als het je niet uitmaakt bezoek je dit topic nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:26 schreef Dakada het volgende:
Wat maakt jou het nou uit of mensen elke dag douchen of niet?
We zullen het wel zien.. Denk dat 90% van de eczeem die mensen tegenwoordig hebben door teveel douchen komt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:26 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Niet elke dag douchen...???
Je bent gewoon een smerige linkse rat!
omdat dat niet fris isquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:26 schreef Dakada het volgende:
Wat maakt jou het nou uit of mensen elke dag douchen of niet?
Je eigen zweet ruik je niet erg. Dus jij denkt dat je niet stinkt maar andere denken "wat een smerig mannetje"quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:30 schreef BasEnAad het volgende:
Alsof zweet zo vies is. Zolang je niet stinkt is er niets aan de hand hoor.
omdat je snel weer achter de pc moet om de games te pwnenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:39 schreef gamepwner het volgende:
leuk dat dit soort topics het goed doen. jammer dat het nu even stilstaat.
de mensen die elke dag doucen verdedigen omdat ze zich dan ''schoon'' voelen![]()
Ik ben 2x zo schoon als die mensen en verbruik maar de helft aan water en mn huid is nog gezonder ook ha!
Ga eens bewegen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:39 schreef gamepwner het volgende:
de mensen die elke dag doucen verdedigen omdat ze zich dan ''schoon'' voelen![]()
Ik ben 2x zo schoon als die mensen en verbruik maar de helft aan water en mn huid is nog gezonder ook ha!
Hoe weet jij nu of je 2x zo schoon bent. Het is een feit dat je alleen al in je slaap een halve liter zweet per nacht. Jij wast je niet iedere dag volledig. Hoe kan je dan schoner zijn dan iemand die dat wel doet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:39 schreef gamepwner het volgende:
Nou jij blij, topic onnodig en je had kunnen gamen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:39 schreef gamepwner het volgende:
Je moet ook niet elke dag onder de douche wippen. Dat is op zich wel lekker, maar je doucht dan veel langer dan als je niet wipt tijdens het douchen.quote:Moraal van het verhaal: een beetje vuil is goed voor je gezondheid. Niet overdreven vaak onder die douche wippen dus. (KTN)
En dit is een serieus topic, of miste je wat actie hier en dacht je: kom, ik gooi dit in de wereld?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 15:59 schreef gamepwner het volgende:
wat heb daar toch een hekel aan hé. van die mensen die smetvrees hebben en ELKE dag douchen.
Ten eerste: dat is slecht voor je huid!
Ten tweede: het is niet nodig als je die dag geen inspannende acitiveiten heb gedaan.
4 keer per week douchen is dus ruim voldoende.
Lulhannes, elke dag sterven huidcellen. Net als hersencellen.. Alleen huidcellen worden dagelijks ook fris ververst. De dode vormen je pantser, je hoornlaag. Dus kijk maar weer eens in je bioboek.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:07 schreef gamepwner het volgende:
[..]
je huid gaat irriteren, droogt uit, huidcellen sterven af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |