Note +1`quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:33 schreef reetveter het volgende:
Krijg allemaal maar de kontkanker, de kankertyfus en alle andere ziektes erbijMij een beetje in een hoekje laten huilen omdat ik ONZ niet meer leuk vond. Nu scheld ik jullie allemaal lekker uit, lekker puh
Man, ik weet niet eens wat ik over een uur doe, laat staan over een tijdje.quote:
Maar niet met nerds enzo, wel stoere mannen die allemaal gaan tanken enzo net als de vorige meetquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Man, ik weet niet eens wat ik over een uur doe, laat staan over een tijdje.
Maar een 'verzamel' meet is wel lachen. Grote groep. KLB meet?
Ja de echte stoere mannenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar niet met nerds enzo, wel stoere mannen die allemaal gaan tanken enzo net als de vorige meet
En boswachter moet komen
Ik noem een NGquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja de echte stoere mannenIk noem een Gers
Als ie dan maar wel een bloemetje mee neemt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja de echte stoere mannenIk noem een Gers
Doe dan een animocheck hier in KLB? Prik een datum, zonder dat men de keus heeft, zoek een locatie zonder keus en check wie er willen. Een vrijdag geniet over het algemeen de voorkeur.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar niet met nerds enzo, wel stoere mannen die allemaal gaan tanken enzo net als de vorige meet
En boswachter moet komen
Bij deze ben ik dus al uitgesloten?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
is dat niet in de vakantie?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:43 schreef Biogarde het volgende:
Vrijdag 27 februari, Utrecht Stairway. Geheid dat er veel komen.
Utrecht Tivoli is mooier hoorde ikquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:43 schreef Biogarde het volgende:
Geen kutkroegquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:43 schreef Biogarde het volgende:
Zwolle of Groningenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:43 schreef Biogarde het volgende:
Ja, lekker centraal iddquote:
Ja en nee.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:47 schreef reetveter het volgende:
He Bio mogen we een apart topic er voor openen. En mogen we ONZ mensen uitsluiten
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |