Ojee, in wording zelfs al, moet ik dan toch teruglezen, of kan ik de draad vanaf hier oppakken?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:15 schreef yvonne het volgende:
Ben ik op tijd voor een rel in wording of was het vals alarm?
Ja een hele erge!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond Fok!![]()
(Ik heb niet teruggelezen, heb ik een rel gemist?)
U bent de sleutel tot den toelaatbaarheidquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:15 schreef yvonne het volgende:
Zo?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja een hele erge!![]()
Hou je hand eens op?
Zooooooooooooooo erg!
Da's dat ondergebit van Ans.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:16 schreef Noek het volgende:
Het hapert toch. Gestotter in een glas water.
quote:
Er was toch een likkende Lassiequote:
Watquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:22 schreef Noek het volgende:
Ik vind het maar raar allemaal eigenlijk.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
..........................................................
...................................................................
![]()
Liesje................................................................................................................................Gert
Dood. Flipper is opgepakt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Er was toch een likkende LassieWaar is die eigenlijk
Tong versleten msschien ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Er was toch een likkende LassieWaar is die eigenlijk
Das was een dolfijn troelaquote:
Als jij die zieke gore psychoot nou niet zo snel bant voortaan, dan wordt het misschien nog eens wat.quote:
Ik haat je niet .. Ik ben gek op russels .. Maar niet meer zo op jouquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jaloers kreng. Je haat me omdat ik zo'n lief hondje heb he?
En dat zal me boeien, want Tjesto is nog steeds dol op mij en dat is wat teltquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haat je niet .. Ik ben gek op russels .. Maar niet meer zo op jou
Tis uitquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En dat zal me boeien, want Tjesto is nog steeds dol op mij en dat is wat telt
Hoe kan dat nou als ze zo verschrikkelijk veel online is dat ze haar accountgegevens niet eens meer weet, josti?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:04 schreef Coos het volgende:
[..]
En zitten jullie allebei op dezelfde bank naar elkaar te posten op Fok?
Ohw, zou je dan zo vriendelijk willen zijn voor mij een samenvatting te maken?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:28 schreef Peter6000 het volgende:
Wachten jullie nog ff met editten, ik moet nog ff teruglezen.
Slomequote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:28 schreef Peter6000 het volgende:
Wachten jullie nog ff met editten, ik moet nog ff teruglezen.
ben jij soms een beetje een gloryhuntert?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nieuw baasje gezocht voor Smokey (jack russel)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:26 schreef Soury het volgende:
Ik haat je niet .. Ik ben gek op russels .. Maar niet meer zo op jou
ligt eraan wat je allemaal gaat posten de komende 30 minutenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:15 schreef yvonne het volgende:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nog zo'n zeikwijf! !Ga lekker lezen ipv de hele nacht posten en gaan slapen op drukke tijden Komen zeuren om een samenvattingquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw, zou je dan zo vriendelijk willen zijn voor mij een samenvatting te maken?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
En die bosmarmot van de buuf. Zit me aan te kijken van.............. en ik dan???????
Was die gozer van gisteren weer een kloon dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Als jij die zieke gore psychoot nou niet zo snel bant voortaan, dan wordt het misschien nog eens wat.
Vertel, was het leuk?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog zo'n zeikwijf! !Ga lekker lezen ipv de hele nacht posten en gaan slapen op drukke tijden Komen zeuren om een samenvatting
* Klikquote:
Ja de krullen ik klik niet eens. Heb al twee kut katten dankzij Fok ..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nieuw baasje gezocht voor Smokey (jack russel)
Ik had het over LS en Soury sloompie.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou als ze zo verschrikkelijk veel online is dat ze haar accountgegevens niet eens meer weet, josti?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |