quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:05 schreef huuphuup het volgende:
Hullo! Ik kom ff binnenvallenecho was goed! Idd een sleutelhanger zoals dakota zegt. Hartje klopt. Ben 1 dag verder dan gedacht. Yay!
Ik heb nu kraamzorg (moederzorg) voor 3 uur per dag en ik ben het na anderhalf uur alweer een beetje zat.. Maar dat komt vast omdat Mila nog niet thuis isquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:10 schreef miss_sly het volgende:
over de kraamzorg: je kunt kiezen tussen 8 uur, 5 uur of 3 uur per dag. Schaap heeft het idee dat 3 uur voldoende is, maar ik denk dat dat wat weinig is. hoe hebben jullie dat ervaren bij je eerste kind?
Is ze bezig?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zal dit het deel worden dan waarin ik kan vermelden dat me vriendin bevallen is....nog ff wachten
Nee, nog niet bezigquote:
Hier ook studie + concentratieproblemen, maar het gaat langzaamaan wat beter, gelukkig. Sterkte met leren.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:54 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Zijn er meer meiden hier die nog studeren? Ik ben nu bezig met het leren voor mijn laatste tentamens maar ik kan me gewoon echt niet concentreren terwijl ik normaal toch altijd me er gewoon goed op kon richten. Kan dat met de zwangerschap te maken hebben dat je niet zo geconcentreerd kan zijn?
kun je de pagina messages.fok.nl niet bezoeken?quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:28 schreef mefke79 het volgende:
weet iemand hoe je je pmbox checkt op een mobiel? Ik kan em niet vinden
enne hee hee, niet voorkruipen hè? Wij zijn eerst...quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee, nog niet bezigmaar de 21e uitgerekend dus het zo zo maar kunnen
whehehe en weet niet hoe snel deze topics gaan
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
enne hee hee, niet voorkruipen hè? Wij zijn eerst...
heel goedquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]we zullen op onze beurt wachten
ja daaagquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:28 schreef innepin het volgende:
Mooie echo Huup! Ben benieuwd of er toch niet stiekem een tweede verstopt zit
Mijn vriendin heeft vanmiddag ook een eerste echo gehad. Ze krijgt ook zomaar een tweeling. Ze belde me net helemaal overrompeld opquote:Op woensdag 14 januari 2009 13:46 schreef marlieske het volgende:
Huup van harte met de goede echo, ach en de kans om via de normale weg een tweeling te krijgen is vrij klein
Oh dan zou het zomaar nog 5 topics kunnen durenquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee, nog niet bezigmaar de 21e uitgerekend dus het zo zo maar kunnen
whehehe en weet niet hoe snel deze topics gaan
Het kan natuurlijk altijd maar je hoort het vrij weinig (of het moet in de genen zitten zeg maar) maar ik zou er ook niet zo om staan te springen je hebt meer kans op complicaties en bent meteen een medisch geval.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:49 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft vanmiddag ook een eerste echo gehad. Ze krijgt ook zomaar een tweeling. Ze belde me net helemaal overrompeld op:" Dat kan toch alleen als je hulp krijgt met zwanger worden?" Maar ze is wel super blij. Het waren er eerst ook nog 3 maar 1 was ten opzichte van de andere 2 veel kleiner en hartje klopte ook niet meer. Dus was waarschijnlijk met 9 weken gestopt met groeien
Het is toch juist fijn dat ze je extra in de gaten houden? Vind ik wel tenminste! Het is idd wel zo dat veel mensen reageren in de trant van: oh jee! Pff, heftig!! etc.. en dat maakt het er niet leuker op! Ik probeer gewoon te genieten van mijn zwangerschap en ik vind het helemaal geweldig dat er TWEE kindjes in mijn buik zitten....quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:05 schreef marlieske het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk altijd maar je hoort het vrij weinig (of het moet in de genen zitten zeg maar) maar ik zou er ook niet zo om staan te springen je hebt meer kans op complicaties en bent meteen een medisch geval.
[/sub]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |