Jah het is niet zo leuk als je iedere keer een harde rot-schop nodig hebt om in je auto te komenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij was ongeschikt bevonden omdat ie steeds een trapje nodig had om in de auto te komen.
Ik ben 'm ergens tegengekomen jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij weet vast wel van wie de 2e quote is in mijn sig
vegetarian...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:47 schreef De_Ananas het volgende:
Echte mannen hebben Kobayashi in hun sig.
Wat een held blijft het ook. Heeft ie inmiddels weer Joey Chestnut verslagen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:47 schreef De_Ananas het volgende:
WTFquote:
Does liefquote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
WTF
JIJ NOEMT THE MEAN LEAN EATING MACHINE EEN FUCKING VEGETARIER!?!?!?!?!?!
STERF, STERF HARD!!!!!!
Is dat niet die vegetarier?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:47 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ga volgende week echt zo hard een bevroren frikandel in je anus proppen, niet te zeunigquote:
Maar ik ben vegetarischquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:18 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ga volgende week echt zo hard een bevroren frikandel in je anus proppen, niet te zeunig!!!
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:38 schreef VeX- het volgende:
Mijn oog valt de laatste tijd steeds vaker op sigs met quotes van andere users, dikwijls over de user zelf. Nu heb ik toch al niet zo'n hoge pet op van menig fokker, maar dat je je bestaan bevestigt aan het feit dat een of andere vadsige jampotglazendragende 40'er (uitzonderingen daargelaten) je online wel tof vindt gaat toch wel een stapje verder. Je krijgt trouwens extra royal sadness zegels als je een mod quote. 'kijk een mod mij eens kennen.' pfft
Mensen die fok serieus nemen.![]()
![]()
En nee TS is niet jaloers, alhoewelstiekem is dit wel een oproep tot krijgen van een mooie quote.
Tuurlijk kan dat. Ik heb het alleen niet gedaan. Het moet wel overduidelijk zijn dat het een quote is en niet een dom verzinsel.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij faalt er wel hard in. Je kunt op zn minst dat [quote] en [ /quote] weghalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
Jij neemt de sig iets te serieus geloof ikquote:Op maandag 12 januari 2009 23:38 schreef VeX- het volgende:
je een mod quote. 'kijk een mod mij eens kennen.' pfft
Mensen die fok serieus nemen.![]()
![]()
En nee TS is niet jaloers, alhoewelstiekem is dit wel een oproep tot krijgen van een mooie quote.
Ik ookquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:34 schreef Netsplitter het volgende:
Ik ga m'n gequote persoon er absoluut aan houden mocht het zo ver komen....
quote:
Tis geen autodrop....quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:24 schreef zovty het volgende:
Eigenlijk zou fok gewoon verboden moeten worden.
Met jou kan ik pratenquote:Op maandag 12 januari 2009 23:53 schreef damsco het volgende:
Inderdaad. Zulke mensen verdienen een ban!
quote:
Shequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |