Een album uitgebracht wat volgens de jury zeer vernieuwend is.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:52 schreef Kidney_Bean het volgende:
De Dijk heeft dus gewonnen... Wat hebben ze ook voor bijzonders gedaan in 2008?
Kun je lang zoekenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:53 schreef ranja het volgende:
[..]
Een album uitgebracht wat volgens de jury zeer vernieuwend is.
Maar ik dacht dat ze ook een act zochten die in het buitenland wat voorstelde...
De Dijk heeft een paar jaar terug weer een paar goede platen uitgebracht (Zevende hemel en Muzikanten dansen niet), maar ik dacht dat ze nu weer terug zijn bij de middelmaat. Ach, op zich verdienen ze het wel, iedere week wordt menige kroeg verveeld met hun feeststampers.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:53 schreef ranja het volgende:
[..]
Een album uitgebracht wat volgens de jury zeer vernieuwend is.
Maar ik dacht dat ze ook een act zochten die in het buitenland wat voorstelde...
Precies.quote:Op zondag 18 januari 2009 10:58 schreef pfaf het volgende:
Laten we het maar als een oeuvreprijs beschouwen...
Ga weg man, de beste winnaar sinds Bettiequote:Op zondag 18 januari 2009 11:56 schreef Grobbel het volgende:
Wederom een matige winnaar, maar tenminste wel eentje die niet al over 10 jaar vergeten zal zijn.
Alsof dat iets zegt.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:01 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ga weg man, de beste winnaar sinds Bettie
Nee, maar zoals hierboven gezegd, ze hebben wel een paar uitermate goede platen uitgebracht de afgelopen jaren, daar kunnen heel veel bands nog wat van leren.quote:
Is dit serieus, over vijfen?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:14 schreef evert het volgende:
guus moet winnen. geweldig stuk in de volkskrant trouwens van vandaag:
Guus Meeuwis brengt redding
Geplaatst op 17-01-2009 06:16 door Gijsbert Kamer in categorie kunst
Het is over vijfen in de nacht, Eurosonic in Groningen zit er op.
Nou, ik vind Brussel echt een goeie plaat, en dat zeg ik niet snel. Ik heb ze vorig jaar ook zien optreden, ze stonden in december twee keer in een uitverkochte grote zaal van De Oosterpoort. Een uitstekend concert, 2,5 uur en aan het eind stond iedereen (ja, iedereen) te dansen.De dag ervoor hadden ze hun gouden plaat ontvangen, uit handen van Solomon Burke (die op de cd ook een nummer meezingt). Ik vind De Dijk eigenlijk wel een terechte winnaar.quote:Op zondag 18 januari 2009 10:46 schreef belsen het volgende:
De Dijk heeft een paar jaar terug weer een paar goede platen uitgebracht (Zevende hemel en Muzikanten dansen niet), maar ik dacht dat ze nu weer terug zijn bij de middelmaat. Ach, op zich verdienen ze het wel, iedere week wordt menige kroeg verveeld met hun feeststampers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |