Hij bijt ook niet door. Maar goed, ik snap wel dat dit bij een kindje ongewenst is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:55 schreef MikeyMo het volgende:
ach bijten is volgens mij een groot word, ze snauwen van zich af als ze iets overkomt wat niet leuk is...
Wanneer gaan jullie daten?quote:Op woensdag 14 januari 2009 08:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb een OV, beest is handtas formaat en ik reis regelmatig van Emmen naar Den helder. Geen idee waar jij woont, maar als het zo zou zijn, komen we er vast wel uit
Wordt zondag 3.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:32 schreef Netsplitter het volgende:
Hoe oud is dat kind eigenlijk??
Denk even na ofzoquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:22 schreef MikeyMo het volgende:
Neem hem anders eens mee vrijdag? Of doen ze moeilijk op school?
Oksletje toch....quote:
Gedaan en je hebt pm terug....quote:
Not that I know of...quote:Op zondag 18 januari 2009 15:33 schreef waterkip het volgende:
is er geen herplaatsingsite voor dat soort?
Oh dat zou wel naar zijn inderdaad.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:17 schreef Qwea het volgende:
kick. Smokey zoekt nog steeds een baasje.
Anders wordt smokey op MP gezet, en dat zie ik niet zo zitten
Niet speciaal voor Jackies, maar misschien...?quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Niet speciaal voor Jackies, maar misschien...?
http://www.devrolijkeviervoeters.org/herplaatsing.htm
Ziet er vriendelijker uit dan MP.
De woefkesranch is een puppyfarm AFAIKquote:Rosco is bij ons sinds hij een pup was. Hij is een Golden Retriever reu van bijna 4 jaar (geb. 16-1-'05; zie foto hieronder), afkomstig van de Woefkesranch in Putte (België)
Woah die Pipquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Niet speciaal voor Jackies, maar misschien...?
http://www.devrolijkeviervoeters.org/herplaatsing.htm
Ziet er vriendelijker uit dan MP.
Nee, dat vermoed ik ook niet. Tjek je PM eens.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:03 schreef Greys het volgende:
Een hondje dat een klein kind een paar keer in het gezicht heeft gebeten zal niet makkelijk te plaatsen zijn denk ikShit zeg, wat jammer Q, dat het toch weer is gebeurd!
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:10 schreef Qwea het volgende:
Smoke wordt trouwens wel eens door het huis heen gesmeten omdat hij niet luistert. De baasjes (met name het baasje, het vrouwtje niet ) heeft een hele andere kijk op hondjes aanpakken die niet willen luisteren dan de meeste mensen
Hij krijgt ook regelmatig een mep voor zn kanis of wordt dus het huis door gegooid omdat ie niet wil luisteren
Zaak is dus voor het beestje om asap een ander huis te hebben.
Is er in de buurt ook niet een asiel o.i.d. waar die hond naartoe kan?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:26 schreef Qwea het volgende:
Ik heb net het schuthok hier in Den Helder gebeld, en officieel is het zo dat het regiogebonden is.
Je kan dus niet een hond uit emmen naar den helder brengen.
hey, weten zij veelquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:26 schreef Qwea het volgende:
Ik heb net het schuthok hier in Den Helder gebeld, en officieel is het zo dat het regiogebonden is.
Je kan dus niet een hond uit emmen naar den helder brengen.
Beilen wilde hem al niet hebben, Zwolle zou ze nog proberenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
[..]
Is er in de buurt ook niet een asiel o.i.d. waar die hond naartoe kan?
Ik ga hier even overleggen. Wij kunnen er niet permanent een hond bij gebruiken omdat we daar echt te klein voor wonen maar eventueel wil ik hem wel een tijdje opvangen en wat manieren bijbrengenterwijl er intussen gezocht wordt naar een permanent baasje.
Je moet het boekje e.d inleveren geloof ik. Met eigenaar enzo eropquote:
Er is maar 1 asiel in drenthe. En dat is beilen. En beilen weigert om hem aan te nemenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
[..]
Is er in de buurt ook niet een asiel o.i.d. waar die hond naartoe kan?
Ik ga hier even overleggen. Wij kunnen er niet permanent een hond bij gebruiken omdat we daar echt te klein voor wonen maar eventueel wil ik hem wel een tijdje opvangen en wat manieren bijbrengenterwijl er intussen gezocht wordt naar een permanent baasje.
Eens, maar de vraag is ; vind ik/ hun een permanent baasje. En zo niet, ik vraag me af of ze hem nog weer terug nemenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:52 schreef Harajuku. het volgende:
Lijkt me in ieder geval zaak dat ie ERGENS heen gaat
En die wacht dus al meer dan een half jaar op een nieuw baasje? Sorry dat ik het zeg, maar inslapen lijkt me nog humaner dan hem daar nog langer te laten wonen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:10 schreef Qwea het volgende:
Smoke wordt trouwens wel eens door het huis heen gesmeten omdat hij niet luistert. De baasjes (met name het baasje, het vrouwtje niet ) heeft een hele andere kijk op hondjes aanpakken die niet willen luisteren dan de meeste mensen
Hij krijgt ook regelmatig een mep voor zn kanis of wordt dus het huis door gegooid omdat ie niet wil luisteren
Zaak is dus voor het beestje om asap een ander huis te hebben.
Wilden hem niet hebben?? Ze weten dat het beest de kamer door gesmeten wordt?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Beilen wilde hem al niet hebben, Zwolle zou ze nog proberen
Jup. Alhoewel dat volgens het schuthok in den helder op hetzelfde zal neerkomen als wat zij ook al zeiden ; het is echt regio gebonden.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Beilen wilde hem al niet hebben, Zwolle zou ze nog proberen
Maar even concreet: is er behoefte aan een tijdelijk opvangadres of moet het perse een permanent baasje zijn?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eens, maar de vraag is ; vind ik/ hun een permanent baasje. En zo niet, ik vraag me af of ze hem nog weer terug nemen
Hij is ook al sinds 2007 nicht bei dien DA geweest
Ik heb zelf niet gebeld, dat heeft het baasje zelf gedaan. Maar van wat ik ervan heb begrepen vindt beilen dat je zo'n beest niet kan herplaatsen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wilden hem niet hebben?? Ze weten dat het beest de kamer door gesmeten wordt?
Belachelijk, die mogen hun asielstatus ook wel inleveren dan.
Ooh, jij denkt omdat het mijn familie is ik er mild om ben?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:59 schreef Laton het volgende:
ik hoop dat je die achterlijke familie van je zover krijgt om dan ook nooit meer een hond te nemen. wijf je had jezelf eens moeten horen als iemand anders hier dit zou posten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |