Waarom zou je overigens extra programmaatjes van WLM 9 gaan gebruiken terwijl je gewoon dit kan gebruiken in Outlook?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:37 schreef iBolt het volgende:
tvp...
Wat ik eigenlijk nogwel het meeste mis in de OP is het feit dat bij WLM 9 je de optie hebt om een programma'tje te installeren waarmee je !!!EINDELIJK!!! je windows hotmail/live accounts kunt beheren in outlook
op te lossen met apatch.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
![]()
Goeden herder zeg wat een hoop onzin op je scherm
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:07 schreef mcDavid het volgende:
ohja dit plaatje had ik al eens in dat promo-topic gepost, maar om onduidelijke redenen is die post verwijderd__
[ afbeelding ]
Nope werkt nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Waarom zou je overigens extra programmaatjes van WLM 9 gaan gebruiken terwijl je gewoon dit kan gebruiken in Outlook?
1. Ga naar Extra->E-Mail accounts-> Nieuw account toevoegen
2. Type is POP3.
3. Vul bij server voor inkomende post in:
Servernaam: pop3.live.com
Gebruikersnaam: je e-mailadres
Wachtwoord: het wachtwoord van je account
4. Vul bij server voor uitgaande post in:
Servernaam: smtp.live.com
Gebruikersnaam: je e-mailadres
Wachtwoord: het wachtwoord van je account
Klaar
Ik zoek meer opties die WLM er zelf nog niet ingestopt heb.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het is trouwens wel weer te gek voor woorden, als mensen de nieuwe WLM gaan downloaden, installeren en vervolgens allerlei 3e partij patchprogramma's er maar bij gaan zoeken om dingen te pimpen en eruit te slopen...
Dan wordt het toch tijd om gewoon een simpelere lichtere versie van MSN te gaan zoeken..
Als je gewoon pidgin gebruikt heb je msn, maar dan zonder dat je eerst alle overbodige zooi eruit moet patchen en de nuttige opties met addons moet toevoegen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 @ 19:34 schreef raaavi het volgende:
[..]
Ik zoek meer opties die WLM er zelf nog niet ingestopt heb.
en msn plus heeft veel van die opties
net als Apatch en Stuffplug, wat nu dood is. kan niet wachten op een vervolg
Als er webcam support komt zal ik het overwegenquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als je gewoon pidgin gebruikt heb je msn, maar dan zonder dat je eerst alle overbodige zooi eruit moet patchen en de nuttige opties met addons moet toevoegen.
Enige gebrek is dat het geen webcams ondersteunt.
waar is dat promo filmpje?quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat zeiden ze er in het promo-filmpje niet bij
Test het nieuwe Windows Live en win een webcam!quote:
Je kan ook instellen dat je gewoon een nieuw venster opent (vind ik ook fijner) in pidgin.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:48 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik vond bij Pidgin niet fijn dat je alle gesprekken in één venster hebt met tabbladen. Ik heb geen zin om tegen de verkeerde persoon te lullen.
Voor mij was het reden om MSN nog verder te vervuilen met die msn-plus plugin.quote:Op woensdag 14 januari 2009 @ 20:48 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik vond bij Pidgin niet fijn dat je alle gesprekken in één venster hebt met tabbladen. Ik heb geen zin om tegen de verkeerde persoon te lullen.
Owh? Wijs eens aan waar dan ik zit er om te springen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Tegenwoordig zit er POP3 ondersteuning in, ook voor Gratis accounts...
Zou ik erg graag willen, echter:quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Iedereen had toch al AutoForward aan staan naar Gmail of niet?
Ik ben klaar met hotmail, ik gebruik windows live mail om al mijn mail op 1 plaats te ontvangen, het enige account dat niet werkt is echter hotmail (en vanwege hotmail kan ik geen enkel ander programma gebruiken). Hotmail berichten haalt ie niet binnen waardoor het telkens 4 minuten duurt totdat er foutmeldingen komen.quote:Je kunt e-mail naar één ander e-mailadres doorsturen, als dat eindigt op hotmail.com, msn.com of live.nl of deel uitmaakt van Windows Live Custom Domains.
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/173quote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 23:31 schreef delano.888 het volgende:
Is het mogelijk om het mail knopje naar gmail te verwijzen? Nee zeker![]()
Ik gebruik mijn gmail adres + live account voor msn namelijk, en vind t jammer dat de meldingen van me gmail dan niet in MSN komen..
I know, heb ik al, en ook gmail checker in de sidebar en startbalk, wou gewoon dat het in msn ook werktequote:Op donderdag 15 januari 2009 23:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/173
Met pidgin kan het.quote:Op donderdag 15 januari 2009 @ 23:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
I know, heb ik al, en ook gmail checker in de sidebar en startbalk, wou gewoon dat het in msn ook werkte
Eenschquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:14 schreef 8. het volgende:
Behalve dat Skydrive-gebeuren dan. Wat een onzin. De gedeelde mappen waren ideaal, verdomme.
Hoe bedoel je uit? Je hoeft het niet te gebruiken. Je kunt afbeeldingen ook gewoon via 'een bestand of foto verzenden...' sturen en dan komt er gewoon een standaardoverdracht.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:48 schreef Merkie het volgende:
Kan "Foto delen" / "Photo sharing" al uit?
Niet als je foto's kopieert en plakt in een MSN-gesprek, zoals 99,99% van de bevolking doet. Ga toch zeker niet één voor één een tergend trage handeling doen terwijl je bij vorige versies van MSN gewoon een stel foto's kan selecteren, vervolgens ctrl-c kan doen en d.m.v. plakken in MSN de hele mikmak in één keer verzendt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:17 schreef 8. het volgende:
[..]
Hoe bedoel je uit? Je hoeft het niet te gebruiken. Je kunt afbeeldingen ook gewoon via 'een bestand of foto verzenden...' sturen en dan komt er gewoon een standaardoverdracht.
Ik heb zojuist een paar foto's gekopieerd naar een gesprek en er kwamen gewone overdrachtsbalkjes.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet als je foto's kopieert en plakt in een MSN-gesprek, zoals 99,99% van de bevolking doet. Ga toch zeker niet één voor één een tergend trage handeling doen terwijl je bij vorige versies van MSN gewoon een stel foto's kan selecteren, vervolgens ctrl-c kan doen en d.m.v. plakken in MSN de hele mikmak in één keer verzendt.
Kan wel, die persoon heeft dan waarschijnlijk nog de oude WLM, die heeft de "Foto delen"-functie niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:54 schreef 8. het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een paar foto's gekopieerd naar een gesprek en er kwamen gewone overdrachtsbalkjes.
Klopt, ik heb het bij iemand met WLM9 geprobeerd en daar kwam inderdaad Foto delenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kan wel, die persoon heeft dan waarschijnlijk nog de oude WLM, die heeft de "Foto delen"-functie niet.
Zie je nu hoe naar die functie isquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:01 schreef 8. het volgende:
[..]
Klopt, ik heb het bij iemand met WLM9 geprobeerd en daar kwam inderdaad Foto delen.
Het is vreselijk. Je kunt niet eens instellen hoeveel ruimte dat gebeuren inneemt.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zie je nu hoe naar die functie is?
je kan hem helemaal minimaliserenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:41 schreef 8. het volgende:
[..]
Het is vreselijk. Je kunt niet eens instellen hoeveel ruimte dat gebeuren inneemt.
Ik wil het kunnen verschuiven.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:25 schreef raaavi het volgende:
[..]
je kan hem helemaal minimaliseren
Dat is simpelweg omdat MSN 9 nog nieteens overal heen is, en alleen op pc's staat die het zelf hebben opgezocht...quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:26 schreef raaavi het volgende:
[..]
ik vind dat die Apatch/Msnplus wel lang op zich laten wachten
Er is anders wel kort geleden een goede versie van Messenger Plus! uitgekomen. Die werkt goed met Windows Live Messenger 9. Dus ook de geluiden doen het, alles. Ik denk dat je dat bedoelt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:26 schreef raaavi het volgende:
[..]
ik vind dat die Apatch/Msnplus wel lang op zich laten wachten
Is een beta heb ik ook al draaienquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:03 schreef 8. het volgende:
[..]
Er is anders wel kort geleden een goede versie van Messenger Plus! uitgekomen. Die werkt goed met Windows Live Messenger 9. Dus ook de geluiden doen het, alles. Ik denk dat je dat bedoelt.
Deze werkt perfect bij mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |