Zie je het voor je?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:13 schreef afcajos het volgende:
Het is niet de bedoeling dat dit een verkapte ONZ meet wordt hedat wordt geheid knokken tussen de KLB'ers en de ONZ'ers!
Apres-skiquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:13 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Dus, Tivoli valt af neem ik aan?
Waar dan? Stairway of apres-ski dinges?
Dus absoluut geen mogelijkheid, vooral niet als er zoveel mensen allemaal een kaartje moeten hebben.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Volgens mij is dat altijd betalen + snel uitverkocht
Stairway dan gewoonquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:13 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Dus, Tivoli valt af neem ik aan?
Waar dan? Stairway of apres-ski dinges?
Okay but we need a plan B.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:13 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Wacht dan iig ff de info van de site af!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:13 schreef afcajos het volgende:
Het is niet de bedoeling dat dit een verkapte ONZ meet wordt hedat wordt geheid knokken tussen de KLB'ers en de ONZ'ers!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:14 schreef afcajos het volgende:
[..]
Apres-skiLekker met zn allen dronken mee schreeuwen op 'schatje mag ik je foto' en over lelijke wijven heen kotsen
Jos, train je armspieren om de kruk de lucht in te krijgen hé.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:14 schreef afcajos het volgende:
[..]
Apres-skiLekker met zn allen dronken mee schreeuwen op 'schatje mag ik je foto' en over lelijke wijven heen kotsen
Wat is 9eu...kom op mensen. Emo girls ELL plentyquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
tivoli is 9 euro voor 80's party...
Grapjeeeeeequote:Op woensdag 14 januari 2009 00:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
tivoli is 9 euro voor 80's party...
Gar nicht, genoeg tenten die gratisch zijn.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:14 schreef kurk_droog het volgende:
Mensen die dachten dat ze gratis konden gaanUitgaan kost geld..sorry
Ik las om kurk in de lucht te houdenquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jos, train je armspieren om de kruk de lucht in te krijgen hé.
Bio had aangegeven dat die dat juist niet wou hebbenquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:20 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Moet iemand wel ff een Poll maken over locaties en Tivoli uit de TT halen sowieso
Oh, dan mag Bio besluiten waar we heen gaan. Alles behalve Tivoliquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Bio had aangegeven dat die dat juist niet wou hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |