abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65026025
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 11:54 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

Zijn er meer meiden hier die nog studeren? Ik ben nu bezig met het leren voor mijn laatste tentamens maar ik kan me gewoon echt niet concentreren terwijl ik normaal toch altijd me er gewoon goed op kon richten. Kan dat met de zwangerschap te maken hebben dat je niet zo geconcentreerd kan zijn?
Hier ook studie + concentratieproblemen, maar het gaat langzaamaan wat beter, gelukkig. Sterkte met leren.

Huup, gefeliciteerd met je sleutelhanger goede echo!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 14 januari 2009 @ 12:52:51 #27
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65026115
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 12:28 schreef mefke79 het volgende:
weet iemand hoe je je pmbox checkt op een mobiel? Ik kan em niet vinden
kun je de pagina messages.fok.nl niet bezoeken?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 14 januari 2009 @ 13:02:00 #28
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65026443
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 12:46 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Nee, nog niet bezig maar de 21e uitgerekend dus het zo zo maar kunnen whehehe en weet niet hoe snel deze topics gaan
enne hee hee, niet voorkruipen hè? Wij zijn eerst...
Make love, not war ☮
pi_65026600
mefke, als ik naar de pagina www.fok.nl ga dan staat daar mn pm-box-envelopje ook op. Maar niet op andere pagina's. Misschien dat eens proberen?

Ja, de echo, even uitgebreid nu, haha. Ze kon het gelijk zien met een uitwendige echo enzo, alles zat erop en eraan en het bewoog goed en dergelijk en het hartje knipperde ook goed. Zegt ze ineens van oh wacht even, ik zie twee dingen knipperen. Dus ik kreeg ongeveer terplekke een hartaanval, maar het knippertje knipperde exact met hetzelfde ritme als het andere knippertje, dus geen idee wat het was. Toen heb ik gevraagd of ze anders niet nog even een vaginale echo wilde maken als dat een wat duidelijker beeld oplevert ofzo, leek me wat handiger dan dat ze er over een paar weken alsnog achter komen dat het een tweeling is
nouja, zo gezegd zo gedaan, en toen was het tweede knippertje ineens weg. Geen idee wat het is dus, waarschijnlijk een glitch in dat echoding die ze voor die uitwendige gebruikte.

Hier de foto's, ze zijn niet superduidelijk jammer genoeg, beestje lag ook niet echt stil maar goed, het is toch overduidelijk een garnalensleutelhanger!

dit is van de uitwendige echo, hoofdje linksonder bij het plusje

dit is mn inwendige sleutelhanger met het rondje/vruchtzakje dus bovenaan en linksonder het hoofdje.

@Flower, ik studeer ook nog maar heb niet veel last van concentratie problemen nu. Maar goed ik ben ook nog niet zo gek ver natuurlijk dus wat niet is kan vast nog komen Godzijdank heb ik wel al mn scriptie geschreven, ik hoef alleen nog maar 1 tentamen te halen in Mei.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65026879
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:02 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

enne hee hee, niet voorkruipen hè? Wij zijn eerst...
we zullen op onze beurt wachten
  woensdag 14 januari 2009 @ 13:16:52 #31
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65026992
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:13 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

we zullen op onze beurt wachten
heel goed Ik hoop dat onze baby ook meewerkt en gewoon niet te lang meer op zich laat wachten.
Make love, not war ☮
pi_65027407
Mooie echo Huup! Ben benieuwd of er toch niet stiekem een tweede verstopt zit
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_65027497
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:28 schreef innepin het volgende:
Mooie echo Huup! Ben benieuwd of er toch niet stiekem een tweede verstopt zit
ja daaag
haha. Nee hoor, een tweeling is uiteraard van harte welkom, maar ik moet toch zeggen dat ik er toch liever 1 tegelijk heb

De echo-dame zei dat het in eerste instantie ook de navelstreng kon zijn die meeklopte, maar bij die inwendige kon ze niets meer zien, dus nouja, het zal wel, ik weet het niet.
We zien het vanzelf wel in augustus
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65027614
messages.fok.nl dat is em, thanks!

Ik ga nu fijn het ziekenhuis -weer- proberen te bellen. Moest eigenlijk bellen voor een afspraak op cyclusdag 1, maar ja dat is nu niet meer nodig
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_65027750
Huup, mooie sleutelhanger hoor . Bij mijn eerste echo zei de vk... tja met deze termijn zouden ze zich nog achter elkaar kunnen verstoppen... maar ze had niet het idee dat het er 2 waren... We zullen het volgende week wel zien
Fake it till you make it...
pi_65028013
Huup van harte met de goede echo, ach en de kans om via de normale weg een tweeling te krijgen is vrij klein
Mama van Isa en Ties
pi_65028043
Huup! Wat fijn dat je echo goed was zeg!! Heerlijk! Wat betreft dat extra knipperende hartje, dat komt hoogstwaarschijnlijk gewoon door weerkaatsing. Echo werkt met geluidsgolven die ergens tegenaan kaatsten , terugkomen naar de transducer en vervolgens door het echoapparaat omgerekend worden tot beeld. Een kloppend hartje is iets dat meer beweegt dat de rest van je frummel, dat wil er dan soms wel eens voorzorgen dat het geluid als het ware nog even door weerkaatst tegen bijvoorbeeld de rand van de vruchtzak en pas iets later weer terugkomt bij de transducer. Hierdoor kun je dus een dubbel beeld krijgen (sterker nog, bij een hele sterke weerkaatsing had ze voor hetzelfde geld 5 hartjes kunnen zijn in afzwakkende beeldsterkte)... Als er bij de inwendige echo geen 2e kindje werd gezien kun je er absoluut zeker van zijn dat dat dus ook niet het geval is en dat je gewoon even dubbelop hebt mogen genieten van t hartje van je kleine garnalensleutelhanger

Mn lief en ik zijn dit weekend 12,5 jaar samen,mooi moment om dan maar eens voor t eerst echt samen te gaan spieken. Nu heeft ie t moeten doen met fotootjes en filmpjes op mn mobiel, maar t begint nu wel dusdanig vorm te krijgen dat hij er vast ook iets meer van kan maken
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_65028078
Diaan, hoe is het met de griep?
pi_65028132
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:46 schreef marlieske het volgende:
Huup van harte met de goede echo, ach en de kans om via de normale weg een tweeling te krijgen is vrij klein
Mijn vriendin heeft vanmiddag ook een eerste echo gehad. Ze krijgt ook zomaar een tweeling. Ze belde me net helemaal overrompeld op :" Dat kan toch alleen als je hulp krijgt met zwanger worden?" Maar ze is wel super blij. Het waren er eerst ook nog 3 maar 1 was ten opzichte van de andere 2 veel kleiner en hartje klopte ook niet meer. Dus was waarschijnlijk met 9 weken gestopt met groeien
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_65028229
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 12:46 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Nee, nog niet bezig maar de 21e uitgerekend dus het zo zo maar kunnen whehehe en weet niet hoe snel deze topics gaan
Oh dan zou het zomaar nog 5 topics kunnen duren
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_65028297
Ik heb vandaag ernstige last van hormonale buien
Ben niet te genieten...zou het liefst op bed een potje gaan liggen janken, maar ik moet tot 18 uur werken...
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_65028391
Huup, wat een fijne echo. Garnalensleutelhanger...
pi_65028694
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:49 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Mijn vriendin heeft vanmiddag ook een eerste echo gehad. Ze krijgt ook zomaar een tweeling. Ze belde me net helemaal overrompeld op :" Dat kan toch alleen als je hulp krijgt met zwanger worden?" Maar ze is wel super blij. Het waren er eerst ook nog 3 maar 1 was ten opzichte van de andere 2 veel kleiner en hartje klopte ook niet meer. Dus was waarschijnlijk met 9 weken gestopt met groeien
Het kan natuurlijk altijd maar je hoort het vrij weinig (of het moet in de genen zitten zeg maar) maar ik zou er ook niet zo om staan te springen je hebt meer kans op complicaties en bent meteen een medisch geval.
En dat allemaal zou me nog het minste uitmaken, maar een goede vriendin van me had een minder fijne tweeling zwangerschap en dat angstbeeld zou ik niet los kunnen koppelen van mijn zwangerschap.
(daarvan overleed 1 kindje met 24 weken in de buik, en ze heeft door gedragen tot aan week 40, de bevalling was dus een blijde maar ook een erg droevige gebeurtenis)
Mama van Isa en Ties
pi_65028976
Ah okay Poppedein, dankje voor de uitleg!! Het is me helemaal duidelijk zo!

Ja, ik was er inderdaad al vanuit gegaan dat als ze vaginaal maar 1 kindje zien dat het dan wel goed zit, en omdat ze dus helemaal niets zag ga ik er idd maar gewoon vanuit dat het prima in orde is.
Tweelingen komen niet in onze families voor verder ook.
Ik heb niets tegen tweelingen verder haha en ook niets op tegen dat je gelijk een medisch geval bent enzo. Maar ik ben gewoon wel realistisch in dat het voor ons met 1 kindje al wel zwaar genoeg wordt, we zijn nog jong, nog echt maar piep-piep-piep starters op de arbeidsmarkt, hebben niet zo extreem veel geld te spenderen. 1 kleintje is voorlopig even genoeg, 2 gelijk zou een hoop extra geregel en financiële armslag betekenen.

Ik heb het verder ook wereldkundig gemaakt nu. Iedereen in mn omgeving reageert zo leuk en lief
In februari even aan mn baas zeggen nog, dan is ie terug van zn veldwerkonderzoek in China. Lekker makkelijk ook, kan ik me ook niet verspreken nu haha.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65029246
wat leuk Huup dat je het nu van de daken af kan schreeuwen en zeker als iedereen zo leuk reageert
Geniet er lekker van.

en voor de duidelijkheid ik vind tweelingen uber -schattig (ik word namelijk helemaal week als ik de meiden van K-P zie) maar het is meer de angst hier dat het fout zou gaan omdat we er zo dicht op zaten met onze neus en emoties.
ik heb dus niets tegen tweelingen hoor
Mama van Isa en Ties
pi_65029418
hihi, nee, wie wordt er niet week van de flensjes
als ik zou weten dat ik zo'n stel kreeg én de loterij won dan zou k ervoor tekenen.

Ik kan me voorstellen dat als je zo'n nare ervaring in je omgeving hebt dat je dan direct daaraan moet denken en dat het idee je tegen gaat staan. En ach, mijn lief zei vanmorgen nog van och, liever twee dan helemaal geen, en daar heeft ie wat mij betreft helemaal gelijk in.

oh en ik had gedroomd dat ik een drieling kreeg en dat ik toen heel hard riep van "dat kan niet want ik heb maar 2 kinderkamertjes" omg haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65029485
zo hier geen bloedarmoede of iets dergelijks, de ha wilt me nu nog vaker gaan zien, heb nog geen medicatie gehad, omdat het erg onduidelijk is wat er speelt.
Moet nu vrijdag weer naar de ha, om te kijken of er meerdere klachten zijn en of ze minder worden.
Sta dus nu onder meer controle.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 14 januari 2009 @ 14:25:27 #48
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_65029524
Een tweeling kan erfelijk zijn, zo ook in mijn geval. Het is dan meestal wel 2-eeig. Komen tweelingen in jullie familie voor MeNicole?

Ik vind het wel leuk eigenlijk hoor, dat er nog een tweelingmama to be in het forum zit!!!! Super!

Huup: wat een mooie echo's heb je! Gefeliciteerd!
  woensdag 14 januari 2009 @ 14:28:10 #49
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_65029641
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:05 schreef marlieske het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk altijd maar je hoort het vrij weinig (of het moet in de genen zitten zeg maar) maar ik zou er ook niet zo om staan te springen je hebt meer kans op complicaties en bent meteen een medisch geval.
[/sub]
Het is toch juist fijn dat ze je extra in de gaten houden? Vind ik wel tenminste! Het is idd wel zo dat veel mensen reageren in de trant van: oh jee! Pff, heftig!! etc.. en dat maakt het er niet leuker op! Ik probeer gewoon te genieten van mijn zwangerschap en ik vind het helemaal geweldig dat er TWEE kindjes in mijn buik zitten....
pi_65030106
Eindelijk ziekenhuis te pakken en de arts wil me toch nog zien en dan krijg ik een echo, joepie! Helemaal onverwacht, want ik had met de vk wel de afspraak staan dat ik bij een volgende zwangerschap een vroege echo mocht, maar nou krijg ik em dus zo in de schoot geworpen door het ziekenhuis. Echo is gepland op 8 weken en 6 dagen, dus na de termijn waarop de vorige keer fout ging, dat is voor mij toch echt een magische termijn.
En ik zou een tweeling ook gaaf vinden, maar wel eng. Mijn moeder heeft al drie keer gedroomd dat ik een tweeling zou krijgen, wie weet heeft ze gelijk.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')