Whehehequote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:47 schreef Piles het volgende:
En mensen vragen mij nog steeds waarom ik Renesse niet leuk vind
idd, hij lijkt er zelfs trots opquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:51 schreef -Hans- het volgende:
En die bolle maar lachen en lachen. Ik zou me kapot schamen.
Je begrijpt het niet. In de Time Out is hij voortaan een baas.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:51 schreef -Hans- het volgende:
En die bolle maar lachen en lachen. Ik zou me kapot schamen.
je mag tegenweurdig toch wel 5 keer kotsen in den bus of nie?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:53 schreef Halcon het volgende:
Die vader vraagt zich af waar men nu helemaal mee bezig is...
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet. In de Time Out is hij voortaan een baas.
wtfquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het stoort me een beetje dat men doet alsof dit gedrag normaal is. Dat er een busdienst is die zo net is om dronken boeren thuis te brengen, wil niet zeggen dat men die hele bus maar onder moet brokken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:53 schreef Palomar het volgende:
[..]
je mag tegenweurdig toch wel 5 keer kotsen in den bus of nie?
ik moest lachenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
die hele bus maar onder moet brokken.
Het is Time Out, niet DE Time Out....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, dát ja! En als je aan de Time Out komt, kom je aan de Bazen van de Club en tha_dark!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:55 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Het is Time Out, niet DE Time Out....
Ik dacht even dat je deze nick nu net geregistreerd hadquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:56 schreef Gorgelmuil het volgende:
[..]
Ja, dát ja! En als je aan de Time Out komt, kom je aan de Bazen van de Club en tha_dark!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het stoort me een beetje dat men doet alsof dit gedrag normaal is. Dat er een busdienst is die zo net is om dronken boeren thuis te brengen, wil niet zeggen dat men die hele bus maar onder moet brokken.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:56 schreef Gorgelmuil het volgende:
[..]
Ja, dát ja! En als je aan de Time Out komt, kom je aan de Bazen van de Club en tha_dark!
Ik ben bang dat Ricardo wel een van de slimsten is van die groepquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:56 schreef Halcon het volgende:
Peter is een rugtoerist en Ricardo is niet het slimste jongetje van de groep ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |