijn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:21 schreef damsco het volgende:
[..]
Het aantal doden maakt niks uit, het gaat erom dat Hamas wordt geëlimineerd.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:20 schreef CeeJee het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Speciaal:Zoeken?search=Damour
Nederlandse wiki mist de plank zoals gewoonlijk weer eens.
http://en.wikipedia.org/wiki/Damour_massacre
Volgende week 32 jaar geleden, onder de slachtoffers van de Palestijnse strijders de volledige familie van de leider van de militie die Sabra en Shatila op hun geweten hebben.
We zullen zien. Oog om oog, tand om tand. Ik denk dat Israël aan het langste eind trekt (als het moet maar de hele gazastrook platbombaderen. Hopeloos stuk land).quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren.. Hamas wordt alleen maar sterker op deze manier op de lange termijn.
AMSTERDAM - Hamas accepteert een Egyptisch plan voor een staakt-het-vuren in de Gazastrook. Dat melden diverse media.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:23 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Hamas agrees "in principle" to Egyptian ceasefire proposals but specific details remain unclear, Sky News has learned.
Ik kom er ook eerlijk voor. Ik ben hier voor de bevolking van Gaza. waar duizend doden is en zijn gevallen waar nu een ramp heerst.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:24 schreef Mdk het volgende:
Overigens Meki ben ik van mening dat je best eens bij jezelf mag gaan afvragen waar je mee bezig bent. Juist de ontzettend beinvloedbare jongeren gaan erg snel mee aan diezelfde eenzijdige berichtgeving als waar jij mee bezig bent. Als dat je doel is, prima.. maar kom daar dan ook eerlijk voor uit. Zoniet probeer dan eens wat objectiever naar de situatie te kijken en alleen relevante dingen te posten.
Wil je dat graag,quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:23 schreef RAVW het volgende:
Wordt maar eens tijd dat Israel eens even Tsar Bomba gaat lenen van de russen want het mag van mij nu wel even afgelopen zijn ...
Voor mensen die niet weten wat een Tsar Bomba is.. ( de bom onder de bommen)
Zoals iemand in een eerder topic al zei: als ik twee zetten van schaakmat sta zou ik ook remise aanbieden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:26 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ik denk dat Hamas even wacht en daarna weer raketjes gaat afschieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |