Ik hoorde dat IB een vriendinnetje heeftquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Israel vs Hamas geen fuck opgeschoten, afgelopen weekend heel NL schaatsgek (meer dan een miljoen mensen op 't ijs), hier weinig gebeurt op de definitievevan de 2 tortelduifjes na
ja maar t was echt een doos volgens mij.. die doet iedereen na 2 flessen wijnquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik hoorde dat IB een vriendinnetje heeft
Jow GMTA, check m'n fipo!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oh noes LR, Blair gaat ineens ook snollerig gekleed @ gossip girl
ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja maar t was echt een doos volgens mij.. die doet iedereen na 2 flessen wijn
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja maar t was echt een doos volgens mij.. die doet iedereen na 2 flessen wijn
Tnx voor de updatequote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Israel vs Hamas geen fuck opgeschoten, afgelopen weekend heel NL schaatsgek (meer dan een miljoen mensen op 't ijs), hier weinig gebeurt op de definitievevan de 2 tortelduifjes na
Ik bedacht het me toevallig vanmiddag al ja, meteen de episodes aan gezet. Net de eerste gekeken, zo Dakar en daarna nog even de tweede kijkenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
En 24 is begonnen, je kan gelijk 4 episodes kijken.
Ik moet zeggen dat Jenny en Vanessa er wel een beetje lullig bij liggen hahaquote:
Da's niet eerlijk, het ging nu om uiterlijkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Doe mij die van rechtsonder maar Mik
Maar das meer omt personage wat hij speelt
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:26 schreef Mikkie het volgende:
Vrouwen vallen zeker op die dude rechts boven?
Wel aardig, niet meer dan dat, het is niet echt nieuw of verrassend of zo. Het meeste kennen we al, maar ach de acteurs, de actie en de verhaallijnen blijven toch wel leukquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:46 schreef Mikkie het volgende:
Piet, wat vind jij eigenlijk van de eerste afleveringen van 24?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Like duuhquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
* Yashaaaaa hoopt dat dit een fail on purpose is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |