quote:Op dinsdag 13 januari 2009 05:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Pijnlijk![]()
Tja moeten ze maar niet stemmen voor een terroristische groepering.
Officieel niet, maar het grenst er wel aan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:04 schreef venomsnake het volgende:
[..]
.
Dus mag je als Isreal maar oorlogsmidaden gaan plegen, want dat is wat ze doen als je witte fosfor op woonwijken gaat gooien.
Er zal toch gezeik zijn, tenzij ze hun troepen met alleen met stokken uitrusten zodat Hamas ze allemaal neer kan schieten. Sinds Jeningrad hebben de Israeli's hun les wel geleerd, zie ook de Volkskrant headline uit die tijd met de quote 'Dit Is Erger Dan Hiroshima' prominent op de voorpagina.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:11 schreef venomsnake het volgende:
Als ze slim zijn gebruiken ze die wapens gewoon niet. Scheelt een hoop gezeik.
Dan kunnen ze beter helemaal niets meer bouwenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:22 schreef superworm het volgende:
[..]
Omdat Israel die dan platbombardeert?
Ik ben ook niet bang voor rakketen. Dat neemt niet weg dat ze de burgerbevolking best een schuilplaats mogen bieden, als ze toch zo bouwlustig zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Ze zijn niet bang voor rakketen of tanks
Verwachtte ik al. Konden ook geen Jordaanse troepen zijn, bijna.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:11 schreef venomsnake het volgende:
Als ze slim zijn gebruiken ze die wapens gewoon niet. Scheelt een hoop gezeik.
Anyway, de laatste headlines:10:59 Jordan denies report that gunmen shot at Border Police along border (Reuters)
quote:10:43 Iran arrests 4 Iranians accused of involvement in U.S.-backed coup plot (Reuters)
Fucking savages...quote:10:26 Bush agrees to Obama entreaty for $350 billion in financial system bailout funds (AP) 10:19 4 Qassam rockets hit near southern town of Ofakim; no casualties reported (Haaretz) 10:16 IDF officer critically wounded in explosion in Gaza booby-trapped house (Haaretz)
Excellent!quote:09:59 Russian State TV: Russia restarts pumping gas to Europe (AP) 09:56 IDF troops in fierce fighting with militants on outskirts of Gaza City (DPA) 09:12 Gunmen open fire at IDF patrol along Israel-Jordan border (AP) 09:06 Four rockets fired from Gaza strike western Negev; no casualties (Israel Radio) 08:34 IDF soldier moderately wounded in Gaza ground op (Israel Radio) 08:26 Qassam rocket hits near Sderot; no casualties reported (Channel 10) 08:14 IDF to hold `humanitarian` cease-fire Tuesday from 9-12 A.M. (Israel Radio) 08:13 Min. Sheetrit: Hamas in Gaza ready for cease-fire (Israel Radio) 07:36 Price of oil falls to near $37 a barrel on gloomy demand outlook (AP)
Kennelijk zijn ze heel wel in staat andere voorzieningen in te richten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:34 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Hoe hadden ze dat moeten doen, als Israel de doorgangen afsluit?
En jij ziet nooit de dingen vanuit de gemiddelde Palestijn wiens familie al generaties lang opgesloten zit. Dat is jouw probleemquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:10 schreef damsco het volgende:
[..]
Verplaats je eens in de schoenen van Israël, deze blokkade is zeker omstreden maar geheel onlogisch is het natuurlijk niet. Ik kan je één ding wel verzekeren, hoe meer agressie Hamas terug projecteert hoe meer ze haar eigen glazen ingooit. Uiteindelijk zit Israël er niet mee dat de gazastrook is afgesloten (hoe cru dat ook mag klinken!). Vandaar dat ik het ook ongelofelijk stom vindt hoe Hamas handelt, het is een verloren strijd.
Dat kan 2 dingen betekenen. 1: gewoon pure sensatiezucht. Er wel over zeuren, van o wat zielig, maar het stiekem toch allemaal heel spannend vinden. Of 2: het is om het gebrek aan vermogen tot daadwerkelijke discussie te verhullen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:35 schreef Waterwereld het volgende:
Ik ga me ergeren aan het posten van die overdaad aan gruwelijke plaatjes. Ik vind het werkelijk niet normaal dat sommige users er een overdaad van posten. Je punt is met één plaatje ook wel gemaakt en zo lijkt het bijna op iets heel anders
Hoe komt dat ook alweer?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:26 schreef Kees22 het volgende:
Het gebied heet al een aardig lange tijd Palestina. Volgens sommigen noemden de Romeinen het zo om de joden te pesten. Maar in mijn jeugd (jaren 50) heb ik geleerd dat het Palestina of het Heilige Land heette.
Palestijnen waren moslim, christen of jood. Nu de joden zich Israeli noemen, en de christenen (vrijwel) afwezig zijn, zijn alle resterende Palestijnen moslim. Een volkomen rechtmatige term dus.
Oh, en dat landjepik heeft niet eens te maken met de naam, maar met de eigendomsmacht, niet eens met het eigendomsrecht.
Ik denk dat die plaatjes wel tekenend zijn voor wat daar op dit moment aan de gang is.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:35 schreef Waterwereld het volgende:
Ik ga me ergeren aan het posten van die overdaad aan gruwelijke plaatjes. Ik vind het werkelijk niet normaal dat sommige users er een overdaad van posten. Je punt is met één plaatje ook wel gemaakt en zo lijkt het bijna op iets heel anders
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:33 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Kennelijk zijn ze heel wel in staat andere voorzieningen in te richten.
India heeft dan ook iets meer inwoners dan de Verenigde Staten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:27 schreef Salvad0R het volgende:
India has more people with IQ's over 120 than the total population of the USA
lulz
Jerusalem Postquote:Leaflets may counter 'war crime' claims
The leaflets that the IAF has dropped over Gaza during Operation Cast Iron warning civilians of impending air strikes and ground movements could help the army argue that it has not committed war crimes in Gaza, said Amos Guiora, an expert on international law, operational counterterrorism and the Middle East.
The former commander of the IDF's school of military law and 19-year veteran of the Judge Advocate General Corps told The Jerusalem Post Monday that by dropping warning brochures, the IDF was "perceived as making an effort to reduce collateral damage," a condition required by international law.
After doing so, the IDF still must prove that the sites targeted were in fact combatant targets, such as public buildings used as arms depots.
The comments came a day after Attorney-General Menahem Mazuz warned that Israel was preparing for a wave of international lawsuits related to Operation Cast Iron.
Bronquote:Discrepancies over number of Palestinian civilian deaths
The IDF and Palestinian Ministry of Health both put the Palestinian death toll since the start of Operation Cast Lead at just over 900 as of Monday evening. Thirteen Israelis have been killed in the 17 days of conflict, 10 of them soldiers.
However, there were marked differences in the Israeli and Palestinian breakdown of the Palestinian dead. The Palestinian figures indicated that 292 children and 75 women were among the civilian dead; the UN's humanitarian coordinator, which cited these figures, did not give a figure for male civilian fatalities. The IDF, by contrast, estimated the entire Palestinian civilian death toll at some 250.
Based on intelligence and information obtained by the Gaza Coordination and Liaison Administration, the IDF said it had established that at least 400 of the dead were known Hamas operatives, and that it believed 250 of the remaining 500 fatalities were also Hamas operatives.
Ze waren vrij maar goed dat wisten ze ook weer te verpesten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:39 schreef Verluste het volgende:
[..]
En jij ziet nooit de dingen vanuit de gemiddelde Palestijn wiens familie al generaties lang opgesloten zit. Dat is jouw probleem
Dit stond er trouwens bij:quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:44 schreef Meki het volgende:
Israelische Joden dansen op 900 doden en 4400 gewonden.
quote:Jewish folk dance at the conclusion of the pro-Israel rally at the State Capitol in Denver on January 11. A simultaneous demonstration by a pro-Palestine contingent was in progress across the street
Ja dat is inderdaad ongelooflijk. Rariteiten als iman van de Ven dreigen alweer met Jihad etc.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:32 schreef KoosVogels het volgende:
De impact van dit conflict wordt door de (internationale) media overdreven. Met alle gevolgen van dien. De allochtonen in NL vereenzelven zich met de Palestijnen waardoor zij in razend tempo radicaliseren. De houding van onze regering geeft hen daarnaast weer een reden om ons land extra te haten. Integratie doet in een week tijd weer tien stappen terug.
Ben benieuwd waar dit alles toe gaat leiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |