Note +1`quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:33 schreef reetveter het volgende:
Krijg allemaal maar de kontkanker, de kankertyfus en alle andere ziektes erbijMij een beetje in een hoekje laten huilen omdat ik ONZ niet meer leuk vond. Nu scheld ik jullie allemaal lekker uit, lekker puh
Man, ik weet niet eens wat ik over een uur doe, laat staan over een tijdje.quote:
Maar niet met nerds enzo, wel stoere mannen die allemaal gaan tanken enzo net als de vorige meetquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Man, ik weet niet eens wat ik over een uur doe, laat staan over een tijdje.
Maar een 'verzamel' meet is wel lachen. Grote groep. KLB meet?
Ja de echte stoere mannenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar niet met nerds enzo, wel stoere mannen die allemaal gaan tanken enzo net als de vorige meet
En boswachter moet komen
Ik noem een NGquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja de echte stoere mannenIk noem een Gers
Als ie dan maar wel een bloemetje mee neemt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja de echte stoere mannenIk noem een Gers
Doe dan een animocheck hier in KLB? Prik een datum, zonder dat men de keus heeft, zoek een locatie zonder keus en check wie er willen. Een vrijdag geniet over het algemeen de voorkeur.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar niet met nerds enzo, wel stoere mannen die allemaal gaan tanken enzo net als de vorige meet
En boswachter moet komen
Bij deze ben ik dus al uitgesloten?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
is dat niet in de vakantie?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:43 schreef Biogarde het volgende:
Vrijdag 27 februari, Utrecht Stairway. Geheid dat er veel komen.
Utrecht Tivoli is mooier hoorde ikquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:43 schreef Biogarde het volgende:
Geen kutkroegquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:43 schreef Biogarde het volgende:
Zwolle of Groningenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:43 schreef Biogarde het volgende:
Ja, lekker centraal iddquote:
Ja en nee.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:47 schreef reetveter het volgende:
He Bio mogen we een apart topic er voor openen. En mogen we ONZ mensen uitsluiten
.
Ach, ja. Het is een trucje. Een gimmick. Eentje die al lang niet meer leuk of aanstootgevend is.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:14 schreef Paaskonijn het volgende:
MOD excuus topic.
Ben ik de enige die niet snapt waarom cerror altijd mag schelden enzulks zonder consequenties?![]()
Daarom is het juist leuker om het ergens anders te doen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:47 schreef Biogarde het volgende:
95% van de FOK!meets worden gehouden in de Stairway. Vlakbij station, makkelijk te vinden en ruimte zat in die toko. En het gaat mij niet om de muziek, maar om de biertjes. Zeer goed betaalbare tent. Telt voor mij niet mee, maar we hebben niet allemaal een fulltime baan.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:43 schreef Biogarde het volgende:
Vrijdag 27 februari, Utrecht Stairway. Geheid dat er veel komen.voor de luie mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
Zoals NGquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:48 schreef reetveter het volgende:
Maar in KLB zitten alleen maar mensen die meets kansloos vinden
Ik zou wel komen als ik op die datum zou kunnen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:48 schreef reetveter het volgende:
Maar in KLB zitten alleen maar mensen die meets kansloos vinden
eensch. Maar geen groningen en al helemaal geen zwolle. Dat is echt een kankerend.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Daarom is het juist leuker om het ergens anders te doen.
Geen Amsterdam meer, word ik bij de deur geweigerdquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik zou idd ook zeggen utrecht. Of anders amsterdam, maar daar was de vorige ook al.
haha, moest je 18 zijn?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Geen Amsterdam meer, word ik bij de deur geweigerd![]()
Omdat ik een neger ben.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:55 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ohja. Waarom werd je dan geweigerd?
Allochtoon.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:55 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ohja. Waarom werd je dan geweigerd?
Ik neem mijn zakmes wel mee.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:56 schreef De_Ananas het volgende:
Hopelijk krijgen we dat probleem volgende week niet RV!
Ja ik ken Utrecht niet echtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:57 schreef Biogarde het volgende:
Goed, wat gaat het worden? Utrecht? Stairway? Zal ik een topic openen?
Ik heb geen zin in 85 keuzen en gepiep over voors en tegens.
Doe dan amsterdam of op 30 januari(vrijdag ) in utrechtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:57 schreef Biogarde het volgende:
Goed, wat gaat het worden? Utrecht? Stairway? Zal ik een topic openen?
Ik heb geen zin in 85 keuzen en gepiep over voors en tegens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |