Erg he, vernieuwing;quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:18 schreef mcDavid het volgende:
Belangrijkste veranderpunten:
- overzichtelijkheid compleet verwijderd
- nog meer nutteloze zooi in het contactpersonenvenster, waardoor er nog maar 3 contactpersonen op je beeld passen.mental note: installatiebestand van versie 8.5 bewaren.
Vernieuwing kan goed zijn. Maar dit is afschuwelijk.quote:Op woensdag 14 januari 2009 @ 01:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Erg he, vernieuwing;
En die contactlist kan je helemaal aanpassen.
je raakt er wel aan gewend. En het aantal contacten kan je verhogen door je icoontjes kleiner te zetten. En het is nog steeds overzichtelyk imho.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:18 schreef mcDavid het volgende:
Belangrijkste veranderpunten:
- overzichtelijkheid compleet verwijderd
- nog meer nutteloze zooi in het contactpersonenvenster, waardoor er nog maar 3 contactpersonen op je beeld passen.mental note: installatiebestand van versie 8.5 bewaren.
Mwa, het enige wat wennen is, is dat de avatar aan de andere kant zit.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Vernieuwing kan goed zijn. Maar dit is afschuwelijk.
Ik gebruik het al niet meer sinds versie 6. Ik heb echt heel lang gewoon de Windows Messenger 4.7 (later 5.1 via update) gebruikt in Windows XP Professionalquote:
Ja, hopelijk dat Adium X nu eindelijk met video-support komt. De Mac versie van Messenger gaat dit in de volgende versie ook bevatten en nu loopt het via een open universeel protocol. Dus als het goed is kunnen nu externe ontwikkelaars, die niet voor MS werken dus ook het protocol bekijken en implementeren..quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:02 schreef Henno het volgende:
[..]
Ik gebruik het al niet meer sinds versie 6. Ik heb echt heel lang gewoon de Windows Messenger 4.7 (later 5.1 via update) gebruikt in Windows XP ProfessionalNu Adium op OS X, heb je meteen geen andere applicaties meer nodig voor andere IM-netwerken (moest er nog eens bij komen
)
eenschquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Vernieuwing kan goed zijn. Maar dit is afschuwelijk.
Zal ik doen. er is op dit moment geen final release voor WLM2009.quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:36 schreef TinySocks het volgende:
Kan je mooi A-Patch erbij zetten: http://apatch.org/downloads.php.
Hiermee kan je alle reclame/onnodige dingen mee verwijderen.
Ben bang dat je het nu via Foto Delen moet doen,quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:37 schreef Merkie het volgende:
Kan dat "Foto delen" al uitgezet worden als je een screenshot stuurt?
Vind jij, ik niet.quote:1. AERO RAND
De Rand om je hoofdvenster heen als je Vista heb is eigenlijk best lelijk en niet nodig. hier is een handige tweak voor vrijgekomen.
Die smileys was een beta probleemquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:16 schreef HMaster-II het volgende:
Ik had de Beta-versie inclusief de Plusversie in test staan..smilies die ineens niet meer doorkomen, of gruwelijk vertraagd.
msn-headset gesprekken die ineens niet meer tot stand kunnen komen, omdat de versie die je draait (2009 beta) te oud is en verouderde functies heeft t.o.v. versie 8.5![]()
2009 er af geveegd en terug naar 8.5.wat een ellende is die nieuwe versie
Ik ben benieuwd wanneer Mikkiezoft eens doorkrijgt dat je beter iets van scratch kan bouwen ipv rommel aan meuk toevoegen. Het begint echt op de Windows-soap te lijken.
Beetje in me eigen mening geschrevenquote:
A-PATCH werkt wel al?quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je 'm flink patched is ie wel te doen, zonder patch is 't idd afschuwelijk.
Ga huilenquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:33 schreef Yuin het volgende:Met yahoo kan je ook op msn, en dat kost nog geen 12mb, msn kost je 60... you do the math
Ik heb versie 14.0.8050.1202 draaien en die al een tijdje geleden gepatched (geen idee met welk prog, kwam er na googlen achter). Gister stond de de beta van plus op tweakers en die draait ook.quote:
van plus wist ik het. Staat ook in de op. En van apatch een versie die werkte met een beta. Maar misschien dat die ook werkt met de final.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb versie 14.0.8050.1202 draaien en die al een tijdje geleden gepatched (geen idee met welk prog, kwam er na googlen achter). Gister stond de de beta van plus op tweakers en die draait ook.
in de op staat een link naar een site om die aero rand weg te halen. Zit nu op me telefoon. Maar iig. Daar moet je ff zoeken. Daar was er ook een artikel gewijd aan waar jy het over heb..quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:25 schreef Eric_Cantona het volgende:
Is er ook 'n mogelijkheid om alle gespreksvensters in één keer dezelfde kleur te geven? Ik heb 'm laatst (in Engels) geprobeerd en toen moest ik voor elk contactpersoon apart dat gaan doen, daar heb ik natuurlijk geen zin in
Ik kan 't zo niet vinden, ik kom wel bij 'n programma uit wat lijkt dat 't zou moeten kunnen maar dan word ik doorgestuurd naar 't installatieprogramma van WLM '09quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:46 schreef raaavi het volgende:
[..]
in de op staat een link naar een site om die aero rand weg te halen. Zit nu op me telefoon. Maar iig. Daar moet je ff zoeken. Daar was er ook een artikel gewijd aan waar jy het over heb..
Als je gewoon gmail had, kon dat al in 2004. Gratis en voor niets. Zonder rare programmatjes, maar gewoon volgens de internationale standaarden die door alle mailclients gebruikt worden.quote:Op woensdag 14 januari 2009 @ 14:37 schreef iBolt het volgende:
tvp...
Wat ik eigenlijk nogwel het meeste mis in de OP is het feit dat bij WLM 9 je de optie hebt om een programma'tje te installeren waarmee je !!!EINDELIJK!!! je windows hotmail/live accounts kunt beheren in outlook
Ja I know maar ik vertrouw google nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 14:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als je gewoon gmail had, kon dat al in 2004. Gratis en voor niets. Zonder rare programmatjes, maar gewoon volgens de internationale standaarden die door alle mailclients gebruikt worden.
Nee, niet te vertrouwen, dat google. Microsoft is way betrouwbaarder.quote:Op woensdag 14 januari 2009 @ 15:06 schreef iBolt het volgende:
[..]
Ja I know maar ik vertrouw google nietmaar dat is niet de belangrijkste reden. Is meer omdat ik het kei veel moeite kost om van email te veranderen?
Bestwel irritant.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:05 schreef raaavi het volgende:
#ANIMATED AVATARS
Doormiddel van een webcam kan je een kleine video of foto van jezelf maken, die steeds word herhaald, of een gif bestand(kleiner dan 200kb)
[ afbeelding ]
Ook een optie is dat je fotos of filmpjes van 4 seconde toewijst aan een emotion, typ jij bijvoorbeeld (H) dan zal je plaatje naar het filmpje of video die je daaraan heb toegewezen, hier heb ik me al veel mee vermaakt.
Goed voorbeeld inderdaad. Nooit zal deze divisie van Microsoft het snappen. Nooit!quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:07 schreef mcDavid het volgende:
ohja dit plaatje had ik al eens in dat promo-topic gepost, maar om onduidelijke redenen is die post verwijderd__
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:07 schreef mcDavid het volgende:
ohja dit plaatje had ik al eens in dat promo-topic gepost, maar om onduidelijke redenen is die post verwijderd__
[ afbeelding ]
Tegenwoordig zit er POP3 ondersteuning in, ook voor Gratis accounts...quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Enneuh, ja dat is veel moeite. Aangezien Hotmail geen POP/IMAP ondersteunt. Dus..
Nu al?quote:Op woensdag 14 januari 2009 @ 16:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Tegenwoordig zit er POP3 ondersteuning in, ook voor Gratis accounts...
Iedereen had toch al AutoForward aan staan naar Gmail of niet?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nu al?Toe maar!
Maar dan is het dus een fluitje van een cent om al je mail te importeren in gmail. [ afbeelding ].
Waarom zou je overigens extra programmaatjes van WLM 9 gaan gebruiken terwijl je gewoon dit kan gebruiken in Outlook?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:37 schreef iBolt het volgende:
tvp...
Wat ik eigenlijk nogwel het meeste mis in de OP is het feit dat bij WLM 9 je de optie hebt om een programma'tje te installeren waarmee je !!!EINDELIJK!!! je windows hotmail/live accounts kunt beheren in outlook
op te lossen met apatch.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
![]()
Goeden herder zeg wat een hoop onzin op je scherm
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:07 schreef mcDavid het volgende:
[ afbeelding ]
Nope werkt nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Waarom zou je overigens extra programmaatjes van WLM 9 gaan gebruiken terwijl je gewoon dit kan gebruiken in Outlook?
1. Ga naar Extra->E-Mail accounts-> Nieuw account toevoegen
2. Type is POP3.
3. Vul bij server voor inkomende post in:
Servernaam: pop3.live.com
Gebruikersnaam: je e-mailadres
Wachtwoord: het wachtwoord van je account
4. Vul bij server voor uitgaande post in:
Servernaam: smtp.live.com
Gebruikersnaam: je e-mailadres
Wachtwoord: het wachtwoord van je account
Klaar
Ik zoek meer opties die WLM er zelf nog niet ingestopt heb.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het is trouwens wel weer te gek voor woorden, als mensen de nieuwe WLM gaan downloaden, installeren en vervolgens allerlei 3e partij patchprogramma's er maar bij gaan zoeken om dingen te pimpen en eruit te slopen...
Dan wordt het toch tijd om gewoon een simpelere lichtere versie van MSN te gaan zoeken..
Als je gewoon pidgin gebruikt heb je msn, maar dan zonder dat je eerst alle overbodige zooi eruit moet patchen en de nuttige opties met addons moet toevoegen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 @ 19:34 schreef raaavi het volgende:
[..]
Ik zoek meer opties die WLM er zelf nog niet ingestopt heb.
en msn plus heeft veel van die opties
net als Apatch en Stuffplug, wat nu dood is. kan niet wachten op een vervolg
Als er webcam support komt zal ik het overwegenquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als je gewoon pidgin gebruikt heb je msn, maar dan zonder dat je eerst alle overbodige zooi eruit moet patchen en de nuttige opties met addons moet toevoegen.
Enige gebrek is dat het geen webcams ondersteunt.
waar is dat promo filmpje?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat zeiden ze er in het promo-filmpje niet bij
Test het nieuwe Windows Live en win een webcam!quote:
Je kan ook instellen dat je gewoon een nieuw venster opent (vind ik ook fijner) in pidgin.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:48 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik vond bij Pidgin niet fijn dat je alle gesprekken in één venster hebt met tabbladen. Ik heb geen zin om tegen de verkeerde persoon te lullen.
Voor mij was het reden om MSN nog verder te vervuilen met die msn-plus plugin.quote:Op woensdag 14 januari 2009 @ 20:48 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik vond bij Pidgin niet fijn dat je alle gesprekken in één venster hebt met tabbladen. Ik heb geen zin om tegen de verkeerde persoon te lullen.
Owh? Wijs eens aan waar dan ik zit er om te springen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Tegenwoordig zit er POP3 ondersteuning in, ook voor Gratis accounts...
Zou ik erg graag willen, echter:quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Iedereen had toch al AutoForward aan staan naar Gmail of niet?
Ik ben klaar met hotmail, ik gebruik windows live mail om al mijn mail op 1 plaats te ontvangen, het enige account dat niet werkt is echter hotmail (en vanwege hotmail kan ik geen enkel ander programma gebruiken). Hotmail berichten haalt ie niet binnen waardoor het telkens 4 minuten duurt totdat er foutmeldingen komen.quote:Je kunt e-mail naar één ander e-mailadres doorsturen, als dat eindigt op hotmail.com, msn.com of live.nl of deel uitmaakt van Windows Live Custom Domains.
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/173quote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 23:31 schreef delano.888 het volgende:
Is het mogelijk om het mail knopje naar gmail te verwijzen? Nee zeker![]()
Ik gebruik mijn gmail adres + live account voor msn namelijk, en vind t jammer dat de meldingen van me gmail dan niet in MSN komen..
I know, heb ik al, en ook gmail checker in de sidebar en startbalk, wou gewoon dat het in msn ook werktequote:Op donderdag 15 januari 2009 23:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/173
Met pidgin kan het.quote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 23:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
I know, heb ik al, en ook gmail checker in de sidebar en startbalk, wou gewoon dat het in msn ook werkte
Eenschquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:14 schreef 8. het volgende:
Behalve dat Skydrive-gebeuren dan. Wat een onzin. De gedeelde mappen waren ideaal, verdomme.
Hoe bedoel je uit? Je hoeft het niet te gebruiken. Je kunt afbeeldingen ook gewoon via 'een bestand of foto verzenden...' sturen en dan komt er gewoon een standaardoverdracht.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:48 schreef Merkie het volgende:
Kan "Foto delen" / "Photo sharing" al uit?
Niet als je foto's kopieert en plakt in een MSN-gesprek, zoals 99,99% van de bevolking doet. Ga toch zeker niet één voor één een tergend trage handeling doen terwijl je bij vorige versies van MSN gewoon een stel foto's kan selecteren, vervolgens ctrl-c kan doen en d.m.v. plakken in MSN de hele mikmak in één keer verzendt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:17 schreef 8. het volgende:
[..]
Hoe bedoel je uit? Je hoeft het niet te gebruiken. Je kunt afbeeldingen ook gewoon via 'een bestand of foto verzenden...' sturen en dan komt er gewoon een standaardoverdracht.
Ik heb zojuist een paar foto's gekopieerd naar een gesprek en er kwamen gewone overdrachtsbalkjes.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet als je foto's kopieert en plakt in een MSN-gesprek, zoals 99,99% van de bevolking doet. Ga toch zeker niet één voor één een tergend trage handeling doen terwijl je bij vorige versies van MSN gewoon een stel foto's kan selecteren, vervolgens ctrl-c kan doen en d.m.v. plakken in MSN de hele mikmak in één keer verzendt.
Kan wel, die persoon heeft dan waarschijnlijk nog de oude WLM, die heeft de "Foto delen"-functie niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:54 schreef 8. het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een paar foto's gekopieerd naar een gesprek en er kwamen gewone overdrachtsbalkjes.
Klopt, ik heb het bij iemand met WLM9 geprobeerd en daar kwam inderdaad Foto delenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kan wel, die persoon heeft dan waarschijnlijk nog de oude WLM, die heeft de "Foto delen"-functie niet.
Zie je nu hoe naar die functie isquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:01 schreef 8. het volgende:
[..]
Klopt, ik heb het bij iemand met WLM9 geprobeerd en daar kwam inderdaad Foto delen.
Het is vreselijk. Je kunt niet eens instellen hoeveel ruimte dat gebeuren inneemt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zie je nu hoe naar die functie is?
je kan hem helemaal minimaliserenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:41 schreef 8. het volgende:
[..]
Het is vreselijk. Je kunt niet eens instellen hoeveel ruimte dat gebeuren inneemt.
Ik wil het kunnen verschuiven.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:25 schreef raaavi het volgende:
[..]
je kan hem helemaal minimaliseren
Dat is simpelweg omdat MSN 9 nog nieteens overal heen is, en alleen op pc's staat die het zelf hebben opgezocht...quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:26 schreef raaavi het volgende:
[..]
ik vind dat die Apatch/Msnplus wel lang op zich laten wachten
Er is anders wel kort geleden een goede versie van Messenger Plus! uitgekomen. Die werkt goed met Windows Live Messenger 9. Dus ook de geluiden doen het, alles. Ik denk dat je dat bedoelt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:26 schreef raaavi het volgende:
[..]
ik vind dat die Apatch/Msnplus wel lang op zich laten wachten
Is een beta heb ik ook al draaienquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:03 schreef 8. het volgende:
[..]
Er is anders wel kort geleden een goede versie van Messenger Plus! uitgekomen. Die werkt goed met Windows Live Messenger 9. Dus ook de geluiden doen het, alles. Ik denk dat je dat bedoelt.
Deze werkt perfect bij mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |