Dat doe je al sinds januari, zonder resultaat. En tussen haakjes staat overigens het woord "anoniem".quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Voordat ik een totale familie ruzie ga ontketenen wil ik het toch nog even op een normale manier proberen
ja. Ik begrijp je punt niet... eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou ja, hij zat er toch al sinds januari....
Dat zal ik in dat geval gewoon doen jaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg, pretletter. Als je alleen maar komt om te rellen en te stangen, dan mag je hier gewoon wegblijven
Ho ho. Niet sinds januari. Ja, in januari ja. Daarna wilden ze hem toch houden. Toen ergens in mei gingen ze hem met de dieren ambu mee doen, en dat was zielig en hebben ze hem weer opgehaald en wilde ze hem weer houden. En dan ist nu juli. Dus ik ben er misschien in totaal net een maandje mee bezig.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:46 schreef Xebber het volgende:
[..]
Dat doe je al sinds januari, zonder resultaat. En tussen haakjes staat overigens het woord "anoniem".
Een ruzie boeit mij ook totaal niet, maar voordat ik er 1 ga ontketen wil ik het wel graag op allerlei andere manieren hebben geprobeerd.quote:Mij zou 't geen zak uitmaken, zo'n familieruzie, dat waait vanzelf wel weer over. Smokey daar laten zitten heeft niemand wat aan. Iedereen hier is begaan met Smokey, jij bent begaan met Smokey, de bazen irriteren zichzelf ook aan allerlei karaktereigenschappen van Smokey. En vooral Smokey heeft hier ook niks aan.
Die vrouw van het asiel in DH vroeg ook nog of ik hem niet kon nemen. Ik dat van Baloe uitgelegd en dat smoke dan morgen in stukken was . Nou ja, dat was idd ook een optiequote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Over 10 jaar is het probleem wel opgelost.
Mijn MM? Of mindermutig?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:52 schreef Burdie het volgende:
Niet om het een of ander, maar heeft MM ervaring met het (her)opvoeden van honden?
We hebben het toch over MinderMutsig, die het hondje wil heropvoeden?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn MM? Of mindermutig?
Mijn MM wel, je moet zien wattie met Baloe heeft gedaan
Minder mutsig weet ik niet
Jaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
We hebben het toch over MinderMutsig, die het hondje wil heropvoeden?
Dat je dat nog weet.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:54 schreef Harajuku. het volgende:
Muts heeft een nog erger geval in huis (gehad)Ik heb iig alle vertrouwen in haar
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:04 schreef Harajuku. het volgende:
Straks de verkering uit maar wél een bijtgrage Jack Russell
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovendien is Bikkel dan heel erg beschermend over Anoek en mag er geen andere reu in haar buurt komen en hij heeft het sowieso al niet heel erg op Jacks dus dat kon wel eens heel erg verkeerd gaan.
There is no love sincerer than the love of food.
Snap ik. Maar het probleem was er als kinderen het beestje optillen, mij lijkt dat je een vreemde hond in het park niet zomaar optilt...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien zijn ze bang dat als die mensen geen kinderen hebben, het hondje wel eens willen uitlaten in een park waar wél kinderen lopen. Waarschijnlijk zal hij dan niets doen, maar daar zijn ZIJ misschien wel bang voor.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh en mocht er als Anoek's loopsheid over is nog geen oplossing zijn dan ga ik gewoon weer ruziemaken hier hoor.
Hoe lang duurt dat ongeveer?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh en mocht er als Anoek's loopsheid over is nog geen oplossing zijn dan ga ik gewoon weer ruziemaken hier hoor.
Nouja ze is twee weken loops en ze wordt het ergens tussen nu en half augustus vermoedelijk. Ze is niet zo heel erg stipt.quote:
Kan ie dan niet even naar jou tot ie naar Mindermutsig kan? En als jij nog op zoek bent naar een Jack kan ie daarna misschien zelfs helemaal naar jou?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:50 schreef Oblivion het volgende:
GVD, issie nog niet geplaatst ergens?
Niemand die Smoke wil hebben?![]()
Ik wil het best proberen, maar ik ben zo bang dat het niet lukt en dan?
Moet je nog haar toestemming hebben dan?quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:07 schreef Qwea het volgende:
Net mn zus gebeld en voorgelegd, ik ben benieuwd.
Duhquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Moet je nog haar toestemming hebben dan?
Nou, als bij mijn zus thuis de hond regelmatig door de lucht zou vliegen zou ik daar echt niet meer op wachten.quote:
Kijk, nog zo eenquote:Op donderdag 23 juli 2009 11:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, als bij mijn zus thuis de hond regelmatig door de lucht zou vliegen zou ik daar echt niet meer op wachten.
Ik had al lang gedreigd de dierenbescherming in te lichten.
Jij staat altijd vooraan als het om dierenleed gaat, maar bij je eigen familie zie je het door de vingers.
Ik heb het al doorgelezen, dank je wel.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kijk, nog zo eenik ga dr niet eens meer op in
![]()
Lees het topic maar door
nee, er zijn 2 jacks. Maar 1 bijt niet. Of althans nog niet.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:19 schreef Burdie het volgende:
Beidewas er nog een dan? Of bedoel je nu het kind?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:19 schreef Burdie het volgende:
Beidewas er nog een dan? Of bedoel je nu het kind?
En dat probeer ik nou ook al een tijdje te zeggen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Ik zou ook niet twijfelen. Ze kon kiezen tussen een aangifte van dierenmishandeling en de dierenbescherming op hun dak op zonder zeiken die honden meegeven.![]()
Ik snap niet zo heel goed wat hier nog te overleggen valt.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Mooi zo.
Goed zo!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:55 schreef Qwea het volgende:![]()
![]()
goei nieuws
![]()
![]()
Smokey kan hier in Den Helder naar het asiel![]()
![]()
I will mention that onequote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Goed zo!
En zeg maar dat de medewerkers van het asiel de hond niet weer aan hun moeten teruggeven als ze 'm zouden willen terughalen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |