Ik heb de hond uitgelatenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:21 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niks van mijn werk gedaan![]()
mjah op zich niks mis met posenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:43 schreef Cageon het volgende:
Schijnt toffer / leuker te rijden dan de 1098 (1098 vs vorige versie rc8 nieuwe geen idee van)
[ afbeelding ]
en idd, ik ben een poser.
NR 7 in de tentquote:Top 50 posters in PTA
Plaats / aantal / gebruiker
001. 4436 Cageon
002. 2590 Dr_Flash
003. 2585 Alexxxxx
004. 1823 Worldbeater
005. 1644 Turquaz52
006. 1632 Rib-i
007. 1569 ikookhier
008. 1564 One_Punch_Mickey
009. 1518 Geerd
010. 1457 Peterselieman
Luxe rijden naar het circuitquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:03 schreef Cageon het volgende:
Owja en de reden waarom ik EIGENLIJK wou posen is dit:
........................................................................................................
Niet onder Cageon althans.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:47 schreef Cageon het volgende:
ook niet bepaald als je het mij vraagt![]()
Maar het pleit voor me dat ik nergens anders actief (meer) ben op FOK!![]()
Gaat vast gruwelijk tegenvallen.quote:Ik ga komend seizoen op 1 staan bij het racen, hopelijk uiteindelijk ook in het kampioenschap, maar 1 race moet er toch wel in zitten denk ik.
quote:
Post om gemiddelde op te krikken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:03 schreef Cageon het volgende:
[ Bericht 1% gewijzigd door Cageon op 13-01-2009 22:09 ]
Ik durf als zeker haalbaar doel (dit is gevaarlijk ik weet het) te stellen dat ik op zijn minst in de S0 een eerste plek kan halen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet onder Cageon althans.
[..]
Gaat vast gruwelijk tegenvallen.Maar toi toi toi.
quote:[..]
[..]
Post om gemiddelde op te krikken.![]()
quote:[message=11414357,noline]wolf75 schreef op 13 januari 2009 @ 22:13[/message]:
[...]
Een goede begrafenisverzekering is wel gewenst om daar 180km/h te rijden.
ach, alles is relatief.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
hej henk, hoeveel verslagen heb jij al geschreven?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Cageon.... je beste post in tijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:03 schreef Cageon het volgende:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:48 schreef Cageon het volgende:
[..]
hej henk, hoeveel verslagen heb jij al geschreven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het wordt wat, komende zomer week zwarte woud /bodensee
![]()
Oh, en het was Circuit de ZevenHeuvelenweg in GroesbeekMet regen ook nog :x
yea ik zal linkjes plaatsen naar mijn site.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:57 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Zolang je maar wel verhalen blijft posten
Wie weet, misschien heb je dan een keer op een mooie dag nog wat toeschouwers
![]()
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]het wordt wat, komende zomer week zwarte woud /bodensee
![]()
Oh, en het was Circuit de ZevenHeuvelenweg in GroesbeekMet regen ook nog :x
Dat mag ookquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:05 schreef Cageon het volgende:
[..]
yea ik zal linkjes plaatsen naar mijn site.![]()
Mooie plek voor Rib-i, kan Rib-1 nog van lerenquote:001. 4436 Cageon
002. 2590 Dr_Flash
003. 2585 Alexxxxx
004. 1823 Worldbeater
005. 1644 Turquaz52
006. 1632 Rib-i
007. 1569 ikookhier
008. 1564 One_Punch_Mickey
009. 1518 Geerd
010. 1457 Peterselieman
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:11 schreef koffiekoekje het volgende:
Opgelicht na date met teletekst SMS meid
quote:
nicequote:
is wederzijdsquote:OPM, nog erg bedankt voor een hele nieuwe ervaring wat betreft mijn leven(vakanties / buitenland) en het motorrijden!
iddquote:Geerd. Die mij nog wel is duidelijk maakte (in niet zoveel woorden, zeg maar 0, maar met daden)
quote:Heb erg veel zin in het nieuwe seizoen
Repsectquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:03 schreef Cageon het volgende:
pic werkt niet, volgt nog
het is een verlengde Fiat Scudo![]()
Pa heeft een busje aangeschaft en nu kunnen we dus nog luxer onderweg naar de circuits![]()
Het idee is om de cabine iets aan te passen zodat de voorpartij van de fiets ver genoeg naar voren gereden kan worden (naast mogelijke passagiers) om de motor in de bus te vervoeren.
Daarnaast blijft er dan nog mooi wat ruimte over voor wat gereedschap een leren pak wat bandjes etc.![]()
Kan niet wachten op het aankomende seizoen, bandenwarmers, bus, c-licentie, circuit-fiets (en nog een nieuwere / snellere / betere dan de TLR ook), regenbanden, plakkers, goede stopwatch, een fotograaf, coach, trainer en nog belangrijker de steun van Cageon Sr.
Als iemand zich geroepen voelt om bandenman te spelen en tijdwaarneming te doen of om mijn paraplutje vast te houden, stuur even een e-mail. (-xx- zie hier je kans, om regelmatig op de paddock te staan!)
Damn wat gaat het hard, voor croix-en-ternois wist ik het nog niet... maar het heeft een beste vaart genomen na croix-en-ternois, na die dag was de lol er op de openbare weg bijna wel helemaal van af.![]()
OPM, nog erg bedankt voor een hele nieuwe ervaring wat betreft mijn leven(vakanties / buitenland) en het motorrijden! Heb een hoop geleerd van jou en de vele kmers, waaronder over het algemeen samen met Geerd. Die mij nog wel is duidelijk maakte (in niet zoveel woorden, zeg maar 0, maar met daden) dat je met 25kW best een TLR voorbij kan rijden.
Voor de mensen die denken, dat kan toch niet, jawel en nog buitenom ook!![]()
[ afbeelding ]
en ja idd... ik rij daar als een dweil![]()
Heb erg veel zin in het nieuwe seizoen waarin ik mezelf zal tegen komen en zal moeten accepteren dat er altijd snellere zullen zijn en ik geen smoesjes meer heb als ik toch net niet helemaal bij kan benen.
Dat neemt niet weg dat de motivatie alleen maar groter word om beter te worden en uiteindelijk sneller te gaan rijden.![]()
Ik hoop dat ik mijzelf snel kan ontwikkelen, want die intentie is er toch zeker. Daar komt bij dat ik er erg veel vertrouwen in heb dat ik kritisch naar mijzelf (rij technisch gezien) kan kijken om verbetering snel mogelijk te maken en daardoor door technische (itt meer guts/lef/meer gas) verbetering harder te gaan rijden.
Zo, ik heb weer wat motivatie opgedaan om mijn portfolio af te schrijven!![]()
Poser sluit af:
Hoe het ooit eens begon
[ link | afbeelding ]
Hoe het in eens gebeurde dat Cageon op een supersport reed
[ link | afbeelding ]
hoe we in eens op een belgisch circuit terecht kwamen
[ link | afbeelding ]
en dan ben je in eens in frankrijk aan het rijden
[ link | afbeelding ]
Hoe het voelt om op een 4 in lijn te rijden.
[ link | afbeelding ]
Fuck zeg, zelfs Barack Obama had een kortere acceptance speechquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:03 schreef Cageon het volgende:
pic werkt niet, volgt nog
het is een verlengde Fiat Scudo![]()
Pa heeft een busje aangeschaft en nu kunnen we dus nog luxer onderweg naar de circuits![]()
Het idee is om de cabine iets aan te passen zodat de voorpartij van de fiets ver genoeg naar voren gereden kan worden (naast mogelijke passagiers) om de motor in de bus te vervoeren.
Daarnaast blijft er dan nog mooi wat ruimte over voor wat gereedschap een leren pak wat bandjes etc.![]()
Kan niet wachten op het aankomende seizoen, bandenwarmers, bus, c-licentie, circuit-fiets (en nog een nieuwere / snellere / betere dan de TLR ook), regenbanden, plakkers, goede stopwatch, een fotograaf, coach, trainer en nog belangrijker de steun van Cageon Sr.
Als iemand zich geroepen voelt om bandenman te spelen en tijdwaarneming te doen of om mijn paraplutje vast te houden, stuur even een e-mail. (-xx- zie hier je kans, om regelmatig op de paddock te staan!)
Damn wat gaat het hard, voor croix-en-ternois wist ik het nog niet... maar het heeft een beste vaart genomen na croix-en-ternois, na die dag was de lol er op de openbare weg bijna wel helemaal van af.![]()
OPM, nog erg bedankt voor een hele nieuwe ervaring wat betreft mijn leven(vakanties / buitenland) en het motorrijden! Heb een hoop geleerd van jou en de vele kmers, waaronder over het algemeen samen met Geerd. Die mij nog wel is duidelijk maakte (in niet zoveel woorden, zeg maar 0, maar met daden) dat je met 25kW best een TLR voorbij kan rijden.
Voor de mensen die denken, dat kan toch niet, jawel en nog buitenom ook!![]()
[ afbeelding ]
en ja idd... ik rij daar als een dweil![]()
Heb erg veel zin in het nieuwe seizoen waarin ik mezelf zal tegen komen en zal moeten accepteren dat er altijd snellere zullen zijn en ik geen smoesjes meer heb als ik toch net niet helemaal bij kan benen.
Dat neemt niet weg dat de motivatie alleen maar groter word om beter te worden en uiteindelijk sneller te gaan rijden.![]()
Ik hoop dat ik mijzelf snel kan ontwikkelen, want die intentie is er toch zeker. Daar komt bij dat ik er erg veel vertrouwen in heb dat ik kritisch naar mijzelf (rij technisch gezien) kan kijken om verbetering snel mogelijk te maken en daardoor door technische (itt meer guts/lef/meer gas) verbetering harder te gaan rijden.
Zo, ik heb weer wat motivatie opgedaan om mijn portfolio af te schrijven!![]()
Poser sluit af:
Hoe het ooit eens begon
[ link | afbeelding ]
Hoe het in eens gebeurde dat Cageon op een supersport reed
[ link | afbeelding ]
hoe we in eens op een belgisch circuit terecht kwamen
[ link | afbeelding ]
en dan ben je in eens in frankrijk aan het rijden
[ link | afbeelding ]
Hoe het voelt om op een 4 in lijn te rijden.
[ link | afbeelding ]
Is je bike er alquote:
http://www.powerplustools.nl/producten.php?p=2&s=10&disp=block Stuk goedkoper en werkt primaquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:39 schreef Den_Haag het volgende:
http://cgi.ebay.de/STTK-MONTAGESTANDER-SET-Motorradstaender-Motorradheber_W0QQitemZ400019733786QQcmdZViewItemQQptZMotorrad_Kraftradteile?hash=item400019733786&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318
is dit wat?
quote:
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:44 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
http://www.powerplustools.nl/producten.php?p=2&s=10&disp=block Stuk goedkoper en werkt prima
Ik heb alleen de bovenste....quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:12 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze 2 dus?
ehhhhh, ik weet niet meer waarom - maar mooi plaatje en de kosten???quote:
Knappe pekel fietsquote:
met <5 graden KD-enquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik wil kneeslidersBijna vandaag knietje aan de grond
het was zoooo lekker weer in Overasselt, mijn favo S bochten weggetje.... werd al redelijk droog
Maar de zon scheen !quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]
met <5 graden KD-enis vragen om problemen
banden worden niet warm = geen grip = vragen om probsquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Maar de zon scheen !en het wegdek was niet zo heeeeeeel vochtig
ik vertel ook nog niet over die <1mm profiel op mijn voorband :x
mooiquote:anyways letselschade belde net, ik krijg een pak smartengeld waar ik nieuwe bandjes van kan kopen, en een kettingset, en de uitlaat kan fixxen
Hij komt Dec 2010quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jawel, echter zo gewild dat er wat levertijd op zit![]()
![]()
Wie is datquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:25 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dan heeft hij hem nog eerder dan WP [ afbeelding ]
Hangt er vanaf welke debiel er op gereden heeftquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:39 schreef Jim.Beam het volgende:
Wat is een beetje het max aantal km's voor een sport 600 cc? Wil een 2dehands 600 supersport kopen (Triumph TT), is dit nog verstandig met +-40.000 op de teller? (Ervan uitgaande dat onderhoud goed is geweest)
Mijn SV650s is van 2000 en heeft inmiddels meer dan 86.000KM op de teller staanquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:39 schreef Jim.Beam het volgende:
Wat is een beetje het max aantal km's voor een sport 600 cc? Wil een 2dehands 600 supersport kopen (Triumph TT), is dit nog verstandig met +-40.000 op de teller? (Ervan uitgaande dat onderhoud goed is geweest)
alleen mayo als de buitentemperatuur onder de 10 duiktquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:34 schreef Geerd het volgende:
3km maar, geen last van mayo of gebruik je hem alleen bij 30+???
Ja oke wou al zeggen, welke olie gebruik jij:Pquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:38 schreef bvvt het volgende:
[..]
alleen mayo als de buitentemperatuur onder de 10 duikt
Het scheelt wel of je met enige regelmaat ook eens wat langere afstanden maakt
Bedanktquote:
ZX6R is een leuke all rounderquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:41 schreef Jim.Beam het volgende:
Zoek iets van rond de 3500 euro, zit nu te twijfelen tussen een ZX-6R (Kawa), Triumph TT of voor een Bandit 600N (Naked
)
Bandit ziet er natuurlijk stoer uit, en nog betaalbaar, zijn mooiere nakeds, maar ook gelijk stuk duurder. Of een Duc M600, maar die is niet vooruit te branden, en toch vaak wat meer probleempjes mee. ZX-6R voor het geluid en eigenwijze, en die Triumph, tsja nog meer eigenwijs.
Als je er regelmatig op rijd misschien wel jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:44 schreef Geerd het volgende:
Uhmz ga voor de bandit 1200, 600 heb je met een jaar al gezien.
Sorry ik heb vrij.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:18 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Als je er regelmatig op rijd misschien wel ja![]()
Best koud vandaagKut NS wist niet wanneer ze weer treinen konden laten rijden ivm een defecte trein
quote:
Je hebt gisteren met de bedrading lopen knoeienquote:
Als de TT een 3 cilinder was had ie nog mooier geklonken, maar helaas is het een 4 pitter.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 06:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
[..]
ZX6R is een leuke all rounderga je voor een Bandit dan beter voor een 12, een 6 heb je na een jaar al gezien
ow is dat al gezegd
M600 vooral een toerfiets
TT het meest eigenzinnig idd
en een 3 cil. heeft ook wel iets
idd eerst aanvoelen die heel verschillende motoren die je op het oog hebtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:32 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Als de TT een 3 cilinder was had ie nog mooier geklonken, maar helaas is het een 4 pitter.Bandit laat ik dan maar vallen, 1200 veel te zwaar.
Er staat bij Motoport hier in de buurt een TT met 43.000 km te koop uit 2003 voor 3990 Euro, denk dat ik daar maar voor ga, nette prijs.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:26 schreef Geerd het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)rubberen-wegdek.html
Volgens mij ligt dat spul ook tussen Lochem en Zutphen.... Of liever gezegd; lag. Heeft er toch wel een jaar gelegenquote:Ook tweelaags ZOAB zou de geluidsoverlast aanzienlijk verminderen
dat zal ik op mijn komende rekening ook terug vinden aangezien ik toen in spanje zatquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:48 schreef motorbloempje het volgende:
nog bedankt voor je nieuwjaars-sms! Jij ook de beste wensen!
maar zat in Engeland toen en sms-jes terugsturen naar iedereen die sms-te werd een duur grapje
jij bent rijkerquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:47 schreef bvvt het volgende:
[..]
dat zal ik op mijn komende rekening ook terug vinden aangezien ik toen in spanje zat
He! MBquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit. zit die kraker er ineens tussen.![]()
![]()
Opvallend nieuws.. de Optimate doet het goed.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:25 schreef Geerd het volgende:
Optimate doet het goed, vanmiddag even boodschapje gedaan 1 keer starten lopen, startmotor ging volgens mij ook veel krachtiger rond
quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:21 schreef Worldbeater het volgende:
Ik was net terug uit Egypte.
Hallo WBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit. zit die kraker er ineens tussen.![]()
![]()
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
En hoeveel kilometers maak je zo dagelijks?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:38 schreef motorbloempje het volgende:
mijn Div rijdt weer hoor
hij was even stukjesuitlaatsysteem en zulks, maar zit nu nieuwe onder en hij bromt weer heerlijk
Zal idd goed bij je passen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:35 schreef -XX- het volgende:
Dit is vet leuk om te kopen!
[ afbeelding ]
helaas niet zoveel, omdat ik nu werk en studeer in de stad waar ik woonquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En hoeveel kilometers maak je zo dagelijks?
Maar alweer naar Engeland geweest op dat ding?![]()
En via Calais of Nederland?![]()
[..]
Zal idd goed bij je passen.![]()
Ik ben er wat te groot voor.
En dan ben ik nog maar 1.82.
Lieve motor.
in welk opzicht?quote:[b]Op zaterdag 17 januari 2009 12:49 schreef
[..]
Zal idd goed bij je passen.![]()
Ik ben er wat te groot voor.
Zijn ze dat allemaal niet als je een dikke V-Twin gewend bentquote:En dan ben ik nog maar 1.82.
Lieve motor.
Maar je hebt toch wel een Optimate?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
helaas niet zoveel, omdat ik nu werk en studeer in de stad waar ik woonook druk door studie enzo, dus is er sinds september niet zoveel van gekomen, mede doordat ik moest sparen voor nieuwe uitlaatsysteem
quote:maar als straks de motor van mn vriend ook weer gemaakt is (die staat nu bij de werkplaats) gaan we lekker weer wat ritjes makenhopen dat het volgende week droger is en dat we daar tijd voor hebben
Daar gingen mijn romantische gedachten.quote:we zijn naar Engeland geweest met de auto van mn ouders, maar dat doen we ook nooit meer.. we konden nergens zomaar stoppen![]()
Zal ik even kijken.quote:Dit jaar waarschijnlijk naar Engeland/Wales, maar dat kán ook nog frankrijk worden.
Enneh: www.going-round.nl
Nope, gewoon standaarduitlaatset, dat gepimp hoeft voor mij allemaal nietquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar je hebt toch wel een Optimate?
Wat studeer je eigenlijk? En dan komt het grote geld.![]()
![]()
[..]
![]()
Ik heb vorig weekend lekker gereden. Was al goed te doen, wel koud maar droog.![]()
[..]
Daar gingen mijn romantische gedachten.![]()
![]()
[..]
Zal ik even kijken.![]()
Alletwee.quote:
quote:Zijn ze dat allemaal niet als je een dikke V-Twin gewend bent![]()
Het wentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar heb nog even aan de 675 gedacht toen ik een nieuwe fiets wilde.
Maar te weinig toer ivm formaat, en altijd opgevouwen zitten is niks.
Mind de <1.000 cc er nog bij.![]()
ZX12-R to the rescue compromise.![]()
Dat was me al lang en breed duidelijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:00 schreef motorbloempje het volgende:
Nope, gewoon standaarduitlaatset, dat gepimp hoeft voor mij allemaal nietik wil vooral gewoon rijden
En wat kan je daar dan mee.quote:enneh.. ik studeer Informatiekunde
informatie mishandelenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat was me al lang en breed duidelijk.![]()
![]()
![]()
[..]
En wat kan je daar dan mee.![]()
ik mis iets geloof ik?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:05 schreef Worldbeater het volgende:
@Cageon/ wie het weet, was die Hayabusa knakker nou de ex schoonvader van -XX- of de vader?
whehequote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat was me al lang en breed duidelijk.![]()
![]()
![]()
[..]
En wat kan je daar dan mee.![]()
Geen ruimte.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ook, alleen willen ze er nooit zoveel voor betalen. (maw ROI is niet echt bijzonder meer op gegeven moment, als je het mij vraagt)quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
whehe![]()
Informatiekunde is zeg maar de schakel tussen bedrijfskunde en informatica.
Vanuit het bedrijf moet ik aan de bouwers en programmeurs de wensen duidelijk maken: workflows in kaart brengen en zorgen dat deze in een nieuw softwarepakket overeenkomen.
Daarbij moet ik het bedrijf uitleggen wat de mogelijkheden zijn: mensen willen vaak heel veel en denken dat de IT tegenwoordig alles maar kan maken en oplossen, terwijl dat niet zo is: dus kennis van computers(ystemen) is ook zeker nodig
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Geen ruimte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aardig tripje in de planningquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
helaas niet zoveel, omdat ik nu werk en studeer in de stad waar ik woonook druk door studie enzo, dus is er sinds september niet zoveel van gekomen, mede doordat ik moest sparen voor nieuwe uitlaatsysteem
maar als straks de motor van mn vriend ook weer gemaakt is (die staat nu bij de werkplaats) gaan we lekker weer wat ritjes makenhopen dat het volgende week droger is en dat we daar tijd voor hebben
we zijn naar Engeland geweest met de auto van mn ouders, maar dat doen we ook nooit meer.. we konden nergens zomaar stoppen![]()
Dit jaar waarschijnlijk naar Engeland/Wales, maar dat kán ook nog frankrijk worden.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:05 schreef Cageon het volgende:
* Cageon is er vandoor, papieren + servo van de uitlaat klep ophalen van de CBR @ Vos Oss.
Is ooit een discussie geweest hier.quote:
Daar kan ik me inderdaad iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
mensen willen vaak heel veel en denken dat de IT tegenwoordig alles maar kan maken en oplossen
quote:En dan ga ik daarmee heel veel geld verdienenen daarna chefkok worden
en de Dakar ooit rijden
![]()
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Altijd leuk even bij die homo langs.
![]()
ooo uiteraard!quote:[..]
Is ooit een discussie geweest hier.
quote:[..]
Daar kan ik me inderdaad iets bij voorstellen.![]()
Mevrouw motorbloempje wordt een echte xpert.![]()
[..]
![]()
![]()
Hopelijk ga je qua uiterlijk niet op onze huidige hoop in bange dagen lijken bij de vrouwen.
True.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind Miriam Pol best een stoere dame anders hoor
dat jij d'r niet aantrekkelijk vindt maakt haar niet minder stoer![]()
ik hoop dat ik 't ooit nog 's kan doen, srsly
Yupquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:22 schreef motorbloempje het volgende:
Ierlanddaar moet ik ook nog 's heen, maar het is alleen zo afgrijselijk duur
Ik weet echt niet wat je bedoelt hoorquote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:33 schreef motorbloempje het volgende:
zo! mag ik je aanraken?
Ik heb hier nog een SZR in de aanbieding. Met XT660 blok.quote:het schijnt dat ze offroad/allroadcursussen geeft, dus ik wil binnenkort misschien 's kijken of dat ergens te vinden is: voordat we op wereldreis gaan willen we flink gaan oefenen en gaan ook twee eencilinders kopen om op te oefenen, wat oude XT's ofzo![]()
Dat was ook niet de intentie van die tweede post.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:33 schreef Roderick2085 het volgende:
Ik weet echt niet wat je bedoelt hoor![]()
quote:Gisteren gewoon gelijk weer de accu uit de bandit gehaald![]()
Net alsof ik altijd de zo-te-klaren-klusjes laat zittenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mailde haar al voordat de eerste Dakar verreden was.![]()
![]()
[..]
Ik heb hier nog een SZR in de aanbieding. Met XT660 blok.![]()
Maar met zijn tweetjes durf ik ook wel.![]()
[..]
Dat was ook niet de intentie van die tweede post.
WB had gewoon een smoesje voor een eenvoudig zo-te-klaren-klusje.
Dingen die je in 10 sec - 2 min kan doen.
Met de bijbehorende puppy ogen.
[ afbeelding ]
Kat.
[..]
Alles gaat over met de tijd.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:16 schreef Roderick2085 het volgende:
Net alsof ik altijd de zo-te-klaren-klusjes laat zitten![]()
hmm, misschien regelmatig wel ja![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hey, jullie wonen ongeveer 100 meter bij mij vandaanquote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maar als straks de motor van mn vriend ook weer gemaakt is (die staat nu bij de werkplaats) gaan we lekker weer wat ritjes makenhopen dat het volgende week droger is en dat we daar tijd voor hebben
we zijn naar Engeland geweest met de auto van mn ouders, maar dat doen we ook nooit meer.. we konden nergens zomaar stoppen![]()
Dit jaar waarschijnlijk naar Engeland/Wales, maar dat kán ook nog frankrijk worden.
die geel-groen-rode?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:06 schreef bvvt het volgende:
loop de deur uit de weg op, sla rechts af - om de bocht zie je (over de vijver heen) een flat staan, daar zit ik.
(als jullie tenminste ook echt wonen in tolhuis)
Jaaaaa maar ik ben belangrijkquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
En je vermeld er niet even bij dat wij ook een minimeet hadden bij Termaat vd week:p Al was dat ook meer een hoi doei
@ bvvt... dan hoor/zie je mij vast nog wel een keer rijden, rijd best vaak via tolhuis/meijhorst
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
tjek de UG-stilo [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WTF? Op een GSquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:42 schreef Wifebeater het volgende:
[ afbeelding ]
UG strikes again
[ afbeelding ]
ikookhier, logs doormailen naar het welbekende e-mailadres graag
Tijd om weer eens de bezem er doorheen te halen [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:42 schreef Wifebeater het volgende:
[ afbeelding ]
UG strikes again
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neeh, een GSAquote:
Die heb jij nu tochquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
Komen daar weer een hoop old skool smilies tevoorschijn!!
En de M&Mies.![]()
Maar waaar'o'waar is de 12.![]()
![]()
![]()
Welke logsquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:42 schreef Wifebeater het volgende:
[ afbeelding ]
UG strikes again
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey, de andere helft van.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:50 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Neeh, een GSA [ afbeelding ]
Dat je dat niet ziet zeg [ afbeelding ]
[..]
Die heb jij nu toch [ afbeelding ]
Ik denk dat je de verkeerde voor je hebt [ afbeelding ]
Ik ben niet de Z maar was de B [ afbeelding ]
nicequote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:42 schreef Wifebeater het volgende:
[ afbeelding ]
UG strikes again
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+ MegaForcaquote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 02:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nice![]()
![]()
![]()
[..]
+ MegaForca![]()
[ afbeelding ]
ja @ house of billiards, zal ik de volgende keer doen, totaal niet aan gedacht.quote:Op zondag 18 januari 2009 02:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
in Arnhemhad maar laten weten
ff wat kunnen drinken
ah dat holquote:Op zondag 18 januari 2009 02:54 schreef Cageon het volgende:
ja @ house of billiards, zal ik de volgende keer doen, totaal niet aan gedacht.
nicequote:Op zondag 18 januari 2009 02:55 schreef Cageon het volgende:
vandaag papieren van de blade opgehaald EN! de uitlaatklep servo.
Kan ik mooi die FI error weg werken. ding aansluiten maar niet op de klep aansluiten.
WB was ook in complete verwarring direct na de post.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:50 schreef Wifebeater het volgende:
Heb je ook gezegd dat je op de bank geslapen hebt.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:33 schreef bvvt het volgende:
er staat inderdaad een flat in de weg om te zwaaien
Dan maar zo
Dan had ik ook de verkeerde voor mequote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:50 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Neeh, een GSA [ afbeelding ]
Dat je dat niet ziet zeg [ afbeelding ]
[..]
Die heb jij nu toch [ afbeelding ]
Ik denk dat je de verkeerde voor je hebt [ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 januari 2009 11:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En niet zo blij doen, zo geweldig is Nijmegen niet.
Heb er mijn eerste en enige bekeuring op de moto opgelopen.
en wiens fout is dat?quote:Op zondag 18 januari 2009 11:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb je ook gezegd dat je op de bank geslapen hebt.
En niet zo blij doen, zo geweldig is Nijmegen niet.
Heb er mijn eerste en enige bekeuring op de moto opgelopen.
Motorrijder word je niet, dat ben jequote:Op zondag 18 januari 2009 01:07 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hey, de andere helft van.
Hoe is het met de voormalig eigenaar van de 12
Dus je kon het motor rijden toch nog niet helemaal loslaten?
quote:
PPffrrrtttquote:
Mjah, het was vooral de A4 maar momenteel gewoon de trapfiets in A'damquote:Op zondag 18 januari 2009 11:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wel jammer dat het door de sleur van het gewone westerse A9 burgerleven komt.![]()
Grappig, want zelfs hij wist niet dat het mijn account wasquote:Op zondag 18 januari 2009 11:14 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dan had ik ook de verkeerde voor me
Maar heb je dan niet zijn account gejatOf ben ik in de war?
Eh, over een tijdje weet ik wel een GSA te koop voor je roadtrip, zal ik je vast op de lijst zettenquote:
Al die tijd in onwetendheidquote:Op zondag 18 januari 2009 14:21 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Motorrijder word je niet, dat ben je [ afbeelding ]
[..]
[..]
PPffrrrttt![]()
[..]
Mjah, het was vooral de A4 maar momenteel gewoon de trapfiets in A'damHet is dus inderdaad vooral een functionele aankoop
Vandaar de keuze voor de motor der motoren, king of the road
[insert:ophemelende-krantenartikelen-en-motorbladen-reviews.jpeg]
[..]
Grappig, want zelfs hij wist niet dat het mijn account was
Dus je jullie hebben het gewoon allemaal fout
Dan komt er wat anders?quote:[..]
Eh, over een tijdje weet ik wel een GSA te koop voor je roadtrip, zal ik je vast op de lijst zetten
Den_Haag heeft iig een keer gemeetquote:Hoort Den_Haag trouwens al bij de Fok!MC of praat hij nog steeds alleen met Worldbeater?![]()
![]()
Meneer Hi Ass is backquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:42 schreef Wifebeater het volgende:
[ afbeelding ]
UG strikes again
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
euh...quote:Op zondag 18 januari 2009 14:43 schreef Cageon het volgende:
wat zijn de criterea dan om bij de Fok!MC te horen?
Rondje 1:36 @ Assenquote:Op zondag 18 januari 2009 14:43 schreef Cageon het volgende:
wat zijn de criterea dan om bij de Fok!MC te horen?
Dan hoort den_haag er dus ook bijquote:Op zondag 18 januari 2009 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
euh...
ik gok dat het begint met het bezitten van een motor?
hm dat kan wel is lastig worden.quote:
t is wel een motor.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
één van de criteria is de motor..
zijn motor is roze
Denk dat het blok dat precies 4 seconden vol houdquote:Op zondag 18 januari 2009 15:16 schreef motorbloempje het volgende:
ik denk dat je zelfs duwend nog sneller bent CP
ik dacht even een omgebouwde GS500quote:Op zondag 18 januari 2009 15:18 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
GS Adventure. Veel benzine en bomkoffers
De fietsbel eraf halen schijnt ook al veel weerstand te schelenquote:Op zondag 18 januari 2009 15:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Zeg, dan moet ik 4 turbo's op mijn GS bouwen
quote:Op zondag 18 januari 2009 15:49 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Smaken verschillen gelukkig![]()
Anders reed iedereen een roze motor
Inclusief afgebroken uitlaatquote:Op zondag 18 januari 2009 14:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Den_Haag heeft iig een keer gemeet
als je nou eens op de ritjes aanwezig bentquote:Op zondag 18 januari 2009 14:21 schreef Wifebeater het volgende:
Hoort Den_Haag trouwens al bij de Fok!MC of praat hij nog steeds alleen met Worldbeater?![]()
![]()
zo hard ging het toen niet hoorquote:Op zondag 18 januari 2009 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb gisteren van bvvt vernomen dat ritjes niet echt mijn ding zullen zijn met dijkraggen enzo, als fervent rustige tourder![]()
wanneer in wederzijds overleg besproken word om een normaal ritje te maken is dat ook geen probleem volgens mij.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, ik houd niet van het gas erop én ik wil de mensen die dat wel leuk vinden niet ophouden, dat is voor beide partijen gewoon niet lekker rijden
quote:Op zondag 18 januari 2009 18:02 schreef motorbloempje het volgende:
ik weet meteen weer waarom ik hier niet zoveel post![]()
mensen die 120 touren vinden zijn niet mijn soort mede-rijders
Er moeten ook motorrijders zijn die het algemene beeld weer positief makenquote:Op zondag 18 januari 2009 18:12 schreef motorbloempje het volgende:
maar kommop, jullie rijden toch allemaal tegen de limiet van jullie kunnen (en voor sommigen de limiet van de motor) aan?
niets mis mee, maar niet mijn ding
eerlijk gezegd, kun je de rijders hier in 3 groepen verdelen denk ik. de échte tourers, ja die zijn er welquote:Op zondag 18 januari 2009 18:12 schreef motorbloempje het volgende:
maar kommop, jullie rijden toch allemaal tegen de limiet van jullie kunnen (en voor sommigen de limiet van de motor) aan?
quote:Op zondag 18 januari 2009 18:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
eerlijk gezegd, kun je de rijders hier in 3 groepen verdelen denk ik. de échte tourers, ja die zijn er welde redelijk snelle jongens en de nog snellere (toffere uiteraard
) gasten
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 januari 2009 18:16 schreef motorbloempje het volgende:
he, ik ben stoer omdat ik een geil wijf op een motor ben
zelfkennis is voor de ziel wat een koud bad is voor het lichaamquote:Op zondag 18 januari 2009 18:16 schreef motorbloempje het volgende:
he, ik ben stoer omdat ik een geil wijf op een motor ben
een koude kermis is 't iig nietquote:Op zondag 18 januari 2009 18:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zelfkennis is voor de ziel wat een koud bad is voor het lichaam
gaat nog wel even duren voordat ik die limiet vind.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:12 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, omdat ik jou niet zo geil vindquote:Op zondag 18 januari 2009 18:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zeg, 25kwprutser
moest ik weer normaal tegen je doen in 't Nijmegentopic of niet?
als je nou jezelf benoemd had als stoer wijf op de motor, dan okequote:Op zondag 18 januari 2009 18:20 schreef motorbloempje het volgende:
omdat je m'n herwonnen zelfvertrouwen weer de grond in stamp, prutser
Nee hoor... eerder het limiet van mijn lefquote:Op zondag 18 januari 2009 18:12 schreef motorbloempje het volgende:
Heb nog geen idee.... Ierland zou ik heel graag willen, maar dan heb ik toch echt nog wel een paar duizend nodigquote:Op zondag 18 januari 2009 18:40 schreef motorbloempje het volgende:
wat zijn de vakantieplannen voor dit jaar?
hier staan Engeland en Wales op het programma, waarschijnlijk
tripje ardennen, eiffel en misschien nog de bourgogne![]()
maar de Engeland/Wales is nog niet zeker: zou ook Zwarte Woud kunnen worden, of twee weken Ardennen, Eiffel, Vogezen, etc. Wat maar goedkoop is..
groeien ze bij jou ook terugquote:Op zondag 18 januari 2009 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
mijn schaamranden waren na de Dolomieten flink minimalistisch, daar was ik ook wel zeer trots op
Wat ze tegenwoordig al niet kunnen he?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:06 schreef motorbloempje het volgende:
mijn schaamranden waren na de Dolomieten flink minimalistisch, daar was ik ook wel zeer trots op
Ik ga met een maat van me van de zomer naar nog onbekende streken.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:40 schreef motorbloempje het volgende:
wat zijn de vakantieplannen voor dit jaar?
hier staan Engeland en Wales op het programma, waarschijnlijk
tripje ardennen, eiffel en misschien nog de bourgogne![]()
maar de Engeland/Wales is nog niet zeker: zou ook Zwarte Woud kunnen worden, of twee weken Ardennen, Eiffel, Vogezen, etc. Wat maar goedkoop is..
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:24 schreef motorbloempje het volgende:
ik spuit altijd haarlak in mn haar, maar dat gaat geen 65.000km mee hoor
Das trouwens ook de reden dat hij niet meer post, hij kan niet eens meer meelezen onder zijn IPquote:Op zondag 18 januari 2009 11:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Toch schemerde er iets minder rebels door in de posting.![]()
Ze gaat pas over 4-5 jaar, dan zijn mijn plannen al tot uitvoer gekomen of neem ik een R1200GSAquote:
Beetje jammer dat ik er thuis pas achter kwam dat ik er één met standaard tank hebquote:Op zondag 18 januari 2009 15:18 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
GS Adventure. Veel benzine en bomkoffers
Jullie gaan samen op één op motor?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik dacht even een omgebouwde GS500![]()
maar nee, we gaan voor de Ténéré naar alle waarschijnlijkheid.
183kg drooggewicht, 206kg nat. Koffers d'rbij en bagage, zit je al snel op 260kg, da's meer dan genoeg om op te rapen mochten we een keer ompleuren
U heeft het tegen meetkoning 2005-2006quote:Op zondag 18 januari 2009 16:34 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
als je nou eens op de ritjes aanwezig bent
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:34 schreef Wifebeater het volgende:
Wel al om laten vallen bij het oefenen van halve draaitjes, motor uit laten vallen
Getuigd ook van een chemiequote:Op zondag 18 januari 2009 21:14 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ja, maar we kunnen allebei ompleuren natuurlijk
OMGquote:Op zondag 18 januari 2009 20:34 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Das trouwens ook de reden dat hij niet meer post, hij kan niet eens meer meelezen onder zijn IP
Banny![]()
Hier wordt de inhoud kleiner van hoorquote:[..]
Ze gaat pas over 4-5 jaar, dan zijn mijn plannen al tot uitvoer gekomen of neem ik een R1200GSA
[..]
Beetje jammer dat ik er thuis pas achter kwam dat ik er één met standaard tank hebDacht dat alle GSA's een 30 liter tank hebben, blijkt het een optie te zijn
![]()
Fail #1![]()
Maar kan dankzij een simpele mod toch wel 24 liter in
En als het écht nodig is kan ik vast wel ruilen met iemand
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:34 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Das trouwens ook de reden dat hij niet meer post, hij kan niet eens meer meelezen onder zijn IP
Banny![]()
Zijn dit dezelfde plannen als een tijd terug via de mail? Of komt er binnenkort een nieuwe mailquote:[..]
Ze gaat pas over 4-5 jaar, dan zijn mijn plannen al tot uitvoer gekomen of neem ik een R1200GSA
Als het warm en droog is.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
maar, waneer gaan we weer 's barbequeen?![]()
Motorcrossen houdt je figuurtje vast.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:16 schreef motorbloempje het volgende:
he, ik ben stoer omdat ik een geil wijf op een motor ben![]()
Dat moet wel saai worden, auto's en motoren combineren niet zo.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:51 schreef Den_Haag het volgende:
Ga waarschijnlijk een week naar de eiffel met mijn broer en een aantal vrienden. Zij in de klassieke alfa's, ik op de motor![]()
Alleen jammer dat er een zeer onhandige achterbrug en uitlaatbocht in de weg zit.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:15 schreef Cageon het volgende:
wtf ketting smeren is easy!
Men nemen een stukkiej hout, trekt de fiets op de standaard iets met t achterwiel van de grond, stukkiej hout tussen de grond en de achterbrug, ff aan t wiel draaien en spuiten maar
euh ik kan/kon er anders redelijk bij komen (dus ook aan de binnenkant van de ketten zeg maar)quote:Op zondag 18 januari 2009 23:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er een zeer onhandige achterbrug en uitlaatbocht in de weg zit.![]()
Of smeer jij via het achtertandwiel.![]()
Heb trouwens wel een bok, dat zou het probleem niet zijn.
[ afbeelding ]
Niet dat ik die al tevoorschijn had gehaald.
Het zijn niet de saaiste rijders. En de auto's zijn toch wat anders dan standaardquote:Op zondag 18 januari 2009 23:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat moet wel saai worden, auto's en motoren combineren niet zo.
En als het regent lachen ze je uit.
Damn, eerst bijlees topic in 2 jaar.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.morguh trouwens iedereen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |