quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:05 schreef De_Ananas het volgende:
De intro: ''Na het overweldigende succes van de eerste KLB SC meet ooit, die inmiddels legendarisch is, hebben jullie nu de kans om de echte KLB helden in het echt te ontmoeten!''
Oh heh, wat naarquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:01 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Je bent jezelf vergeten in het komerslijstje
Ja daaahaaagquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:01 schreef kurk_droog het volgende:
Is er nog een dress code voor KLB'ers?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:03 schreef remlof het volgende:
Ik ben nog een misschienner hoor. Ik wil wel, maar ik weet nog niet of ik kan mag van jullie.
quote:
NEE! Jij moet komenquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:03 schreef remlof het volgende:
Ik ben nog een misschienner hoor. Ik wil wel, maar ik weet nog niet of ik kan.
Opzichquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:03 schreef afcajos het volgende:
Ik stel voor dat een modje deze reeks een beetje in de hand houd met al het off-topic geneuzelstraks is de meet er en kunnen we gelijk jubileum vieren omdat we bij het 500e deel zijn ofzo, het is verdomme geen 2e sc!
Rode condooms ook goed?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:05 schreef Regenbui het volgende:
iedereen moet een rode ballon bij zich hebben zodat je elkaar herkend
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:03 schreef afcajos het volgende:
Ik stel voor dat een modje deze reeks een beetje in de hand houd met al het off-topic geneuzelstraks is de meet er en kunnen we gelijk jubileum vieren omdat we bij het 500e deel zijn ofzo, het is verdomme geen 2e sc!
Niemand trapt daarinquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:04 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik heb gewoon in dit topic de lapo en zet BT gewoon bij komersmoet je wel
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Rode condooms ook goed?
*Wie the fuck ben jij eigenlijk?
Dat outsidr die dag ziek moge zijn.quote:Deelnemers aan orgie:
Hoi_Piepeloi
Outsidr
Breathtaking
Fascination
Krentenbol (je weet dat je het wil)
IQM
Mijn echte naam is BOXXYquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Rode condooms ook goed?
*Wie the fuck ben jij eigenlijk?
Ik dacht dat je mijn vriendje wasquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ben ik welkom als KLB newbie? Ik wil breathtaking wel uit elkaar scheuren namelijk
WTF! Moeten we gaan betalen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:10 schreef Paul het volgende:
Volgens mij zijn die 80's feesten wel heel snel uitverkocht !!!
True, Tivoli is meestal 1/2 weken van tevoren een kaartje kopen ander is het......Me no get inquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:10 schreef Paul het volgende:
Piepeloi valt afquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:10 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
WTF! Moeten we gaan betalen?
Dan ga ik echt niet. StairwayTivoli met rotmuziek + betalen
Ben er al op uitgekekenquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mijn vriendje wasbetekenden die uren in de trein dan helemaal niets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goh, dat is nog eens een leuke reden om te komen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ben ik welkom als KLB newbie? Ik wil breathtaking wel uit elkaar scheuren namelijk
als we moeten lappen gaan we er niet heen hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:10 schreef Paul het volgende:
Kun jij hem dan niet even op vakantie sturen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Die is alleen ziek als hij vakantie heeft
Waarom wisten jullie dat niet?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
als we moeten lappen gaan we er niet heen hoor
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ben er al op uitgekekenOehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.can't wait
![]()
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
als we moeten lappen gaan we er niet heen hoor
What do you suggestquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom wisten jullie dat niet?
Ohja ik ben hier de Utrecht kenner
Volgens mij is dat altijd betalen + snel uitverkochtquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:13 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Wacht dan iig ff de info van de site af!
Zie je het voor je?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:13 schreef afcajos het volgende:
Het is niet de bedoeling dat dit een verkapte ONZ meet wordt hedat wordt geheid knokken tussen de KLB'ers en de ONZ'ers!
Apres-skiquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:13 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Dus, Tivoli valt af neem ik aan?
Waar dan? Stairway of apres-ski dinges?
Dus absoluut geen mogelijkheid, vooral niet als er zoveel mensen allemaal een kaartje moeten hebben.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Volgens mij is dat altijd betalen + snel uitverkocht
Stairway dan gewoonquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:13 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Dus, Tivoli valt af neem ik aan?
Waar dan? Stairway of apres-ski dinges?
Okay but we need a plan B.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:13 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Wacht dan iig ff de info van de site af!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:13 schreef afcajos het volgende:
Het is niet de bedoeling dat dit een verkapte ONZ meet wordt hedat wordt geheid knokken tussen de KLB'ers en de ONZ'ers!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:14 schreef afcajos het volgende:
[..]
Apres-skiLekker met zn allen dronken mee schreeuwen op 'schatje mag ik je foto' en over lelijke wijven heen kotsen
Jos, train je armspieren om de kruk de lucht in te krijgen hé.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:14 schreef afcajos het volgende:
[..]
Apres-skiLekker met zn allen dronken mee schreeuwen op 'schatje mag ik je foto' en over lelijke wijven heen kotsen
Wat is 9eu...kom op mensen. Emo girls ELL plentyquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
tivoli is 9 euro voor 80's party...
Grapjeeeeeequote:Op woensdag 14 januari 2009 00:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
tivoli is 9 euro voor 80's party...
Gar nicht, genoeg tenten die gratisch zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:14 schreef kurk_droog het volgende:
Mensen die dachten dat ze gratis konden gaanUitgaan kost geld..sorry
Ik las om kurk in de lucht te houdenquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jos, train je armspieren om de kruk de lucht in te krijgen hé.
Bio had aangegeven dat die dat juist niet wou hebbenquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:20 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Moet iemand wel ff een Poll maken over locaties en Tivoli uit de TT halen sowieso
Oh, dan mag Bio besluiten waar we heen gaan. Alles behalve Tivoliquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Bio had aangegeven dat die dat juist niet wou hebben
Kom je ook?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:22 schreef Fascination het volgende:
Apres-ski, dan kunnen we ons lekker ergeren aan de inhoudsloze muziek, ideaal voor ons KLB'ers.
Goezo knulquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:23 schreef Trannellius het volgende:
Ik ben danwel vrij onbekend, maar men kan mij schrijven bij de komers
Pakhuis -> studentenpas vragen ze somsquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:18 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Gar nicht, genoeg tenten die gratisch zijn.
Pakhuis is op Janskerkhof. Als ik niet knetterlam ben vind ik het een ongelooflijke paupertent maar anders is het wel te doen. Daarnaast zit Filemon, dat is altijd wel leuk.
Beurs is op Neude dus er wel dicht bij. Er tussenin zitten een aantal zeer goede kebabshops + ik hoef dan niet zo ver te lopen.
Naar polen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:22 schreef esco_ het volgende:
80's party![]()
Apres-Ski
Ik stel voor om met een hele Limbo-trein te gaan
Er zijn hier minderjarigen die meewillen hoor. En dan doel ik niet eens per se op mezelfquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Pakhuis -> studentenpas vragen ze soms
Filemon-> vind ik niet geschikt voor een fok meet te trendy enzo ( misschien ondertussen niet meer ben er al lang niet geweest , maar is wel heel druk
Beurs-> Btje ballentent, weet niet of iedereen zich daar thuis voelt, maar zou opzich kunnen
Eigenlijk zou Derrick heel geschikt zijn alleen is dat vanaf 21 jaar
Leuke vrolijke tent met foute muziek :
http://ausderreihederrick.nl/
Oja klopt. Even niet bij nagedacht. Filemon dan trouwens hetzelfde verhaalquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Pakhuis -> studentenpas vragen ze soms
Filemon-> vind ik niet geschikt voor een fok meet te trendy enzo ( misschien ondertussen niet meer ben er al lang niet geweest , maar is wel heel druk
Beurs-> Btje ballentent, weet niet of iedereen zich daar thuis voelt, maar zou opzich kunnen
Eigenlijk zou Derrick heel geschikt zijn alleen is dat vanaf 21 jaar
Leuke vrolijke tent met foute muziek :
http://ausderreihederrick.nl/
Daarom zeg ik dat het niet kan omdat het 21 + isquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er zijn hier minderjarigen die meewillen hoor. En dan doel ik niet eens per se op mezelf!
Beter den haag, bukakkeparty op zotheid!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:25 schreef reetveter het volgende:
Opbokke met die poll, laat de utreggers maar even goede toko's zeggen. Zoals phifedawg, endan is het beter beslissen. Amsterdam is uitgesloten want daar was de vorige KLB-meet
Het systeem beslistquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:25 schreef reetveter het volgende:
Opbokke met die poll, laat de utreggers maar even goede toko's zeggen. Zoals phifedawg, endan is het beter beslissen. Amsterdam is uitgesloten want daar was de vorige KLB-meet
Wat dacht je van 30 januari?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:27 schreef Paul het volgende:
Je kan er ook voor kiezen om naar tivoli te gaan maar dan een normale avond en niet deze 80s avond die avond is ongeveer de drukste van het jaar
dus een normale vrijdagavond gewoon
Ja, of gewoon naar een andere tent.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:27 schreef Paul het volgende:
Je kan er ook voor kiezen om naar tivoli te gaan maar dan een normale avond en niet deze 80s avond die avond is ongeveer de drukste van het jaar
dus een normale vrijdagavond gewoon
Ja gewoon zorgen dat je een beetje inkijk hebt inderdaadquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:27 schreef reetveter het volgende:
minimum zal wel 18 zijn, meiden die 17 zijn worden altijd toegelaten.
Meiden van 17 zijn te ouhoudquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:27 schreef reetveter het volgende:
minimum zal wel 18 zijn, meiden die 17 zijn worden altijd toegelaten.
top kroegquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:28 schreef Regenbui het volgende:
Cafe Flater.......Beste kroeg in Utrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |