mefke, als ik naar de pagina
www.fok.nl ga dan staat daar mn pm-box-envelopje ook op. Maar niet op andere pagina's. Misschien dat eens proberen?
Ja, de echo, even uitgebreid nu, haha. Ze kon het gelijk zien met een uitwendige echo enzo, alles zat erop en eraan en het bewoog goed en dergelijk en het hartje knipperde ook goed. Zegt ze ineens van oh wacht even, ik zie twee dingen knipperen. Dus ik kreeg ongeveer terplekke een hartaanval, maar het knippertje knipperde exact met hetzelfde ritme als het andere knippertje, dus geen idee wat het was. Toen heb ik gevraagd of ze anders niet nog even een vaginale echo wilde maken als dat een wat duidelijker beeld oplevert ofzo, leek me wat handiger dan dat ze er over een paar weken alsnog achter komen dat het een tweeling is

nouja, zo gezegd zo gedaan, en toen was het tweede knippertje ineens weg. Geen idee wat het is dus, waarschijnlijk een glitch in dat echoding die ze voor die uitwendige gebruikte.
Hier de foto's, ze zijn niet superduidelijk jammer genoeg, beestje lag ook niet echt stil

maar goed, het is toch overduidelijk een garnalensleutelhanger!
![]()
dit is van de uitwendige echo, hoofdje linksonder bij het plusje
![]()
dit is mn inwendige sleutelhanger met het rondje/vruchtzakje dus bovenaan en linksonder het hoofdje.
@Flower, ik studeer ook nog maar heb niet veel last van concentratie problemen nu. Maar goed ik ben ook nog niet zo gek ver natuurlijk dus wat niet is kan vast nog komen

Godzijdank heb ik wel al mn scriptie geschreven, ik hoef alleen nog maar 1 tentamen te halen in Mei.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!初戀的香味就這樣被我們尋回