niks is bewezen.. wie heeft dat dan bewezen? en als hij /zij het bewezen heeft.. waarom moeten we hem of haar geloven..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:08 schreef gamepwner het volgende:
Je huidvet spoelt ook weg door water.
is allemaal wetenschappelijk bewezen ooit eens.
Praat eens met een dermatoloogquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:02 schreef Merlijn het volgende:
* Motherflocker wordt niet wakker zonder een douche...
Ik heb met een dermatoloog gepraat omdat ik vroeger last had van acne. Die rade me aan 2x per dag men gezicht te wassen (niet met zeep). Dus geloof er weinig van.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Praat eens met een dermatoloog![]()
Een dermatoloog zal je aanraden -hooguit- twee keer per week te douchen omdat het anders slecht is voor je huid. Je haalt er vet mee weg waardoor je huid sneller uitdroogt. tevens verdamp je al enorm door de hitte van de douche.
Idem. Ik kom trouwens op 9x uit (7 dagen in de week en 2x sporten).quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:13 schreef Teteteterek het volgende:
Ik kom als het een normale week is (met sporten etc.) op zo'n 11x per week uit.
Ik heb het elke ochtend nodig om wakker te worden en ik voel me vies als ik de deur uit ga zonder mij gedoucht te hebben.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:13 schreef Teteteterek het volgende:
Ik kom als het een normale week is (met sporten etc.) op zo'n 11x per week uit.
Ik heb het elke ochtend nodig om wakker te worden en ik voel me vies als ik de deur uit ga zonder mij gedoucht te hebben.
Met terugwerkende kracht? Want dan moet ik dat nog even doorvoerenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:07 schreef gamepwner het volgende:
[..]
je huid gaat irriteren, droogt uit, huidcellen sterven af.
Wasknijper op doen, en er over heen kruipen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:14 schreef Prik0 het volgende:
Ik had vroeger een meisje in de klas die douchte alleen op zondag.
Tuurlijk jongenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:14 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Duidelijk geval van "Smetvrees".![]()
ga jij is snel naar de wallen..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:15 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Wasknijper op doen, en er over heen kruipen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij hebt al die rapporten gelzen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:14 schreef gamepwner het volgende:
het staat in honderden rapporten.. het staat in de krant, op tv, op de radio.
wtf dit is algemeen bekend, zelfs kinderen leren het op de basisschool.
Ik wou even baggerenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:15 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Tuurlijk jongenzoek jij dan de definitie van smetvrees maar eens op
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:13 schreef Teteteterek het volgende:
ik voel me vies als ik de deur uit ga zonder mij gedoucht te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |