abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65030230
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:25 schreef mikoxx het volgende:
Een tweeling kan erfelijk zijn, zo ook in mijn geval. Het is dan meestal wel 2-eeig. Komen tweelingen in jullie familie voor MeNicole?
Precies, daarom vragen ze dat toch ook bij de verloskundige? Zou weinig nut hebben als het níet erfelijk was in mijn geval heb ik een broer die ook tot 24wk zwangerschap één van een tweeling was, net als de dochter van vriendlief, en schoonzusje heeft een tweeling

Verder kan je er weinig aan doen of 't er een is of twee, natuurlijk. Het valt me wel op dat de meningen er flink over verschillen! Mijn schoonzusje zegt: "Ik gun het niemand, een tweeling!" (wat natuurlijk nogal een lompe opmerking is) en mijn andere schoonzusje had er graag een gehad, want dan zou ze tenminste in één keer klaar zijn met zwanger zijn
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_65030269
Fijn, mefke! Wanneer krijg je de echo dan precies? (als in, wanneer ben je 8wk 6d?)
pi_65030368
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:25 schreef mikoxx het volgende:
Een tweeling kan erfelijk zijn, zo ook in mijn geval. Het is dan meestal wel 2-eeig. Komen tweelingen in jullie familie voor MeNicole?
1-eiig is ook niet erfelijk, heb ik geleerd tijdens mijn zus d'r zwangerschap Mijn vader is ook een tweeling en daarom vroegen we ons dat af, maar volgens de artsen is alleen 2-eiig erfelijk. Dus mijn zus had een toevalstreffer
Tweelingtante is
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_65030869
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:40 schreef innepin het volgende:

[..]

Precies, daarom vragen ze dat toch ook bij de verloskundige? Zou weinig nut hebben als het níet erfelijk was in mijn geval heb ik een broer die ook tot 24wk zwangerschap één van een tweeling was, net als de dochter van vriendlief, en schoonzusje heeft een tweeling
De dochter van vriendlief en je schoonzusje dragen niet bij aan jouw kans om een tweeling te krijgen
Een twee-eiïge tweeling wordt veroorzaakt door een dubbele eisprong bij jou, je vriend heeft daar geen invloed op. De gave om twee eitjes tegelijk te laten springen is erfelijk dus in die zin kan je wel een verhoogde kans hebben als je moeder twee-eiïge tweelingen kan maken. Met de dochter van vriendlief en je schoonzusje deel je echter geen bloedband dus die zijn niet van invloed

* owlet hield beide keren haar hart vast door de behoorlijk verhoogde kans dankzij een moeder die een twee-eiïge tweeling heeft gehad en een vader die er een is (en dus de genen wel aan zijn dochters door heeft gegeven waarschijnlijk). Ach, misschien bij een derde zwangerschap
pi_65030988
Mij lijkt een tweeling me geweldig! Ookal zal het ongetwijfeld heel zwaar zijn. 1 kind is al pittig 'maar je krijgt er zoveel voor terug'. Een tweeling is nog veel pittiger maar je krijgt er ook 2 keer zoveel voor terug

Ik zou graag 4 kinderen willen, Micha wil er 'maar' 3. Dus ik had al bedacht dat als we voor de 3e gaan dat dat dan een tweeling zou worden Bij een nicht van mij ging dat dus echt zo En toen heeft ze ook nog 'mijn' meisjesnaam gepikt )
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_65031117
Fijn dat je zo goed in de gaten gehouden wordt Bar!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_65031234
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:53 schreef owlet het volgende:

[..]

De dochter van vriendlief en je schoonzusje dragen niet bij aan jouw kans om een tweeling te krijgen
Een twee-eiïge tweeling wordt veroorzaakt door een dubbele eisprong bij jou, je vriend heeft daar geen invloed op. De gave om twee eitjes tegelijk te laten springen is erfelijk dus in die zin kan je wel een verhoogde kans hebben als je moeder twee-eiïge tweelingen kan maken. Met de dochter van vriendlief en je schoonzusje deel je echter geen bloedband dus die zijn niet van invloed

* owlet hield beide keren haar hart vast door de behoorlijk verhoogde kans dankzij een moeder die een twee-eiïge tweeling heeft gehad en een vader die er een is (en dus de genen wel aan zijn dochters door heeft gegeven waarschijnlijk). Ach, misschien bij een derde zwangerschap
Ahaaa, weer wat geleerd, dankje! Dus alleen omdat mijn moeder een tweelingzwangerschap heeft gehad (waar maar één levend kindje uit is geboren), zou ik een klein beetje verhoogde kans hebben. Ok. Nogmaals dank
pi_65031555
Bij ons was de kans op een tweeling wel heel groot. Ik ben ook best wel opgelucht dat het er maar 1 is. Zeker omdat ik er ook al 1 heb. Bij de eerste (twee) had ik het niet erg gevonden. En ik had nu ook zoiets van, moet ik toch nog dan van veel 1 bij kopen omdat ik overal maar 1 van heb. En ik wil mijn kinderwagn niet kwijt. Dat soort dingen. Maar ja met 2 was ik denk ik net zo blij geweest achteraf

Bij mijn vriendin zijn tweelingen dus helemaal niet in de familie. Dus daarom was het ook zo'n verrassing.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_65031586
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:28 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Het is toch juist fijn dat ze je extra in de gaten houden? Vind ik wel tenminste! Het is idd wel zo dat veel mensen reageren in de trant van: oh jee! Pff, heftig!! etc.. en dat maakt het er niet leuker op! Ik probeer gewoon te genieten van mijn zwangerschap en ik vind het helemaal geweldig dat er TWEE kindjes in mijn buik zitten....
Dat is ook kei gaaf en geweldig alleen ik ben al zo'n medisch geval en een tweeling zou het er niet beter op maken aangezien ik al verhoogde risico's met me meedraag.
Heb namelijk vorige keer een huidaandoening gehad die er (ook nu weer 90% kans daarop) voor complicaties kan zorgen, vroeggeboorte en een laag geboortegewicht zijn de belangrijkste daarvan.
En dat was bij Isa al goed te merken, laat staan als je zwanger bent van 2 tegelijk nee ik ben blij met eentje tegelijk hoor, was ook altijd mijn ideaal 2 kinderen, en tja ik heb er al een dus dit was meer dan prima
Mama van Isa en Ties
pi_65031832
ohja trouwens, nog even een vraagje, ik mag mijn medicijnen tegen mn allergie niet meer gebruiken. Nou had ik daar wel rekening mee gehouden maar ik had gehoopt dat ik ze bij een aanval toch wel mocht gebruiken. Maar helemaal niet dus. VK zei wel dat ik misschien iets homeopathisch kon proberen maar ze had er geen ervaring mee dus kon me geen advies geven over wat werkte.

Iemand enige ervaring met een homeopathisch middel tegen huismijtallergie? Ik heb het meeste last van verstopte neus en erge eczeem (die godzijdank niet jeukt...) en bij een aanval ook van die dikke opgezette ogen. Normaal gesproken slik ik dagelijks aerius anti-histamine en gebruik ik (ook dagelijks) fluctosamine neusspray.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65031971
Ik zit nu net pas de papieren van de vlos door te lezen en nu zie ik dat er met bloedprikken rhesus negatief uitgekomen is. Maar ik heb bij Mikael daar toch een spuit toen voor gehad? Dna kan dat nu toch niet weer negatief zijn? Zo'n spuit is toch voor een daarna komende zwangerschap of snap ik dat niet goed? En ik zie ook rubella positief staan! Heeft dat met de rode hond te maken dat ik die al gehad heb?

Oh Huup ik moet wel mijn pillen tegen hooikoorts laten staan maar iets anders helpt er niet tegen. Hier heb ik gewoon dikke pech. Ha zei dat ik dan maar in een ander jaargetij zwanger moest worden
Liefde
pi_65031986
Misschien even een homeopaat raadplegen, huuphuup? Niet alle homeopathische dingen zijn voor iedereen voor hetzelfde toepasbaar en heel veel dingen mogen ook niet tijdens de zwangerschap gebruikt worden
pi_65032061
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:17 schreef MeNicole het volgende:
Ik zit nu net pas de papieren van de vlos door te lezen en nu zie ik dat er met bloedprikken rhesus negatief uitgekomen is. Maar ik heb bij Mikael daar toch een spuit toen voor gehad? Dna kan dat nu toch niet weer negatief zijn? Zo'n spuit is toch voor een daarna komende zwangerschap of snap ik dat niet goed? En ik zie ook rubella positief staan! Heeft dat met de rode hond te maken dat ik die al gehad heb?
Je bloedgroep zal niet veranderd zijn hoor, en het ligt eraan wat voor bloedgroep had Mikael?
Hier krijg ik bij de 30 weken gewoon weer een fijne spuit.

dat is onlangs allemaal veranderd hoorde ik afgelopen maandag bij de vlos. je word nu bij elke zwangerschap geprikt als je een negatieve rhesus factor hebt.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 14 januari 2009 @ 15:20:29 #64
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65032085
quote:

Oh Huup ik moet wel mijn pillen tegen hooikoorts laten staan maar iets anders helpt er niet tegen. Hier heb ik gewoon dikke pech. Ha zei dat ik dan maar in een ander jaargetij zwanger moest worden
misschien heb je hier wat aan?
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=290
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_65032135
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:14 schreef huuphuup het volgende:
ohja trouwens, nog even een vraagje, ik mag mijn medicijnen tegen mn allergie niet meer gebruiken. Nou had ik daar wel rekening mee gehouden maar ik had gehoopt dat ik ze bij een aanval toch wel mocht gebruiken. Maar helemaal niet dus. VK zei wel dat ik misschien iets homeopathisch kon proberen maar ze had er geen ervaring mee dus kon me geen advies geven over wat werkte.

Iemand enige ervaring met een homeopathisch middel tegen huismijtallergie? Ik heb het meeste last van verstopte neus en erge eczeem (die godzijdank niet jeukt...) en bij een aanval ook van die dikke opgezette ogen. Normaal gesproken slik ik dagelijks aerius anti-histamine en gebruik ik (ook dagelijks) fluctosamine neusspray.
Nu kan het heel goed zijn maar pin je er aub niet op vast, dat doormiddel van de hormonen je er nu wel eens of heel veel minder of juist helemaal niks geen last van hebt.

ik zou het anders eens aankaarten bij de ha Huup
pi_65032376
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:20 schreef Ynske het volgende:

[..]

misschien heb je hier wat aan?
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=290
Die had ik al gevonden maar word er niet veel wijs uit
Liefde
pi_65032407
oh bar, ik heb er nu echt veel meer last van niet normaal, ik klink alsof een verstopte neus mn dood gaat worden haha. Nee maar mn slijmvliezen enzo zijn altijd al geirriteerd en opgezwollen dus en nu door die zwangerschap nog een beetje extra opgezwollen dus het helpt niet. Op zich interesseert het me niet zo dat mn neus verkouden voelt maar ik word er zo moe van omdat je een stuk moeilijker ademhaalt, en 's nachts is het ook erg naar met in slaap vallen. Ik voel me zo'n hijger

Owlet een homeopaat is wel een goeie, ik zal het eens nagaan of en waar er bij mij in de buurt eentje zit, die kan me dan vast ook gelijk iets geven wat wél tijdens een zwangerschap gebruikt kan worden. Thnx
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65032416
pi_65032506
@ menicole waarom bel je niet gewoon even de vlos of de ha die kunnen er zoiezo meer over vertellen dan wij

de informatie heb ik gekregen van de vlos.
pi_65032588
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:29 schreef _Bar_ het volgende:
@ menicole waarom bel je niet gewoon even de vlos of de ha die kunnen er zoiezo meer over vertellen dan wij

de informatie heb ik gekregen van de vlos.
Die is maar tot 3 uur bereikbaar voor niet noodgevallen. Dacht misschien dat iemand het hier weet
Liefde
pi_65032630
je krijgt hem nu bij elke zwangerschap
pi_65032634
Kwam even spieken of Diaan al was bevallen, maar nog niet dus.
pi_65032712
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:31 schreef _Bar_ het volgende:
je krijgt hem nu bij elke zwangerschap
Maar dat wil ik niet
Liefde
pi_65032850
quote:

je door de huisarts even naar een allergoloog of longarts of dermatoloog laten verwijzen.
ik heb gedurende mijn zwangerschap corticosteroidcreme en tavegil gebruikt.

Tavegil bleek later niet te mogen bij borstvoeding, dus nu xyzal of loratadine.

Er kunnen wel degelijk dingen, het is alleen even zoeken welke.
pi_65033013
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:35 schreef p_iglet het volgende:

[..]

je door de huisarts even naar een allergoloog of longarts of dermatoloog laten verwijzen.
ik heb gedurende mijn zwangerschap corticosteroidcreme en tavegil gebruikt.

Er kunnen wel degelijk dingen, het is alleen even zoeken welke.
oh hey okay, dat is goed om te horen. De eczeem jeukt gelukkig niet maar het is wel vervelend dat het er zit. Ik ga denk ik morgen even bellen voor een afspraak! (mag maar tot 10 uur bellen ofzo daar en ze zijn altijd in gesprek )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65033938
Ik dacht laat ik eens even gaan spieken hoe het hier gaat, word ik meteen getrakteerd op een mooie echofoto! Hij/zij staat er goed op, Huuphuup! Fijn dat alles goed gaat!
  woensdag 14 januari 2009 @ 16:01:55 #77
24188 Belana
kloon van belana
pi_65033960
ik gebruik cardiflor voor mijn eczeem huup, dat is van VSM
stormy waters...
sailin'
pi_65034087
quote:

Huuphuup, ik gebruik in overleg met de gynaecoloog wel gewoon medicijnen en mag dat ook blijven doen als ik zwanger ben. Allerfree mag je gewoon gebruiken, daarnaast gebruik ik gewoon m'n inhaler. En dat is al aan de voorzichtige kant. De gynaecoloog heeft voor me gebeld met het RIVM en daar is dit uitgekomen. Ik gebruikte altijd Xyzal maar dat mocht niet. Al is het motto natuurlijk altijd, als het niet per se hoeft liever niet... maar tegenwoordig vindt men dat de risico's van die medicijnen niet opwegen tegen de gezondheidsvoordelen voor de moeder, zeker bij benauwdheidsklachten.
pi_65034270
MeNicole, die Rubela is de rode hond. Als die positief is, dan heb je of de ziekte gehad, of een vaccinatie ervoor. Maakt niet zoveel uit welke van de twee, als je maar positief bent. Dan kun je het niet nog eens krijgen. Als je negatief bent, kun je nog rode hond krijgen, en dat kan weer schadelijk voor de kleine in je buik zijn. Dan moet je dus oppassen dat je niet besmet wordt door anderen. Maar dat laatste is dus niet bij jou van toepassing..
pi_65034686
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 15:35 schreef p_iglet het volgende:

Xyzal mag ik juist níet tijdens de zwangerschap...!
  woensdag 14 januari 2009 @ 16:20:16 #81
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65034728
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 13:48 schreef Raissa het volgende:
Diaan, hoe is het met de griep?
Het gaat vandaag wel wat beter, vanmiddag wel weer even in bed gelegen en geslapen. Net even gedoucht en nu weer "fris en fruitig" voor zover mogelijk beneden. De baby zit behoorlijk in mn bekken/onderste te drukken....niet fijn.

Poppedein, weet jij of je liesweeën kunt krijgen???En hoe dat aanvoelt? Enne veel plezier dit weekend met spieken samen met je
Make love, not war ☮
  woensdag 14 januari 2009 @ 16:26:40 #82
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65034990
quote:

Het is inderdaad nieuw dat je bij een nieuwe zwangerschap weer een prik moet halen rond de 30 weken, heb ik ook gehad. En het is ook weer zo dat meteen na de bevalling navelstrengbloed naar het lab gebracht moet worden gebracht om te kijken wat de bloedgroep van de baby is, is die positief, krijg ik weer binnen 48 uur een prik. De anti-D die je hebt gekregen tijdens de zwangerschaps van Mikael verandert je bloedgroep niet, het zorgt er alleen voor dat je bloed geen antistoffen gaat maken tegen rhesus positief bloed.

Bar, vervelend trouwens dat je steeds flauwvalt en goed dat de HA het in de gaten houdt.

Mefke, wat fijn dat de gyn zo betrokken is en al een afspraak heeft gemaakt.
Make love, not war ☮
pi_65036719
Heeft er al iemand nieuws over kersjes?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_65036740
Over de kraamhulp; dat wordt heel verschillend ervaren... Ik vond het GEWELDIG en heel gezellig dat ze er was. Ik kon niet zoveel zelf, omdat ik ingeknipt, uitgescheurd en een tros aambeien had dus zij was veel met de baby bezig en leerde ook van alles.

Het scheelt ook heel erg dat onze kraamhulp gewoon een super mens is. Het was zelfs zo gezellig, dat ze binnenkort nog een keer komt knutselen (ik heb de geboortekaartjes zelf gemaakt en ik ga haar laten zien hoe ik dat gedaan heb).

Wij hadden ook 49 uur kraamzorg en hebben alle uren gewoon gebruikt. Tuurlijk was het ook fijn om zelf met de kleine bezig te zijn toen de uren erop zaten, maar ze had van mij ook nog wel langer mogen blijven.
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_65036932
Mogen Sjotime en Quinny op het lijstje erbij op 12 aug. ?
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
  woensdag 14 januari 2009 @ 17:13:08 #86
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_65037005
Misschien was ik niet helemaal duidelijk... een 2 eiige tweeling is altijd erfelijk (tenzij je bepaalde hormonen gebruikt....), de dubbele eisprong komt uit de vrouwelijke erfelijkheidslijn, een 1 eiige tweeling is niet altijd erfelijk.

Zonet weer check-up gehad en alles gaat prima! Ze bewegen lekker, hartslag is prima, alles gaat naar wens: fijn! Volgens de gyneacoloog waren ze flink aan het boksen! haha! Ik houd het maar op zwaaien naar elkaar
pi_65037375
Dat zwaaien klinkt wel wat vriendelijker mikoxx .

Ik heb met mn eerste zwangerschap minder last gehad van hooikoorts (graspollen) dan ervoor. Hopelijk is dat nu weer zo. Overigens heb ik afgelopen jaar ook vrij weinig gebruikt tegen de hooikoorts. Voordat ik zwanger was van Mirte was ik bezig met zo'n desensibilisatie kuur, maar daar moest ik mee stoppen. Misschien heeft dat toch ook wel een beetje geholpen...
Fake it till you make it...
pi_65037465
Vraagje; mijn schoonmoeder heeft 2 tweeling zusjes, eeneiig.
Ik gebruik Clomid omdat ik moeilijker zwanger word.. Verder geen tweelingen in de familie, hoe groot is nu de kans dat wij een tweeling krijgen?
pi_65037607
Hoi allemaal!!!!
Ik kom even gedag zeggen, heb nog niet bijgelezen dus sorry als ik ergens overheen wals, maar Dennis heeft me wel op de hoogte gehouden van alle geboortes. Gefeliciteerd allemaal met jullie kleintjes!! Ik ga nog even alles goed lezen in de Z&G topics (volgens mij heb ik er wel 4 of 5 volledig gemist )!

Met mij is alles goed, vandaag uit het ziekenhuis ontslagen, bekaf, maar supertrots en blij met onze zoon Had niet verwacht dat ik gelijk zo verschrikkelijk veel van hem zou houden Met Odin is ook alles goed, hij moest wat langer blijven doordat hij teveel was afgevallen, maar nu is hij weer op een goed gewicht. Nog bedankt voor alle felicitaties ook!

en dan ga ik mij ook maar eens melden in het babytjes topic
pi_65037633
Heeee... even een TIP!!! Jullie hadden het over dozen die je kunt aanvragen tijdens je zwangerschap bij Prenatal enzo.. maar vergeet niet dat je NA de geboorte ook leuke dozen op kunt halen! Gewoon even naar de supermarkt met het geboortekaartje!

Michiel komt net thuis met een doos van C1000 met daarin;
- fles Robijn wasmiddel
- fles roosvicee
- 2 flesjes Spa
- fles fruitsap
- Nivea oogmake-up reiniginspads
- 2 luiers met waardebonnen
- doos wegwerpslabbetjes
- fles babyshampoo
- Zwitsal billendoekjes
- C1000 biabylotiondoekjes
- tube Collgate tandpasta
- pleisters
- doos tissues (die zijn vast voor de kraamtranen )
- potje Olvarit
- zakje opvolgmelk
- zakje Zonnatura 'Knappeltjes'
en nog wat waardebonnen om in te leveren.

Kortom; eindelijk een keer een doos waar je echt wat aan hebt!

Van de week gaan we ook de Plus-doos ophalen...! Ben benieuwd!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  woensdag 14 januari 2009 @ 17:31:33 #91
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_65037678
Erfelijkheid met tweelingen ligt in de vrouwelijke lijn, dus van jouw moeder op jou of van jouw oma of jou of je moeder (en dus niet van je schoonmoeder). Hoe groot de kans voor jullie is omdat je Clomid gebruikt weet ik niet, kan je dat niet navragen??

Welkom thuis Juttertje!
pi_65037994
Hallooooooo allemaal,
pfffff.. ben bek af, vandaag op stap geweest met de accountmanager van Rijswijk naar Nieuwe tonge en Hazeldonk naar klanten. Ben blij dat ik dat niet elke dag hoef.

Huupje, wat een mooie echo en super dat alles goed was met de sleutelhanger!!

Mefke, heerlijk dat je al snel een echo krijgt! Wanneer is dat precies? Oh en waterige afscheiding: Check! Was in het begin ook steeds bang dat het bloed was. Bleef rennen naar het toilet.

Ik hoop dat we snel weer wat van Kersjes horen, het duurt wel lang nu. Hoop dat het goed met haar gaat.

Juttertje, welkom thuis meid. Je hebt flink wat te lezen
pi_65038458
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:31 schreef mikoxx het volgende:
Erfelijkheid met tweelingen ligt in de vrouwelijke lijn, dus van jouw moeder op jou of van jouw oma of jou of je moeder (en dus niet van je schoonmoeder). Hoe groot de kans voor jullie is omdat je Clomid gebruikt weet ik niet, kan je dat niet navragen??
Hm, Nee, aan mijn moeders kant zit niks..
En hoe het met de Clomid zit zal ik idd wel navragen.

Zitten er aan jou moeders kant tweelingen? Of ben je zo de enige?
Lijkt me zo gaaf, een tweeling!
pi_65040079
Ik heb me laten vertellen dat 2-eiig ook eerder voorkomen bij mensen die stoppen met de pil.
Ik heb niet echt veel 2-lingen in de familie, wel ergens, maar niet noemenswaardig..

Maar ja....1 iemand moet de trend zetten !
pi_65040140
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 18:35 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat 2-eiig ook eerder voorkomen bij mensen die stoppen met de pil.
Ik heb niet echt veel 2-lingen in de familie, wel ergens, maar niet noemenswaardig..

Maar ja....1 iemand moet de trend zetten !
Leuk!
Ik wil die trend hier ook wel voortzetten
pi_65041609
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:53 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Hm, Nee, aan mijn moeders kant zit niks..
En hoe het met de Clomid zit zal ik idd wel navragen.

Zitten er aan jou moeders kant tweelingen? Of ben je zo de enige?
Lijkt me zo gaaf, een tweeling!
op zich heb je met clomid ook een iets grotere kans, omdat de kans dat er niet 1 maar 2 eitjes (of meer nog!) rijpen altijd aanwezig is. Ze kunnen nu eenmaal niet exact zo stimuleren dat er maar eentje groeit. Bij ons en ook bij mijn vriendinnetje wilden ze tot 3 follikels gaan met de iui, meer werd de poging gestaakt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_65041856
Mèn, is het normaal dat het avondeten zo tegenstaat? 's ochtends en 's middags nergens last van, echt erge misselijkheid heb ik eigenlijk ook (nog) niet, maar avondeten.. jak! Koken lukt amper en als ik het ruik, hoef ik eigenlijk al niet meer. Maar als mijn man dan gekookt heeft en ik neem 'n hap dan smaakt het eigenlijk heerlijk Vaag.
pi_65042000
Happy, check! Nu nog niet, maar de vorige keer wel. Het was OF koken OF eten, maar niet allebei. Dat ging gewoon niet.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 14 januari 2009 @ 19:55:58 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65043613
Juttertje!

Jose, de doos van de plus vond ik ook erg goed. Ik was te laat voor de C1000
pi_65043924
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 17:11 schreef Quinny het volgende:
Mogen Sjotime en Quinny op het lijstje erbij op 12 aug. ?
Gefeliciteerd!
Wat leuk een 3e!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')