Owja en de reden waarom ik EIGENLIJK wou posen is dit:
pic werkt niet, volgt nog
het is een verlengde Fiat Scudo
Pa heeft een busje aangeschaft en nu kunnen we dus nog luxer onderweg naar de circuits
Het idee is om de cabine iets aan te passen zodat de voorpartij van de fiets ver genoeg naar voren gereden kan worden (naast mogelijke passagiers) om de motor in de bus te vervoeren.
Daarnaast blijft er dan nog mooi wat ruimte over voor wat gereedschap een leren pak wat bandjes etc.
Kan niet wachten op het aankomende seizoen, bandenwarmers, bus, c-licentie, circuit-fiets (en nog een nieuwere / snellere / betere dan de TLR ook), regenbanden, plakkers, goede stopwatch, een fotograaf, coach, trainer en nog belangrijker de steun van Cageon Sr.
Als iemand zich geroepen voelt om bandenman te spelen en tijdwaarneming te doen of om mijn paraplutje vast te houden, stuur even een e-mail. (-xx- zie hier je kans, om regelmatig op de paddock te staan!

)
Damn wat gaat het hard, voor croix-en-ternois wist ik het nog niet... maar het heeft een beste vaart genomen na croix-en-ternois, na die dag was de lol er op de openbare weg bijna wel helemaal van af.
OPM, nog erg bedankt voor een hele nieuwe ervaring wat betreft mijn leven(vakanties / buitenland) en het motorrijden! Heb een hoop geleerd van jou en de vele kmers, waaronder over het algemeen samen met Geerd. Die mij nog wel is duidelijk maakte (in niet zoveel woorden, zeg maar 0, maar met daden) dat je met 25kW best een TLR voorbij kan rijden.

Voor de mensen die denken, dat kan toch niet, jawel en nog buitenom ook!
en ja idd... ik rij daar als een dweil
Heb erg veel zin in het nieuwe seizoen waarin ik mezelf zal tegen komen en zal moeten accepteren dat er altijd snellere zullen zijn en ik geen smoesjes meer heb als ik toch net niet helemaal bij kan benen.
Dat neemt niet weg dat de motivatie alleen maar groter word om beter te worden en uiteindelijk sneller te gaan rijden.
Ik hoop dat ik mijzelf snel kan ontwikkelen, want die intentie is er toch zeker. Daar komt bij dat ik er erg veel vertrouwen in heb dat ik kritisch naar mijzelf (rij technisch gezien) kan kijken om verbetering snel mogelijk te maken en daardoor door technische (itt meer guts/lef/meer gas) verbetering harder te gaan rijden.
Zo, ik heb weer wat motivatie opgedaan om mijn portfolio af te schrijven!
Poser sluit af:
Hoe het ooit eens begon
![]()
Hoe het in eens gebeurde dat Cageon op een supersport reed
![]()
hoe we in eens op een belgisch circuit terecht kwamen
![]()
en dan ben je in eens in frankrijk aan het rijden
![]()
Hoe het voelt om op een 4 in lijn te rijden.
[ Bericht 1% gewijzigd door Cageon op 13-01-2009 22:15:14 ]