Hij is ook mooi. Is het Anouk?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:56 schreef Lauriette91 het volgende:
En ik ben gehecht aan mn huidige UI
Telefoonsex?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Die stomme met dat hoofd. Die nieuwe user die toevallig hier kwam posten.
na denk dan heb ik een mooie kijktip.. High stakes poker seizoen 1 t/m 4... wat een kick programma.. gaat om echt geld en alle bekende pokeraars van de wpt enzo zetten dus hun eigen geld in, startbedrag is een ton ... Schitterend poker!quote:
Kom op zeg, jij moet trouwen as. vrijdag.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh je kan wel huilie gaan doen, maar die lieve kleine rode dikkertgaat echt niet zomaar bannen ...
Moet ik tot 22uur werkenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:57 schreef blomst het volgende:
[..]
Vrijdag lijkt me wel een mooie dag voor een rel
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat het heel snel losbarst. Iig één dezer dagen.
En jij , moet jij niet gaan tellen??quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kom op zeg, jij moet trouwen as. vrijdag.
Je loopt te rellen en iedereen een ban aan te smeren.
Ik vind da jij in de rust-stand moet.
Je moet je smooking nog passen en je sgoenen nog inlopen.
We weten dat je penefeus bent, maar we leven met je mee.
En na drie posts weet iedereen al wie het isquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Jij bent goed met namen. Ja, kweenie waar die is. Misschien komt die toevallig morgen wel weer.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik echt zo kijken van.
En toen zo van.
Ik wil graag een optie voor de zaterdag eik Oh, en ik zie nu dat dat Yvonne ook beter past. Nou fijn, doen we het zo.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:57 schreef blomst het volgende:
[..]
Vrijdag lijkt me wel een mooie dag voor een rel
ja vrijdag is een kutdag voor een rel!quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
is er ergens een rel-mailinglist ofzo hier waar ik me in kan schrijven ?
wie ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:00 schreef Copycat het volgende:
Ex-DGK'ers, CBML'ers en BB'ers in de media. # 17
Hij is undercover.
Volgend jaar weer tijdens Sint Nicolaas.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:58 schreef blomst het volgende:
[..]
En jij , moet jij niet gaan tellen??
ja nouja, liever de dinsdag rellen dan aankomende vrijdag... zoi vaak gebeurt het nu ook weer niet dat ik trouw verdomme!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:01 schreef Noek het volgende:
Dinsdagavond jongens. Dat kan toch ook helemaal niet.
neequote:
Daarna ben ik bruidsmeisjequote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:59 schreef blomst het volgende:
[..]
ne 22.00uur is het nog steeds vrijdag
Ik ben ook nog steeds aan het tempo hier aan het wennenquote:
quote:
Zal wel een uitvoegstrook zijn geweestquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:57 schreef FANN het volgende:
[..]
als ik terugkijk heb ik weleens midden op de Gazastrook zitten picknicken en ik had niks in de gaten
![]()
![]()
Liefff!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
doen we voor jou, zodat je je niet hoeft te vervelen!
Heb je geen internet op je mobiel??quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja nouja, liever de dinsdag rellen dan aankomende vrijdag... zoi vaak gebeurt het nu ook weer niet dat ik trouw verdomme!die rel moet echt opgeschoven worden!
Dat is ook weer waar. Ik gun het je. Als een soort van vrijgezellenavond.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja nouja, liever de dinsdag rellen dan aankomende vrijdag... zoi vaak gebeurt het nu ook weer niet dat ik trouw verdomme!die rel moet echt opgeschoven worden!
Ik denk niet dat ik daar tijd voor hebquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:04 schreef blomst het volgende:
[..]
Heb je geen internet op je mobiel??
* versabommie trekt teletubbiepak aan en zet oorwarmers opquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Ik gun het je. Als een soort van vrijgezellenavond.
Als iedereen alvast even met één glaasje begint. Ké?
Kleed jij je ondertussen even om, bommie. Iets geks en spontaan zou leuk zijn.
10 euro, 1 mbit onbeperkt bij tmobile...quote:
is johanna ook al zenuwachtig??quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik daar tijd voor heb
theorie wel ........ maar 6x gezakt voor praktijk en pas 7e keer geslaagdquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zal wel een uitvoegstrook zijn geweest![]()
Rijbewijs in een keer gehaald?
Dat soort dingen kijk je niet live .. Zeker niet met een rel achtig gedoe hier.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:05 schreef Coos het volgende:
Jesus wat gaat dat snel hier.![]()
Zat bij de rijdende rechter.
Tokkie-achtigen
Is dat een gas ovenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:07 schreef Noek het volgende:
Voor het sfeertje:
[ afbeelding ]
Zie! Gelijk sfeer.
Pfftttt.....relachtig gedoe!!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat soort dingen kijk je niet live .. Zeker niet met een rel achtig gedoe hier.Watje
Zet je nog steeds 50 euro?quote:
Als het maar lekker warm isquote:
Ik ga nog even iets anders leuk doen. Dag Coosquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Pfftttt.....relachtig gedoe!!![]()
Het draait iedere keer weer op kusjes en zwaaismileys uit![]()
Maar mijn relalert staat wel aan en op scherp dus mocht er iets losbarsten.............
Ja joh! De holocaust was misschien niet zo netjes, maar de sféér was goéd!quote:
Eikelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Pfftttt.....relachtig gedoe!!![]()
Het draait iedere keer weer op kusjes en zwaaismileys uit![]()
Maar mijn relalert staat wel aan en op scherp dus mocht er iets losbarsten.............
Roediequote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ga nog even iets anders leuk doen. Dag Coos![]()
Jij zit wel vaak op het randje met je grapjes Gertquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja joh! De holocaust was misschien niet zo netjes, maar de sféér was goéd!
tja wilde gewoon ff kijken of ik fan kon worden van je!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:15 schreef FANN het volgende:
laatste spieker in mijn fobo http://fotoboek.fok.nl/versabommie
wat mot je daar ...........![]()
nou heb ik lekker ook in de jouwe gekeken..........
als jij de mijne mag zien, mag ik de jouwe zien....... da's wel zo eerlijk![]()
![]()
Fann serieus .. Denk dat je daar mee moet kappen. Een hoop gasten loeren en soms is het leuk als ze wat achterlaten. Dit is niet kies .. Wees vereerd ofzoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:15 schreef FANN het volgende:
wat mot je daar ...........![]()
nou heb ik lekker ook in de jouwe gekeken..........
als jij de mijne mag zien, mag ik de jouwe zien....... da's wel zo eerlijk![]()
![]()
Linkje?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:16 schreef versabommie het volgende:
whahaha... zit net weer dat oude legendarische fb topic van bb6 te lezen waar PC Eend net trug is van een ban
Hoe vaak check je dat dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:15 schreef FANN het volgende:
Ik weet het zo net nog niet, ik weet ook niet of ik het helemaal eens ben met die wet tegen ontkenning van de holocaust enzo.. Maar dat komt ook omdat je nu 1 beschermde groep hebt zeg maar ...maargoed...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij zit wel vaak op het randje met je grapjes Gert
én........?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
tja wilde gewoon ff kijken of ik fan kon worden van je!
Sfeervolquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:07 schreef Noek het volgende:
Voor het sfeertje:
[ afbeelding ]
Zie! Gelijk sfeer.
Ik LOLde erom.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
jahaaa...... maar dat vin ik grappig..........quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Fann serieus .. Denk dat je daar mee moet kappen. Een hoop gasten loeren en soms is het leuk als ze wat achterlaten. Dit is niet kies .. Wees vereerd ofzo
BB [FB] # 12 Wie zijn reet verbrandt, moet op de ban zitten!quote:
Zegt ik niet, voor je het weet ben je in dit land al snel een stalkerquote:
Daarom kijk ik bijna nooit in fobo'squote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:18 schreef Gert het volgende:
Ik lees dat wel vaker, dat users in de gaten houden wie er in hun fobo kijkt. Wel grappig.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:19 schreef FANN het volgende:
[..]
jahaaa...... maar dat vin ik grappig..........
dan denken ze ... shit........![]()
denk ik er dan bij hé....... en dat vin ik grappig![]()
![]()
en die moeten tot........quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zegt ik niet, voor je het weet ben je in dit land al snel een stalker
Ongeletterd kan ik je niet noemen, maar de geschiedenis schijnt je toch enigszins ontvallen te zijnquote:
Vind ik ook hoor. Het was een goedbedoeld lief plaatje en hij maakt er iets naars van.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
ja........ jij snapt hetquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moet er ook altijd wel een beetje om lachen!![]()
Zeker als het een lurker is, die zie ik dan, als je dat doet achter de computer van kleur verschieten en je vervloeken.
schitterend indeed...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:21 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, dat waren tijden met kwaliteitsposten van kwaliteitsusers.
BB [FB] # 12 Wie zijn reet verbrandt, moet op de ban zitten!
Jij bent gewoon jaloers dat Benito maar een prutser was vergeleken met Adje.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |