quote:
Preciesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:00 schreef PiRANiA het volgende:
Anders blijft er gel in mijn haartjes zitten
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:01 schreef Rosbief het volgende:
4x per week![]()
Om de 5-7 dagen is het bij mij meestal.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:01 schreef Rekkie het volgende:
Waarom weet jij van mensen of ze zich elke dag douchen?
Voyeur:?
het is slecht voor je (huid).quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Mannen hebben makkelijk praten![]()
Ik kan echt de deur niet uit als ik niet douche, krijg mijn haar dan niet fatsoenlijk
Heb 't juist andersom, als ik gedouched heb is er bijna niks van te maken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Mannen hebben makkelijk praten![]()
Ik kan echt de deur niet uit als ik niet douche, krijg mijn haar dan niet fatsoenlijk
Want je krijgt een hersentumor? Aids? Kanker? Werkeloosheid of wat echt er zou zijn: krimp je dan?quote:
Wat is er slecht aan dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:03 schreef gamepwner het volgende:
[..]
het is slecht voor je (huid).
ik dacht dat vrouwen altijd zo goed voor zichzelf zorgen?
Heb afgelopen nacht volgens mij 3 liters verloren.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:04 schreef mirved het volgende:
Een normaal mens zweet alleen al een halve liter per nacht. Maar nee douche je maar niet. Heeft overigens niets met smetvrees te maken maar meer dat ik me lekker fris wil voelen als ik de deur uit ga bovendien ruikt het ook lekkerder.
Gebruik dat maar als excuus, als we jou leven even door zouden spitten zou ik zo nog 10 andere dingen kunnen vinden die waarschijnlijk niet zo goed voor je zullen zijn maar die doe je toch.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:03 schreef gamepwner het volgende:
[..]
Als je het water verwarmt tot 80ºC wel ja.quote:
Heb je wel gedouched?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:05 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Heb afgelopen nacht volgens mij 3 liters verloren.
Jezus wat was he warm en kon ik niet stil liggen.
je huid gaat irriteren, droogt uit, huidcellen sterven af.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Want je krijgt een hersentumor? Aids? Kanker? Werkeloosheid of wat echt er zou zijn: krimp je dan?
zegt wie?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:07 schreef gamepwner het volgende:
[..]
je huid gaat irriteren, droogt uit, huidcellen sterven af.
Oh en mijn huid gaat niet irriteren hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:07 schreef gamepwner het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:05 schreef Schokbreker het volgende:
Ik word pas goed wakker ook als ik onder de douche sta
Het water is niet slecht voor je huid, maar die shampoo en douchegel wel.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:06 schreef mstx het volgende:
[..]
Als je het water verwarmt tot 80ºC wel ja.
o nee! een beetje droge huid. Laat ik dan maar rond lopen met een lichaam vol met bacillen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:07 schreef gamepwner het volgende:
[..]
plaats eens een BRONquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:08 schreef gamepwner het volgende:
Je huidvet spoelt ook weg door water.
is allemaal wetenschappelijk bewezen ooit eens.
quote:Gezond blijven? Minder douchen
De stelling dat een overdreven hygiëne het ontstaan van allergieën (hooikoorts, astma, eczeem) alleen maar in de hand werkt, is nu ook wetenschappelijk bewezen. Bij muizen met een genetische aanleg voor suikerziekte werd vlak na hun geboorte een deel van hun afweercellen weggenomen. Normaal gezien zouden ze dus snel suikerziekte moeten krijgen. Maar toen de wetenschappers de muizen inentten met dode bacteriën - dus met ,,vuil''- bleken de beestjes zich beter te kunnen wapenen tegen de ziekte.
Moraal van het verhaal: een beetje vuil is goed voor je gezondheid. Niet overdreven vaak onder die douche wippen dus. (KTN)
1 euro 33 per 1000liter wat ben je wel niet voor een armoedzaaier als je al druk maakt om de prijs van water.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:05 schreef CantFazeMe het volgende:
Mensen die elke dag douchen komen later nog wel achter hoeveel dat wel niet kost. Smetvreesfamilie.
Douche altijd 's Avondsquote:
niks is bewezen.. wie heeft dat dan bewezen? en als hij /zij het bewezen heeft.. waarom moeten we hem of haar geloven..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:08 schreef gamepwner het volgende:
Je huidvet spoelt ook weg door water.
is allemaal wetenschappelijk bewezen ooit eens.
Praat eens met een dermatoloogquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:02 schreef Merlijn het volgende:
* Motherflocker wordt niet wakker zonder een douche...
Ik heb met een dermatoloog gepraat omdat ik vroeger last had van acne. Die rade me aan 2x per dag men gezicht te wassen (niet met zeep). Dus geloof er weinig van.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Praat eens met een dermatoloog![]()
Een dermatoloog zal je aanraden -hooguit- twee keer per week te douchen omdat het anders slecht is voor je huid. Je haalt er vet mee weg waardoor je huid sneller uitdroogt. tevens verdamp je al enorm door de hitte van de douche.
Idem. Ik kom trouwens op 9x uit (7 dagen in de week en 2x sporten).quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:13 schreef Teteteterek het volgende:
Ik kom als het een normale week is (met sporten etc.) op zo'n 11x per week uit.
Ik heb het elke ochtend nodig om wakker te worden en ik voel me vies als ik de deur uit ga zonder mij gedoucht te hebben.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:13 schreef Teteteterek het volgende:
Ik kom als het een normale week is (met sporten etc.) op zo'n 11x per week uit.
Ik heb het elke ochtend nodig om wakker te worden en ik voel me vies als ik de deur uit ga zonder mij gedoucht te hebben.
Met terugwerkende kracht? Want dan moet ik dat nog even doorvoerenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:07 schreef gamepwner het volgende:
[..]
Wasknijper op doen, en er over heen kruipen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:14 schreef Prik0 het volgende:
Ik had vroeger een meisje in de klas die douchte alleen op zondag.
Tuurlijk jongenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:14 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Duidelijk geval van "Smetvrees".![]()
ga jij is snel naar de wallen..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:15 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Wasknijper op doen, en er over heen kruipen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij hebt al die rapporten gelzen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:14 schreef gamepwner het volgende:
het staat in honderden rapporten.. het staat in de krant, op tv, op de radio.
wtf dit is algemeen bekend, zelfs kinderen leren het op de basisschool.
Ik wou even baggerenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:15 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Tuurlijk jongenzoek jij dan de definitie van smetvrees maar eens op
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:13 schreef Teteteterek het volgende:
ik voel me vies als ik de deur uit ga zonder mij gedoucht te hebben.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:16 schreef Svnn het volgende:
[..]
ga jij is snel naar de wallen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is erg.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
Ik voel me neit alleen vies, maar ben het dan ook.quote:
Ook geen frieten meer eten dan:quote:
Is dat raar dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:14 schreef Prik0 het volgende:
Ik had vroeger een meisje in de klas die douchte alleen op zondag.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:17 schreef kikoooooo het volgende:
Ik douche 2x per dag. Mensen die niet elke dag douchen vind ik goor. Bah.
Mensen zijn vies, bahquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:17 schreef kikoooooo het volgende:
Gevalletje Anorexia?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:19 schreef mirved het volgende:
[..]
Ook geen frieten meer eten dan:
http://www.goedgevoel.be/(...)orzaakt-kanker.dhtml
geen fruit meer eten:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)fruit-op-rijtje.html
Geef ook meteen al je geld maar af want welvaart veroorzaakt kanker:
http://www.gezondheidsnet(...)t-veroorzaakt-kanker
Zuivel is ook slecht voor je:
http://home.wanadoo.nl/di(...)e/voeding/zuivel.htm
zo kan ik nog wel even doorgaan. Dus boeiend dat veel douchen misschien wel wat slechte gevolgen heeft voor je huid. Smerig zijn zal ergere gevolgen hebben.
Jij hebt een douche als wekker ? hoe kom je er dan onder, slaapwandelend ofzo ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:02 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn wordt niet wakker zonder een douche...
Omdat mensen met acné vaak een vette huid hebben. En dan moet er idd wat af.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:13 schreef mirved het volgende:
[..]
Ik heb met een dermatoloog gepraat omdat ik vroeger last had van acne. Die rade me aan 2x per dag men gezicht te wassen (niet met zeep). Dus geloof er weinig van.
dankje.. detailsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:21 schreef padlarf het volgende:
soms douche ik ook een dag niet, maar dan was ik wel even mn lul en mn oksels bij de wastafel
Sta je daar met een washandje en een half stijve odol 's ochtends in de badkamer..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:21 schreef padlarf het volgende:
soms douche ik ook een dag niet, maar dan was ik wel even mn lul en mn oksels bij de wastafel
Hoezo smetvrees ? Wat moet jij een slechte huid en hoge water-rekeningen hebbenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:17 schreef kikoooooo het volgende:
Ah wederom iemand die het begrip smetvrees niet kentquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:23 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hoezo smetvrees ? Wat moet jij een slechte huid en hoge water-rekeningen hebben
de delen die je wast als je een keer niet doucht..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:22 schreef padlarf het volgende:
[..]
details? welke details, dat ik mn piemel wel eens was?
Kun je nog effe mooi de kraan en wastafel swaffelen...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:21 schreef padlarf het volgende:
Smetvrees is dat je alles schoonmaakt dat je aanraakt en iedere 2minuten je handen schoonmaaktquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:23 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hoezo smetvrees ? Wat moet jij een slechte huid en hoge water-rekeningen hebben
als het je niet uitmaakt bezoek je dit topic nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:26 schreef Dakada het volgende:
Wat maakt jou het nou uit of mensen elke dag douchen of niet?
We zullen het wel zien.. Denk dat 90% van de eczeem die mensen tegenwoordig hebben door teveel douchen komt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:26 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Niet elke dag douchen...???
Je bent gewoon een smerige linkse rat!
omdat dat niet fris isquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:26 schreef Dakada het volgende:
Wat maakt jou het nou uit of mensen elke dag douchen of niet?
Je eigen zweet ruik je niet erg. Dus jij denkt dat je niet stinkt maar andere denken "wat een smerig mannetje"quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:30 schreef BasEnAad het volgende:
Alsof zweet zo vies is. Zolang je niet stinkt is er niets aan de hand hoor.
omdat je snel weer achter de pc moet om de games te pwnenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:39 schreef gamepwner het volgende:
leuk dat dit soort topics het goed doen. jammer dat het nu even stilstaat.
de mensen die elke dag doucen verdedigen omdat ze zich dan ''schoon'' voelen![]()
Ik ben 2x zo schoon als die mensen en verbruik maar de helft aan water en mn huid is nog gezonder ook ha!
Ga eens bewegen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:39 schreef gamepwner het volgende:
de mensen die elke dag doucen verdedigen omdat ze zich dan ''schoon'' voelen![]()
Ik ben 2x zo schoon als die mensen en verbruik maar de helft aan water en mn huid is nog gezonder ook ha!
Hoe weet jij nu of je 2x zo schoon bent. Het is een feit dat je alleen al in je slaap een halve liter zweet per nacht. Jij wast je niet iedere dag volledig. Hoe kan je dan schoner zijn dan iemand die dat wel doet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:39 schreef gamepwner het volgende:
Nou jij blij, topic onnodig en je had kunnen gamen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:39 schreef gamepwner het volgende:
Je moet ook niet elke dag onder de douche wippen. Dat is op zich wel lekker, maar je doucht dan veel langer dan als je niet wipt tijdens het douchen.quote:Moraal van het verhaal: een beetje vuil is goed voor je gezondheid. Niet overdreven vaak onder die douche wippen dus. (KTN)
En dit is een serieus topic, of miste je wat actie hier en dacht je: kom, ik gooi dit in de wereld?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 15:59 schreef gamepwner het volgende:
wat heb daar toch een hekel aan hé. van die mensen die smetvrees hebben en ELKE dag douchen.
Ten eerste: dat is slecht voor je huid!
Ten tweede: het is niet nodig als je die dag geen inspannende acitiveiten heb gedaan.
4 keer per week douchen is dus ruim voldoende.
Lulhannes, elke dag sterven huidcellen. Net als hersencellen.. Alleen huidcellen worden dagelijks ook fris ververst. De dode vormen je pantser, je hoornlaag. Dus kijk maar weer eens in je bioboek.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:07 schreef gamepwner het volgende:
[..]
Door het verwijderen van de vetlaag op je huid gaat je huid uitdrogen. Gewoonlijk is die vetlaag er om je huid te beschermen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lulhannes, elke dag sterven huidcellen. Net als hersencellen.. Alleen huidcellen worden dagelijks ook fris ververst. De dode vormen je pantser, je hoornlaag. Dus kijk maar weer eens in je bioboek.
Of er hersencellen kunnen sterven in jouw hoofd blijft de vraag
Blijkbaar wel, het is slecht voor je huid.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:51 schreef Natalie het volgende:
Iedere dag douchen is echt niet overdreven hygiënisch, hoor
Geloof dat ze zelfs sneller afsterven bij hemquote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 17:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lulhannes, elke dag sterven huidcellen. Net als hersencellen.. Alleen huidcellen worden dagelijks ook fris ververst. De dode vormen je pantser, je hoornlaag. Dus kijk maar weer eens in je bioboek.
Of er hersencellen kunnen sterven in jouw hoofd blijft de vraag
Dat is omdat normale mensen iedere dag douchen. Ik denk dat als je een poll zou hebben dat je een uitzondering zou zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:54 schreef Rosbief het volgende:
Er zitten hier serieus veel mensen die dagelijks douchen_!
Dat zijn vast ook dezelfde mensen die zittend plassen.
Kan iemand een poll maken?
Poll: ben ik schoon of een viespeuk?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:54 schreef Rosbief het volgende:
Er zitten hier serieus veel mensen die dagelijks douchen_!
Dat zijn vast ook dezelfde mensen die zittend plassen.
Kan iemand een poll maken?
Met name als je het in combinatie met douchegel, zeep etc doet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:04 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, het is slecht voor je huid.
Ach, welnee.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 17:04 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Vroeger was roken ook gezond.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:07 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ach, welnee.
Als het zo enorm schadelijk voor je huid was dan werd het ons wel afgeraden.
Zeep droogt wel enorm uit idd.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 17:05 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Met name als je het in combinatie met douchegel, zeep etc doet.
Het is het beste om een olie te gebruiken. Douche- of badolie.
Nee, vroeger was roken stoer. Hoorde je erbij.quote:
Daar dacht de tabaksindustrie toch anders over.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:09 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nee, vroeger was roken stoer. Hoorde je erbij.
Gezond is het nooit geweest.
Er zijn zoveel dingen die slecht voor je zijn en die doe je net zo goed. Wat een slap excuus.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:04 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wat een tering poll is dat dan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:05 schreef immortalsean het volgende:
[..]
Poll: ben ik schoon of een viespeuk?douche iedere dag, plas als een echte man douche iedere dag, maar plas als een mietje ben een viespeuk, maar wel een echte man ik ben een viespeuk, en een poepstamper.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Hoe vaak douche jij per week?
1 - 2 keer per week
2 - 4 keer per week
4 - 6 keer per week
Ik douche iedere dag
Nee, maar dat interesseert me ook nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 17:10 schreef zovty het volgende:
[..]
Daar dacht de tabaksindustrie toch anders over.
Weet je hoeveel accijns er wordt gevangen op schoon water?
En voldoende deo spuiten/smeren en parfum spuiten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 17:11 schreef Lemmeb het volgende:
1x per twee weken douchen is meer dan genoeg. Wel af en toe je onderbroek binnenstebuiten keren.
Dat komt pas na de lekker warme douche.quote:
De debielisering van Nederland, moet alles voorgekauwd worden?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:07 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ach, welnee.
Als het zo enorm schadelijk voor je huid was dan werd het ons wel afgeraden.
Of gewoon roken als een ketter. En je kleren niet verschonen voor extra effect.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:13 schreef Natalie het volgende:
[..]
En voldoende deo spuiten/smeren en parfum spuiten.
Net zoals ze deden in 1800
Ja!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:12 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nee, maar dat interesseert me ook niet
Voel je vrij om het te delen, overigens. Ik weet dat er je eenmaal iets wilt zeggen, dat je het toch wel doet. Met of zonder aanmoediging.
Hou je bek en ga douchen!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:14 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Of gewoon roken als een ketter. En je kleren niet verschonen voor extra effect.
quote:
Ik smeer me dan ook altijd in met bodylotion en goede gezichtscreme, ik heb niets te vrezenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:03 schreef gamepwner het volgende:
[..]
En toch blijf je gezond en malsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:01 schreef Rosbief het volgende:
4x per week![]()
Om de 5-7 dagen is het bij mij meestal.
Bovendien denk ik niet dat m'n huisarts zou zeggen: 'Dat rook- en drinkgedrag van u is nog tot daaraantoe, maar elke dag douchen dat kan écht niet.'.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:22 schreef __droogkloot__ het volgende:
Van douchen word je wakker, en het is lekker 'fris'. Dat het slecht is voor je huid zal me een worst wezen, smeer maar wat body lotion op als je bang bent dat je een droog huidje krijgt.
Dat is misschien wel het geheim, dagelijks douchen is alleen maar slecht voor je huid.quote:
Merk er anders niks vanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:27 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dat is misschien wel het geheim, dagelijks douchen is alleen maar slecht voor je huid.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:27 schreef Rosbief het volgende:
[..]
dagelijks douchen is alleen maar slecht voor je huid.
De hoeveelheid body lotion die u wekelijks gebruikt is een grote aanslag op uw nieren en leverquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bovendien denk ik niet dat m'n huisarts zou zeggen: 'Dat rook- en drinkgedrag van u is nog tot daaraantoe, maar elke dag douchen dat kan écht niet.'.
Waarom precies? En waarvan zou ik dan last moeten hebben?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:27 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dat is misschien wel het geheim, dagelijks douchen is alleen maar slecht voor je huid.
*Wacht rustig op de campagne*quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 17:14 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
De debielisering van Nederland, moet alles voorgekauwd worden?
Bovendien word het al jaren afgeraden.
Wat een kutideequote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:40 schreef Natalie het volgende:
Weet 't goed gemaakt: iedereen die denkt dat hun tere babyhuidje niet tegen een dagelijkse douche kan, die douched gewoon lekker een dagje (of een paar daagjes) niet.
En de mensen die het heerlijk vinden op iedere dat te spetteren onder een warme douche, die doet het lekker wel
Iedereen blij
Opgelost. Slotje.
Er lopen te veel stinkende mensen rondquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:40 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Had vroeger trouwens ook een meisje in mijn klas die zich maar 1x per week douchte, dat was dan ook wel te zien en te ruiken
Was vast en zeker m'n zusje.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:40 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Had vroeger trouwens ook een meisje in mijn klas die zich maar 1x per week douchte, dat was dan ook wel te zien en te ruiken
Ik ben precies hetzelfde als jij. 's ochtends en 's avonds en af na het sporten ook nog een keer. Zo hoort het ook, wil je niet meuren als de pestquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:41 schreef DoimeN het volgende:
Als ik het topic zo doorlees ben ik echt een uitzondering, oftewel ik ga vast eerder dood ofzo.
Drank en drugs gaat allemaal, maar 2 keer per dag douchen!
Drugs douche are bad, mmmkay!
3 keer per dag douchenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben precies hetzelfde als jij. 's ochtends en 's avonds en af na het sporten ook nog een keer. Zo hoort het ook, wil je niet meuren als de pest
Dat dus, rokers zijn 10x smeriger.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:52 schreef Slickk het volgende:
Mensen die wel elke dag douchen maar wel gewoon roken.Dan stinken je kleren en jij dus alsnog. Echt het smerigste wat er is, die lucht.
Ik stink echt niet als ik om de 3-4 dagen douche, als je dat wel doet moet je misschien wat doen aan dat vadsig zwetende bacolichaam van je.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:53 schreef Droomert het volgende:
Mensen die niet elke dag douchen en dus stinken
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:58 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dat dus, rokers zijn 10x smeriger.![]()
[..]
Ik stink echt niet als ik om de 3-4 dagen douche, als je dat wel doet moet je misschien wat doen aan dat vadsig zwetende bacolichaam van je.
Nee hoor, standaard 2x. Na het sporten ga ik uit hygiene ook en dat hoor jij ook te doen smeerlap. Ik ruik overigens erg fris altijd. Dat kan je niet zeggen van jouw soort en rokersquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:55 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
3 keer per dag douchen
dan zal je van jezelf wel heel erg stinken.
slaat echt nergens op 3 keer per dag
Ik had ook zo'n meisje in de klas. Elsje. Die stonk naar pis en ze was sowieso niet helemaal lekker.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:42 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Neuh, ze had alleen een jonger zusje. Stonk ook altijd.
Komt omdat ik hem net uit je moeders kut heb gehaald.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:05 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Je hoofd ziet er ook ranzig uit
Doe normaal man stinkende kutboer.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:55 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
3 keer per dag douchen
dan zal je van jezelf wel heel erg stinken.
slaat echt nergens op 3 keer per dag
Ja, wij schone mensen weten hoe heerlijk het voelt om je de hele dag fris te voelen. Deze stinkhippie met lang, ongewassen haar moet daar nog achterkomen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:07 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Doe normaal man stinkende kutboer.
Wat is dat nou voor een conclusie.
Gelukkig dat jij koud doucht, maar de meeste mensen gebruiken toch echt energie om dat water op te warmen. Dan kost dat water misschien geen reet, dat verwarmen kost ietsjes meer.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:10 schreef mirved het volgende:
[..]
1 euro 33 per 1000liter wat ben je wel niet voor een armoedzaaier als je al druk maakt om de prijs van water.
net alsof je niet fris ruikt als je maar 1x per dag doucht...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee hoor, standaard 2x. Na het sporten ga ik uit hygiene ook en dat hoor jij ook te doen smeerlap. Ik ruik overigens erg fris altijd. Dat kan je niet zeggen van jouw soort en rokers
Milieuhippiequote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:29 schreef TallMan het volgende:
[..]
Gelukkig dat jij koud doucht, maar de meeste mensen gebruiken toch echt energie om dat water op te warmen. Dan kost dat water misschien geen reet, dat verwarmen kost ietsjes meer.
Je bent gewoon aan hun ranzige putlucht gewend geraakt. Of je stinkt zelf ook als de pest.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:30 schreef DjinN het volgende:
[..]
net alsof je niet fris ruikt als je maar 1x per dag doucht...(Na het sporten is douchen natuurlijk logisch).
En dat rokers niet fris ruiken vind ik ook totale bullshit. Mijn beide ouders en beste vriendin roken alle3, hun ruiken echt niet smeriger als ik die niet rookt![]()
Wat ben jij nou weer voor een lomp figuur om mij (inclusief mn ouders en beste vriendin) af te kraken. Wie denk je wel niet dat je bentquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
MilieuhippieIk betaal erg graag voor om warm te douchen en het klimaat zal me eerlijk gezegd mijn reet roesten.
[..]
Je bent gewoon aan hun ranzige putlucht gewend geraakt. Of je stinkt zelf ook als de pest.
Jij hoeft van mij helemaal niet te douchen, je komt immers toch niet in aanraking met andere mensen. Laat staan vrouwmensch'en. Geluk ermee, he!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:23 schreef gamepwner het volgende:
Zo ben terug van het gamen en zie 5 nieuwe pagina's.
Wat een gedrevenheid van de mensen hier
Uit protest ga ik vandaag niet douchen! dat zal jullie leren!
Je ruikt het altijd meteen aan mensen of ze roken of niet. Behalve natuurlijk als je zelf de hele dag in dat luchtje rond loopt en er inmiddels al gewend aan bent. Ik ga niet zo ver om te zeggen dat ze stinken/vies zien. Maar weet zeker dat ik het aan je ouders/beste vriendin zou ruiken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:30 schreef DjinN het volgende:
[..]
net alsof je niet fris ruikt als je maar 1x per dag doucht...(Na het sporten is douchen natuurlijk logisch).
En dat rokers niet fris ruiken vind ik ook totale bullshit. Mijn beide ouders en beste vriendin roken alle3, hun ruiken echt niet smeriger als ik die niet rookt![]()
Ik ga wel zo ver als te zeggen dat ik die rooklucht wél vind stinken. Mensen met een bieradem stinken net zo hard.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 19:30 schreef mirved het volgende:
[..]
Je ruikt het altijd meteen aan mensen of ze roken of niet. Behalve natuurlijk als je zelf de hele dag in dat luchtje rond loopt en er inmiddels al gewend aan bent. Ik ga niet zo ver om te zeggen dat ze stinken/vies zien. Maar weet zeker dat ik het aan je ouders/beste vriendin zou ruiken.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:41 schreef draaijer het volgende:
bleghmensen die niet dagelijks douchen.. Blegh, de meesten stinken dan, maar dat ruiken ze zelf niet. Ik douche altijd 2x per dag
Gelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:00 schreef PiRANiA het volgende:
Zou kunnen, maar ik vind het niet lekker om ongewassen mijn bed in te gaan en ik vind het niet lekker om vanuit je bed de dag te beginnen zonder te douchen :Rquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:48 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
![]()
Als je een keer een dag skipt ruik je er echt niets van, mits je niet gaat sporten.
Ja maar jij bent incontinent.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:50 schreef ouderejongere het volgende:
Ik douche soms 2 keer op een dagIn de zomer zelfs 3 keer.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:07 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Doe normaal man stinkende kutboer.
Wat is dat nou voor een conclusie.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, wij schone mensen weten hoe heerlijk het voelt om je de hele dag fris te voelen. Deze stinkhippie met lang, ongewassen haar moet daar nog achterkomen.
's morgens douchenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Mensen die sochtends niet douchen![]()
Wie zegt dat ik er eerder voor uit mn nest kom ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:01 schreef Rosbief het volgende:
[..]
's morgens douchen![]()
Als ik het al doe dan 's avonds, heb echt geen zin daarvoor vroeger uit m'n nest te komen.
Eindelijk nog een! Hulde, we zijn niet abnormaal!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:49 schreef draaijer het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik vind het niet lekker om ongewassen mijn bed in te gaan en ik vind het niet lekker om vanuit je bed de dag te beginnen zonder te douchen :R
Vandaar!
Op je foto's heb je wel lang haar? Verklaart u zich nader, langharig tuig!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:55 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
[..]
die reacties van jullie ook![]()
en nee ik heb geen lang haar. en ik douche gewoon 1 x per dag.
3 keer per dag is echt raar en het is ook zeker niet natuurlijk.
bang om een beetje weerstand op te bouwen?
Als jeje een keer flink inspant ofzo kun je ook gewoon even met een washandje overal langs. om nou elke keer weer zoveel water te gaan gebruiken
Is dat over haar wassen serieus zoquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:12 schreef Pandora73 het volgende:
Als je niet heet douchet, maar tegen het lauw aan, er niet langer onder blijft staan dan nodig is om je af te spoelen en geen zeep, shampoo, douchegel of andere "reinigingsmiddelen" gebruikt, kan douchen niet zo heel veel kwaad.
Maar hoe warmer het water, hoe langer je er onder blijft staan en des te meer zeep etc je gebruikt, hoe vervelender het voor je huid is.
Voor iedere dag je haar wassen geldt overigens hetzelfde... Hoe vaker je je haar wast, hoe vetter het wordt, omdat je met shampoo het natuurlijke vetlaagje weghaalt, waardoor je huid extra vet (talg) gaat aanmaken om dat te compenseren. Waardoor je haar weer vet wordt, waardoor je de neiging krijgt het te wassen, wat je hoofdhuid weer extra stimuleert, en voilá, een vicieuze cirkel...
Je doucht dus met een badmuts op?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Is dat over haar wassen serieus zo?
Ik was mijn haar altijd alleen bij de kapper
Nee dat niet?quote:
Euh, ja, sorry, is echt zo.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Is dat over haar wassen serieus zo?
Ja eigenlijk wel, maar dat doe ik dan dus wel altijd als douche/in bad ga, dus ik was 1 a 2 keer per week m'n haar.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nee dat niet?
Maar als je onder de douche staat vind ik dat niet gelijk haar wassen ( = toch meer iets met shampoo enzo)
Hoef je geen sorry voor te zeggen, jij verklaart juist net waarom ik zulk prachtig haar hebquote:
Ik douche iedere dag, maar was mijn haar om de dag. En hou het ook zonder badmuts droog onder de douche.quote:
als je bril opzet zie je dat eronder meer foto's staan. iets meer recent waar ik geen lang haar heb.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:12 schreef DoimeN het volgende:
Op je foto's heb je wel lang haar? Verklaart u zich nader, langharig tuig!
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:00 schreef PiRANiA het volgende:
Dat heeft niks met hygiëne te maken, dat heet voorspelquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:33 schreef ssebass het volgende:
Ik vind het toch vreemd, mensen die niet iedere dag douchen. Je ruikt jezelf niet, maar anderen doen dit zeker wel. Ik douche vaak twee keer per dag. 's Ochtends om wakker en fris te worden en 's avonds na het sporten (dus bijna elke dag). Ik ga niet zwetend in mijn bed liggen.
Ik ben echt niet de enige. Was ook met een meisje mee na het uitgaan en we zijn toch eerst allebei gaan douchen voordat we het bed in gingen.
Verklaard meteen waarom al die openbare ruimtes zo stinken. Het is door mensen als de TS.
Helaas springt de shampoo niet rechtstreeks vanaf je haar het doucheputje in, maar spoelt het wel over je huid, dus ook daar haalt het een deel van je natuurlijke huidvet weg, waardoor je huid kan uitdrogen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:28 schreef iBolt het volgende:
Ach ik was me haren wel iedere dag maar me hele lichaam om de dag vaak... Gewoon puur om onder een lekkere warme douch te staan is zo ontspannend.
Dat is te voorkomen door ondersteboven over je bad heen te hangen bij het haren wassen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:49 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Helaas springt de shampoo niet rechtstreeks vanaf je haar het doucheputje in, maar spoelt het wel over je huid, dus ook daar haalt het een deel van je natuurlijke huidvet weg, waardoor je huid kan uitdrogen.
Alleen al om wakker te worden is een douche prettig. Verder ben ik graag schoon, dus douche ik dagelijks en als ik tussendoor inspannende dingen doe, door vies weer heb gelopen of in de zomer dan soms nog een keer of drie keer op een dag.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:59 schreef gamepwner het volgende:
wat heb daar toch een hekel aan hé. van die mensen die smetvrees hebben en ELKE dag douchen.
Ten tweede: het is niet nodig als je die dag geen inspannende acitiveiten heb gedaan.
Ja want het is of 2 keer per dag douchen òf stinkenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:01 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik douche twee keer per dag, zelfs na het uitgaan.
Douchen
Hygiëne
Sommige mensen gaan wél naar buiten weetje, en gaan wél uit. Dan is het niet fijn als je stinkt, niet voor jezelf en niet voor anderen. Toch opvallend dat veel van die world of warcraft-achtige types zo vaak stinken
JOH, zelfs na het uitgaan?! Ik kan me NIET voorstellen dat er mensen zijn die na het uitgaan NIET gaan douchen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:01 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik douche twee keer per dag, zelfs na het uitgaan.
Douchen
Hygiëne
Sommige mensen gaan wél naar buiten weetje, en gaan wél uit. Dan is het niet fijn als je stinkt, niet voor jezelf en niet voor anderen. Toch opvallend dat veel van die world of warcraft-achtige types zo vaak stinken
Gewoon niet uitgaanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:07 schreef draaijer het volgende:
[..]
JOH, zelfs na het uitgaan?! Ik kan me NIET voorstellen dat er mensen zijn die na het uitgaan NIET gaan douchen.
Douchen na het uitgaan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:07 schreef draaijer het volgende:
[..]
JOH, zelfs na het uitgaan?! Ik kan me NIET voorstellen dat er mensen zijn die na het uitgaan NIET gaan douchen.
och ja, de huid wordt ietsje droger daardoor. maar dan nog sterven die kiemcellen niet en masse hoor. anders kwam je zwart de douche uitquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:03 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Door het verwijderen van de vetlaag op je huid gaat je huid uitdrogen. Gewoonlijk is die vetlaag er om je huid te beschermen.
Inddquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:11 schreef padlarf het volgende:
[..]
Douchen na het uitgaan?Na het uitgaan rol ik gelijk mn bed in
![]()
En dan 's ochtends je bed verschonen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:11 schreef padlarf het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:11 schreef padlarf het volgende:
[..]
![]()
Ja ik, ik zie niet ik waarom wel!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:07 schreef draaijer het volgende:
[..]
Nee, meestal nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:13 schreef Deliah het volgende:
[..]
En dan 's ochtends je bed verschonen?
Natte lijf?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:16 schreef draaijer het volgende:
[..]
blegh blegh blegh, met je vieze natte lijf in je bed. Blegh.
Jij stapt van de dansvloer direct je bed in?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:17 schreef draaijer het volgende:
Hoe ga je uit dan? Zweet je niet door het stappen / dansen?
Nee, van bier drinken, ga ik niet zweten. Roken doen we tegenwoordig niet meer binnen, dus stinken naar rook doe ik ook niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:17 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ben jij doordrenkt van zweet als je bent gaan stappen ofwat ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:17 schreef draaijer het volgende:
[..]
Nee hoe zal het ruiken. Zo'n goor lijf en dan je bed in. Dan liggen dampen blegh blegh echt te ranzig. Zo durf je toch ook nooit naast iemand te liggen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij stapt van de dansvloer direct je bed in?
Inddquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:18 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ben jij doordrenkt van zweet als je bent gaan stappen ofwat ?
En meestal moetje ook nog een ritje naar huis maken en dan droogt die zweet meestal wel hoor
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:20 schreef draaijer het volgende:
[..]
Nee hoe zal het ruiken. Zo'n goor lijf en dan je bed in. Dan liggen dampen blegh blegh echt te ranzig. Zo durf je toch ook nooit naast iemand te liggen.
VRAAG : Durf je op die manier naast je gloed nieuwe droom partner te liggen waarmee je graag een langdurige relatie zou willen hebben?
Als ik uit mijn dak ga en ik sta de hele avond te dansen, dan heb ik het zeker zo warm dat mijn lijf klam wordt van het zweet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:18 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ben jij doordrenkt van zweet als je bent gaan stappen ofwat ?
En meestal moetje ook nog een ritje naar huis maken en dan droogt die zweet meestal wel hoor
Ja, ik durf na het stappen zo bij mijn nieuw gescoorde neukertje in bed te stappen zonder te douchen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:20 schreef draaijer het volgende:
[..]
Nee hoe zal het ruiken. Zo'n goor lijf en dan je bed in. Dan liggen dampen blegh blegh echt te ranzig. Zo durf je toch ook nooit naast iemand te liggen.
VRAAG : Durf je op die manier naast je gloed nieuwe droom partner te liggen waarmee je graag een langdurige relatie zou willen hebben?
quote:
Echt vies! Maar stel je nou eens voor dude. Je droom vrouw en ze blijft voor het eerst bij je slapen. Jij gaat daar echt niet naast liggen met dat vieze stinkende lijf van je. Dan weet ze gelijk hoe ranzig je bent.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf
Denk je nou serieus dat ik ga douchen als ik met me vriendin opstap ben geweest ?
Dat komt de dag erna wel.
En idd, altijd nog een lekkere frikandel/kipcorn/broodje filet american na het stappenhmmmm
Ja. En daar is een lange relatie uit ontstaan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:20 schreef draaijer het volgende:
Heb ik, maar daar ga ik dus nooit in. Misschien ben ik er max 5 keer in geweest en dat was dan omdat ik ziek wasquote:
De hygiene van een dame zou een stop kunnen betekenenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. En daar is een lange relatie uit ontstaan.
Wel uit je bek stinken, het schijnt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja, ik durf na het stappen zo bij mijn nieuw gescoorde neukertje in bed te stappen zonder te douchen.
Zoals gezegd, van bier drinken, shoarma vreten ga ik niet zweten hoor.
Ik denk niet dat wij voor elkaar bestemd zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:26 schreef draaijer het volgende:
De hygiene van een dame zou een stop kunnen betekenen
Meestal ga je samen opstap, hebje samen plezier, en zweet je misschien samen ook een beetje.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:23 schreef draaijer het volgende:
[..]
Echt vies! Maar stel je nou eens voor dude. Je droom vrouw en ze blijft voor het eerst bij je slapen. Jij gaat daar echt niet naast liggen met dat vieze stinkende lijf van je. Dan weet ze gelijk hoe ranzig je bent.
Ik zou zo'n chick dus echt niet willen
Nou èn?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:26 schreef Deliah het volgende:
[..]
Wel uit je bek stinken, het schijnt.
Dan is zij waarschijnlijk net zo ranzig als dat jij bentquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Meestal ga je samen opstap, hebje samen plezier, en zweet je misschien samen ook een beetje.
Maar om eerlijk te zijn ben ik niet kleddernat als ik thuiskom van het stappen dat ik denk "hmmmm wat een mooi tijdstip om te gaan douchen, en hey! zo maak ik ook nog een betere indruk", hetgene wat ik doe is snel me nest opzoeken.
En ik heb me vriendin nog nooit horen zeggen dat ik me moest gaan douchen voordat we naar bed gingen
Dat weet ik wel zeker van nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij voor elkaar bestemd zijn.
Helemaal met je eensquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:23 schreef piekartz87 het volgende:
dat je niet stinkt vind ik wel erg belangrijk. en dat niet alleen oplossen met een flinke spuit deo
1 keer per dag is daar voldoende voor. en soms een beetje opfrissen met een washandje zo nu en dan.
normale mensen hebben niet meer nodig dan dat.
tenzij je er zo'n 1 bent die al liters zweet na het traplopen
2x kan ik nog inkomen om fris in je bed te komen (kan je ook washandje voor gebruiken)
maar 3 x slaat echt helemaal nergens op. waar haal je ook de tijd vandaan om 3 x te douchen
Ik snap het probleem niet... Waarschijnlijk heb je dan hele andere dingen aan je hoofd dan douchenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:23 schreef draaijer het volgende:
[..]
Echt vies! Maar stel je nou eens voor dude. Je droom vrouw en ze blijft voor het eerst bij je slapen. Jij gaat daar echt niet naast liggen met dat vieze stinkende lijf van je. Dan weet ze gelijk hoe ranzig je bent.
Wat een onzinquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:49 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dan is zij waarschijnlijk net zo ranzig als dat jij bent
Die zweet dan als het goed is netzo ergquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:23 schreef draaijer het volgende:
[..]
Agreequote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:53 schreef karoltje het volgende:
Als je hebt geslapen heb je zo'n muffe lucht om je heen. Ik kan het echt ruiken als mensen niet hebben gedouched 's morgens, niet echt frisch.
Bovendien ben ik dan lekker wakker en zit m'n haar beter.
Serieus, je bent ranzig, zal nooit een vriendin kunnen krijgen, als ik me niet douche voordat ik ga werken voel ik me de hele dag ranzig, en uberhaupt, als je gewoon werkt, ben je dus gewoon inspannend bezig, daarbij doe je genoeg dingen op een dag, die ervoor zorgen dat je de volgende dag gewoon best wel weer een douche kan gebruiken. Mensen als jij zijn de mensen die niet meer door hebben van zichzelf dat ze tering erg stinken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:59 schreef gamepwner het volgende:
Ik kan er niks aan doen dat jij stinkt nadat je bent gaan stappen dat je verplicht moet gaan douchen voor je vrouwquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:49 schreef draaijer het volgende:
[..]
Oh, en verder vind ik dit een ernstig sneue opmerking.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:49 schreef draaijer het volgende:
[..]
Das lekker beffen dan, als ze een dagje niet gedoucht heeft.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat een onzin! Mijn vriendin doet er ook niet moeilijk over. Mischien dat jou vrouw je aan de kant van de weg zet als je niet gaat douchen na het klaverjassen op de countryclub, maar mijne niet.
Waar zie je mij dat zeggen? Ik zeg na het uitgaanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:00 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Das lekker beffen dan, als ze een dagje niet gedoucht heeft.
Gelukkig geeft mijn schatje ook om haar verzorging. Dus we zijn beide gelijk. Ik ken niemand die niet zal douchen na het stappen. Maar goed. De 1 is wat schoner dan de anderquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat jij stinkt nadat je bent gaan stappen dat je verplicht moet gaan douchen voor je vrouw![]()
Het uitmaken omdat iemand niet wilt gaan douchen als je bent gaan stappen( wat ik overigens nog nooit van iemand heb gehoord dat iemand dit doet na het stappen behalve jij dan )
Ik douche me trouwens wel voordat ik ga stappen
Does it look I care?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:00 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oh, en verder vind ik dit een ernstig sneue opmerking.
Hoe vroeg kom jij thuis van het stappen 11 uur savonds ofwat ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:04 schreef draaijer het volgende:
[..]
Gelukkig geeft mijn schatje ook om haar verzorging. Dus we zijn beide gelijk. Ik ken niemand die niet zal douchen na het stappen. Maar goed. De 1 is wat schoner dan de ander
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
Maar ga je er dan met een lekker gevoel die avond weer inliggen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:14 schreef karoltje het volgende:
Als je na het stappen niet doucht maak je alleen je bed een beetje stinky, maar verder heeft niemand er last van! Maar 's ochtends niet douchen en dan met een muffe walm om je heen werken/naar school oid is echt niet lief voor je medemens.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoe vroeg kom jij thuis van het stappen 11 uur savonds ofwat ?
Kan me niet voorstellen dat iemand om 5/6 uur snachts onder de douche gaat staan met een half dronken kop.
Wat ik de normale gang van zaken vind is: Stappen > pitten > douchen, en denk dat dit voor 95% van de mensen die gaan stappen zo is hoorTrue, dan ga je in 1 streep naar je bed toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Ik lig er ook niet wakker van.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:16 schreef draaijer het volgende:
[..]
Maar ga je er dan met een lekker gevoel die avond weer inliggen?
Hoelaat kom jij meestal thuis van uitgaan? Wat drink jij op een avondje stappen? Hoe kan het dat je nog energie hebt en in staat bent te douchen na een avond flink stappen, seriously, ik snap dat echt niet goed, ik douche zelf welleens als ik thuis kom van uitgaan, maar da's echt enkel als het die avond ook een keertje fout was gegaan, of als er iemand mee gaat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:16 schreef draaijer het volgende:
[..]
Maar ga je er dan met een lekker gevoel die avond weer inliggen?
puisterige puber-nerdquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:29 schreef RoW_0 het volgende:
ik krijg puistjes als ik elke dag gat douchenecht waar
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:29 schreef RoW_0 het volgende:
ik krijg puistjes als ik elke dag gat douchenecht waar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |