Ojee, in wording zelfs al, moet ik dan toch teruglezen, of kan ik de draad vanaf hier oppakken?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:15 schreef yvonne het volgende:
Ben ik op tijd voor een rel in wording of was het vals alarm?
Ja een hele erge!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond Fok!![]()
(Ik heb niet teruggelezen, heb ik een rel gemist?)
U bent de sleutel tot den toelaatbaarheidquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:15 schreef yvonne het volgende:
Zo?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja een hele erge!![]()
Hou je hand eens op?
Zooooooooooooooo erg!
Da's dat ondergebit van Ans.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:16 schreef Noek het volgende:
Het hapert toch. Gestotter in een glas water.
quote:
Er was toch een likkende Lassiequote:
Watquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:22 schreef Noek het volgende:
Ik vind het maar raar allemaal eigenlijk.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
..........................................................
...................................................................
![]()
Liesje................................................................................................................................Gert
Dood. Flipper is opgepakt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Er was toch een likkende LassieWaar is die eigenlijk
Tong versleten msschien ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Er was toch een likkende LassieWaar is die eigenlijk
Das was een dolfijn troelaquote:
Als jij die zieke gore psychoot nou niet zo snel bant voortaan, dan wordt het misschien nog eens wat.quote:
Ik haat je niet .. Ik ben gek op russels .. Maar niet meer zo op jouquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jaloers kreng. Je haat me omdat ik zo'n lief hondje heb he?
En dat zal me boeien, want Tjesto is nog steeds dol op mij en dat is wat teltquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haat je niet .. Ik ben gek op russels .. Maar niet meer zo op jou
Tis uitquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En dat zal me boeien, want Tjesto is nog steeds dol op mij en dat is wat telt
Hoe kan dat nou als ze zo verschrikkelijk veel online is dat ze haar accountgegevens niet eens meer weet, josti?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:04 schreef Coos het volgende:
[..]
En zitten jullie allebei op dezelfde bank naar elkaar te posten op Fok?
Ohw, zou je dan zo vriendelijk willen zijn voor mij een samenvatting te maken?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:28 schreef Peter6000 het volgende:
Wachten jullie nog ff met editten, ik moet nog ff teruglezen.
Slomequote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:28 schreef Peter6000 het volgende:
Wachten jullie nog ff met editten, ik moet nog ff teruglezen.
ben jij soms een beetje een gloryhuntert?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nieuw baasje gezocht voor Smokey (jack russel)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:26 schreef Soury het volgende:
Ik haat je niet .. Ik ben gek op russels .. Maar niet meer zo op jou
ligt eraan wat je allemaal gaat posten de komende 30 minutenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:15 schreef yvonne het volgende:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nog zo'n zeikwijf! !Ga lekker lezen ipv de hele nacht posten en gaan slapen op drukke tijden Komen zeuren om een samenvattingquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw, zou je dan zo vriendelijk willen zijn voor mij een samenvatting te maken?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
En die bosmarmot van de buuf. Zit me aan te kijken van.............. en ik dan???????
Was die gozer van gisteren weer een kloon dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Als jij die zieke gore psychoot nou niet zo snel bant voortaan, dan wordt het misschien nog eens wat.
Vertel, was het leuk?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog zo'n zeikwijf! !Ga lekker lezen ipv de hele nacht posten en gaan slapen op drukke tijden Komen zeuren om een samenvatting
* Klikquote:
Ja de krullen ik klik niet eens. Heb al twee kut katten dankzij Fok ..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nieuw baasje gezocht voor Smokey (jack russel)
Ik had het over LS en Soury sloompie.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou als ze zo verschrikkelijk veel online is dat ze haar accountgegevens niet eens meer weet, josti?
Jaloers?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog zo'n zeikwijf! !Ga lekker lezen ipv de hele nacht posten en gaan slapen op drukke tijden Komen zeuren om een samenvatting
En bedankt. Nu moest ik me dat ook voorstellen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij de bosmarmot van de buuf?
Samenvatting .. Geen idee ik sliepquote:
ohwwwwwwwwwwwww ja ben ook half bezig in een pokerttoerneui!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik had het over LS en Soury sloompie.
Da's de hond van Ans.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat had ik net bij:" lekker likken" bij iemand met een "ondergebit".quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
En bedankt. Nu moest ik me dat ook voorstellen.
Ans pommerans uit Nieuwerschansquote:
Dat is Ans. Opdat wij nooit vergeten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat had ik net bij:" lekker likken" bij iemand met een "ondergebit".
He bah.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:36 schreef Gert het volgende:
godver ...... wat jammer.......... dan heb ik een begravenis..... weet nog niet van wie maar dat verzinquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:20 schreef peeet1 het volgende:
Hey, ga jij ook mee...?
Aan: Vrienden van Dennis
Ik heb echt iets heel leuks voor je! Heb je zin in vakantie??? Ga dan gezellig mee met mij en nog vele andere artiesten Ultra All-Inclusive naar Turkije!
[ afbeelding ]
Het TV programma Sterrenpalet gaat in mei 8 dagen naar Turkije voor de opnames van een prachtige special! Iedereen mag met ons mee naar Turkije voor slechts 635,- p.p. in een superdeluxe 5-sterren hotel in Alanya en natuurlijk All-inclusive!!!
[ afbeelding ]
Gezellig samen op vakantie met o.a. Dennis Bax, Stef Ekkel, Rob Ronalds, Alex, Roy Raymonds, Christine van S, Sasja Brouwers & Eric Forrest, Antonio, Jerry nog meer...
Jij kan dus ook mee op deze muzikale zonvakantie van dinsdag 12-05-2009 t/m dinsdag 19-05-2009. Je verblijft 8 dagen in het luxe 5-sterren hotel Club Paradiso in Alanya, Turkije op basis van ALL-Inclusive!
Faciliteiten: 12 liften, receptie, ruime lobby met zitjes,
televisiekamer, binnen- en buitenrestaurant, bars,
2 grote buitenzwembaden met apart kinderbad, binnenzwembad, glijbaan, ligstoelen en parasols gratis,
handdoekenservice (met borg), speeltuin,
babysitservice (tegen betaling), discotheek,
internetmogelijkheden (tegen betaling), winkels, kapper,
dokter, fitness, Turks bad en sauna (gratis),
massage (tegen betaling). Dit hotel is niet geschikt
voor mindervaliden.
Bij deze reis inbegrepen: Vliegreis Amsterdam-Antalya-Amsterdam en transfer met onze eigen bus Antalya-Alanya
Verzorging is All-inclusive PLUS: Ontbijt, laat ontbijt, lunch, en diner in buffetvorm, lokale alcoholische en alcoholvrije drankjes gedurende 24 uur, a la carte restaurant en BBQ-restaurant, 24 uurs snackservice.
Overnachting in een luxe 2-persoonskamer met o.a. balkon, telefoon, airco, minibar, kluisje en badkamer. Speciale begeleiding door Rob Brouwer als organisator en contactpersoon. Luchthavenbelasting, administratiekosten, vliegtax en brandstoftoeslag
Overdag worden de artiesten gevolgd door camera's van Sterrenpalet. Er zijn 3 feestavonden met optredens van de artiesten. Dit zal later uitgezonden worden door o.a. TROS sterren.nl
Dus ga jij ook mee met mij en al die andere artiesten, lekker luxe naar Alanya in Turkije?!?
Wil jij mee, BOEK dan nu via www.sterrenpalet.nl of stuur een mailtje naar info@dennisbaxfansite.nl
Groetjes en misschien tot snel op het vliegveld
Dennis Bax
Voor BOEKINGEN, kijk op www.dennisbaxfansite.nl
Natuurlijk verwacht ik wel dat je mijn nieuwe nummers kan meezingen op vakantie in Turkije dus vergeet niet nog eventjes mijn album te kopen Nu verkrijgbaar bij de Music Stores en online te bestellen via de volgende link http://www.musicstore.nl/product_info?products_id=950381
[ afbeelding ]Album "Zoals ik Ben"
Groetjes Dennis
Vrouw met ondergebit zkt. man met bovengebit om saampies te eten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is wellicht iets tussen de regels door te lezen, wat ik niet zie.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw, zou je dan zo vriendelijk willen zijn voor mij een samenvatting te maken?
Dit...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wie? En Christine van S., is die niet vluchtgevaarlijk?quote:Gezellig samen op vakantie met o.a. Dennis Bax, Stef Ekkel, Rob Ronalds, Alex, Roy Raymonds, Christine van S, Sasja Brouwers & Eric Forrest, Antonio, Jerry nog meer...
Juist!quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Hondje is niet van de user hè? Voordat je een ban gaat oplopen want het is het niet waard.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er is wellicht iets tussen de regels door te lezen, wat ik niet zie.
Dus geen samenvatting.
En er staat een walgelijk linkje in van iemand die zijn hond niet heeft opgevoed, en er daarom een nieuwe baas voor zoekt.
Slecht voor mijn bloeddruk dat soort dingen te lezen.
gaan we gore contactadvertenties doen? Zal ik direct ff de winnende doen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Vrouw met ondergebit zkt. man met bovengebit om saampies te eten.
Duidelijk unshaven and furredquote:
Ik ga wel ff doodquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
godver ...... wat jammer.......... dan heb ik een begravenis..... weet nog niet van wie maar dat verzin
ik nog wel![]()
anders was ik ook mee gegaan.........
lekker met Dennis![]()
![]()
Is Eric Forrester?quote:
Ik post tegenwoordig onder de bangrens.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Hondje is niet van de user hè? Voordat je een ban gaat oplopen want het is het niet waard.
Ik zit gewoon aan hoe heten die driehoekige chips met kaas net uit de koekepanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:43 schreef Copycat het volgende:
Laat die chocolademousse maar even zitten.
De wie?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:42 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Omg. Die UI had ik heeeeeeeel lang.
quote:
wie ben jij en wat doe je hierquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:42 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Omg. Die UI had ik heeeeeeeel lang.
Tortilla chips!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:44 schreef versabommie het volgende:
Ik zit gewoon aan hoe heten die driehoekige chips met kaas net uit de koekepan
Hooguit een spatiequote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Moet daar niet nog ergens een woord tussen?
verkapte doodsverwensing.. moet toch minimaal een rel en maximaal een ban uit te slepen zijnquote:
Ja zag het al. Schrok toch ffquote:
Is Eric Forrest-er?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:44 schreef Noek het volgende:
Moet daar niet nog ergens een woord tussen?
en jij moet ook dood........quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
verkapte doodsverwensing.. moet toch minimaal een rel en maximaal een ban uit te slepen zijn
en hij is al gequote dus editten heeft geen zin meerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
verkapte doodsverwensing.. moet toch minimaal een rel en maximaal een ban uit te slepen zijn
Relnichtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee. Ben geen kloonquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
De wie?![]()
Jij bent de kloon van She?
Ik had een opmerking geplaatst, maar weer weggehaald.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die kan je toch helemaal niet aankijken van: En ik dan?
Vriendelijk doen jij. Héle zooi posts in een hele zooi topics, uitgebreid fobo.. dit is geen stomme kutkloon of het is een verdomd geraffineerde.quote:
FRITSELTJE ..........quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
en hij is al gequote dus editten heeft geen zin meer
ha heb het weer... dorito's, en die leg ik dan in laagjes in de koekuyhpan, en doe daar kaas overheen, weer een laag, weer kaas... koekuhpan opzetten, deksel erop en ff flink de boel laten smelten..quote:
Ben ik weerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is Eric Forrest-er?
Da's toch die pa, uit the bold en the beautiful?
Ja. Flauw.
Verveelde mequote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Vriendelijk doen jij. Héle zooi posts in een hele zooi topics, uitgebreid fobo.. dit is geen stomme kutkloon of het is een verdomd geraffineerde.![]()
Ha die Lau.
Wat mot je hier?
Yeah woohoo!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:47 schreef FANN het volgende:
[..]
FRITSELTJE ..........![]()
![]()
![]()
jij mag blijven
nee, LS!quote:
Weet ik toch. Maar wat is een UI?quote:
UI, user icon.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
De wie?![]()
Jij bent de kloon van She?
Oeh, dat klinkt wel lekker. Wat voor een kaas gebruik je dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:47 schreef versabommie het volgende:
ha heb het weer... dorito's, en die leg ik dan in laagjes in de koekuyhpan, en doe daar kaas overheen, weer een laag, weer kaas... koekuhpan opzetten, deksel erop en ff flink de boel laten smelten..
daarna doe ik het dippen in tabasco en eventueel zure room als ik het nodig vind om af te blussen .. maar meestal alleen tabasco
Niks aan de hand doorlopen ofzoquote:
User Iconquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Weet ik toch. Maar wat is een UI?
goh het woord ban valt, en de hele rode pms-industrie komt weer op volle toeren aankakken in de vorm van ......quote:
Oh dat ben jij!quote:
Pm me dahaaaaaaaaaaan!quote:
siepelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Weet ik toch. Maar wat is een UI?
Tip klik ff op de postgeschiedenis ... Dat scheeltquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ikke wel![]()
van mezelluf![]()
![]()
![]()
en een stomme newbiedat ben ik ook
Waarom ??? geen redenquote:
Hahaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh dat ben jij!![]()
Ik had m eerder en langerDus blij dat je gestopt bent met me na-apen.
ze is triggerhappy denk ikquote:
En vermaak je je nu?quote:
Ja. denk ik. hoop ik.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh dat ben jij!![]()
Ik had m eerder en langerDus blij dat je gestopt bent met me na-apen.
De wie van gister?quote:
Joh je kan wel huilie gaan doen, maar die lieve kleine rode dikkertquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
YVONNE YVONNE!!!!!!!!!!!!!!
Hij doet het weer
jahaaaaaaaaaaa verpest het nou niehiet........quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Tip klik ff op de postgeschiedenis ... Dat scheelt
Die snap ik ook al nietquote:
Woehoeeee.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
jahaaaaaaaaaaa verpest het nou niehiet........
leuke fobo![]()
Lauriette91 mag blijven![]()
![]()
Sorry Skattie, T was voor Laurdingesquote:
Oh. Kun je die UI niet meer terugzetten en zo voor een relletje zorgen?quote:
Eensch... ik zou zo graag eens zo'n rel van dichtbij willen meemaken he!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh. Kun je die UI niet meer terugzetten en zo voor een relletje zorgen?
Oh echt? Ik helemaal in de piepzak.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Sorry Skattie, T was voor Laurdinges
Oh Jian, met de kop van Jaap Stam ofzo. Zou die ook op de stort liggen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Die stomme met dat hoofd. Die nieuwe user die toevallig hier kwam posten.
Puik plan!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat het heel snel losbarst. Iig één dezer dagen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eensch... ik zou zo graag eens zo'n rel van dichtbij willen meemaken he!
Hee kappe gaat al veulst te snel.. Of is dat de wijn (aan mijn kant)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik echt zo kijken vanquote:
als ik terugkijk heb ik weleens midden op de Gazastrook zitten picknicken en ik had niks in de gatenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eensch... ik zou zo graag eens zo'n rel van dichtbij willen meemaken he!
Jij bent goed met namen. Ja, kweenie waar die is. Misschien komt die toevallig morgen wel weer.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh Jian, met de kop van Jaap Stam ofzo. Zou die ook op de stort liggen?
Vrijdag lijkt me wel een mooie dag voor een relquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat het heel snel losbarst. Iig één dezer dagen.
Ik ben eigenlijk niet zo in de stemming.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij is ook mooi. Is het Anouk?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:56 schreef Lauriette91 het volgende:
En ik ben gehecht aan mn huidige UI
Telefoonsex?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Die stomme met dat hoofd. Die nieuwe user die toevallig hier kwam posten.
na denk dan heb ik een mooie kijktip.. High stakes poker seizoen 1 t/m 4... wat een kick programma.. gaat om echt geld en alle bekende pokeraars van de wpt enzo zetten dus hun eigen geld in, startbedrag is een ton ... Schitterend poker!quote:
Kom op zeg, jij moet trouwen as. vrijdag.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh je kan wel huilie gaan doen, maar die lieve kleine rode dikkertgaat echt niet zomaar bannen ...
Moet ik tot 22uur werkenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:57 schreef blomst het volgende:
[..]
Vrijdag lijkt me wel een mooie dag voor een rel
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat het heel snel losbarst. Iig één dezer dagen.
En jij , moet jij niet gaan tellen??quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kom op zeg, jij moet trouwen as. vrijdag.
Je loopt te rellen en iedereen een ban aan te smeren.
Ik vind da jij in de rust-stand moet.
Je moet je smooking nog passen en je sgoenen nog inlopen.
We weten dat je penefeus bent, maar we leven met je mee.
En na drie posts weet iedereen al wie het isquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Jij bent goed met namen. Ja, kweenie waar die is. Misschien komt die toevallig morgen wel weer.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik echt zo kijken van.
En toen zo van.
Ik wil graag een optie voor de zaterdag eik Oh, en ik zie nu dat dat Yvonne ook beter past. Nou fijn, doen we het zo.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:57 schreef blomst het volgende:
[..]
Vrijdag lijkt me wel een mooie dag voor een rel
ja vrijdag is een kutdag voor een rel!quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
is er ergens een rel-mailinglist ofzo hier waar ik me in kan schrijven ?
wie ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:00 schreef Copycat het volgende:
Ex-DGK'ers, CBML'ers en BB'ers in de media. # 17
Hij is undercover.
Volgend jaar weer tijdens Sint Nicolaas.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:58 schreef blomst het volgende:
[..]
En jij , moet jij niet gaan tellen??
ja nouja, liever de dinsdag rellen dan aankomende vrijdag... zoi vaak gebeurt het nu ook weer niet dat ik trouw verdomme!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:01 schreef Noek het volgende:
Dinsdagavond jongens. Dat kan toch ook helemaal niet.
neequote:
Daarna ben ik bruidsmeisjequote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:59 schreef blomst het volgende:
[..]
ne 22.00uur is het nog steeds vrijdag
Ik ben ook nog steeds aan het tempo hier aan het wennenquote:
quote:
Zal wel een uitvoegstrook zijn geweestquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]
als ik terugkijk heb ik weleens midden op de Gazastrook zitten picknicken en ik had niks in de gaten
![]()
![]()
Liefff!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
doen we voor jou, zodat je je niet hoeft te vervelen!
Heb je geen internet op je mobiel??quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja nouja, liever de dinsdag rellen dan aankomende vrijdag... zoi vaak gebeurt het nu ook weer niet dat ik trouw verdomme!die rel moet echt opgeschoven worden!
Dat is ook weer waar. Ik gun het je. Als een soort van vrijgezellenavond.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja nouja, liever de dinsdag rellen dan aankomende vrijdag... zoi vaak gebeurt het nu ook weer niet dat ik trouw verdomme!die rel moet echt opgeschoven worden!
Ik denk niet dat ik daar tijd voor hebquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:04 schreef blomst het volgende:
[..]
Heb je geen internet op je mobiel??
* versabommie trekt teletubbiepak aan en zet oorwarmers opquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Ik gun het je. Als een soort van vrijgezellenavond.
Als iedereen alvast even met één glaasje begint. Ké?
Kleed jij je ondertussen even om, bommie. Iets geks en spontaan zou leuk zijn.
10 euro, 1 mbit onbeperkt bij tmobile...quote:
is johanna ook al zenuwachtig??quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik daar tijd voor heb
theorie wel ........ maar 6x gezakt voor praktijk en pas 7e keer geslaagdquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zal wel een uitvoegstrook zijn geweest![]()
Rijbewijs in een keer gehaald?
Dat soort dingen kijk je niet live .. Zeker niet met een rel achtig gedoe hier.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:05 schreef Coos het volgende:
Jesus wat gaat dat snel hier.![]()
Zat bij de rijdende rechter.
Tokkie-achtigen
Is dat een gas ovenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:07 schreef Noek het volgende:
Voor het sfeertje:
[ afbeelding ]
Zie! Gelijk sfeer.
Pfftttt.....relachtig gedoe!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat soort dingen kijk je niet live .. Zeker niet met een rel achtig gedoe hier.Watje
Zet je nog steeds 50 euro?quote:
Als het maar lekker warm isquote:
Ik ga nog even iets anders leuk doen. Dag Coosquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Pfftttt.....relachtig gedoe!!![]()
Het draait iedere keer weer op kusjes en zwaaismileys uit![]()
Maar mijn relalert staat wel aan en op scherp dus mocht er iets losbarsten.............
Ja joh! De holocaust was misschien niet zo netjes, maar de sféér was goéd!quote:
Eikelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Pfftttt.....relachtig gedoe!!![]()
Het draait iedere keer weer op kusjes en zwaaismileys uit![]()
Maar mijn relalert staat wel aan en op scherp dus mocht er iets losbarsten.............
Roediequote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ga nog even iets anders leuk doen. Dag Coos![]()
Jij zit wel vaak op het randje met je grapjes Gertquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja joh! De holocaust was misschien niet zo netjes, maar de sféér was goéd!
tja wilde gewoon ff kijken of ik fan kon worden van je!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:15 schreef FANN het volgende:
laatste spieker in mijn fobo http://fotoboek.fok.nl/versabommie
wat mot je daar ...........![]()
nou heb ik lekker ook in de jouwe gekeken..........
als jij de mijne mag zien, mag ik de jouwe zien....... da's wel zo eerlijk![]()
![]()
Fann serieus .. Denk dat je daar mee moet kappen. Een hoop gasten loeren en soms is het leuk als ze wat achterlaten. Dit is niet kies .. Wees vereerd ofzoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:15 schreef FANN het volgende:
wat mot je daar ...........![]()
nou heb ik lekker ook in de jouwe gekeken..........
als jij de mijne mag zien, mag ik de jouwe zien....... da's wel zo eerlijk![]()
![]()
Linkje?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:16 schreef versabommie het volgende:
whahaha... zit net weer dat oude legendarische fb topic van bb6 te lezen waar PC Eend net trug is van een ban
Hoe vaak check je dat dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:15 schreef FANN het volgende:
Ik weet het zo net nog niet, ik weet ook niet of ik het helemaal eens ben met die wet tegen ontkenning van de holocaust enzo.. Maar dat komt ook omdat je nu 1 beschermde groep hebt zeg maar ...maargoed...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij zit wel vaak op het randje met je grapjes Gert
én........?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
tja wilde gewoon ff kijken of ik fan kon worden van je!
Sfeervolquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:07 schreef Noek het volgende:
Voor het sfeertje:
[ afbeelding ]
Zie! Gelijk sfeer.
Ik LOLde erom.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
jahaaa...... maar dat vin ik grappig..........quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Fann serieus .. Denk dat je daar mee moet kappen. Een hoop gasten loeren en soms is het leuk als ze wat achterlaten. Dit is niet kies .. Wees vereerd ofzo
BB [FB] # 12 Wie zijn reet verbrandt, moet op de ban zitten!quote:
Zegt ik niet, voor je het weet ben je in dit land al snel een stalkerquote:
Daarom kijk ik bijna nooit in fobo'squote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:18 schreef Gert het volgende:
Ik lees dat wel vaker, dat users in de gaten houden wie er in hun fobo kijkt. Wel grappig.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:19 schreef FANN het volgende:
[..]
jahaaa...... maar dat vin ik grappig..........
dan denken ze ... shit........![]()
denk ik er dan bij hé....... en dat vin ik grappig![]()
![]()
en die moeten tot........quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zegt ik niet, voor je het weet ben je in dit land al snel een stalker
Ongeletterd kan ik je niet noemen, maar de geschiedenis schijnt je toch enigszins ontvallen te zijnquote:
Vind ik ook hoor. Het was een goedbedoeld lief plaatje en hij maakt er iets naars van.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
ja........ jij snapt hetquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moet er ook altijd wel een beetje om lachen!![]()
Zeker als het een lurker is, die zie ik dan, als je dat doet achter de computer van kleur verschieten en je vervloeken.
schitterend indeed...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:21 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, dat waren tijden met kwaliteitsposten van kwaliteitsusers.
BB [FB] # 12 Wie zijn reet verbrandt, moet op de ban zitten!
Jij bent gewoon jaloers dat Benito maar een prutser was vergeleken met Adje.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb weleens uitgelogd om anoniem in een Fobo te kunnen gaan kijken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom kijk ik bijna nooit in fobo's.
ohwkutfuckshit.. zit ik net bijna Gert zijn babbels goed te praten pffffquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor. Het was een goedbedoeld lief plaatje en hij maakt er iets naars van.
Grijp em.
Bommie, je staat klaar hè? Het is jouw feestje!
Ja hoor Gertjequote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers dat Benito maar een prutser was vergeleken met Adje.
O jij vólgt 'm echt!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Nu die in SHO rondhangt verhoog ik het naar 100.
13 ppp topics nodigen zo niet uit tot lezen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:19 schreef versabommie het volgende:
Ze probeerden tijdnes bb6 mij een ban aan te smeren, wat ze toen niet lukte.. En maar stoken hahaha
Het waren allebei lutsers! Mao wist tenminste wat hij deed!quote:
Gert!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:25 schreef Gert het volgende:
[..]
O jij vólgt 'm echt!
Maar zou dat bolle rooie bruidsmeisje nou echt zo simpel zijn dat ze hem laat glippen?
Gawd.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohwkutfuckshit.. zit ik net bijna Gert zijn babbels goed te praten pffff
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:26 schreef Lauriette91 het volgende:
Ik ga dit topic weer even verlaten![]()
Ik zwaai uit principe nooit terug.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:26 schreef Lauriette91 het volgende:
Ik ga dit topic weer even verlaten![]()
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het waren allebei lutsers! Mao wist tenminste wat hij deed!
Nee hoor. Ik vind het een absurd garpje met een edge. Die kan ik op z'n tijd wel waarderen. Ook over zo'n beladen onderwerp.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ongeletterd kan ik je niet noemen, maar de geschiedenis schijnt je toch enigszins ontvallen te zijn
Schat, luister. Zo'n 3 seconden geleden vroeg ik naar hem. SherloCc wist waar die was.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:25 schreef Gert het volgende:
[..]
O jij vólgt 'm echt!
Maar zou dat bolle rooie bruidsmeisje nou echt zo simpel zijn dat ze hem laat glippen?
Verkapte groetpost.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zwaai uit principe nooit terug.
Het is niet persoonlijk, ik doe dat bij niemand.
Dan weet je dat.
We kunnen Gertje ook anoniem tippen voor holocaustontkenning.. wortie morgen van zijn nest gelicht, en dan heb je als hij weer losgelaten wor een week rellenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Gawd.
Ik krik de sfeer wel weer op.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
gelijk heb je
![]()
maar wel terugkomen hoor... soms is het hier ook best normaal........
Hee, het is jouw dag! Klein bol rood bruids-laafje it will be!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gert!het is kleine bolle rooie bruids-laafje!
Dat heb ik laatst ook een keer gedaan. En kreeg diezelfde meldingquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb weleens uitgelogd om anoniem in een Fobo te kunnen gaan kijken.![]()
Maar die bleek alleen toegankelijk te zijn voor ingelogde users.
Ja die snapt het iid die post de link nietquote:
Dan ben ik Gert kwijt. Nee, dat kan ik niet hoor.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
We kunnen Gertje ook anoniem tippen voor holocaustontkenning.. wortie morgen van zijn nest gelicht, en dan heb je als hij weer losgelaten wor een week rellen
je kunt toch gewoon aanvinken dat je anoniem wilt kijkenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst ook een keer gedaan. En kreeg diezelfde melding.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Gawd.
Ik krik de sfeer wel weer op.
[ afbeelding ]
Ha ha ha....zijn wel weer dezelfde die daar zitten te rellenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze probeerden tijdnes bb6 mij een ban aan te smeren, wat ze toen niet lukte.. En maar stoken hahaha
Mooi!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:28 schreef Noek het volgende:
Schat, luister. Zo'n 3 seconden geleden vroeg ik naar hem. SherloCc wist waar die was.
Je kunt een optie aanvinken zodat je anoniem kunt surfen over FoBo.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb weleens uitgelogd om anoniem in een Fobo te kunnen gaan kijken.![]()
Maar die bleek alleen toegankelijk te zijn voor ingelogde users.
thnx! Dan zou ik ook graag APK en Jappie achter de auto willen hangen als rammelende blikjes!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, het is jouw dag! Klein bol rood bruids-laafje it will be!
Ja, maar je kan blijkbaar ook aanvinken dat enkel ingelogde users kunnen kijken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:30 schreef blomst het volgende:
je kunt toch gewoon aanvinken dat je anoniem wilt kijken
Haaaaaaaaaa oktoberfest! Jij weet hoe je een kerel moet ophitsen! Ik ga morgen mijn lederhose eens poetsen voor de huwelijksnachtquote:
ik begrijp die hele "ik wil niet laten zien dat ik gekeken heb" onzin niet zo ...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar je kan blijkbaar ook aanvinken dat enkel ingelogde users kunnen kijken.
Goed plan! Ik ga een biertje pakken.quote:
Daar moet een piemel in, daar moet een piemel in!quote:
Oh, das handig.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je kunt een optie aanvinken zodat je anoniem kunt surfen over FoBo.
Ik ga zo hoor en ik weet dat ik mezelf niet mag quoten maar dit gaat too fur.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Daar moet een piemel in, daar moet een piemel in!![]()
Voel je het al een beetje bommie? Ik wel!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kunnen die moppies zo'n glas helemaal leeg krijgen?
euh?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Waar ben jij mee bezig, met 'fokken'quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:34 schreef Noek het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
MarkvanRinsum!
Ik stel me Mark heel anders voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen :W
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
MarkvanRinsum!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Mark
![]()
Ik probeer sfeer te maken, Ruud. Oud Hollandsch, je kent het wel. Het is voor bommie. Soort van.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waar ben jij mee bezig, met 'fokken'![]()
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Goed plan! Ik ga een biertje wijntje pakken.![]()
M'n eerste van het jaar.![]()
Ik knap af op de navelquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik probeer sfeer te maken, Ruud. Oud Hollandsch, je kent het wel. Het is voor bommie. Soort van.
Eng he?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
*Scrolt terug om de navel te bekijken.![]()
70 miljoen doden op z' n geweten, maar dat waren spleetogen dus daar hoef je niet politiek correct over te doen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het waren allebei lutsers! Mao wist tenminste wat hij deed!
ik ga ook effe nog een keer kijken........quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:42 schreef Copycat het volgende:
Het begin van die lul is raar. De aanhechting klopt niet.
Het is fake, hè?
Of hij heeft een hele nare geslachtsziekte.
nah........ volgens mij kan ie er wel mee doorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga ook effe nog een keer kijken........
ik heb alléén op de broodjes gelet
Hear hear... daar mag je zelkfs als je kopstuk van de sp bent in de tweede kamer gewoon openlijk fan van zijn... ongestraft he! Dan vind half nederland je een sympathieke peer!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
70 miljoen doden op z' n geweten, maar dat waren spleetogen dus daar hoef je niet politiek correct over te doen.
Het lijkt me ook fake, alleen al omdat het haast ondoenlijk is om met je lul tussen een broodje tussen honderden mensen in half gesteven toestand te blijven.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:42 schreef Copycat het volgende:
Het begin van die lul is raar. De aanhechting klopt niet.
Het is fake, hè?
Of hij heeft een hele nare geslachtsziekte.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
ff een vraag...
Wat hebben vrouwen met een Zippo?
Geen idee, heb er ook een maar kan nog geen associaties bedenken waar jij op uit bentquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
ff een vraag...
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Het lijkt me ook fake, alleen al omdat het haast ondoenlijk is om met je lul tussen een broodje tussen honderden mensen in half gesteven toestand te blijven.
Hè gezellig!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
70 miljoen doden op z' n geweten, maar dat waren spleetogen dus daar hoef je niet politiek correct over te doen.
Ruikt lekker. Is mooi.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
ff een vraag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |