Ik wil dat ookquote:
Ach, je hebt er al 137quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:17 schreef Paaskonijn het volgende:
Én als ik zoeen zin zou posten zou ik meteen 23 notes krijgen.
[..]
Dat is dus niet topicwaardig bio.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
De hele insteek van het topic. Hij daagt jullie zelfs uit 'm verrot te schelden.
PK FOR PRESIDENT!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik wil dat ook![]()
Ik wil mod worden, nu!
137? Gister had ik er nog 136?quote:
Je moest eens weten wat ik allemaal niet zo topicwaardig vind.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat is dus niet topicwaardig bio.
Nee, je hebt er idd 137 omdat je nooit wat doetquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
137? Gister had ik er nog 136?
En ik heb geen eens iets verkeerd gedaan_!_!
Kun jij nou die notes ook inzien, of alleen zien hoeveel we er hebben?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik allemaal niet zo topicwaardig vind.
Ik wil de context zien zodat ik kan checken of bio gelijk heeft, welk topic?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:17 schreef Paaskonijn het volgende:
Én als ik zoeen zin zou posten zou ik meteen 23 notes krijgen.
[..]
Vertel.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik allemaal niet zo topicwaardig vind.
Die ene note extra is de rente.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
137? Gister had ik er nog 136?
En ik heb geen eens iets verkeerd gedaan_!_!
Om die laatste note te krijgen ja. Beetje begrijpend lezen bitte.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:19 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, je hebt er idd 137 omdat je nooit wat doet
Ik kan ze lezen, wie ze gezet heeft en op welke datum en tijd.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kun jij nou die notes ook inzien, of alleen zien hoeveel we er hebben?
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:20 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik wil de context zien zodat ik kan checken of bio gelijk heeft, welk topic?

Zomfgers dan heb je nooit meer pr0n nodigquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik kan ze lezen, wie ze gezet heeft en op welke datum en tijd.
Van Danny tot mezelf.
Oud, je account is van 2007quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Om die laatste note te krijgen ja. Beetje begrijpend lezen bitte.
En ik durf de wedden dat mijn meeste notes best oud zijn, toen baggerde ik supertjes veel
Hee, als ik jou nou 5 jailbait plaatjes stuur, kan jij me dan mijn notes vertellen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Van Danny tot mezelf.
Relatief oud danquote:
Bio heeft inderdaad geen internet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hee, als ik jou nou 5 jailbait plaatjes stuur, kan jij me dan mijn notes vertellen?
Iemand vraagt er toch om? Heb je mij ooit zien pochen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zomfgers dan heb je nooit meer pr0n nodig![]()
Wat een powers*fapfap*
?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Iemand vraagt er toch om? Heb je mij ooit zien pochen?
Ken ik niet maar op google ziet ze er goed uitquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry, moest eerst even fappen op jouw UI. En nee, is niet Sophia Bush. Is Stephanie Sadorra
Doe es een lijstje van de mijne posten. In ruil daarvoor ben ik bereid te vertellen waar je zusje momenteel zit vastgebonden.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:21 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Van Danny tot mezelf.
Volgens jou geniet ik van m'n macht!111quote:
Neuh.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doe es een lijstje van de mijne posten. In ruil daarvoor ben ik bereid te vertellen waar je zusje momenteel zit vastgebonden.
Geniet je er niet van dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Volgens jou geniet ik van m'n macht!111![]()
![]()
Powers enzo!11![]()
Ik heb er nog steeds maar 2 verdulleme.quote:
Helemaal niet, leer lezen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Volgens jou geniet ik van m'n macht!111![]()
![]()
Powers enzo!11![]()
Waar moet ik van genieten? Van die paar extra knoppen? Nee, ben net zoals jullie gewoon user, maar dan met zoeen kleurtje. Bedoel, ik bagger ook weleens en laat jullie ook regelmatig je gang gaan als het kan.quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ken ik niet maar op google ziet ze er goed uit![]()
![]()
En je denkt nooit... "Wat is dat ook lekker wat meer rechten hebben." Geloof er geen ruk van wat je zegtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Waar moet ik van genieten? Van die paar extra knoppen? Nee, ben net zoals jullie gewoon user, maar dan met zoeen kleurtje. Bedoel, ik bagger ook weleens en laat jullie ook regelmatig je gang gaan als het kan.
Straks gaat remlof ook nog zeggen dat hij ''gewoon'' een user isquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Waar moet ik van genieten? Van die paar extra knoppen? Nee, ben net zoals jullie gewoon user, maar dan met zoeen kleurtje. Bedoel, ik bagger ook weleens en laat jullie ook regelmatig je gang gaan als het kan.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:27 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
oh ik heb weeer eens oogkanker. Ik heb hem al gevonden.
PM. Niemand die erachter komt.quote:
Nee, nooit gehadquote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:29 schreef Gupje het volgende:
[..]
En je denkt nooit... "Wat is dat ook lekker wat meer rechten hebben." Geloof er geen ruk van wat je zegt
Wattan?quote:
"Hij is altijd zo gewoon gebleven"quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Straks gaat remlof ook nog zeggen dat hij ''gewoon'' een user is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |