Tip: eet de vis meteen en laat hem niet 3 weken liggen, de volgende keer.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:24 schreef reetveter het volgende:
Vis![]()
Onmeunig meuren nadat je vis hebt gegeten![]()
Ik wist dat het ging komenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:25 schreef veldmuis het volgende:
Een topic over vis en dan beginnen met kibbeling_
Kwaliteitsvis hoor!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:25 schreef veldmuis het volgende:
Een topic over vis en dan beginnen met kibbeling_
homoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:26 schreef koningdavid het volgende:
Ik lust geen vis en ik kom ervoor uit.
Pangafilet is inderdaad super!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:27 schreef Yi-Long het volgende:
Ik hou ook niet echt van vis, maar dat komt voornamelijk vanwege de nasmaak bij sommige soorten, en ook hoe sommige van die enge gedrochten eruit zien.
Ik eet wel steeds meer vis, dus het gaat de goede kant op. Sinds kort Panga-filet ofzo ontdenkt, met tuinkruiden, en dat is goed te eten
Paling en haring en kibbeling etc gaan er ook prima in. Zalm ook af en toe wel gegeten (was op vakantie in Japan met wat gangsters, dus dan moet je wel...)
Panga, daar zit ook weinig smaak aan ook...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:27 schreef Yi-Long het volgende:
Ik hou ook niet echt van vis, maar dat komt voornamelijk vanwege de nasmaak bij sommige soorten, en ook hoe sommige van die enge gedrochten eruit zien.
Ik eet wel steeds meer vis, dus het gaat de goede kant op. Sinds kort Panga-filet ofzo ontdenkt, met tuinkruiden, en dat is goed te eten
Paling en haring en kibbeling etc gaan er ook prima in. Zalm ook af en toe wel gegeten (was op vakantie in Japan met wat gangsters, dus dan moet je wel...)
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:26 schreef koningdavid het volgende:
Jij begrijpt het !quote:
Kiblingquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:30 schreef Mendeljev het volgende:
Als ze nou eens een vis bedenken die géén graatjes heeft eet ik minstens 2x per week vis ;')
Wel eens van filet gehoord?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:30 schreef Mendeljev het volgende:
Als ze nou eens een vis bedenken die géén graatjes heeft eet ik minstens 2x per week vis ;')
Verdwaalde graatjes zijn echtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:30 schreef Mendeljev het volgende:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:27 schreef Fascination het volgende:
Meestal zijn dat van die typjes die het liefst tien kilo vlees achter de kiezen werken om zich vervolgens vol te gieten met bier en het alfabet te gaan boeren.
Vandaar de tuinkruiden, en niet zo'n nare nasmaak.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:29 schreef dubidub het volgende:
[..]
Panga, daar zit ook weinig smaak aan ook...
* Eric_Cantona sluit aan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:26 schreef koningdavid het volgende:
Pangafiletquote:
Ik eet het altijd met mosterdsaus. Erg smakelijkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:29 schreef dubidub het volgende:
[..]
Panga, daar zit ook weinig smaak aan ook...
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:35 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Pangafilet![]()
Zoute haring![]()
Lekkerbekje![]()
kibbeling![]()
Tonijn![]()
Zalm![]()
en de rest![]()
SHIT NU HEB IK ZIN IN VIS
Sinaasappel-sausquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik eet het altijd met mosterdsaus. Erg smakelijk
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:35 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Pangafilet![]()
Zoute haring![]()
Lekkerbekje![]()
kibbeling![]()
Tonijn![]()
Zalm![]()
en de rest![]()
SHIT NU HEB IK ZIN IN VIS
Beter proeven voortaan!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:37 schreef Jimmie het volgende:
Bijna alle vis moet ik niks van hebben, eet af en toe wel eens zalm, maar dat smaakt eigenlijk naar een kipfilet die eigenlijk niet goed gelukt is...
Slechte vis eet je danquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:38 schreef CantFazeMe het volgende:
Vis meurt zo keihard he, zelf kilometers achter je sterven er nog dieren.
Verse vis stinkt niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:38 schreef CantFazeMe het volgende:
Vis meurt zo keihard he, zelf kilometers achter je sterven er nog dieren.
quote:
Yep! Lekker man!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:39 schreef Registratiedienst het volgende:
Mensen die dieren eten ethisch verantwoord vinden..
En dieren mogen wel dieren eten?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:39 schreef Registratiedienst het volgende:
Ik gooi ze wel eerst in het vuur, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:39 schreef Registratiedienst het volgende:
Vis is ook heel ongezond hoor..... ik zou dr niet aan beginnen als ik jou was.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:41 schreef CantFazeMe het volgende:
Serieus ik heb op een kamp één stukkie vis geprobeerd, en kotste gelijk de persoon naast mij onder. Onwijs goor. Het sinkt, het is vet (of wat voor sap het ook is?) en je begint ook uit je bek te meuren. Ik was al bezig om het met een wc-borstel weg te schrobben.
Oh en daarbij had ik een bakje kibbeling gehad. Smaakte naar kip trouwens.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:42 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Vis is ook heel ongezond hoor..... ik zou dr niet aan beginnen als ik jou was.
Dan leef je langer_!
Ah gelukkig is smaak persoonlijk!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:48 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Oh en daarbij had ik een bakje kibbeling gehad. Smaakte naar kip trouwens.
Hans van Baalen doet sinds kort aan zwemmen!?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:49 schreef Rosbief het volgende:
Deze vissen zijn echt zó lekker, damn![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik eet vlees, veel vlees!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:51 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
echte mannen eten vlees, veel vlees.
en roodquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:51 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
echte mannen eten vlees, veel vlees.
Alien vs Predator 3? Wat is dat voor een gedrocht man. Opgezwollen hond?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:49 schreef Rosbief het volgende:
Deze vissen zijn echt zó lekker, damn![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ah, dus jij bent er zo'n 1 die in de zomer bij een bepaalde parade op een boot in een tanga staat te moonwalken?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:51 schreef De_Melkboer het volgende:
blackened salmon uit de Cajun keuken, dichtgeschroeid in een gloeiende gietijzeren pan, Forel, verse haring voor je ogen klaargemaakt, sprotjes, spieringen, tilapia, scholletjes, scharretjes, tong, bot, kabeljauw, makreel, noem maar op......
Lekker man.
2 topics waarin men mij gek maakt met lekkere gerechten!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:51 schreef De_Melkboer het volgende:
blackened salmon uit de Cajun keuken, dichtgeschroeid in een gloeiende gietijzeren pan, Forel, verse haring voor je ogen klaargemaakt, sprotjes, spieringen, tilapia, scholletjes, scharretjes, tong, bot, kabeljauw, makreel, noem maar op......
Lekker man.
lumpfish, vooral populair in japanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:51 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Alien vs Predator 3? Wat is dat voor een gedrocht man. Opgezwollen hond?
Oh was je je plaatsje kwijt op de boot?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:52 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ah, dus jij bent er zo'n 1 die in de zomer bij een bepaalde parade op een boot in een tanga staat te moonwalken?
Is Viswijfje nog vrijgezel?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:41 schreef Leanne het volgende:
vis is sexy![]()
![]()
ik zou willen daten met een vis
Ah, was jij dat, ik dacht al dat ik beet had.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:52 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ah, dus jij bent er zo'n 1 die in de zomer bij een bepaalde parade op een boot in een tanga staat te moonwalken?
Inktvis vind ik ook niks, beetje saaie smaak en vieze structuur.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zure haring
Zalm
Tonijn
Makreel
Kibbeling/lekkerbek
Paling
Inktvis
Ik vind inktvis ook wel lekker (er zijn vissoorten die me beter smaken, maar ik vind het niet vies)quote:
Ik krijg vies honger van dat plaatjequote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:23 schreef BasEnAad het volgende:
Voor iedereen is er dus wel een geschikt visgerecht!
Bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
![]()
Ik eet geen wezens die intelligenter zijn dan mensen.quote:
Boh zeg, dat ziet er echt goed uitquote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:30 schreef ondeugend het volgende:
1 keer per week vis.. heerlijk !
En nee het maakt niet uit welke vis
wat is een lumpvis in het nederlandsch?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:59 schreef Laton het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
smakelijk ![ afbeelding ]
Als je zo gaat beginnen: blijf dan maar heel je leven binnen, van de vervuilde lucht krijg je kanker, misschien loopt er wel een roker langs, van de zon krijg je kanker, van chips krijg je kanker, van bellen krijg je kanker, van naast je telefoon slapen krijg je kanker.. ik kan zo nog een tijdje doorgaan maar daar heb ik geen zin inquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:36 schreef NikkelCobalt het volgende:
c) tilapia is kankerverwekkend dus lang zo gezond nog niet
ga je ook douchen na het vis eten?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:24 schreef reetveter het volgende:
Vis![]()
Onmeunig meuren nadat je vis hebt gegeten![]()
Volgens Wikipedia: Snotolfquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]
wat is een lumpvis in het nederlandsch?
en de lelijkheid va buiten zeg niets over het smakelijke van binnen he....
En ga muziek luisteren jij, doe ik ook.![]()
Precies, Zeewolf is ook een harstikke lelijk beest, maar g*ddomme is dat goed te pruimen..quote:Op woensdag 14 januari 2009 01:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]
wat is een lumpvis in het nederlandsch?
en de lelijkheid va buiten zeg niets over het smakelijke van binnen he....
En ga muziek luisteren jij, doe ik ook.![]()
snot?quote:
Nee, ik heb dat met biefstuk, het ziet er lekker uit en ruikt erg goed maar ik krijg het gewoon niet weg.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:46 schreef koningdavid het volgende:
Ik vind vis echt niet te vreten maar toch krijg ik trek na het zien van die plaatjes in de OP.
Gek
Slibtong bestaat niet. Sliptong wel (kleine tong, die door het net slipt)quote:
Ben daar weleens benieuwd naarquote:Op woensdag 14 januari 2009 08:21 schreef charon het volgende:
[..]
Slibtong bestaat niet. Sliptong wel (kleine tong, die door het net slipt)
Vissticks vis noemenquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:39 schreef P8 het volgende:
de ernstige aanstellers zijn die lui die "geen vis lusten", maar wel vissticks eten
Ohh goed ideequote:
dan lust je dus ook vis...quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:25 schreef BlazingV2 het volgende:
Eigenlijk lust ik geen vis,maar vissticks en kibbeling gaat erwel in .
Eten vegetariers dan geen vis?quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:58 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
dan lust je dus ook vis...![]()
net als vegetariërs die wél kroepoek vreten....
das de omega-3 visolie die door z'n lijf giertquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:10 schreef Birra het volgende:
Ik ken er een die krijgt pijn in zijn borst als hij vis eet.
Van binnenblijven krijg je vast ook kanker, en anders wel vitamine D gebrekquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:02 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Als je zo gaat beginnen: blijf dan maar heel je leven binnen, van de vervuilde lucht krijg je kanker, misschien loopt er wel een roker langs, van de zon krijg je kanker, van chips krijg je kanker, van bellen krijg je kanker, van naast je telefoon slapen krijg je kanker.. ik kan zo nog een tijdje doorgaan maar daar heb ik geen zin in
OMG ik gaf je een inkopper. Kop hem dan ook inquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:39 schreef NiTiN het volgende:
http://letmegooglethatforyou.com/?q=OMNOMNOM
urban dictionary, 2e link
visquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |