En daar gaat het bij ELKE hond fout.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:38 schreef Qwea het volgende:
Verdere dingen: (gevolgde hondentrainingen, gedrag aan de lijn, verzekerd etc): Helemaal niks.
ik ben het niet met je oneens hoor. Een gedrags cursus was ook veel beter geweest. Maar goed, het is mijn hond niet. Het beest accepteert enkel niet om opgetild te worden. Ik heb er 6 jaar van gemaakt, omdat een kind van 6 voor zover ik weet wel snapt dat als een hondje dat niet wil, dat ook niet gedaan moet worden.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:42 schreef Prowl het volgende:
[..]
En daar gaat het bij ELKE hond fout.
Maak van die 6 jaar maar minimaal 12 jaar met Jack Russels want die accepteren echt niks als ze het niet geleerd hebben.
Baggeren en opmerkingen over inslapen en dergelijke mogen achterwege blijven hoor.quote:
Ik wacht op een foto. Ze zou me mailenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:48 schreef Oblivion het volgende:
Laat dat geweld eens zien!
is die ene met mij uit je fobo vandaan dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wacht op een foto. Ze zou me mailen
Man, al eeuwen. Alleen Beer staat er nog in. En poesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:56 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
is die ene met mij uit je fobo vandaan dan?
Senes, Obli bedoelt dat alleen maar leuk volgens mij hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Baggeren en opmerkingen over inslapen en dergelijke mogen achterwege blijven hoor.
Als je verder niets zinnigs bij te dragen hebt post dan gewoon niet
Ja, dat is het ookquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:10 schreef waterkip het volgende:
oh,ik dacht dat minimaal 1 keer per jaar inenten tegen ziekte van weil,(cocktail) 3 maandelijks wormenpil en maandelijks ontvlooien wel het minste was .
Neequote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Senes, Obli bedoelt dat alleen maar leuk volgens mij hoor
Of quote je haar per ongeluk?
Maar heel weinig honden accepteren kinderen tot 8 jaar als rang hogere, Jack Russels al helemaal niet dus maak er echt maar minimaal 12 jr van.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:50 schreef Qwea het volgende:
Ik heb er 6 jaar van gemaakt, omdat een kind van 6 voor zover ik weet wel snapt dat als een hondje dat niet wil, dat ook niet gedaan moet worden.
Ik ben heel eerlijk, ik heb de ballen verstand van Jack russels. Ik heb een golden, en daar kan ik je alles over vertellen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:18 schreef Prowl het volgende:
[..]
Maar heel weinig honden accepteren kinderen tot 8 jaar als rang hogere, Jack Russels al helemaal niet dus maak er echt maar minimaal 12 jr van.
Kinderen snappen het wel, de hond zelf helaas niet.
Maar als het kind de hond niet tegen zijn zin optilt is er niets aan de hand toch?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:18 schreef Prowl het volgende:
[..]
Maar heel weinig honden accepteren kinderen tot 8 jaar als rang hogere, Jack Russels al helemaal niet dus maak er echt maar minimaal 12 jr van.
Als het een dominatie probleem is dan kan het optillen een trigger zijn maar dan speelt er vaak meer hoor en zijn er meer situatie's die problemen kunnen opleveren.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als het kind de hond niet tegen zijn zin optilt is er niets aan de hand toch?
Daar ging het hier toch om? Of begrijp ik het nou verkeerd?
Ten eerste is je post bullshit. Maar goed, we onthouden het even. Als jij iets doet wat anderen niet willen of wat niet kan trappen we jou ook door de huiskamer, oke? Blijkt maar weer dat je echt geen verstand van honden opvoeden hebt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:30 schreef DirkZz het volgende:
Senesta, je kan m`n post wel verwijderen. maar dat is wel de manier om een hond aan te pakken.
Niet dat softe brokjes gedoe.
Trouwens buurman had ook een jack russel, hebben ze laten inslapen toen hij mensen begon aan te vallen.
Ik vind het dan ook niet echt geweldig dat de TS een aggresieve hond gaat verkopen aan andere mensen.
True. En als een kind in rangorde voor de hond beneden het beest staat, krijg je ws nog meer gezeik.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Als het een dominatie probleem is dan kan het optillen een trigger zijn maar dan speelt er vaak meer hoor en zijn er meer situatie's die problemen kunnen opleveren.
En wat ik weet is dat Jack russels toch vaak wel dominante hondjes zijn. Zonder cursus of training gaan mensen dan toch vaak de fout in met deze hondjes.
Ze hebben een klein lijfje maar het is vaak een hele pittige hond
Ik denk dat je heel goed weet waarom ik je post heb verwijderd, als je het wat genuanceerder had gebracht had ik dat ook niet hoeven doen. Maar we gaan hier in F&F het schoppen en slaap van dieren niet aanprijzenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:30 schreef DirkZz het volgende:
Senesta, je kan m`n post wel verwijderen. maar dat is wel de manier om een hond aan te pakken.
Niet dat softe brokjes gedoe.
Trouwens buurman had ook een jack russel, hebben ze laten inslapen toen hij mensen begon aan te vallen.
Ik vind het dan ook niet echt geweldig dat de TS een aggresieve hond gaat verkopen aan andere mensen.
quote:
Die kans zit er wel dik in ja.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:52 schreef Harajuku. het volgende:
Als je hier niemand vindt, gaat ie dan naar t asiel?
Tutje, leer eens lezen...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Baggeren en opmerkingen over inslapen en dergelijke mogen achterwege blijven hoor.
Als je verder niets zinnigs bij te dragen hebt post dan gewoon niet
Jij snapt het wel...quote:
quote:Senes en Q, dank voor de info. Ik heb er wat dat betreft te weinig verstand van, van Jack Russeltjes.
Ik dacht dat als er niet getild werd dat er dan verder niets aan de hand was. Maar die rangorde inderdaad is ook belangrijk, daar had ik niet aan gedacht!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:17 schreef senesta het volgende:
[..]
NeeMaar nu ik hem weer lees is het inderdaad helemaal niet zo onaardig, net wel hoor
![]()
Sorry Oblivion, ik begreep je verkeerd
Woon je ook in de buurt trouwens?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:12 schreef Oblivion het volgende:
Nog niks beslist hoor...![]()
Ik wel er per 1 mei wel 1 bij ja...
Of die nou uit het asiel komt of van FOK! dat maakt mij niet zoveel uit.
Maar ik beslis niet, dat doet mijn geweld thuis...
Nou wij hebben een zeer lief dominant vrouwtje, maar ze echt als laatste in de pikorde.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:18 schreef Prowl het volgende:
[..]
Waar is in de buurt?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Woon je ook in de buurt trouwens?
Nee hoor. Maar ik weet dat ze in Emmen en Den Helder zit, dus die plekken lijken mij iig mogelijk?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:32 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Waar is in de buurt?
Of lees ik weer ergens over heen?
Nou ja, het is maar hoe graag je een hondje wilt plaatsen natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik weet dat ze in Emmen en Den Helder zit, dus die plekken lijken mij iig mogelijk?
Als het 300km verderop is of zo ga je t ook niet even uit proberen me dunkt
Ik bedoelde meer dat ik t me kan voorstellen dat iemand dan toch nog even rondkijkt eerst, maar als jij dat er wel voor over hebt, alleen maar beterquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:40 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nou ja, het is maar hoe graag je een hondje wilt plaatsen natuurlijk.![]()
Of dat nou 3 kilometer verder is of 300...
Het moet goed gaan met een andere hond.
En de mijne is eigenzinnig. (heeft voorkeur naar kleine witte hondjes....alleen of het gaat met een jack...?)
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:11 schreef Greys het volgende:
Ondanks dat er nog van alles beslist moet worden ga ik een beetje stiekem duimen
Er is nog een jack bij, spot. Spot overruled smoke. Smoke probeert wel wat terug te doen, maar hij delft altijd het onderspit.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:07 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Tutje, leer eens lezen...
Het geweld bedoel ik als in hond...![]()
Heb zelf een Jack...
[..]
Jij snapt het wel...![]()
[..]
Hmm, vraagje aan Q hoe dominant is hij met andere Jackies?
Even verder gelezen:
Andere vraag:
Is hij onderdanig? Soort van?
Ik heb een OV, beest is handtas formaat en ik reis regelmatig van Emmen naar Den helder. Geen idee waar jij woont, maar als het zo zou zijn, komen we er vast wel uitquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:40 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nou ja, het is maar hoe graag je een hondje wilt plaatsen natuurlijk.![]()
Of dat nou 3 kilometer verder is of 300...
Het moet goed gaan met een andere hond.
En de mijne is eigenzinnig. (heeft voorkeur naar kleine witte hondjes....alleen of het gaat met een jack...?)
Hij bijt ook niet door. Maar goed, ik snap wel dat dit bij een kindje ongewenst is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:55 schreef MikeyMo het volgende:
ach bijten is volgens mij een groot word, ze snauwen van zich af als ze iets overkomt wat niet leuk is...
Wanneer gaan jullie daten?quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb een OV, beest is handtas formaat en ik reis regelmatig van Emmen naar Den helder. Geen idee waar jij woont, maar als het zo zou zijn, komen we er vast wel uit
Wordt zondag 3.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:32 schreef Netsplitter het volgende:
Hoe oud is dat kind eigenlijk??
Denk even na ofzoquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:22 schreef MikeyMo het volgende:
Neem hem anders eens mee vrijdag? Of doen ze moeilijk op school?
Oksletje toch....quote:
Gedaan en je hebt pm terug....quote:
Not that I know of...quote:Op zondag 18 januari 2009 15:33 schreef waterkip het volgende:
is er geen herplaatsingsite voor dat soort?
Oh dat zou wel naar zijn inderdaad.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:17 schreef Qwea het volgende:
kick. Smokey zoekt nog steeds een baasje.
Anders wordt smokey op MP gezet, en dat zie ik niet zo zitten
Niet speciaal voor Jackies, maar misschien...?quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Niet speciaal voor Jackies, maar misschien...?
http://www.devrolijkeviervoeters.org/herplaatsing.htm
Ziet er vriendelijker uit dan MP.
De woefkesranch is een puppyfarm AFAIKquote:Rosco is bij ons sinds hij een pup was. Hij is een Golden Retriever reu van bijna 4 jaar (geb. 16-1-'05; zie foto hieronder), afkomstig van de Woefkesranch in Putte (België)
Woah die Pipquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Niet speciaal voor Jackies, maar misschien...?
http://www.devrolijkeviervoeters.org/herplaatsing.htm
Ziet er vriendelijker uit dan MP.
Nee, dat vermoed ik ook niet. Tjek je PM eens.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:03 schreef Greys het volgende:
Een hondje dat een klein kind een paar keer in het gezicht heeft gebeten zal niet makkelijk te plaatsen zijn denk ikShit zeg, wat jammer Q, dat het toch weer is gebeurd!
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:10 schreef Qwea het volgende:
Smoke wordt trouwens wel eens door het huis heen gesmeten omdat hij niet luistert. De baasjes (met name het baasje, het vrouwtje niet ) heeft een hele andere kijk op hondjes aanpakken die niet willen luisteren dan de meeste mensen
Hij krijgt ook regelmatig een mep voor zn kanis of wordt dus het huis door gegooid omdat ie niet wil luisteren
Zaak is dus voor het beestje om asap een ander huis te hebben.
Is er in de buurt ook niet een asiel o.i.d. waar die hond naartoe kan?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:26 schreef Qwea het volgende:
Ik heb net het schuthok hier in Den Helder gebeld, en officieel is het zo dat het regiogebonden is.
Je kan dus niet een hond uit emmen naar den helder brengen.
hey, weten zij veelquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:26 schreef Qwea het volgende:
Ik heb net het schuthok hier in Den Helder gebeld, en officieel is het zo dat het regiogebonden is.
Je kan dus niet een hond uit emmen naar den helder brengen.
Beilen wilde hem al niet hebben, Zwolle zou ze nog proberenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
[..]
Is er in de buurt ook niet een asiel o.i.d. waar die hond naartoe kan?
Ik ga hier even overleggen. Wij kunnen er niet permanent een hond bij gebruiken omdat we daar echt te klein voor wonen maar eventueel wil ik hem wel een tijdje opvangen en wat manieren bijbrengenterwijl er intussen gezocht wordt naar een permanent baasje.
Je moet het boekje e.d inleveren geloof ik. Met eigenaar enzo eropquote:
Er is maar 1 asiel in drenthe. En dat is beilen. En beilen weigert om hem aan te nemenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
[..]
Is er in de buurt ook niet een asiel o.i.d. waar die hond naartoe kan?
Ik ga hier even overleggen. Wij kunnen er niet permanent een hond bij gebruiken omdat we daar echt te klein voor wonen maar eventueel wil ik hem wel een tijdje opvangen en wat manieren bijbrengenterwijl er intussen gezocht wordt naar een permanent baasje.
Eens, maar de vraag is ; vind ik/ hun een permanent baasje. En zo niet, ik vraag me af of ze hem nog weer terug nemenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:52 schreef Harajuku. het volgende:
Lijkt me in ieder geval zaak dat ie ERGENS heen gaat
En die wacht dus al meer dan een half jaar op een nieuw baasje? Sorry dat ik het zeg, maar inslapen lijkt me nog humaner dan hem daar nog langer te laten wonen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:10 schreef Qwea het volgende:
Smoke wordt trouwens wel eens door het huis heen gesmeten omdat hij niet luistert. De baasjes (met name het baasje, het vrouwtje niet ) heeft een hele andere kijk op hondjes aanpakken die niet willen luisteren dan de meeste mensen
Hij krijgt ook regelmatig een mep voor zn kanis of wordt dus het huis door gegooid omdat ie niet wil luisteren
Zaak is dus voor het beestje om asap een ander huis te hebben.
Wilden hem niet hebben?? Ze weten dat het beest de kamer door gesmeten wordt?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Beilen wilde hem al niet hebben, Zwolle zou ze nog proberen
Jup. Alhoewel dat volgens het schuthok in den helder op hetzelfde zal neerkomen als wat zij ook al zeiden ; het is echt regio gebonden.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Beilen wilde hem al niet hebben, Zwolle zou ze nog proberen
Maar even concreet: is er behoefte aan een tijdelijk opvangadres of moet het perse een permanent baasje zijn?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eens, maar de vraag is ; vind ik/ hun een permanent baasje. En zo niet, ik vraag me af of ze hem nog weer terug nemen
Hij is ook al sinds 2007 nicht bei dien DA geweest
Ik heb zelf niet gebeld, dat heeft het baasje zelf gedaan. Maar van wat ik ervan heb begrepen vindt beilen dat je zo'n beest niet kan herplaatsen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wilden hem niet hebben?? Ze weten dat het beest de kamer door gesmeten wordt?
Belachelijk, die mogen hun asielstatus ook wel inleveren dan.
Ooh, jij denkt omdat het mijn familie is ik er mild om ben?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:59 schreef Laton het volgende:
ik hoop dat je die achterlijke familie van je zover krijgt om dan ook nooit meer een hond te nemen. wijf je had jezelf eens moeten horen als iemand anders hier dit zou posten.
Daar ben ik het wel mee eens eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:59 schreef Laton het volgende:
ik hoop dat je die achterlijke familie van je zover krijgt om dan ook nooit meer een hond te nemen. je had jezelf eens moeten horen als iemand anders hier dit zou posten.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet gebeld, dat heeft het baasje zelf gedaan. Maar van wat ik ervan heb begrepen vindt beilen dat je zo'n beest niet kan herplaatsen.
Terwijl schuthok zegt dat het wel kan, omdat heel duidelijk is waar het probleem zit ; bij kinderen die hem op tillen. bij de eigenaars die weigeren een beest op te voeden en normaal te behandelen.. vind je het verdomme gek dat dat beest gaat bijten als ie opgetild wordt.. hij denkt vast dat ie weer door de kamer gegooid wordt ..
En ja, het is een jack russel. Hij luistert niet, hij jumpt tegen alles en iedereen op, ect. Ennu vinden de baasjes dat niet meer tof
Ik kan dr vragen. Maar zoals ik al aangaf ; wat als er geen permanent baasje te vinden is? Ik denk niet dat ze de hond weer terug gaan nemenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Maar even concreet: is er behoefte aan een tijdelijk opvangadres of moet het perse een permanent baasje zijn?
Want als jullie geen belangstelling hebben dan ga ik er hier geen ruzie over maken.
Dat heeft Qwea zelf ook al twintig keer gezegd.quote:
jawel hoor. die dramaqueen die liegt over verhaaltjes bij de AH. goede kans dat je al lang wist van hoe en wat met die hond.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, jij denkt omdat het mijn familie is ik er mild om ben?![]()
Jij hebt echt duidelijk geen idee wie ik ben
Neuh, das niet gek. Maar dat door de kamer smijten heeft in dit verhaal niks te maken met het kindje wat hem optilt. Het kindje is lager in rangorde. Fucking mama moet zeggen dat dat kindje met dr fikken van die hond af moeten blijven, en anders dat kindje maar eens bitchslapen.quote:
Klopt!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:02 schreef Laton het volgende:
[..]
jawel hoor. die dramaqueen die liegt over verhaaltjes bij de AH. goede kans dat je al lang wist van hoe en wat met die hond.
volgens mij lieg je dat je barst.
Je denkt toch zeker niet dat ze hem in dat geval nog van me terugkrijgen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kan dr vragen. Maar zoals ik al aangaf ; wat als er geen permanent baasje te vinden is? Ik denk niet dat ze de hond weer terug gaan nemen
Dat dus.quote:
Sorry, dat had ik niet gelezen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat heeft Qwea zelf ook al twintig keer gezegd.
Zie even je PMquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat ze hem in dat geval nog van me terugkrijgen?![]()
Over een baasje vinden maak ik me niet zo'n zorgen eigenlijk, als dat beestje een beetje fatsoenlijk heropgevoed is zijn er genoeg mensen die hem wel willen hebben.
Lees je eens in voordat je begint te blaten waar je het fijne niet van weet.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:04 schreef Xebber het volgende:
[..]
Dat dus.
En ja, ik heb gelezen dat niemand hoeft te roepen om trainingen, maar als ie regelmatig door het huis heen wordt gegooid, is het niet zo gek dat Smokey zijn huidige karakter heeft ontwikkeld hé. Dat zou jij ook moeten weten, Qwea.
Als iemand dat zou doen bij Baloe, schreeuw je moord en brand, waarom scheld je nu je familie niet even verrot?
Wat een kwats, gewoon kwestie van opvoeding.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:18 schreef Prowl het volgende:
[..]
Wat een kind van nog geen 4? Ja nee, die zal dat snappen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat een kwats, gewoon kwestie van opvoeding.
Edit: nee dus -quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lees je eens in voordat je begint te blaten waar je het fijne niet van weet.
Hou jij dan ook op met vloeken, een weerwoord kan best zonderquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:13 schreef Qwea het volgende:
Goed, nou maar weer ontopic. En mensen die niks hebben bij te dragen tot een oplossing aan dit probleem, zoek je fucking heil anders.
De oplossing is simpel: Opvoeden.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat voor incompetente achterlijk maar vooral domme kutkneus ben je nou. Waar zie jij staan dat ik mn bek niet heb opengetrokken?
Je doet die stinkmuil van je maar al te graag open, dat moet je eens nalaten. Achterlijke droeftoeter. Zeker als je me A ) niet kent, en B ) geen flauw idee heb of ik mn bek al heb open getrokken.
Je denkt toch niet dat ik netzoals jou elke scheet hier op fok meldt? Ja alsjeblieft met je rotkop een ander topic verkloten. Hier zijn volwassen mensen serieus bezig om een oplossing te zoeken. Kleine kinderen zijn daarbij niet gewenst.
Waarom willen ze hem niet aannemen??quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:51 schreef Qwea het volgende:
schop.
Wederom een bijt incident. Asiel in Beilen wil het hondje niet aannemen... hier nog maar een oproepje, en anders maar eens kijken of Zwolle wat voor ons kan doen
Ja kom op zeg. Ik kan geen topic openen of mensen hebben wel wat over me te melden. Prima, open er een topic over als je het zo graag kwijt wil. En lees je eerst in voordat je je muil opentrekt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Hou jij dan ook op met vloeken, een weerwoord kan best zonder
Nou, hou eens op nou! Wat heb je hier nou aan, dat ordinaire getier?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:16 schreef Xebber het volgende:
[..]
De oplossing is simpel: Opvoeden.
Maar goed, zoek maar een ander baasje voor Smokey, ik hoop dat ie gauw uit jouw psychopatische familie weg is.
Ja, dat je moeder dat nagelaten heeft bij jou is wel erg duidelijk weer ja.quote:
Omdat beilen claimt hem niet te kunnen herplaatsen.quote:
Dat weet zij toch ook wel?! Wat had Qwea moeten doen dan, zo gauw dat haar zus een hond nam had ze in de toekomst moeten kijken en zelf elke dag daar langs gaan om het beest op te voeden?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:16 schreef Xebber het volgende:
[..]
De oplossing is simpel: Opvoeden.
Maar goed, zoek maar een ander baasje voor Smokey, ik hoop dat ie gauw uit jouw familie weg is.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat je moeder dat nagelaten heeft bij jou is wel erg duidelijk weer ja.
LE-ZEN!
Daar kan Qwea dan moeilijk wat aan doen, aangezien zij daar niet woont.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:20 schreef Xebber het volgende:
[..]
Het enige wat de baasjes nu doen is de hond de schuld geven, in plaats van naar zichzelf te kijken.
Laat maar verder, ik ga hier niet eens meer op in. Succes met het vinden van een baasje.
Dat is balen... Er zijn zat mensen zonder kids volgens mijquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat beilen claimt hem niet te kunnen herplaatsen.
Beilen denkt dat iedereen in NL kids heeft ofzo
Ja! klopt! En je punt is? Of denk je dat je nu iets nieuws aandraagt? Dat is allang en breed bekend. En ze zijn ook niet bereid om dat te veranderen. Of om een gedragstherapeut oid in te schakelen. Wat ik overigens wagelijk vind, maar goed.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:20 schreef Xebber het volgende:
[..]
Het enige wat de baasjes nu doen is de hond de schuld geven, in plaats van naar zichzelf te kijken.
Ja, dat leek mij ook al. En volgens het asiel in Den Helder is hij WEL te herplaatsen, ook wel in een gezin met kids... als mama maar de verantwoordelijkheid neemt en zorgt dat de kids met hun klauwen van het beest afblijven.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:21 schreef Raissa het volgende:
[..]
Dat is balen... Er zijn zat mensen zonder kids volgens mij
Misschien zijn ze bang dat als die mensen geen kinderen hebben, het hondje wel eens willen uitlaten in een park waar wél kinderen lopen. Waarschijnlijk zal hij dan niets doen, maar daar zijn ZIJ misschien wel bang voor.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:21 schreef Raissa het volgende:
[..]
Dat is balen... Er zijn zat mensen zonder kids volgens mij
Ik moet nog even helemaal teruglezen hoor, ik heb vast iets gemist, maar waarom neemt het Asiel Den Helder hem dan niet?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat leek mij ook al. En volgens het asiel in Den Helder is hij WEL te herplaatsen, ook wel in een gezin met kids... als mama maar de verantwoordelijkheid neemt en zorgt dat de kids met hun klauwen van het beest afblijven.
Volgens het schuthok staan kinderen onder de 12 gewoonweg niet boven een hond in de rangorde.
Die zus heeft ook gebeld hč, ik vind dat Qwea moet bellen. Die zus vertrouw ik nietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien zijn ze bang dat als die mensen geen kinderen hebben, het hondje wel eens willen uitlaten in een park waar wél kinderen lopen. Waarschijnlijk zal hij dan niets doen, maar daar zijn ZIJ misschien wel bang voor.
Omdat het regio gebonden is. DH krijgt subsidie voor honden in DH. Beilen voor honden in Drenthe, ect.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet nog even helemaal teruglezen hoor, ik heb vast iets gemist, maar waarom neemt het Asiel Den Helder hem dan niet?
Heb ik gedaan, asiel dichtquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die zus heeft ook gebeld hč, ik vind dat Qwea moet bellen. Die zus vertrouw ik niet
Ze lost de problemen van de hond opquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
Waarom ben jij de problemen van je familie op aan het lossen?
Misschien om het hondje een beter leven pogen te geven dan hij op moment daar heeft?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
Die moest toch al sinds januari weg?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze lost de problemen van de hond op
Ze probeert.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Die moest toch al sinds januari weg?
Omdat ik me zorgen maak om het hondje?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
Snap ik wel, ken die familie verder ook niet, maar als mensen met hun hond door de kamer gooien gaat het toch veel te ver. En als ze de hond echt weg wilden doen, had dat allang gekund. Ik ken die familie verder niet, maar ik zou als ik TS was ook oppassen me er te veel in te mengen. Straks is geregeld dat de hond weg is en is TS de boeman. Want ze hebben hem eerst ook alweer uit het asiel opgehaald.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze lost de problemen van de hond op
Klopt. Als je een stukje naar boven leest, zie je ook dat ze hem al hebben meegegeven aan de Dieren ambu, om hem de volgende dag weer op te halenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Die moest toch al sinds januari weg?
Goed, als de baasjes voor de makkelijkste weg willen kiezen door Smokey weg te doen, prima, bel de dierenbescherming dan eens (desnoods anoniem vanwege familie) en vraag eens wat zij d'r van vinden en of ze een oplossing hebben.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! klopt! En je punt is? Of denk je dat je nu iets nieuws aandraagt? Dat is allang en breed bekend. En ze zijn ook niet bereid om dat te veranderen. Of om een gedragstherapeut oid in te schakelen. Wat ik overigens wagelijk vind, maar goed.
Dus je punt was?
Dus moet ze de hond laten zitten omdat zij anders de boeman is?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Snap ik wel, ken die familie verder ook niet, maar als mensen met hun hond door de kamer gooien gaat het toch veel te ver. En als ze de hond echt weg wilden doen, had dat allang gekund. Ik ken die familie verder niet, maar ik zou als ik TS was ook oppassen me er te veel in te mengen. Straks is geregeld dat de hond weg is en is TS de boeman. Want ze hebben hem eerst ook alweer uit het asiel opgehaald.
Maar IK word gebeld daarnet, of ik even kan zorgen dat er een nieuw baasje voor het hondje komt. En of ik even beilen kan bellen. Nou, beilen bellen ze zelf maar. Ik wil best moeite doen, maar hun eerst.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Snap ik wel, ken die familie verder ook niet, maar als mensen met hun hond door de kamer gooien gaat het toch veel te ver. En als ze de hond echt weg wilden doen, had dat allang gekund. Ik ken die familie verder niet, maar ik zou als ik TS was ook oppassen me er te veel in te mengen. Straks is geregeld dat de hond weg is en is TS de boeman. Want ze hebben hem eerst ook alweer uit het asiel opgehaald.
Nou ja, hij zat er toch al sinds januari....quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dus moet ze de hond laten zitten omdat zij anders de boeman is?
Voordat ik een totale familie ruzie ga ontketenen wil ik het toch nog even op een normale manier proberenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:38 schreef Xebber het volgende:
[..]
Goed, als de baasjes voor de makkelijkste weg willen kiezen door Smokey weg te doen, prima, bel de dierenbescherming dan eens (desnoods anoniem vanwege familie) en vraag eens wat zij d'r van vinden en of ze een oplossing hebben.
En ja, dit mag, zeker als Smokey geslagen, geschopt, door de kamer wordt gesmeten, de hele dag in een bench zit en weet ik veel wat.
ja, dat zal me ook een zorg zijnquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:40 schreef Harajuku. het volgende:
Als ik Qwea was hadden ze mij maar de boeman gemaakt hoor
En dus moet het nog maar 10 jaar zo doorgaan?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou ja, hij zat er toch al sinds januari....
Over 10 jaar is het probleem wel opgelostquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En dus moet het nog maar 10 jaar zo doorgaan?
En Jack Russell kan toch wel 13 worden? Niet?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Over 10 jaar is het probleem wel opgelost.
Gemiddelde leeftijd: ongeveer 12 jaarquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En Jack Russell kan toch wel 13 worden? Niet?
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gemiddelde leeftijd: ongeveer 12 jaar
Bron: http://www.spreekbeurten.info/jr.html
Zeg, pretletter. Als je alleen maar komt om te rellen en te stangen, dan mag je hier gewoon wegblijvenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:44 schreef Burdie het volgende:
Gemiddelde leeftijd: ongeveer 12 jaar
Bron: http://www.spreekbeurten.info/jr.html
Dat doe je al sinds januari, zonder resultaat. En tussen haakjes staat overigens het woord "anoniem".quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Voordat ik een totale familie ruzie ga ontketenen wil ik het toch nog even op een normale manier proberen
ja. Ik begrijp je punt niet... eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou ja, hij zat er toch al sinds januari....
Dat zal ik in dat geval gewoon doen jaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg, pretletter. Als je alleen maar komt om te rellen en te stangen, dan mag je hier gewoon wegblijven
Ho ho. Niet sinds januari. Ja, in januari ja. Daarna wilden ze hem toch houden. Toen ergens in mei gingen ze hem met de dieren ambu mee doen, en dat was zielig en hebben ze hem weer opgehaald en wilde ze hem weer houden. En dan ist nu juli. Dus ik ben er misschien in totaal net een maandje mee bezig.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:46 schreef Xebber het volgende:
[..]
Dat doe je al sinds januari, zonder resultaat. En tussen haakjes staat overigens het woord "anoniem".
Een ruzie boeit mij ook totaal niet, maar voordat ik er 1 ga ontketen wil ik het wel graag op allerlei andere manieren hebben geprobeerd.quote:Mij zou 't geen zak uitmaken, zo'n familieruzie, dat waait vanzelf wel weer over. Smokey daar laten zitten heeft niemand wat aan. Iedereen hier is begaan met Smokey, jij bent begaan met Smokey, de bazen irriteren zichzelf ook aan allerlei karaktereigenschappen van Smokey. En vooral Smokey heeft hier ook niks aan.
Die vrouw van het asiel in DH vroeg ook nog of ik hem niet kon nemen. Ik dat van Baloe uitgelegd en dat smoke dan morgen in stukken was . Nou ja, dat was idd ook een optiequote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Over 10 jaar is het probleem wel opgelost.
Mijn MM? Of mindermutig?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:52 schreef Burdie het volgende:
Niet om het een of ander, maar heeft MM ervaring met het (her)opvoeden van honden?
We hebben het toch over MinderMutsig, die het hondje wil heropvoeden?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn MM? Of mindermutig?
Mijn MM wel, je moet zien wattie met Baloe heeft gedaan
Minder mutsig weet ik niet
Jaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
We hebben het toch over MinderMutsig, die het hondje wil heropvoeden?
Dat je dat nog weet.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:54 schreef Harajuku. het volgende:
Muts heeft een nog erger geval in huis (gehad)Ik heb iig alle vertrouwen in haar
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:04 schreef Harajuku. het volgende:
Straks de verkering uit maar wél een bijtgrage Jack Russell
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovendien is Bikkel dan heel erg beschermend over Anoek en mag er geen andere reu in haar buurt komen en hij heeft het sowieso al niet heel erg op Jacks dus dat kon wel eens heel erg verkeerd gaan.
There is no love sincerer than the love of food.
Snap ik. Maar het probleem was er als kinderen het beestje optillen, mij lijkt dat je een vreemde hond in het park niet zomaar optilt...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien zijn ze bang dat als die mensen geen kinderen hebben, het hondje wel eens willen uitlaten in een park waar wél kinderen lopen. Waarschijnlijk zal hij dan niets doen, maar daar zijn ZIJ misschien wel bang voor.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh en mocht er als Anoek's loopsheid over is nog geen oplossing zijn dan ga ik gewoon weer ruziemaken hier hoor.
Hoe lang duurt dat ongeveer?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh en mocht er als Anoek's loopsheid over is nog geen oplossing zijn dan ga ik gewoon weer ruziemaken hier hoor.
Nouja ze is twee weken loops en ze wordt het ergens tussen nu en half augustus vermoedelijk. Ze is niet zo heel erg stipt.quote:
Kan ie dan niet even naar jou tot ie naar Mindermutsig kan? En als jij nog op zoek bent naar een Jack kan ie daarna misschien zelfs helemaal naar jou?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:50 schreef Oblivion het volgende:
GVD, issie nog niet geplaatst ergens?
Niemand die Smoke wil hebben?![]()
Ik wil het best proberen, maar ik ben zo bang dat het niet lukt en dan?
Moet je nog haar toestemming hebben dan?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:07 schreef Qwea het volgende:
Net mn zus gebeld en voorgelegd, ik ben benieuwd.
Duhquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Moet je nog haar toestemming hebben dan?
Nou, als bij mijn zus thuis de hond regelmatig door de lucht zou vliegen zou ik daar echt niet meer op wachten.quote:
Kijk, nog zo eenquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, als bij mijn zus thuis de hond regelmatig door de lucht zou vliegen zou ik daar echt niet meer op wachten.
Ik had al lang gedreigd de dierenbescherming in te lichten.
Jij staat altijd vooraan als het om dierenleed gaat, maar bij je eigen familie zie je het door de vingers.
Ik heb het al doorgelezen, dank je wel.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kijk, nog zo eenik ga dr niet eens meer op in
![]()
Lees het topic maar door
nee, er zijn 2 jacks. Maar 1 bijt niet. Of althans nog niet.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:19 schreef Burdie het volgende:
Beidewas er nog een dan? Of bedoel je nu het kind?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:19 schreef Burdie het volgende:
Beidewas er nog een dan? Of bedoel je nu het kind?
En dat probeer ik nou ook al een tijdje te zeggen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Ik zou ook niet twijfelen. Ze kon kiezen tussen een aangifte van dierenmishandeling en de dierenbescherming op hun dak op zonder zeiken die honden meegeven.![]()
Ik snap niet zo heel goed wat hier nog te overleggen valt.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Mooi zo.
Goed zo!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:55 schreef Qwea het volgende:![]()
![]()
goei nieuws
![]()
![]()
Smokey kan hier in Den Helder naar het asiel![]()
![]()
I will mention that onequote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Goed zo!
En zeg maar dat de medewerkers van het asiel de hond niet weer aan hun moeten teruggeven als ze 'm zouden willen terughalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |