Erg he, vernieuwing;quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:18 schreef mcDavid het volgende:
Belangrijkste veranderpunten:
- overzichtelijkheid compleet verwijderd
- nog meer nutteloze zooi in het contactpersonenvenster, waardoor er nog maar 3 contactpersonen op je beeld passen.mental note: installatiebestand van versie 8.5 bewaren.
Vernieuwing kan goed zijn. Maar dit is afschuwelijk.quote:foto Op woensdag 14 januari 2009 @ 01:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Erg he, vernieuwing;
En die contactlist kan je helemaal aanpassen.
je raakt er wel aan gewend. En het aantal contacten kan je verhogen door je icoontjes kleiner te zetten. En het is nog steeds overzichtelyk imho.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:18 schreef mcDavid het volgende:
Belangrijkste veranderpunten:
- overzichtelijkheid compleet verwijderd
- nog meer nutteloze zooi in het contactpersonenvenster, waardoor er nog maar 3 contactpersonen op je beeld passen.mental note: installatiebestand van versie 8.5 bewaren.
Mwa, het enige wat wennen is, is dat de avatar aan de andere kant zit.quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Vernieuwing kan goed zijn. Maar dit is afschuwelijk.
Ik gebruik het al niet meer sinds versie 6. Ik heb echt heel lang gewoon de Windows Messenger 4.7 (later 5.1 via update) gebruikt in Windows XP Professionalquote:
Ja, hopelijk dat Adium X nu eindelijk met video-support komt. De Mac versie van Messenger gaat dit in de volgende versie ook bevatten en nu loopt het via een open universeel protocol. Dus als het goed is kunnen nu externe ontwikkelaars, die niet voor MS werken dus ook het protocol bekijken en implementeren..quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:02 schreef Henno het volgende:
[..]
Ik gebruik het al niet meer sinds versie 6. Ik heb echt heel lang gewoon de Windows Messenger 4.7 (later 5.1 via update) gebruikt in Windows XP ProfessionalNu Adium op OS X, heb je meteen geen andere applicaties meer nodig voor andere IM-netwerken (moest er nog eens bij komen
)
eenschquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Vernieuwing kan goed zijn. Maar dit is afschuwelijk.
Zal ik doen. er is op dit moment geen final release voor WLM2009.quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:36 schreef TinySocks het volgende:
Kan je mooi A-Patch erbij zetten: http://apatch.org/downloads.php.
Hiermee kan je alle reclame/onnodige dingen mee verwijderen.
Ben bang dat je het nu via Foto Delen moet doen,quote:Op woensdag 14 januari 2009 02:37 schreef Merkie het volgende:
Kan dat "Foto delen" al uitgezet worden als je een screenshot stuurt?
Vind jij, ik niet.quote:1. AERO RAND
De Rand om je hoofdvenster heen als je Vista heb is eigenlijk best lelijk en niet nodig. hier is een handige tweak voor vrijgekomen.
Die smileys was een beta probleemquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:16 schreef HMaster-II het volgende:
Ik had de Beta-versie inclusief de Plusversie in test staan..smilies die ineens niet meer doorkomen, of gruwelijk vertraagd.
msn-headset gesprekken die ineens niet meer tot stand kunnen komen, omdat de versie die je draait (2009 beta) te oud is en verouderde functies heeft t.o.v. versie 8.5![]()
2009 er af geveegd en terug naar 8.5.wat een ellende is die nieuwe versie
Ik ben benieuwd wanneer Mikkiezoft eens doorkrijgt dat je beter iets van scratch kan bouwen ipv rommel aan meuk toevoegen. Het begint echt op de Windows-soap te lijken.
Beetje in me eigen mening geschrevenquote:
A-PATCH werkt wel al?quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als je 'm flink patched is ie wel te doen, zonder patch is 't idd afschuwelijk.
Ga huilenquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:33 schreef Yuin het volgende:Met yahoo kan je ook op msn, en dat kost nog geen 12mb, msn kost je 60... you do the math
Ik heb versie 14.0.8050.1202 draaien en die al een tijdje geleden gepatched (geen idee met welk prog, kwam er na googlen achter). Gister stond de de beta van plus op tweakers en die draait ook.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop