quote:
Preciesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:00 schreef PiRANiA het volgende:
Anders blijft er gel in mijn haartjes zitten
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:01 schreef Rosbief het volgende:
4x per week![]()
Om de 5-7 dagen is het bij mij meestal.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:01 schreef Rekkie het volgende:
Waarom weet jij van mensen of ze zich elke dag douchen?
Voyeur:?
het is slecht voor je (huid).quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Mannen hebben makkelijk praten![]()
Ik kan echt de deur niet uit als ik niet douche, krijg mijn haar dan niet fatsoenlijk
Heb 't juist andersom, als ik gedouched heb is er bijna niks van te maken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Mannen hebben makkelijk praten![]()
Ik kan echt de deur niet uit als ik niet douche, krijg mijn haar dan niet fatsoenlijk
Want je krijgt een hersentumor? Aids? Kanker? Werkeloosheid of wat echt er zou zijn: krimp je dan?quote:
Wat is er slecht aan dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:03 schreef gamepwner het volgende:
[..]
het is slecht voor je (huid).
ik dacht dat vrouwen altijd zo goed voor zichzelf zorgen?
Heb afgelopen nacht volgens mij 3 liters verloren.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:04 schreef mirved het volgende:
Een normaal mens zweet alleen al een halve liter per nacht. Maar nee douche je maar niet. Heeft overigens niets met smetvrees te maken maar meer dat ik me lekker fris wil voelen als ik de deur uit ga bovendien ruikt het ook lekkerder.
Gebruik dat maar als excuus, als we jou leven even door zouden spitten zou ik zo nog 10 andere dingen kunnen vinden die waarschijnlijk niet zo goed voor je zullen zijn maar die doe je toch.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:03 schreef gamepwner het volgende:
[..]
het is slecht voor je (huid).
ik dacht dat vrouwen altijd zo goed voor zichzelf zorgen?
Als je het water verwarmt tot 80ºC wel ja.quote:
Heb je wel gedouched?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:05 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Heb afgelopen nacht volgens mij 3 liters verloren.
Jezus wat was he warm en kon ik niet stil liggen.
je huid gaat irriteren, droogt uit, huidcellen sterven af.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Want je krijgt een hersentumor? Aids? Kanker? Werkeloosheid of wat echt er zou zijn: krimp je dan?
zegt wie?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:07 schreef gamepwner het volgende:
[..]
je huid gaat irriteren, droogt uit, huidcellen sterven af.
Oh en mijn huid gaat niet irriteren hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:07 schreef gamepwner het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:05 schreef Schokbreker het volgende:
Ik word pas goed wakker ook als ik onder de douche sta
Het water is niet slecht voor je huid, maar die shampoo en douchegel wel.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:06 schreef mstx het volgende:
[..]
Als je het water verwarmt tot 80ºC wel ja.
o nee! een beetje droge huid. Laat ik dan maar rond lopen met een lichaam vol met bacillen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:07 schreef gamepwner het volgende:
[..]
plaats eens een BRONquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:08 schreef gamepwner het volgende:
Je huidvet spoelt ook weg door water.
is allemaal wetenschappelijk bewezen ooit eens.
quote:Gezond blijven? Minder douchen
De stelling dat een overdreven hygiëne het ontstaan van allergieën (hooikoorts, astma, eczeem) alleen maar in de hand werkt, is nu ook wetenschappelijk bewezen. Bij muizen met een genetische aanleg voor suikerziekte werd vlak na hun geboorte een deel van hun afweercellen weggenomen. Normaal gezien zouden ze dus snel suikerziekte moeten krijgen. Maar toen de wetenschappers de muizen inentten met dode bacteriën - dus met ,,vuil''- bleken de beestjes zich beter te kunnen wapenen tegen de ziekte.
Moraal van het verhaal: een beetje vuil is goed voor je gezondheid. Niet overdreven vaak onder die douche wippen dus. (KTN)
1 euro 33 per 1000liter wat ben je wel niet voor een armoedzaaier als je al druk maakt om de prijs van water.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:05 schreef CantFazeMe het volgende:
Mensen die elke dag douchen komen later nog wel achter hoeveel dat wel niet kost. Smetvreesfamilie.
Douche altijd 's Avondsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |