Ik heb de hond uitgelatenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:21 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niks van mijn werk gedaan![]()
mjah op zich niks mis met posenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:43 schreef Cageon het volgende:
Schijnt toffer / leuker te rijden dan de 1098 (1098 vs vorige versie rc8 nieuwe geen idee van)
[ afbeelding ]
en idd, ik ben een poser.
NR 7 in de tentquote:Top 50 posters in PTA
Plaats / aantal / gebruiker
001. 4436 Cageon
002. 2590 Dr_Flash
003. 2585 Alexxxxx
004. 1823 Worldbeater
005. 1644 Turquaz52
006. 1632 Rib-i
007. 1569 ikookhier
008. 1564 One_Punch_Mickey
009. 1518 Geerd
010. 1457 Peterselieman
Luxe rijden naar het circuitquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:03 schreef Cageon het volgende:
Owja en de reden waarom ik EIGENLIJK wou posen is dit:
........................................................................................................
Niet onder Cageon althans.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:47 schreef Cageon het volgende:
ook niet bepaald als je het mij vraagt![]()
Maar het pleit voor me dat ik nergens anders actief (meer) ben op FOK!![]()
Gaat vast gruwelijk tegenvallen.quote:Ik ga komend seizoen op 1 staan bij het racen, hopelijk uiteindelijk ook in het kampioenschap, maar 1 race moet er toch wel in zitten denk ik.
quote:
Post om gemiddelde op te krikken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:03 schreef Cageon het volgende:
[ Bericht 1% gewijzigd door Cageon op 13-01-2009 22:09 ]
Ik durf als zeker haalbaar doel (dit is gevaarlijk ik weet het) te stellen dat ik op zijn minst in de S0 een eerste plek kan halen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet onder Cageon althans.
[..]
Gaat vast gruwelijk tegenvallen.Maar toi toi toi.
quote:[..]
[..]
Post om gemiddelde op te krikken.![]()
quote:[message=11414357,noline]wolf75 schreef op 13 januari 2009 @ 22:13[/message]:
[...]
Een goede begrafenisverzekering is wel gewenst om daar 180km/h te rijden.
ach, alles is relatief.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
hej henk, hoeveel verslagen heb jij al geschreven?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Cageon.... je beste post in tijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:03 schreef Cageon het volgende:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:48 schreef Cageon het volgende:
[..]
hej henk, hoeveel verslagen heb jij al geschreven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het wordt wat, komende zomer week zwarte woud /bodensee
![]()
Oh, en het was Circuit de ZevenHeuvelenweg in GroesbeekMet regen ook nog :x
yea ik zal linkjes plaatsen naar mijn site.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:57 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Zolang je maar wel verhalen blijft posten
Wie weet, misschien heb je dan een keer op een mooie dag nog wat toeschouwers
![]()
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]het wordt wat, komende zomer week zwarte woud /bodensee
![]()
Oh, en het was Circuit de ZevenHeuvelenweg in GroesbeekMet regen ook nog :x
Dat mag ookquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:05 schreef Cageon het volgende:
[..]
yea ik zal linkjes plaatsen naar mijn site.![]()
Mooie plek voor Rib-i, kan Rib-1 nog van lerenquote:001. 4436 Cageon
002. 2590 Dr_Flash
003. 2585 Alexxxxx
004. 1823 Worldbeater
005. 1644 Turquaz52
006. 1632 Rib-i
007. 1569 ikookhier
008. 1564 One_Punch_Mickey
009. 1518 Geerd
010. 1457 Peterselieman
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:11 schreef koffiekoekje het volgende:
Opgelicht na date met teletekst SMS meid
quote:
nicequote:
is wederzijdsquote:OPM, nog erg bedankt voor een hele nieuwe ervaring wat betreft mijn leven(vakanties / buitenland) en het motorrijden!
iddquote:Geerd. Die mij nog wel is duidelijk maakte (in niet zoveel woorden, zeg maar 0, maar met daden)
quote:Heb erg veel zin in het nieuwe seizoen
Repsectquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:03 schreef Cageon het volgende:
pic werkt niet, volgt nog
het is een verlengde Fiat Scudo![]()
Pa heeft een busje aangeschaft en nu kunnen we dus nog luxer onderweg naar de circuits![]()
Het idee is om de cabine iets aan te passen zodat de voorpartij van de fiets ver genoeg naar voren gereden kan worden (naast mogelijke passagiers) om de motor in de bus te vervoeren.
Daarnaast blijft er dan nog mooi wat ruimte over voor wat gereedschap een leren pak wat bandjes etc.![]()
Kan niet wachten op het aankomende seizoen, bandenwarmers, bus, c-licentie, circuit-fiets (en nog een nieuwere / snellere / betere dan de TLR ook), regenbanden, plakkers, goede stopwatch, een fotograaf, coach, trainer en nog belangrijker de steun van Cageon Sr.
Als iemand zich geroepen voelt om bandenman te spelen en tijdwaarneming te doen of om mijn paraplutje vast te houden, stuur even een e-mail. (-xx- zie hier je kans, om regelmatig op de paddock te staan!)
Damn wat gaat het hard, voor croix-en-ternois wist ik het nog niet... maar het heeft een beste vaart genomen na croix-en-ternois, na die dag was de lol er op de openbare weg bijna wel helemaal van af.![]()
OPM, nog erg bedankt voor een hele nieuwe ervaring wat betreft mijn leven(vakanties / buitenland) en het motorrijden! Heb een hoop geleerd van jou en de vele kmers, waaronder over het algemeen samen met Geerd. Die mij nog wel is duidelijk maakte (in niet zoveel woorden, zeg maar 0, maar met daden) dat je met 25kW best een TLR voorbij kan rijden.
Voor de mensen die denken, dat kan toch niet, jawel en nog buitenom ook!![]()
[ afbeelding ]
en ja idd... ik rij daar als een dweil![]()
Heb erg veel zin in het nieuwe seizoen waarin ik mezelf zal tegen komen en zal moeten accepteren dat er altijd snellere zullen zijn en ik geen smoesjes meer heb als ik toch net niet helemaal bij kan benen.
Dat neemt niet weg dat de motivatie alleen maar groter word om beter te worden en uiteindelijk sneller te gaan rijden.![]()
Ik hoop dat ik mijzelf snel kan ontwikkelen, want die intentie is er toch zeker. Daar komt bij dat ik er erg veel vertrouwen in heb dat ik kritisch naar mijzelf (rij technisch gezien) kan kijken om verbetering snel mogelijk te maken en daardoor door technische (itt meer guts/lef/meer gas) verbetering harder te gaan rijden.
Zo, ik heb weer wat motivatie opgedaan om mijn portfolio af te schrijven!![]()
Poser sluit af:
Hoe het ooit eens begon
[ link | afbeelding ]
Hoe het in eens gebeurde dat Cageon op een supersport reed
[ link | afbeelding ]
hoe we in eens op een belgisch circuit terecht kwamen
[ link | afbeelding ]
en dan ben je in eens in frankrijk aan het rijden
[ link | afbeelding ]
Hoe het voelt om op een 4 in lijn te rijden.
[ link | afbeelding ]
Fuck zeg, zelfs Barack Obama had een kortere acceptance speechquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:03 schreef Cageon het volgende:
pic werkt niet, volgt nog
het is een verlengde Fiat Scudo![]()
Pa heeft een busje aangeschaft en nu kunnen we dus nog luxer onderweg naar de circuits![]()
Het idee is om de cabine iets aan te passen zodat de voorpartij van de fiets ver genoeg naar voren gereden kan worden (naast mogelijke passagiers) om de motor in de bus te vervoeren.
Daarnaast blijft er dan nog mooi wat ruimte over voor wat gereedschap een leren pak wat bandjes etc.![]()
Kan niet wachten op het aankomende seizoen, bandenwarmers, bus, c-licentie, circuit-fiets (en nog een nieuwere / snellere / betere dan de TLR ook), regenbanden, plakkers, goede stopwatch, een fotograaf, coach, trainer en nog belangrijker de steun van Cageon Sr.
Als iemand zich geroepen voelt om bandenman te spelen en tijdwaarneming te doen of om mijn paraplutje vast te houden, stuur even een e-mail. (-xx- zie hier je kans, om regelmatig op de paddock te staan!)
Damn wat gaat het hard, voor croix-en-ternois wist ik het nog niet... maar het heeft een beste vaart genomen na croix-en-ternois, na die dag was de lol er op de openbare weg bijna wel helemaal van af.![]()
OPM, nog erg bedankt voor een hele nieuwe ervaring wat betreft mijn leven(vakanties / buitenland) en het motorrijden! Heb een hoop geleerd van jou en de vele kmers, waaronder over het algemeen samen met Geerd. Die mij nog wel is duidelijk maakte (in niet zoveel woorden, zeg maar 0, maar met daden) dat je met 25kW best een TLR voorbij kan rijden.
Voor de mensen die denken, dat kan toch niet, jawel en nog buitenom ook!![]()
[ afbeelding ]
en ja idd... ik rij daar als een dweil![]()
Heb erg veel zin in het nieuwe seizoen waarin ik mezelf zal tegen komen en zal moeten accepteren dat er altijd snellere zullen zijn en ik geen smoesjes meer heb als ik toch net niet helemaal bij kan benen.
Dat neemt niet weg dat de motivatie alleen maar groter word om beter te worden en uiteindelijk sneller te gaan rijden.![]()
Ik hoop dat ik mijzelf snel kan ontwikkelen, want die intentie is er toch zeker. Daar komt bij dat ik er erg veel vertrouwen in heb dat ik kritisch naar mijzelf (rij technisch gezien) kan kijken om verbetering snel mogelijk te maken en daardoor door technische (itt meer guts/lef/meer gas) verbetering harder te gaan rijden.
Zo, ik heb weer wat motivatie opgedaan om mijn portfolio af te schrijven!![]()
Poser sluit af:
Hoe het ooit eens begon
[ link | afbeelding ]
Hoe het in eens gebeurde dat Cageon op een supersport reed
[ link | afbeelding ]
hoe we in eens op een belgisch circuit terecht kwamen
[ link | afbeelding ]
en dan ben je in eens in frankrijk aan het rijden
[ link | afbeelding ]
Hoe het voelt om op een 4 in lijn te rijden.
[ link | afbeelding ]
Is je bike er alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |