abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65022452
Zwangerschap en geboorte deel 439

De aanstaande papa's en mama's :

2009

11 januari 2009: Diaan en Peaceman (jongen)
21 januari 2009: admiraal_anaal (papa)
23 januari 2009: Jelief (jongen)
26 januari 2009: Jore (jongen)
27 januari 2009: Shaienne
28 januari 2009: Fruppel (meisje)
05 februari 2009: Twarres (papa)
11 februari 2009: Tinuviel en iamredleader
12 februari 2009: h2h2
18 februari 2009: hassanjassan (papa)
20 februari 2009: Zweefvliegje (was: klonelin) (meisje)
21 februari 2009: Koningin
25 februari 2009: ik80 (meisje)
03 maart 2009: Carmella
***19 maart 2009: texelonia en Micha ***
18 april 2009: S_oepstengel
20 april 2009: Iksje
21 april 2009: Berto (papa)
27 april 2009: nummer_zoveel
04 mei 2009: Noli
20 mei 2009 Marlieske
22 mei 2009: Angel-Eyez
24 mei 2009: Memmel (jongen)
25 mei 2009: jostib2nd (papa)
31 mei 2009: Vicky
05 juni 2009: Veraa
06 juni 2009: Mammamia
13 juni: TheFrankey (papa)
21 juni 2009: tessie
03 juli 2009: mikoxx (tweeling)
06 juli 2009: MeNicole
07 juli 2009: wiseguy79
11 juli 2009: Jeetjejom
14 juli 2009: Flower-Ti-Amo
21 juli 2009: Jessie
24 juli 2009: panda1980
25 juli 2009: Innepin
28 juli 2009: McLaura
*** 31 juli 2009: miss_sly en het_fokschaap ***
02 augustus 2009: Nijna
09 augustus 2009: _Bar_
12 augustus 2009: Sjotime en Quinny
18 augustus 2009: huuphuup
*** 19 augustus 2009: Brighteyes en Stinkie ***
19 augustus 2009: Chan
21 augustus 2009: Kersjes
23 augustus 2009: Poppedein
25 augustus 2009: Kinderwens
03 september 2009: Ssserpente
*** 14 september 2009: Happyme28 en Marky ***
19 september 2009: mefke79

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 17-01-2009 13:33:42 ]
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_65022522
Met als laatste goed nieuws van huup:
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 11:05 schreef huuphuup het volgende:
Hullo! Ik kom ff binnenvallen echo was goed! Idd een sleutelhanger zoals dakota zegt. Hartje klopt. Ben 1 dag verder dan gedacht. Yay!
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_65022648
huup Wat geweldig he?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 14 januari 2009 @ 11:19:37 #4
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65022659
Ow ik ben Vicky helemaal vergeten te feliciteren met de goede echo!! En weer een meisje... ik vind je ook wel een meisjesmoeder eigenlijk.... voor zover ik kan beoordelen natuurlijk
Make love, not war ☮
  woensdag 14 januari 2009 @ 11:21:54 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65022752
Huup! Tof he!
Ik zag trouwens net in mijn ticker plaatje dat mijn garnaaltje sinds vandaag handjes en voetjes heeft. Dat gaat wel heel snel.
Maar volgens de info en foto's op babybytes klopt dat wel: http://www.babybytes.nl/Zwangerschap/kalender/week/9
Die handjes op die foto's!
pi_65023707
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 22:10 schreef miss_sly het volgende:
over de kraamzorg: je kunt kiezen tussen 8 uur, 5 uur of 3 uur per dag. Schaap heeft het idee dat 3 uur voldoende is, maar ik denk dat dat wat weinig is. hoe hebben jullie dat ervaren bij je eerste kind?
Ik heb nu kraamzorg (moederzorg) voor 3 uur per dag en ik ben het na anderhalf uur alweer een beetje zat.. Maar dat komt vast omdat Mila nog niet thuis is

Als Mila thuiskomt krijgen we nog uitgestelde couveusezorg, 15 uur. Erg jammer dat ik niet de kraamzorguren van nu mee mag nemen naar dan..
pi_65023862
Vicky, wat super, een dochter!
Ook ik heb wel het gevoel dat je een meisjesmama bent!

Huup, wat fijn dat alles goed was!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_65023885
Huup! Wat fijn!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_65024028
Huuphuup wat fijn dat alles goed was!!

Zijn er meer meiden hier die nog studeren? Ik ben nu bezig met het leren voor mijn laatste tentamens maar ik kan me gewoon echt niet concentreren terwijl ik normaal toch altijd me er gewoon goed op kon richten. Kan dat met de zwangerschap te maken hebben dat je niet zo geconcentreerd kan zijn?
pi_65024169
Ik studeer niet, maar mijn concentratievermogen is echt dramatisch tegenwoordig Ik merk da top mijn werk ook heel erg. 's Ochtends gaat het nog wel, maar zo rond een uur of 2 's middags is het echt zo'n beetje gedaan. Vrij lastig, wel.
pi_65024235
Flower, ik studeer niet, maar toen ik met mijn nieuwe baan begon was ik net zwanger en ik moest gelijk beginnen met een interne opleiding daar... Vond het toen ook heel lastig om te leren voor die toetsen (en sowieso ook om op te letten bij al die uitleg), kon me idd ook niet goed concentreren. (was wel blij dat de opleiding niet zo moeilijk was, dus het is nog goedgekomen )
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_65024263
Huup wat fijn dat alles goed was

Ik kan echt niet meer wachten, maar heb de 20ste pas mn 1e echo.. Ben zoo benieuwd!
pi_65024281
ja zeker lastig! ik ben nu zo'n 2 uur bezig maar ik houd het echt niet meer vol! En dan is het ook nog eens lastige stof (belastingrecht).
Ik heb trouwens gister een sollicitatie gehad voor mijn afstuderen bij een andere makelaar en dat was redelijk positief! Maandag weet ik meer.
pi_65024293
Flower-Ti-Amo toen ik zwanger was van Linde deed ik naast mijn werk ook nog een opleiding. Ik merkte toen ook dat het studeren toen veel moeilijker ging. Ik was alleen maar aan het fantaseren over het kindje in mijn buik en vaak was ik door mijn werk al zo moe dat ik geen puf meer had om te leren.

Na Linde's geboorte ben ik weer begonnen en ik heb onlangs eindelijk examen gedaan (en gehaald )
pi_65024337
Stiemie dat is inderdaad ook waar, je bent er gewoon helemaal niet mee bezig! Maar goed ik moet! deze tentamens wel halen ivm afstuderen in juni!
Fijn dat je de examens toch gewoon gehaald hebt ondanks dat het wat later is!
pi_65024456
Ja als je echt moet ivm examens is het wel lastig. Ik had de luxe dat het een losse opleiding was en daarvan is er elk half jaar een examen. Ik ben nadat Linde er was gewoon van voren af aan begonnen. Al ben ik nu wel heel blij dat ik klaar ben hoor. Vond het best veel 4 dagen werken, een kind en een hbo-opleiding. Nu heb ik eindelijk weer tijd om zonder schuldgevoel leuke dingen te doen.
pi_65024945
@Be voorlopig voel ik me goed, straks naar de ha, moet nog wel even eten want zolang ben ik nog niet wakker.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_65025192
Dames, een vraagje. Meer afscheiding in de zwangerschap is normaal toch? Ook al vroeg? Want ik vind het zo eng dat ik telkens wat voel, moet me echt beheersen om niet naar de wc te rennen om te controleren of ik geen bloed verlies. Inlegkruisje is geen optie, dat trekt mijn huid niet echt voor langer dan een paar dagen. En naast de afscheiding voel ik af en toe steekjes(?) in/rond/op mijn baarmoedermond, kan dat? (niet dat ik tot voor kort wist dat je iets kon voelen aan je baarmoedermond, maar een waterecho maakt veel duidelijk). Verder gaat hier alles naar wens. Waar ik vooral heeeeel erg blij mee ben, is dat het ‘anders’ voelt, veel blijer, alsof er iets is dat me telkens laat lachen .
Concentratieproblemen: check, ik droom (nu al!) regelmatig gewoon een eind weg. Niet handig als je het druk hebt.
weet iemand hoe je je pmbox checkt op een mobiel? Ik kan em niet vinden
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_65025308
meer afscheiding is normaal ja ook aan het begin, het kan zelfs de hele zwangerschap aanhouden.
pi_65025405
Zal dit het deel worden dan waarin ik kan vermelden dat me vriendin bevallen is ....nog ff wachten
pi_65025490
Huup! Wat fijn dat alles goed was!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_65025537
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 12:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zal dit het deel worden dan waarin ik kan vermelden dat me vriendin bevallen is ....nog ff wachten
Is ze bezig?
Spannend!!

Succes!!!!
pi_65025556
Huup van harte met je knipperend hartje
pi_65025856
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 12:38 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Is ze bezig?
Spannend!!

Succes!!!!
Nee, nog niet bezig maar de 21e uitgerekend dus het zo zo maar kunnen whehehe en weet niet hoe snel deze topics gaan
pi_65025874
Mefke, ik heb geen idee hoe het op een mobiel gaat maar gewoon op de lap zie ik bovenaan de pagina een envelopje en bovenaan iedere post.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_65026025
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 11:54 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

Zijn er meer meiden hier die nog studeren? Ik ben nu bezig met het leren voor mijn laatste tentamens maar ik kan me gewoon echt niet concentreren terwijl ik normaal toch altijd me er gewoon goed op kon richten. Kan dat met de zwangerschap te maken hebben dat je niet zo geconcentreerd kan zijn?
Hier ook studie + concentratieproblemen, maar het gaat langzaamaan wat beter, gelukkig. Sterkte met leren.

Huup, gefeliciteerd met je sleutelhanger goede echo!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 14 januari 2009 @ 12:52:51 #27
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65026115
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 12:28 schreef mefke79 het volgende:
weet iemand hoe je je pmbox checkt op een mobiel? Ik kan em niet vinden
kun je de pagina messages.fok.nl niet bezoeken?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 14 januari 2009 @ 13:02:00 #28
114177 Diaan73
pi_65026443
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 12:46 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Nee, nog niet bezig maar de 21e uitgerekend dus het zo zo maar kunnen whehehe en weet niet hoe snel deze topics gaan
enne hee hee, niet voorkruipen hè? Wij zijn eerst...
Make love, not war ☮
pi_65026600
mefke, als ik naar de pagina www.fok.nl ga dan staat daar mn pm-box-envelopje ook op. Maar niet op andere pagina's. Misschien dat eens proberen?

Ja, de echo, even uitgebreid nu, haha. Ze kon het gelijk zien met een uitwendige echo enzo, alles zat erop en eraan en het bewoog goed en dergelijk en het hartje knipperde ook goed. Zegt ze ineens van oh wacht even, ik zie twee dingen knipperen. Dus ik kreeg ongeveer terplekke een hartaanval, maar het knippertje knipperde exact met hetzelfde ritme als het andere knippertje, dus geen idee wat het was. Toen heb ik gevraagd of ze anders niet nog even een vaginale echo wilde maken als dat een wat duidelijker beeld oplevert ofzo, leek me wat handiger dan dat ze er over een paar weken alsnog achter komen dat het een tweeling is
nouja, zo gezegd zo gedaan, en toen was het tweede knippertje ineens weg. Geen idee wat het is dus, waarschijnlijk een glitch in dat echoding die ze voor die uitwendige gebruikte.

Hier de foto's, ze zijn niet superduidelijk jammer genoeg, beestje lag ook niet echt stil maar goed, het is toch overduidelijk een garnalensleutelhanger!

dit is van de uitwendige echo, hoofdje linksonder bij het plusje

dit is mn inwendige sleutelhanger met het rondje/vruchtzakje dus bovenaan en linksonder het hoofdje.

@Flower, ik studeer ook nog maar heb niet veel last van concentratie problemen nu. Maar goed ik ben ook nog niet zo gek ver natuurlijk dus wat niet is kan vast nog komen Godzijdank heb ik wel al mn scriptie geschreven, ik hoef alleen nog maar 1 tentamen te halen in Mei.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65026879
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:02 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

enne hee hee, niet voorkruipen hè? Wij zijn eerst...
we zullen op onze beurt wachten
  woensdag 14 januari 2009 @ 13:16:52 #31
114177 Diaan73
pi_65026992
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:13 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

we zullen op onze beurt wachten
heel goed Ik hoop dat onze baby ook meewerkt en gewoon niet te lang meer op zich laat wachten.
Make love, not war ☮
pi_65027407
Mooie echo Huup! Ben benieuwd of er toch niet stiekem een tweede verstopt zit
pi_65027497
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:28 schreef innepin het volgende:
Mooie echo Huup! Ben benieuwd of er toch niet stiekem een tweede verstopt zit
ja daaag
haha. Nee hoor, een tweeling is uiteraard van harte welkom, maar ik moet toch zeggen dat ik er toch liever 1 tegelijk heb

De echo-dame zei dat het in eerste instantie ook de navelstreng kon zijn die meeklopte, maar bij die inwendige kon ze niets meer zien, dus nouja, het zal wel, ik weet het niet.
We zien het vanzelf wel in augustus
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65027614
messages.fok.nl dat is em, thanks!

Ik ga nu fijn het ziekenhuis -weer- proberen te bellen. Moest eigenlijk bellen voor een afspraak op cyclusdag 1, maar ja dat is nu niet meer nodig
pi_65027750
Huup, mooie sleutelhanger hoor . Bij mijn eerste echo zei de vk... tja met deze termijn zouden ze zich nog achter elkaar kunnen verstoppen... maar ze had niet het idee dat het er 2 waren... We zullen het volgende week wel zien
Fake it till you make it...
pi_65028013
Huup van harte met de goede echo, ach en de kans om via de normale weg een tweeling te krijgen is vrij klein
Mama van Isa en Ties
pi_65028043
Huup! Wat fijn dat je echo goed was zeg!! Heerlijk! Wat betreft dat extra knipperende hartje, dat komt hoogstwaarschijnlijk gewoon door weerkaatsing. Echo werkt met geluidsgolven die ergens tegenaan kaatsten , terugkomen naar de transducer en vervolgens door het echoapparaat omgerekend worden tot beeld. Een kloppend hartje is iets dat meer beweegt dat de rest van je frummel, dat wil er dan soms wel eens voorzorgen dat het geluid als het ware nog even door weerkaatst tegen bijvoorbeeld de rand van de vruchtzak en pas iets later weer terugkomt bij de transducer. Hierdoor kun je dus een dubbel beeld krijgen (sterker nog, bij een hele sterke weerkaatsing had ze voor hetzelfde geld 5 hartjes kunnen zijn in afzwakkende beeldsterkte)... Als er bij de inwendige echo geen 2e kindje werd gezien kun je er absoluut zeker van zijn dat dat dus ook niet het geval is en dat je gewoon even dubbelop hebt mogen genieten van t hartje van je kleine garnalensleutelhanger

Mn lief en ik zijn dit weekend 12,5 jaar samen,mooi moment om dan maar eens voor t eerst echt samen te gaan spieken. Nu heeft ie t moeten doen met fotootjes en filmpjes op mn mobiel, maar t begint nu wel dusdanig vorm te krijgen dat hij er vast ook iets meer van kan maken
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_65028078
Diaan, hoe is het met de griep?
pi_65028132
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:46 schreef marlieske het volgende:
Huup van harte met de goede echo, ach en de kans om via de normale weg een tweeling te krijgen is vrij klein
Mijn vriendin heeft vanmiddag ook een eerste echo gehad. Ze krijgt ook zomaar een tweeling. Ze belde me net helemaal overrompeld op :" Dat kan toch alleen als je hulp krijgt met zwanger worden?" Maar ze is wel super blij. Het waren er eerst ook nog 3 maar 1 was ten opzichte van de andere 2 veel kleiner en hartje klopte ook niet meer. Dus was waarschijnlijk met 9 weken gestopt met groeien
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_65028229
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 12:46 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Oh dan zou het zomaar nog 5 topics kunnen duren
©Dumbo
pi_65028297
Ik heb vandaag ernstige last van hormonale buien
Ben niet te genieten...zou het liefst op bed een potje gaan liggen janken, maar ik moet tot 18 uur werken...
pi_65028391
Huup, wat een fijne echo. Garnalensleutelhanger...
pi_65028694
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:49 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Mijn vriendin heeft vanmiddag ook een eerste echo gehad. Ze krijgt ook zomaar een tweeling. Ze belde me net helemaal overrompeld op :" Dat kan toch alleen als je hulp krijgt met zwanger worden?" Maar ze is wel super blij. Het waren er eerst ook nog 3 maar 1 was ten opzichte van de andere 2 veel kleiner en hartje klopte ook niet meer. Dus was waarschijnlijk met 9 weken gestopt met groeien
Het kan natuurlijk altijd maar je hoort het vrij weinig (of het moet in de genen zitten zeg maar) maar ik zou er ook niet zo om staan te springen je hebt meer kans op complicaties en bent meteen een medisch geval.
En dat allemaal zou me nog het minste uitmaken, maar een goede vriendin van me had een minder fijne tweeling zwangerschap en dat angstbeeld zou ik niet los kunnen koppelen van mijn zwangerschap.
(daarvan overleed 1 kindje met 24 weken in de buik, en ze heeft door gedragen tot aan week 40, de bevalling was dus een blijde maar ook een erg droevige gebeurtenis)
Mama van Isa en Ties
pi_65028976
Ah okay Poppedein, dankje voor de uitleg!! Het is me helemaal duidelijk zo!

Ja, ik was er inderdaad al vanuit gegaan dat als ze vaginaal maar 1 kindje zien dat het dan wel goed zit, en omdat ze dus helemaal niets zag ga ik er idd maar gewoon vanuit dat het prima in orde is.
Tweelingen komen niet in onze families voor verder ook.
Ik heb niets tegen tweelingen verder haha en ook niets op tegen dat je gelijk een medisch geval bent enzo. Maar ik ben gewoon wel realistisch in dat het voor ons met 1 kindje al wel zwaar genoeg wordt, we zijn nog jong, nog echt maar piep-piep-piep starters op de arbeidsmarkt, hebben niet zo extreem veel geld te spenderen. 1 kleintje is voorlopig even genoeg, 2 gelijk zou een hoop extra geregel en financiële armslag betekenen.

Ik heb het verder ook wereldkundig gemaakt nu. Iedereen in mn omgeving reageert zo leuk en lief
In februari even aan mn baas zeggen nog, dan is ie terug van zn veldwerkonderzoek in China. Lekker makkelijk ook, kan ik me ook niet verspreken nu haha.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65029246
wat leuk Huup dat je het nu van de daken af kan schreeuwen en zeker als iedereen zo leuk reageert
Geniet er lekker van.

en voor de duidelijkheid ik vind tweelingen uber -schattig (ik word namelijk helemaal week als ik de meiden van K-P zie) maar het is meer de angst hier dat het fout zou gaan omdat we er zo dicht op zaten met onze neus en emoties.
ik heb dus niets tegen tweelingen hoor
Mama van Isa en Ties
pi_65029418
hihi, nee, wie wordt er niet week van de flensjes
als ik zou weten dat ik zo'n stel kreeg én de loterij won dan zou k ervoor tekenen.

Ik kan me voorstellen dat als je zo'n nare ervaring in je omgeving hebt dat je dan direct daaraan moet denken en dat het idee je tegen gaat staan. En ach, mijn lief zei vanmorgen nog van och, liever twee dan helemaal geen, en daar heeft ie wat mij betreft helemaal gelijk in.

oh en ik had gedroomd dat ik een drieling kreeg en dat ik toen heel hard riep van "dat kan niet want ik heb maar 2 kinderkamertjes" omg haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65029485
zo hier geen bloedarmoede of iets dergelijks, de ha wilt me nu nog vaker gaan zien, heb nog geen medicatie gehad, omdat het erg onduidelijk is wat er speelt.
Moet nu vrijdag weer naar de ha, om te kijken of er meerdere klachten zijn en of ze minder worden.
Sta dus nu onder meer controle.
  woensdag 14 januari 2009 @ 14:25:27 #48
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_65029524
Een tweeling kan erfelijk zijn, zo ook in mijn geval. Het is dan meestal wel 2-eeig. Komen tweelingen in jullie familie voor MeNicole?

Ik vind het wel leuk eigenlijk hoor, dat er nog een tweelingmama to be in het forum zit!!!! Super!

Huup: wat een mooie echo's heb je! Gefeliciteerd!
  woensdag 14 januari 2009 @ 14:28:10 #49
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_65029641
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:05 schreef marlieske het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk altijd maar je hoort het vrij weinig (of het moet in de genen zitten zeg maar) maar ik zou er ook niet zo om staan te springen je hebt meer kans op complicaties en bent meteen een medisch geval.
[/sub]
Het is toch juist fijn dat ze je extra in de gaten houden? Vind ik wel tenminste! Het is idd wel zo dat veel mensen reageren in de trant van: oh jee! Pff, heftig!! etc.. en dat maakt het er niet leuker op! Ik probeer gewoon te genieten van mijn zwangerschap en ik vind het helemaal geweldig dat er TWEE kindjes in mijn buik zitten....
pi_65030106
Eindelijk ziekenhuis te pakken en de arts wil me toch nog zien en dan krijg ik een echo, joepie! Helemaal onverwacht, want ik had met de vk wel de afspraak staan dat ik bij een volgende zwangerschap een vroege echo mocht, maar nou krijg ik em dus zo in de schoot geworpen door het ziekenhuis. Echo is gepland op 8 weken en 6 dagen, dus na de termijn waarop de vorige keer fout ging, dat is voor mij toch echt een magische termijn.
En ik zou een tweeling ook gaaf vinden, maar wel eng. Mijn moeder heeft al drie keer gedroomd dat ik een tweeling zou krijgen, wie weet heeft ze gelijk.
pi_65030230
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:25 schreef mikoxx het volgende:
Een tweeling kan erfelijk zijn, zo ook in mijn geval. Het is dan meestal wel 2-eeig. Komen tweelingen in jullie familie voor MeNicole?
Precies, daarom vragen ze dat toch ook bij de verloskundige? Zou weinig nut hebben als het níet erfelijk was in mijn geval heb ik een broer die ook tot 24wk zwangerschap één van een tweeling was, net als de dochter van vriendlief, en schoonzusje heeft een tweeling

Verder kan je er weinig aan doen of 't er een is of twee, natuurlijk. Het valt me wel op dat de meningen er flink over verschillen! Mijn schoonzusje zegt: "Ik gun het niemand, een tweeling!" (wat natuurlijk nogal een lompe opmerking is) en mijn andere schoonzusje had er graag een gehad, want dan zou ze tenminste in één keer klaar zijn met zwanger zijn
pi_65030269
Fijn, mefke! Wanneer krijg je de echo dan precies? (als in, wanneer ben je 8wk 6d?)
pi_65030368
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:25 schreef mikoxx het volgende:
1-eiig is ook niet erfelijk, heb ik geleerd tijdens mijn zus d'r zwangerschap Mijn vader is ook een tweeling en daarom vroegen we ons dat af, maar volgens de artsen is alleen 2-eiig erfelijk. Dus mijn zus had een toevalstreffer
Tweelingtante is
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_65030869
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:40 schreef innepin het volgende:

[..]

Precies, daarom vragen ze dat toch ook bij de verloskundige? Zou weinig nut hebben als het níet erfelijk was in mijn geval heb ik een broer die ook tot 24wk zwangerschap één van een tweeling was, net als de dochter van vriendlief, en schoonzusje heeft een tweeling
De dochter van vriendlief en je schoonzusje dragen niet bij aan jouw kans om een tweeling te krijgen
Een twee-eiïge tweeling wordt veroorzaakt door een dubbele eisprong bij jou, je vriend heeft daar geen invloed op. De gave om twee eitjes tegelijk te laten springen is erfelijk dus in die zin kan je wel een verhoogde kans hebben als je moeder twee-eiïge tweelingen kan maken. Met de dochter van vriendlief en je schoonzusje deel je echter geen bloedband dus die zijn niet van invloed

* owlet hield beide keren haar hart vast door de behoorlijk verhoogde kans dankzij een moeder die een twee-eiïge tweeling heeft gehad en een vader die er een is (en dus de genen wel aan zijn dochters door heeft gegeven waarschijnlijk). Ach, misschien bij een derde zwangerschap
pi_65030988
Mij lijkt een tweeling me geweldig! Ookal zal het ongetwijfeld heel zwaar zijn. 1 kind is al pittig 'maar je krijgt er zoveel voor terug'. Een tweeling is nog veel pittiger maar je krijgt er ook 2 keer zoveel voor terug

Ik zou graag 4 kinderen willen, Micha wil er 'maar' 3. Dus ik had al bedacht dat als we voor de 3e gaan dat dat dan een tweeling zou worden Bij een nicht van mij ging dat dus echt zo En toen heeft ze ook nog 'mijn' meisjesnaam gepikt )
©Dumbo
pi_65031117
Fijn dat je zo goed in de gaten gehouden wordt Bar!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_65031234
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:53 schreef owlet het volgende:

[..]

De dochter van vriendlief en je schoonzusje dragen niet bij aan jouw kans om een tweeling te krijgen
Een twee-eiïge tweeling wordt veroorzaakt door een dubbele eisprong bij jou, je vriend heeft daar geen invloed op. De gave om twee eitjes tegelijk te laten springen is erfelijk dus in die zin kan je wel een verhoogde kans hebben als je moeder twee-eiïge tweelingen kan maken. Met de dochter van vriendlief en je schoonzusje deel je echter geen bloedband dus die zijn niet van invloed

* owlet hield beide keren haar hart vast door de behoorlijk verhoogde kans dankzij een moeder die een twee-eiïge tweeling heeft gehad en een vader die er een is (en dus de genen wel aan zijn dochters door heeft gegeven waarschijnlijk). Ach, misschien bij een derde zwangerschap
Ahaaa, weer wat geleerd, dankje! Dus alleen omdat mijn moeder een tweelingzwangerschap heeft gehad (waar maar één levend kindje uit is geboren), zou ik een klein beetje verhoogde kans hebben. Ok. Nogmaals dank
pi_65031555
Bij ons was de kans op een tweeling wel heel groot. Ik ben ook best wel opgelucht dat het er maar 1 is. Zeker omdat ik er ook al 1 heb. Bij de eerste (twee) had ik het niet erg gevonden. En ik had nu ook zoiets van, moet ik toch nog dan van veel 1 bij kopen omdat ik overal maar 1 van heb. En ik wil mijn kinderwagn niet kwijt. Dat soort dingen. Maar ja met 2 was ik denk ik net zo blij geweest achteraf

Bij mijn vriendin zijn tweelingen dus helemaal niet in de familie. Dus daarom was het ook zo'n verrassing.
Liefde
pi_65031586
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:28 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Het is toch juist fijn dat ze je extra in de gaten houden? Vind ik wel tenminste! Het is idd wel zo dat veel mensen reageren in de trant van: oh jee! Pff, heftig!! etc.. en dat maakt het er niet leuker op! Ik probeer gewoon te genieten van mijn zwangerschap en ik vind het helemaal geweldig dat er TWEE kindjes in mijn buik zitten....
Dat is ook kei gaaf en geweldig alleen ik ben al zo'n medisch geval en een tweeling zou het er niet beter op maken aangezien ik al verhoogde risico's met me meedraag.
Heb namelijk vorige keer een huidaandoening gehad die er (ook nu weer 90% kans daarop) voor complicaties kan zorgen, vroeggeboorte en een laag geboortegewicht zijn de belangrijkste daarvan.
En dat was bij Isa al goed te merken, laat staan als je zwanger bent van 2 tegelijk nee ik ben blij met eentje tegelijk hoor, was ook altijd mijn ideaal 2 kinderen, en tja ik heb er al een dus dit was meer dan prima
Mama van Isa en Ties
pi_65031832
ohja trouwens, nog even een vraagje, ik mag mijn medicijnen tegen mn allergie niet meer gebruiken. Nou had ik daar wel rekening mee gehouden maar ik had gehoopt dat ik ze bij een aanval toch wel mocht gebruiken. Maar helemaal niet dus. VK zei wel dat ik misschien iets homeopathisch kon proberen maar ze had er geen ervaring mee dus kon me geen advies geven over wat werkte.

Iemand enige ervaring met een homeopathisch middel tegen huismijtallergie? Ik heb het meeste last van verstopte neus en erge eczeem (die godzijdank niet jeukt...) en bij een aanval ook van die dikke opgezette ogen. Normaal gesproken slik ik dagelijks aerius anti-histamine en gebruik ik (ook dagelijks) fluctosamine neusspray.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65031971
Ik zit nu net pas de papieren van de vlos door te lezen en nu zie ik dat er met bloedprikken rhesus negatief uitgekomen is. Maar ik heb bij Mikael daar toch een spuit toen voor gehad? Dna kan dat nu toch niet weer negatief zijn? Zo'n spuit is toch voor een daarna komende zwangerschap of snap ik dat niet goed? En ik zie ook rubella positief staan! Heeft dat met de rode hond te maken dat ik die al gehad heb?

Oh Huup ik moet wel mijn pillen tegen hooikoorts laten staan maar iets anders helpt er niet tegen. Hier heb ik gewoon dikke pech. Ha zei dat ik dan maar in een ander jaargetij zwanger moest worden
Liefde
pi_65031986
Misschien even een homeopaat raadplegen, huuphuup? Niet alle homeopathische dingen zijn voor iedereen voor hetzelfde toepasbaar en heel veel dingen mogen ook niet tijdens de zwangerschap gebruikt worden
pi_65032061
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:17 schreef MeNicole het volgende:
Ik zit nu net pas de papieren van de vlos door te lezen en nu zie ik dat er met bloedprikken rhesus negatief uitgekomen is. Maar ik heb bij Mikael daar toch een spuit toen voor gehad? Dna kan dat nu toch niet weer negatief zijn? Zo'n spuit is toch voor een daarna komende zwangerschap of snap ik dat niet goed? En ik zie ook rubella positief staan! Heeft dat met de rode hond te maken dat ik die al gehad heb?
Je bloedgroep zal niet veranderd zijn hoor, en het ligt eraan wat voor bloedgroep had Mikael?
Hier krijg ik bij de 30 weken gewoon weer een fijne spuit.

dat is onlangs allemaal veranderd hoorde ik afgelopen maandag bij de vlos. je word nu bij elke zwangerschap geprikt als je een negatieve rhesus factor hebt.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 14 januari 2009 @ 15:20:29 #64
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65032085
quote:

Oh Huup ik moet wel mijn pillen tegen hooikoorts laten staan maar iets anders helpt er niet tegen. Hier heb ik gewoon dikke pech. Ha zei dat ik dan maar in een ander jaargetij zwanger moest worden
misschien heb je hier wat aan?
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=290
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_65032135
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:14 schreef huuphuup het volgende:
ohja trouwens, nog even een vraagje, ik mag mijn medicijnen tegen mn allergie niet meer gebruiken. Nou had ik daar wel rekening mee gehouden maar ik had gehoopt dat ik ze bij een aanval toch wel mocht gebruiken. Maar helemaal niet dus. VK zei wel dat ik misschien iets homeopathisch kon proberen maar ze had er geen ervaring mee dus kon me geen advies geven over wat werkte.

Iemand enige ervaring met een homeopathisch middel tegen huismijtallergie? Ik heb het meeste last van verstopte neus en erge eczeem (die godzijdank niet jeukt...) en bij een aanval ook van die dikke opgezette ogen. Normaal gesproken slik ik dagelijks aerius anti-histamine en gebruik ik (ook dagelijks) fluctosamine neusspray.
Nu kan het heel goed zijn maar pin je er aub niet op vast, dat doormiddel van de hormonen je er nu wel eens of heel veel minder of juist helemaal niks geen last van hebt.

ik zou het anders eens aankaarten bij de ha Huup
pi_65032376
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:20 schreef Ynske het volgende:

[..]

misschien heb je hier wat aan?
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=290
Die had ik al gevonden maar word er niet veel wijs uit
Liefde
pi_65032407
oh bar, ik heb er nu echt veel meer last van niet normaal, ik klink alsof een verstopte neus mn dood gaat worden haha. Nee maar mn slijmvliezen enzo zijn altijd al geirriteerd en opgezwollen dus en nu door die zwangerschap nog een beetje extra opgezwollen dus het helpt niet. Op zich interesseert het me niet zo dat mn neus verkouden voelt maar ik word er zo moe van omdat je een stuk moeilijker ademhaalt, en 's nachts is het ook erg naar met in slaap vallen. Ik voel me zo'n hijger

Owlet een homeopaat is wel een goeie, ik zal het eens nagaan of en waar er bij mij in de buurt eentje zit, die kan me dan vast ook gelijk iets geven wat wél tijdens een zwangerschap gebruikt kan worden. Thnx
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65032416
pi_65032506
@ menicole waarom bel je niet gewoon even de vlos of de ha die kunnen er zoiezo meer over vertellen dan wij

de informatie heb ik gekregen van de vlos.
pi_65032588
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:29 schreef _Bar_ het volgende:
@ menicole waarom bel je niet gewoon even de vlos of de ha die kunnen er zoiezo meer over vertellen dan wij

de informatie heb ik gekregen van de vlos.
Die is maar tot 3 uur bereikbaar voor niet noodgevallen. Dacht misschien dat iemand het hier weet
Liefde
pi_65032630
je krijgt hem nu bij elke zwangerschap
pi_65032634
Kwam even spieken of Diaan al was bevallen, maar nog niet dus.
pi_65032712
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:31 schreef _Bar_ het volgende:
je krijgt hem nu bij elke zwangerschap
Maar dat wil ik niet
Liefde
pi_65032850
quote:

je door de huisarts even naar een allergoloog of longarts of dermatoloog laten verwijzen.
ik heb gedurende mijn zwangerschap corticosteroidcreme en tavegil gebruikt.

Tavegil bleek later niet te mogen bij borstvoeding, dus nu xyzal of loratadine.

Er kunnen wel degelijk dingen, het is alleen even zoeken welke.
pi_65033013
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:35 schreef p_iglet het volgende:

[..]

je door de huisarts even naar een allergoloog of longarts of dermatoloog laten verwijzen.
ik heb gedurende mijn zwangerschap corticosteroidcreme en tavegil gebruikt.

Er kunnen wel degelijk dingen, het is alleen even zoeken welke.
oh hey okay, dat is goed om te horen. De eczeem jeukt gelukkig niet maar het is wel vervelend dat het er zit. Ik ga denk ik morgen even bellen voor een afspraak! (mag maar tot 10 uur bellen ofzo daar en ze zijn altijd in gesprek )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65033938
Ik dacht laat ik eens even gaan spieken hoe het hier gaat, word ik meteen getrakteerd op een mooie echofoto! Hij/zij staat er goed op, Huuphuup! Fijn dat alles goed gaat!
  woensdag 14 januari 2009 @ 16:01:55 #77
24188 Belana
kloon van belana
pi_65033960
ik gebruik cardiflor voor mijn eczeem huup, dat is van VSM
stormy waters...
sailin'
pi_65034087
quote:

Huuphuup, ik gebruik in overleg met de gynaecoloog wel gewoon medicijnen en mag dat ook blijven doen als ik zwanger ben. Allerfree mag je gewoon gebruiken, daarnaast gebruik ik gewoon m'n inhaler. En dat is al aan de voorzichtige kant. De gynaecoloog heeft voor me gebeld met het RIVM en daar is dit uitgekomen. Ik gebruikte altijd Xyzal maar dat mocht niet. Al is het motto natuurlijk altijd, als het niet per se hoeft liever niet... maar tegenwoordig vindt men dat de risico's van die medicijnen niet opwegen tegen de gezondheidsvoordelen voor de moeder, zeker bij benauwdheidsklachten.
pi_65034270
MeNicole, die Rubela is de rode hond. Als die positief is, dan heb je of de ziekte gehad, of een vaccinatie ervoor. Maakt niet zoveel uit welke van de twee, als je maar positief bent. Dan kun je het niet nog eens krijgen. Als je negatief bent, kun je nog rode hond krijgen, en dat kan weer schadelijk voor de kleine in je buik zijn. Dan moet je dus oppassen dat je niet besmet wordt door anderen. Maar dat laatste is dus niet bij jou van toepassing..
pi_65034686
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:35 schreef p_iglet het volgende:

Xyzal mag ik juist níet tijdens de zwangerschap...!
  woensdag 14 januari 2009 @ 16:20:16 #81
114177 Diaan73
pi_65034728
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:48 schreef Raissa het volgende:
Diaan, hoe is het met de griep?
Het gaat vandaag wel wat beter, vanmiddag wel weer even in bed gelegen en geslapen. Net even gedoucht en nu weer "fris en fruitig" voor zover mogelijk beneden. De baby zit behoorlijk in mn bekken/onderste te drukken....niet fijn.

Poppedein, weet jij of je liesweeën kunt krijgen???En hoe dat aanvoelt? Enne veel plezier dit weekend met spieken samen met je
Make love, not war ☮
  woensdag 14 januari 2009 @ 16:26:40 #82
114177 Diaan73
pi_65034990
quote:

Het is inderdaad nieuw dat je bij een nieuwe zwangerschap weer een prik moet halen rond de 30 weken, heb ik ook gehad. En het is ook weer zo dat meteen na de bevalling navelstrengbloed naar het lab gebracht moet worden gebracht om te kijken wat de bloedgroep van de baby is, is die positief, krijg ik weer binnen 48 uur een prik. De anti-D die je hebt gekregen tijdens de zwangerschaps van Mikael verandert je bloedgroep niet, het zorgt er alleen voor dat je bloed geen antistoffen gaat maken tegen rhesus positief bloed.

Bar, vervelend trouwens dat je steeds flauwvalt en goed dat de HA het in de gaten houdt.

Mefke, wat fijn dat de gyn zo betrokken is en al een afspraak heeft gemaakt.
Make love, not war ☮
pi_65036719
Heeft er al iemand nieuws over kersjes?
pi_65036740
Over de kraamhulp; dat wordt heel verschillend ervaren... Ik vond het GEWELDIG en heel gezellig dat ze er was. Ik kon niet zoveel zelf, omdat ik ingeknipt, uitgescheurd en een tros aambeien had dus zij was veel met de baby bezig en leerde ook van alles.

Het scheelt ook heel erg dat onze kraamhulp gewoon een super mens is. Het was zelfs zo gezellig, dat ze binnenkort nog een keer komt knutselen (ik heb de geboortekaartjes zelf gemaakt en ik ga haar laten zien hoe ik dat gedaan heb).

Wij hadden ook 49 uur kraamzorg en hebben alle uren gewoon gebruikt. Tuurlijk was het ook fijn om zelf met de kleine bezig te zijn toen de uren erop zaten, maar ze had van mij ook nog wel langer mogen blijven.
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_65036932
Mogen Sjotime en Quinny op het lijstje erbij op 12 aug. ?
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
  woensdag 14 januari 2009 @ 17:13:08 #86
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_65037005
Misschien was ik niet helemaal duidelijk... een 2 eiige tweeling is altijd erfelijk (tenzij je bepaalde hormonen gebruikt....), de dubbele eisprong komt uit de vrouwelijke erfelijkheidslijn, een 1 eiige tweeling is niet altijd erfelijk.

Zonet weer check-up gehad en alles gaat prima! Ze bewegen lekker, hartslag is prima, alles gaat naar wens: fijn! Volgens de gyneacoloog waren ze flink aan het boksen! haha! Ik houd het maar op zwaaien naar elkaar
pi_65037375
Dat zwaaien klinkt wel wat vriendelijker mikoxx .

Ik heb met mn eerste zwangerschap minder last gehad van hooikoorts (graspollen) dan ervoor. Hopelijk is dat nu weer zo. Overigens heb ik afgelopen jaar ook vrij weinig gebruikt tegen de hooikoorts. Voordat ik zwanger was van Mirte was ik bezig met zo'n desensibilisatie kuur, maar daar moest ik mee stoppen. Misschien heeft dat toch ook wel een beetje geholpen...
Fake it till you make it...
pi_65037465
Vraagje; mijn schoonmoeder heeft 2 tweeling zusjes, eeneiig.
Ik gebruik Clomid omdat ik moeilijker zwanger word.. Verder geen tweelingen in de familie, hoe groot is nu de kans dat wij een tweeling krijgen?
pi_65037607
Hoi allemaal!!!!
Ik kom even gedag zeggen, heb nog niet bijgelezen dus sorry als ik ergens overheen wals, maar Dennis heeft me wel op de hoogte gehouden van alle geboortes. Gefeliciteerd allemaal met jullie kleintjes!! Ik ga nog even alles goed lezen in de Z&G topics (volgens mij heb ik er wel 4 of 5 volledig gemist )!

Met mij is alles goed, vandaag uit het ziekenhuis ontslagen, bekaf, maar supertrots en blij met onze zoon Had niet verwacht dat ik gelijk zo verschrikkelijk veel van hem zou houden Met Odin is ook alles goed, hij moest wat langer blijven doordat hij teveel was afgevallen, maar nu is hij weer op een goed gewicht. Nog bedankt voor alle felicitaties ook!

en dan ga ik mij ook maar eens melden in het babytjes topic
pi_65037633
Heeee... even een TIP!!! Jullie hadden het over dozen die je kunt aanvragen tijdens je zwangerschap bij Prenatal enzo.. maar vergeet niet dat je NA de geboorte ook leuke dozen op kunt halen! Gewoon even naar de supermarkt met het geboortekaartje!

Michiel komt net thuis met een doos van C1000 met daarin;
- fles Robijn wasmiddel
- fles roosvicee
- 2 flesjes Spa
- fles fruitsap
- Nivea oogmake-up reiniginspads
- 2 luiers met waardebonnen
- doos wegwerpslabbetjes
- fles babyshampoo
- Zwitsal billendoekjes
- C1000 biabylotiondoekjes
- tube Collgate tandpasta
- pleisters
- doos tissues (die zijn vast voor de kraamtranen )
- potje Olvarit
- zakje opvolgmelk
- zakje Zonnatura 'Knappeltjes'
en nog wat waardebonnen om in te leveren.

Kortom; eindelijk een keer een doos waar je echt wat aan hebt!

Van de week gaan we ook de Plus-doos ophalen...! Ben benieuwd!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  woensdag 14 januari 2009 @ 17:31:33 #91
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_65037678
Erfelijkheid met tweelingen ligt in de vrouwelijke lijn, dus van jouw moeder op jou of van jouw oma of jou of je moeder (en dus niet van je schoonmoeder). Hoe groot de kans voor jullie is omdat je Clomid gebruikt weet ik niet, kan je dat niet navragen??

Welkom thuis Juttertje!
pi_65037994
Hallooooooo allemaal,
pfffff.. ben bek af, vandaag op stap geweest met de accountmanager van Rijswijk naar Nieuwe tonge en Hazeldonk naar klanten. Ben blij dat ik dat niet elke dag hoef.

Huupje, wat een mooie echo en super dat alles goed was met de sleutelhanger!!

Mefke, heerlijk dat je al snel een echo krijgt! Wanneer is dat precies? Oh en waterige afscheiding: Check! Was in het begin ook steeds bang dat het bloed was. Bleef rennen naar het toilet.

Ik hoop dat we snel weer wat van Kersjes horen, het duurt wel lang nu. Hoop dat het goed met haar gaat.

Juttertje, welkom thuis meid. Je hebt flink wat te lezen
pi_65038458
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:31 schreef mikoxx het volgende:
Erfelijkheid met tweelingen ligt in de vrouwelijke lijn, dus van jouw moeder op jou of van jouw oma of jou of je moeder (en dus niet van je schoonmoeder). Hoe groot de kans voor jullie is omdat je Clomid gebruikt weet ik niet, kan je dat niet navragen??
Hm, Nee, aan mijn moeders kant zit niks..
En hoe het met de Clomid zit zal ik idd wel navragen.

Zitten er aan jou moeders kant tweelingen? Of ben je zo de enige?
Lijkt me zo gaaf, een tweeling!
pi_65040079
Ik heb me laten vertellen dat 2-eiig ook eerder voorkomen bij mensen die stoppen met de pil.
Ik heb niet echt veel 2-lingen in de familie, wel ergens, maar niet noemenswaardig..

Maar ja....1 iemand moet de trend zetten !
pi_65040140
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:35 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat 2-eiig ook eerder voorkomen bij mensen die stoppen met de pil.
Ik heb niet echt veel 2-lingen in de familie, wel ergens, maar niet noemenswaardig..

Maar ja....1 iemand moet de trend zetten !
Leuk!
Ik wil die trend hier ook wel voortzetten
pi_65041609
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:53 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Hm, Nee, aan mijn moeders kant zit niks..
En hoe het met de Clomid zit zal ik idd wel navragen.

Zitten er aan jou moeders kant tweelingen? Of ben je zo de enige?
Lijkt me zo gaaf, een tweeling!
op zich heb je met clomid ook een iets grotere kans, omdat de kans dat er niet 1 maar 2 eitjes (of meer nog!) rijpen altijd aanwezig is. Ze kunnen nu eenmaal niet exact zo stimuleren dat er maar eentje groeit. Bij ons en ook bij mijn vriendinnetje wilden ze tot 3 follikels gaan met de iui, meer werd de poging gestaakt.
pi_65041856
Mèn, is het normaal dat het avondeten zo tegenstaat? 's ochtends en 's middags nergens last van, echt erge misselijkheid heb ik eigenlijk ook (nog) niet, maar avondeten.. jak! Koken lukt amper en als ik het ruik, hoef ik eigenlijk al niet meer. Maar als mijn man dan gekookt heeft en ik neem 'n hap dan smaakt het eigenlijk heerlijk Vaag.
pi_65042000
Happy, check! Nu nog niet, maar de vorige keer wel. Het was OF koken OF eten, maar niet allebei. Dat ging gewoon niet.
  woensdag 14 januari 2009 @ 19:55:58 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65043613
Juttertje!

Jose, de doos van de plus vond ik ook erg goed. Ik was te laat voor de C1000
pi_65043924
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:11 schreef Quinny het volgende:
Mogen Sjotime en Quinny op het lijstje erbij op 12 aug. ?
Gefeliciteerd!
Wat leuk een 3e!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')